Bosch KCE40AR40 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KCE40AR40 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

keko 10-09-2017

Bijzonder pareltje

Geschreven voor: Bosch KCE40AR40 rood

Wat een bijzondere mooie koelkast. Wie vindt dat plastic niet goed aanvoelt, zit hier goed, een knots van een apparaat van staal (bijna 200 kg) en toch zuinig en stil.

Ad van hoek 24-08-2017

Koelvriescombinaties zeldzaam goed

Geschreven voor: Bosch KCE40AR40 rood

Prijs kwaliteit verhouding is fantastisch en het prachtige design is jaloersmakend zodat er nog meer cliënten hiervan gebruik zullen lees willen maken

Pluspunten

• Zuinig
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

jan 06-02-2017

Prachtig design

Geschreven voor: Bosch KCE40AR40 rood

Na heel veel bellen, twitteren en mailen is onze koelkast vervangen door een nieuw exemplaar. Bij de nieuwe koelkast was er geen probleem met het sluiten van het vriesgedeelte. Volgens ons dus een bewijs dat het wel lag aan de koelkast.
Het is en blijft een prachtig object. Mooie kleur. heel stil (zeer dikke isolatieI) al leek de oudere nog stiller. Prijs/kwaliteit is hoog, ook omdat er niet heel veel meer ruimte in zit. Wil je opvallen en heb je ruimte dan is dit een prachtige koelkast.

Jan 14-10-2016

Deur diepvries sluit vaak net niet (koelkast van 1700 euro!)

Geschreven voor: Bosch KCE40AR40 rood

Prachtige koelkast om te zien. Zeer groot en breed door dikke isolatie. Daardoor ook minder efficiëntiedan lijkt. Maar zeer groot probleem is dat de deur van diepvriesdeel soms net niet goed dicht gaat, als je ietsjes te hard dichtdoen, dan veert de deur weer open, maar zo beperkt dat je niet ziet. Je krijgt geen melding na een minuut of. Onlangs weer gebeurd. Hoor je midden in de nacht bij thuis komen alarm (temperartuur te laag, he he, beetje laat) en dan weet je het wel. Weer schoonmaken midden. Na een paar keer zijn we zo voorzichtig, we denken er steeds aan. En dat zou niet moeten voor een heel duur apparaat van rond.1700. Dus hele slechte prijs/kwaliteitsverhouding.
BSH (Service van Bosch NL) twee keer langs geweest, tweede keer keek monteur er niet eens echt naar. Kan niet anders zeggen ze. Dit hoort gewoon niet bij zo'n dure koelkast. Dit nog nooit eerder zelf meegemaakt of gehoor van anderen dat deur weer opengaat. Wel alarm na 1 minuut als je koelkast open laat staan.
Ik wil eigenlijk nog een andere koelkast. Bosch BSH doet er niets aan.

Pluspunten

• heel stil
  • mooi uiterlijk
  • rel. grote diepvries ruimte

Minpunten

• erg groot
  • deur diepvries blijft soms op een kier staan
  • minder ruimte dan verwacht
  • te duur in prijs.
  • vinger toetsen temperatuur etc werkt vaak niet.