Bosch KGE58BI40 aluminium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE58BI40 aluminium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gerry 01-08-2020

Ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

We hebben dit product gekozen voor de grote inhoud. Nu hij staat, zijn we er erg blij mee, kunnen er echt veel in kwijt, ook de extra vrieslades. Echt super mooi en degelijk apparaat.

Rosa 29-06-2019

Groot van binnen en mooi van buiten !

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

Dit product hebben wij gekozen vanwege de voordelen op het energieverbruik, de functies qua koelen, prettige vakverdeling zoals de speciale vleeslades en grote groentelades en de grote ruimte voor onze veelheid aan producten die wij graag kwijt willen in de koelkast. Voor een gezin van 3 dat graag producten op de markt aanschaft en zelf gezond kookt voor de hele week is dit heel erg prettig.
De koelkast heeft veel ruimte, onze verwachting was dat hij ook erg groot zou ogen van buiten, maar dat valt erg mee! Ook is de deur makkelijk schoon te maken (vingers etc). Het design is netjes, niets vreemds, maar ook niet spannend. Je hoort de koelkast niet, wat ook erg prettig is.
Besteld via Coolblue, geweldige service (plaatsing op elke verdieping die je maar wilt) en super snel.

Pluspunten

• Vakverdeling
  • Energieverbruik

Minpunten

• Voor ons geen minpunten

S.W 08-05-2019

Veel ruimte. Stil

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

De koelkast en vriezer hebben veel ruimte. Hij is stil. Ik heb hem net dus de duurzaamheid weet ik niet.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Stil

Machiel 24-06-2018

mooie en ruime koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

Deze ruime en zuinige koelkast van Bosch is mooi en degelijk vormgegeven en heeft verder uitgebreide opbergmogelijkheden. Uitgekozen vanwege zijn formaat en zuinigheid. Ik ben erg tevreden met deze koelkast.

Pluspunten

• ruim
  • opbergmogelijkheden
  • zuinig
  • mooi

Minpunten

• maakt af en toe wat meer geluid

J. de Olde 16-06-2018

Wat een ruimte!

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

Wij hebben lang gezocht naar de koelvriescombinatie met de meeste ruimte maar niet breder dan 70cm ivm de beschikbare ruimte. Nou dat hebben we met deze Bosch zeker gevonden! Dit model biedt meer ruimte dan menig Amerikaans model.

Eigenlijk vonden we als eerste de Siemens met hetzelfde modelnummer maar ik kon met de beste wil van de wereld niets ontdekken wat het prijsverschil rechtvaardigde. Kwam nog even bij dat er een 75 cashback actie liep van Bosch waardoor het prijsverschil nog groter werd.

Pluspunten

• Er veel Ruimte
  • Zuinig
  • Zeer overzichtelijk ingedeeld
  • Alarm functie
  • LED verlichting

Minpunten

• Deur van vriezer moet met beleid gesloten worden

Marcel 31-05-2018

Zeer ruime mooie koelkast met vriesvak!

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

Voor wie een ruime en goede koelkast zoekt is dit de juiste. Wij zijn met een gezin van 4 personen en hebben voldoende ruimte! Met z'n A+++ is de koelkast ook nog energiezuinig.

Pluspunten

• Zeer ruime en diepe koelkast.

Henriëtte 21-05-2018

Ruime koelkast en vriesgedeelte. Mooi design.

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

Ik heb de koelkast pas 2 dagen maar ben er erg tevreden mee. Hij is geruisloos, heel ruim en heeft een mooi design. Mijn vorige koelkast was veel kleiner en dat was vooral met verjaardagen en kerstdagen heel lastig. De indeling is mooi met meer lades dan ik gewend was. Dat vind ik heel handig. Ik hoop er heel lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• ruim
  • geruisloos

Irene 18-04-2018

Handige indeling

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

Ook na maanden in gebruik nog steeds meer dan tevreden!
Overzichtelijk, verschillende koelzones en geluidsarm

Pluspunten

• Indeling
  • Geluid

AVT 09-04-2018

Koelvries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

Prachtige vormgeving. Mooi apparaat, heerlijk ruim met goede indeling en boxen. Koelt voortreffelijk en is geruisloos.

