Boretti Abbinato VK roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Boretti Abbinato VK roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,5

PVM72 15-05-2012

Mooie koelkast maar dan houdt het wel op. Koelkast maakt normaal al veel lawaai maar af en toe regelmatig onbegrijpelijk extra lawaai. Wij hebben een open keuken en moeten de tv harder zetten als de koelkast aanslaat. Monteur is behulpzaam maar men kan het probleem niet verhelpen. Ook de koeling stopte er af en toe spontaan mee. Na een aantal bezoeken werd het probleem ontdekt en moesten we twee maanden wachten op het vervangende onderdeel. Het geluid probleem is niet opgelost. In deze prijsklasse had ik dit echt niet verwacht. Het zal waarschijnlijk niet lang duren voordat we de koelkast uit ergernis gewoon gaan vervangen. Ik was een Boretti fan.

Boretti fan 2 12-09-2012

Beste Boretti fan, wij hebben dan wel niet dezelfde koelkast van Boretti,maar wij hebben exact hetzelfde probleem met onze Boretti cantina stilo, ook een mooie koelkast, maar maakt dus ook ontzettend veel lawaai. (En we hebben ook een open keuken)
Volgens de monteur die bij ons langs kwam, was dat normaal. Ook wij zijn enorm teleurgesteld in onze koelkast, die het overigens verder wel goed doet (wij hebben hem een half jaar), maar de ergernis groeit.
Groet van een andere (ex-?)Boretti fan