Bosch KGN39EI40 - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

9,1

lin 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Bijna geluidsloos, de koelvriescom. Staat bij ons in de open keuken maar je hoort hem niet aanslaan, terwijl de je oude koelkast wel hoorde aanslaan.heel veel ruimte en een super knisper groenten la voor een langere bewaar tijd van groente en fruit. En dan de nofrost ! Super !! Nooit meer ontdooien. Ik ben er heel blij mee !!. Ivm stijling hebben we een roestvrijstalen uitvoering. Staat heel chique.

Johanna Kranenburg 11-07-2015 Product paar weken in bezit

Hij koelt goed, indeling goed, vormgeving is mooi, veel ruimte en aparte vakken.Je kunt kiezen voor koudere en koelere plekken. Fijn ding!

PaulMes 01-07-2015 Product paar dagen in bezit

Waren opzoek naar koelvriescombinatie die voldeed aan 4 voorwaarden:
1) 2 meter hoog (groot dus)
2) A+++
3) Nofrost
4) Degelijk en betrouwbaar merk.
Na veel zoeken bleek A+++ en No Frost gecombineerd met een redelijke prijs moeilijk te vinden.
Via plaatselijke dealer een soort gelijk model gezien en voor de KGN39EI40 blind gekozen. Hebben hem nu 2 dagen en na de gebruikelijke paar uur tot rustkomen doet hij het tot volle tevredenheid. Geruisloos, mooi aluminium, en prima indeling (Hoewel de deurindeling altijd maar matig in te delen is bij gelijk iedere koelkast).
Duurzaamheid kom ik graag na 19 jaar op terug. Dat was namenlijk de levensduur van onze vorige koelkast, die de afgelopen weken steeds meer begon te zoemen en ratelen.
Al met al een zeer goede keuze waarvan we nog vele jaren
plezier hopen te hebben.

Frank v.d. Velde 14-09-2014 Product paar dagen in bezit

Wij hebben deze koelkast nu enkele dagen binnen. Wat is deze stil. Makkelijk te bedienen door de handige tiptoetsen op de deur. Echt een sieraad in de keuken.

Karsten25 09-09-2014 Product paar dagen in bezit

Practhige koelkast! Overzichtelijk, functioneel in gebruik en degelijk qua afwerking. Geluidsniveau mag wel iets minder.

Tevreden gebruiker Bosch 19-08-2014 Product paar dagen in bezit

De koelkast gekocht ter vervanging van een 5 jaar oude Sansung koelvriescombinatie, die erg veel lawaai maakte en zorgelijk warm werd aan de buitenkant. Dit keer besloten om iets meer uit te geven, wat nu al een goede beslissing lijkt te zijn geweest:
-De koelkast ziet er solide en mooi vormgegeven uit en voelt erg degelijk aan.
-De koelkast is werkelijk muisstil en wordt niet warm aan de buitenkant.
-Er is veel slimme opbergruimte zoals een inklapbaar (flessen)rekje en een op vochtigheid instelbare groente- en fruitlade.
-Er zijn veel accessoires meegeleverd waardoor de koelkast volledig naar eigen voorkeur in te delen in.

De duurzaamheid moet nog blijken natuurlijk, hier kan in pas na een aantal jaar een uitspraak over doen.

Enig minpunt is de onnodig ingewikkelde "plaatjeshandleiding". Men heeft getracht om d.m.v. tekeningen helder en speels informatie te verstrekken om de energiekosten en het geluidsniveau zo laag mogelijk te houden, maar het vergt bij sommige afbeeldingen het nodige gepuzzel om te achterhalen wat ermee bedoeld wordt. De geschreven handleiding is wel duidelijk.

Miranda van der Kloor 11-08-2014 Product paar weken in bezit

Super koelkast. Stijlvol qua vormgeving en mooie praktische indeling. Helemaal enthousiast over de krisperbox voor het vershouden van groenten en over de 0 graden zone voor vlees en vleeswaren. Led verlichting geeft een goede verlichting van de inhoud. De easylift planken maken het gebruiksgemak alleen maar vriendelijker. Qua lawaai: precies wat we verwacht hadden, verwaarloosbaar.

sethi 07-08-2014 Product paar weken in bezit

Het is een mooi vorm gegeven, practisch ingedeelde,zowel het koelgedeelte als het vriesvak. Het Het apparaat is vrijwel geluidsloos . We zijn er zeer tevreden over.

Elisabeth Hunyadi 19-07-2014 Product paar dagen in bezit

Ideale koel-vries combinatie. Zeer veel ruimte, no frost, A+++, geen geluid te horen en een prachtig design (Exclusief uitvoering). Wielen eronder, zodat het apparaat makkelijk verplaatsbaar is. Draairichting van de deuren makkelijk van rechts naar links veranderen (het kan staand). Een dikke 10 beslist waard!

hart61 17-07-2014 Product paar dagen in bezit

En fraai meubel in de keuken! superstrak R.V.S. anti-vingerprint, duidelijke uitlezing/instelling aan de buitenkant op de deur van temperatuur en functie's.
Fluisterstil en handige Exlcusive extra's zoals de flexshell. No-frost is het einde!, nooit meer bikken of ontdooien. Handige safetyglass transparante legplanken, waardoor je heen kijkt met de prettige ledverlichting.
Het vriesgedeelte kan ook worden ontdaan van de handige transparante bakken, zodat je meer stapelruimte krijgt op de safety glazen ladebodem, waarop makkelijk pizzadozen passen.
En dat alles in super-energie zuinige Bosch kwaliteit!
Ik ben zeer content met deze betaalbare Duitse superkwaliteit.