Bosch KGE39EI43 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 35 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE39EI43 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

W.H. van der Heide 29-07-2018

Sierlijke ombouw

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Goede service winkel, overzichtelijk indeling ,goede koeling , geluid niet hoorbaar.
Kortom goede koel vries combinatie

Eric 24-05-2018

Super mooie grote koelvries combinatie.

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

De rvs kleur van deze kast is er mooi. Geen last van vingerafdrukken op rvs. Dit is een mooie grote en ruime koel/vries combinatie. Heb deze nu een week in huis en de combinatie koelt/vriest goed.
Heb temperatuur met thermometer getest en deze klopt precies.

Pluspunten

• Aparte groente lade
  • Aparte vlees lade
  • Neerklapbaar flessen rek
  • Veel ruimte in koel gedeelte

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

Betsy Hengeveld 26-04-2018

Prachtige, comfortabele,unieke koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Ik keek mijn ogen uit,toen hij gebracht werd. Ik wist niet dat hij zo mooi en zo groot was!! En...hij past in mijn voormalige paardenstal, nu bijkeuken!!
Ik ben er erg blij mee. Heerlijk om met kerst, als de kinderen en kleinkinderen komen, alles te kunnen bewaren en wat overblijft, in te kunnen vriezen! Bedankt Bosch.

Fatima 26-04-2018

Mooi model

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Dit is tot nu toe de fijnste koelkast die ik heb gehad. Bij mijn vorige Samsung koelkast ging na korte tijd de deur kapot en hij maakte een hoop lawaai. De Bosch koelkast heeft een grote inhoud daar ben ik erg blij mee! De koelstanden zijn makkelijk in te stellen.

Pluspunten

• Mooi model
  • Grote inhoud
  • Nofrost

Jannie 25-04-2018

Sieraad in de keuken

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Ik heb deze koel/vriescombinatie gekocht omdat hij energiezuinig is, er prachtig uitziet en heel veel ruimte heeft die heel goed is ingedeeld. Bovendien ziet hij er binnenin heel mooi uit. Goede verlichting.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Mooi vormgegeven
  • Veel ruimte
  • Goede indeling
  • Intern heel mooi met goede verlichting

Minpunten

• Heb ik gelukkig niet ontdekt

h.schurink 18-04-2018

mooi design

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

vervanging van de vorige bosch. was goed blijft goed... strak design, mooie indeling en gunstige prijs.

Bos 02-09-2017

Overzichtelijke koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

De koelkast is erg overzichtelijk en heeft glazen platen, waardoor je precies ziet wat er in zit.
Ook de ruimte voor de groenten en vleeswaren is apart. Hierdoor kun je de koelkast goed inrichten.
Het vriesgedeelte bestaat ook uit meerdere delen, waardoor je hier ook alles goed kunt scheiden.
Verder geeft de led-verlichting voldoende licht

Pluspunten

• Glazen platen
  • Led-verlichting
  • Groentenlade

meike 08-08-2017

koelkast met vriezer

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Het is een mooie ruime koelkast met mooie vormgeving en kleur. Heeft handige groente- en vlees lades. Blij mee.

Pluspunten

• ruime groentelade
  • ruime vleeslade
  • veel ruimte

Minpunten

• deurschappen, bepaalde prod vallen eruit.

Gerrit 05-07-2017

Prachtige grote koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Grote koelkast met veel inhoud. Handige indeling. Stil en energiezuinig. Makkelijk zelf af te stellen

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Energiezuinig
  • Indeling

Eefje 09-08-2016

Mooie en ruime koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

De koelvriescombinatie is mooi vorm gegeven, energiezuinig, over de indeling van de binnenkant is goed nagedacht en je hoort het apparaat niet!

Canvasmike 04-08-2016

Mooi en stil

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

De koel vries combinatie is goed afgewerkt van binnen en buiten. Alles klopt gewoon. Veel ruimte en goed afgewerkt.

Hanny 12-07-2016

Hele goede koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Ik ben heel erg tevreden met deze koelkast. Hij heeft een mooi design en maakt weinig geluid. Ik heb voor deze koelkast gekozen omdat ik goede ervaringen heb met de duurzaamheid van Bosch koelkasten. Ook de binnenkant van de koelkast is gemaakt van degelijk materiaal.

