Zanussi Refrigerator ZRG 616 CW wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Zanussi Refrigerator ZRG 616 CW wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

gertjanh6057 02-02-2014

Bovenstaande koelkast onderhand 6 jaar in mijn bezit,ben er zeer tevreden over,deurrubbers nog steeds puntgaaf,komt ook doordat ik hem regelmatig schoonmaak.

rick de vries 20-07-2013

Rotzooi, na 26 maanden gaan de deurrubbers kapot. Zanussi weigert omdat de garantie maar 24 maanden is. Dit is een consumentenkoop en en levensduur van 24 maanden is veel te kort. procederen is mij te duur dus nooit meer een zanussi.

Bjorn H 30-10-2011

We hebben de koelkast nu een maand of 3. Op zich koelt hij wel goed, maar hij is nogal 'gehorig'. In de zin dat de koelkast zeer regelmatig allerlei (vreemde) geluidjes maakt: hij pruttelt, 'gorgelt', piept, en wat niet meer. Niet enorm luid, maar je hoort dus wel bijna continu dat hij aan staat. Terwijl de vorige bijna niet/nooit te horen was.
En de koelkast staat in een half-open keuken, dus we horen het ook in de woonkamer.

Verder is hij qua constructie niet superstevig: de plaat bovenop buigt vrij makkelijk door, waardoor hij nogal wiebelig is, zodra je er dingen bovenop zet (zoals een koffiezetapparaat, o.i.d.).

Bjorn H 12-07-2011

De koelkast koelt goed. Hij voelt alleen een stuk minder solide en stevig aan dan eenzelfde BEKO koelkast die we daarvoor hadden: de bovenkant is wiebeliger, en de deur voelt dunner aan. Daar betaal je dan ook niet veel voor, maar toch...

Ruda83 17-09-2009

Heb deze koelkast nu twee weken in bezit en ben er zeer te vreden mee. Maakt nauwelijks geluid en voor deze (goedkope) prijsklasse is ie ook nog zeer ruim.

sendertje 11-05-2008

Heb deze koelkast onlangs aangeschaft en ben er erg tevreden over. Deze koelkast heeft geen klein vriesvakje, maar daar heb ik expres voor gekozen omdat ik al een vriezer heb staan. Hij is heerlijk ruim, je hoort hem niet aanslaan en ziet er mooi wit en schoon uit. Verder sluit de deur erg goed en is hij goed verlicht binnen.

Mijn mening: een prima koelkast voor weinig geld. Ik heb hem pas een paar dagen dus kan npg niks zeggen over de duurzaamheid, maar ik heb goede verhalen gehoord over Zanussi koelkasten in het algemeen!