Irene 29-12-2017

Ruime koelkast, prima indeling

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

De koelkast voldoet aan al mijn wensen. Ruim, zeer praktische indeling. Heel blij met 0-graden lades (producten blijven echt langer vers) en de extra ruime groente lade. En bovenal, hij is stil. Een verademing. Bijzonder tevreden dus!

Pluspunten

• Ruimte
  • Indeling
  • Geluidsniveau
  • 0-graden

Minpunten

• Hoogte

Koelvriescombinatie KGE58BI40 09-09-2017

ruime koel vriescombinatie, handige indeling

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

Fijne ruime koel-vriescombinatie. Handige indeling. Verschillende temperaturen in de koelkast is erg praktisch. Verschillende waar, verschillende houdbaarheidstemperatuur. Geluidsniveau is laag, heerlijk!

Pluspunten

• ruimte
  • indeling

Minpunten

• diep, steekt iets naar voren

Rene Poppeliers 29-07-2017

Bosch gigantische koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

Verrassend veel ruimte van binnen terwijl deze prachtig uitziende koelvriescombinatie in werkelijkheid niet veel meer ruimte in beslag neemt dan de oude, toch veel kleinere, koelkast. Heel praktisch gedeeld, modern ogend apparaat voor een zeer acceptabele prijs. Een echte aanrader

Pluspunten

• Praktisch
  • Mooi
  • Ruim

Judith 19-07-2017

lekker ruim

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

Heerlijk grote koelkast met een ruim vriesdeel. Fijne indeling met aparte lades voor groente en vlees. Maakt heel weinig geluid. Heerlijk koud!

Aart Bosman 05-07-2017

Ruime Koel/vries Combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

Ik heb deze koel/vries combinatie van Bosch nu enige dagen in gebruik, ik vind het een juiste keuze voor ons thuis vooral voor de ruimte die deze kast heeft 377 liter koel en 118 liter vries ruimte. Ik heb gekozen voor het merk Bosch omdat ik hiervoor een losse Koelkast en en Vrieskast had deze heeft 25 jaar dienst gedaan bij ons thuis dus hoop dat deze nieuwe weer net zolang meegaat

Pluspunten

• eenvoudig schoon te maken
  • eenvoudig ontdooien en afvoeren van het lekwater

Zaanzicht 29-06-2017

Prachtig design

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

De koel/vries combinatie is echt prachtig. Het interieur is heel doordacht. Enorme ruimte om allerlei levensmiddelen mooi op te bergen. Het apparaat is super stil.

Pluspunten

• Design uitstraling
  • Perfecte indeling
  • Enorme ruimte

Zaanzicht 21-06-2017

Prachtig design

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

Pluspunten

• Design uitstraling
  • Perfecte indeling
  • Enorme ruimte

Jeroen 02-07-2016

Mooie grote Koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

Fantastisch formaat koelkast. Kan heel veel in en koelt super snel. De kleur is mooi en hij geeft bijna geen geluid. Ik wilde graag dat de deur netjes de andere kant op opent en dat is bij deze koelkast geen probleem.

Jan 30-06-2016

Een fantastische koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

Netjes afgewerkt , zeer ruim , zuinig , fluisterstille motor en een gunstige prijs voor zo'n grote koelkast

Rens 06-03-2016
Geschreven voor: Bosch KGE58BI40 aluminium

De Bosch KGE58BI140 is bijna gelijk aan de Siemens KG58EBI140. Echt een mooie machine die z'n werk goed doet. Mijn verbazing is erg groot dat voor de Bosch als de Siemens in Duitsland de prijzen ongeveer 250 a 300 euro lager liggen. Voorbeeld mediamarkt nederland 1097,98. mediamarkt Duitsland 839,00. verschil 258,98 bij dezelfde webwinkel van deze winkelketen.