FRED 05-07-2016

Bosch KGE39EI43

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Snel gekocht na advies site en verkoper. snel geleverd. staat goed bij rest van keuken. veel ruimte en goede overzicht vooral de speciale lades.

Hany 04-07-2016

EXCLUSIV* Zo kun je deze koelkast wel noemen

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Wat een prachtige koelkast! Enorm veel ruimte, mooi design en voornamelijk afgewerkt met Chroom en RVS details. Genoeg ruimte om eten en drinken te bewaren voor een grote familie. Tevens de Superkoel functie is enorm handig als je bijv. heel veel hapjes en drankjes voor een feestje wilt koelen in een korte tijd.
Met A+++ is deze enorme koelkast ook enorm zuinig.

Als extra accessoire kun je ook een chromen flessenrek voor €20,- kopen via Bosch-home.nl, dit is echt een aanrader!

Kroon 28-06-2016

Prima koelkast!

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

De koelkast heeft een mooi design, RVS uitgevoerd. Binnenkant is praktisch ingedeeld en ruimer dan verwacht. Wel aanvulling van flessenrek gekocht. Lekker handig en zeer betaalbaar via de webshop van Bosch. Licht is helder.

Anna 22-06-2016

Fanrastische koelkast cq vriezer

Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Groente, fruit en vleeswaren blijven in de laden veel langer vers dan in mijn oude. Veel bergruimte in de onderste lade door de practische indeling. Ik ben er heel blij mee.

Rozendal 23-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Prettige koel/vries combinatie. voor mij persoonlijk is de bovenste etage bijna te hoog (ik ben 1.70 m) maar voor mijn man erg prettig (hij is bijna 2 meter). We hadden een grotere vriezer dus de ruimte is even wennen, maar voldoende om broden en etenswaren op voorraad te hebben. Wat mij betreft zou in de koelkast een plank minder hoeven. Die hebben we er direkt uitgehaald. De lade voor groentes bevalt boven verwachting De etenswaren blijven beduidend langer vers. Qua geluid: hij staat in de bijkeuken en af en toe valt hij me op qua geluid als ik daar ben. Niet storend.

marjolein 30-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Ontzettende mooie koelkast met een mooie indeling uitgevoerd in duurzaammateriaal. Hij is stil en heeft voor ons een heel praktische indeling. Zeker een aanrader

Ella53 13-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Ik ben er nu al heel tevreden over. Veel gebruiksruimte. Mooie verlichting. Buitenkant heel mooi afgewerkt.

Alex19803 12-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Mooie praktische koelvriescombinatie. De chillerbox voor vlees en crispbox voor groente en fruit zijn ideaal. Nog maar kort in bezit maar we zijn er erg blij mee!

M.de Jager 12-07-2015

Perfecte aankoop!
Gekocht op review uitslagen!
Moderne uitstraling ondanks de rvs look!
Een echte aanrader!

van Santos 38 11-07-2015

Super mooie koelvries combinatie type KGE39EI43
Mooi design en koelt fantastische!
Erg blij met deze keuze.

H.Koelman 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Prima koel/vrieskast, slimme indeling, makkelijk in te regelen, laag geluidsniveau. Alleen jammer dat er in plaats van alleen de deur, niet rondom RVS is aangebracht bij deze vrijstaande koel/vrieskast. Is ook niet te krijgen bij Bosch volgens de verkoper...

Willem 2015 29-06-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

Ik heb echt het licht gezien bij deze aankoop.
Wat een vondst dat lampje op deze plaats. De handige indeling is overal zichtbaar en ik geniet elke keer als ik in de koelkast moet zijn, maar ook dicht is het een ware eye-catcher.

naam2908 28-06-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39EI43 rvs

een hele mooie kast! onze keuken heb ik zilver geverfd dus deze koel/vries kast van rvs past er super bij! lekker veel ruimte en vooral die groente en vlees lade zijn erg fijn. normaal is mn zakje sla na 1 dag al bedorven maar nu blijft ie mooi. je hebt goed overzicht.
hij slaat regelmatig aan (misschien omdat het buiten warmer is nu) ik had de koeling op stand 4 staan, maar dan krijg je ijsvorming op de achterwand en als je iets uit de koeling haalt sloeg dat meteen aan. dus heb m op stand 5 gezet en dat is beter. al om al, we zij er heel erg blij mee!