LG GSL325PZCV

Beoordeling op basis van 6 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Carl en Carine Mulder 07-07-2016

perfecte keuze!

we hebben dit apparaat aangeschaft en het is gewoon de perfecte keuze wat betreft kwaliteit, design, gebruiksvriendelijkheid!!

Co Koster 08-06-2016

Amerikaanse Koelkast

Makkelijk aan te sluiten.
Een mooi uitziende koelkast en handig in gebruik.
Staat in open keuken en maakt geen herrie.

Dimitri.Steenbeke 27-07-2015

Al een tijdje op zoek naar een 'amerikaanse ijskast' voordeel vriesgedeelte en koelkast voor alledaags gebruik. Gemakkelijk met de ijsmaker, blokjes en crusched ijs, -soms vliegt er gebroken ijs uit de mond, dekseltje aan de binnenzijde vrieskant niet vergeten wegnemen. Temperatuur in de ijskast vlot af te lezen, tip toets bediening. Stille motor, lange garantie.

jochenhendrickx 11-06-2015

Prachtige koelkast van LG. Prijs kwaliteit is LG steeds top! Na onze Tv en Smartphones die ook fantastisch zijn kozen we opnieuw voor LG. Geen spijt van. Ruime koelkast, stil en mooi afgewerkt. De ijsmachine en watertoevoer zijn absolute luxe. Makkelijke installatie. Zou deze koelkast al niet meer kunnen missen!
Gekocht bij Mediamarkt, stipte levering, beste prijs!
10 jaar garantie op de vernieuwde, zuinigere en stillere motor! Full no-frost en dat zie je direct.
Kan deze koelkast echt aan iedereen aanbevelen.

jochenhendrickx 11-06-2015

Gekocht bij Mediamarkt, stipte levering, beste prijs!
Kan deze koelkast absoluut aan iedereen aanraden.

arjanvinnie 08-01-2015

Al meerdere producten besteld bij Bemmel&Kroon, altijd de laagste prijs + extra service. De site heeft een duidelijk overzicht, makkelijk te bestellen.

Koelkast werd op zijn plek afgeleverd dit was inbegrepen bij de prijs. Bij afleveringen was er een glasplaat beschadigd en er was geen eierrekje mee geleverd. Mailtje verstuurd, volgende dag antwoord en een dag daarna antwoordt van het merk LG zelf dat deze 2 producten binnen 5 werkdagen wordt afgeleverd, dit is ook volgens afspraak gebeurt.

Fijne winkel zowel online als fysiek. Kijken mee naar een oplossing. Snel antwoord via mail.

Koelkast is zeer makkelijk in gebruik, aansluiten heb ik zelf gedaan duidelijke instructies was zo klaar. Geluid wat van de koelkast afkomt is ook minimaal.