LG GSL325PZCV grijs, rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSL325PZCV grijs, rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Carl en Carine Mulder 07-07-2016

perfecte keuze!

Geschreven voor: LG GSL325PZCV grijs, rvs

we hebben dit apparaat aangeschaft en het is gewoon de perfecte keuze wat betreft kwaliteit, design, gebruiksvriendelijkheid!!

Co Koster 08-06-2016

Amerikaanse Koelkast

Geschreven voor: LG GSL325PZCV grijs, rvs

Makkelijk aan te sluiten.
Een mooi uitziende koelkast en handig in gebruik.
Staat in open keuken en maakt geen herrie.

arjanvinnie 08-01-2015
Geschreven voor: LG GSL325PZCV grijs, rvs

Al meerdere producten besteld bij Bemmel&Kroon, altijd de laagste prijs + extra service. De site heeft een duidelijk overzicht, makkelijk te bestellen.

Koelkast werd op zijn plek afgeleverd dit was inbegrepen bij de prijs. Bij afleveringen was er een glasplaat beschadigd en er was geen eierrekje mee geleverd. Mailtje verstuurd, volgende dag antwoord en een dag daarna antwoordt van het merk LG zelf dat deze 2 producten binnen 5 werkdagen wordt afgeleverd, dit is ook volgens afspraak gebeurt.

Fijne winkel zowel online als fysiek. Kijken mee naar een oplossing. Snel antwoord via mail.

Koelkast is zeer makkelijk in gebruik, aansluiten heb ik zelf gedaan duidelijke instructies was zo klaar. Geluid wat van de koelkast afkomt is ook minimaal.