De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV755 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

S**i@y**o.com 17-09-2022

Mooi en ruim

Geschreven voor: ETNA KVV755 wit

We hebben een goed ervaring in onse famile van Etna en latste jaren kopen we allen Etna poducten! Betaalbaar en zeker mooi die iets aan je KEUKEN bringt! Dank je wel Etna

Pluspunten

• Ruim
  • We horen hem niet

Officiele reactie van Atag 19-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met ETNA en je opnieuw voor ETNA gekozen hebt.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Marijke
Webcare ETNA

k**c@k**n.nl 15-09-2022

een mooie koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV755 wit

de prijs en de kwaliteit waren wat ik wilde. Ook het formaat paste in de ruimte die ik had. Ook was ik heel blij met de extra garantie

Pluspunten

• formaat past goed
  • inhoud groot genoeg

Officiele reactie van Atag 16-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de prijs- kwaliteitverhouding, de inhoud en onze garantievoorwaarden. Hartelijk dank voor de mooie review.

Wij wensen je veel koelplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcare ETNA

Hemmo.Hillenga 09-08-2022

Prima product.

Geschreven voor: ETNA KVV755 wit

Prima koelkast voor een schappelijke prijs. Koelt uitstekend, ook tijdens een hittegolf.

Pluspunten

• Koeling
  • Weinig geluid.

Minpunten

• Misschien een extra glasplaat.

Officiele reactie van Atag 11-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Fijn te lezen dat ook tijdens deze hittegolf de koelkast uitstekend koelt en je kan genieten van een lekker koud drankje. Veel plezier gewenst met je aankoop!

Chantal Webcare ETNA