Bosch KGE39EI43 - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Eefje 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie en ruime koelvriescombinatie

De koelvriescombinatie is mooi vorm gegeven, energiezuinig, over de indeling van de binnenkant is goed nagedacht en je hoort het apparaat niet!

Canvasmike 04-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en stil

De koel vries combinatie is goed afgewerkt van binnen en buiten. Alles klopt gewoon. Veel ruimte en goed afgewerkt.

Hanny 12-07-2016 Product paar dagen in bezit

Hele goede koelkast

Ik ben heel erg tevreden met deze koelkast. Hij heeft een mooi design en maakt weinig geluid. Ik heb voor deze koelkast gekozen omdat ik goede ervaringen heb met de duurzaamheid van Bosch koelkasten. Ook de binnenkant van de koelkast is gemaakt van degelijk materiaal.

FRED 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch KGE39EI43

Snel gekocht na advies site en verkoper. snel geleverd. staat goed bij rest van keuken. veel ruimte en goede overzicht vooral de speciale lades.

Hany 04-07-2016 Product paar weken in bezit

EXCLUSIV* Zo kun je deze koelkast wel noemen

Wat een prachtige koelkast! Enorm veel ruimte, mooi design en voornamelijk afgewerkt met Chroom en RVS details. Genoeg ruimte om eten en drinken te bewaren voor een grote familie. Tevens de Superkoel functie is enorm handig als je bijv. heel veel hapjes en drankjes voor een feestje wilt koelen in een korte tijd.
Met A+++ is deze enorme koelkast ook enorm zuinig.

Als extra accessoire kun je ook een chromen flessenrek voor €20,- kopen via Bosch-home.nl, dit is echt een aanrader!

Kroon 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Prima koelkast!

De koelkast heeft een mooi design, RVS uitgevoerd. Binnenkant is praktisch ingedeeld en ruimer dan verwacht. Wel aanvulling van flessenrek gekocht. Lekker handig en zeer betaalbaar via de webshop van Bosch. Licht is helder.

Anna 22-06-2016 Product maand in bezit

Fanrastische koelkast cq vriezer

Groente, fruit en vleeswaren blijven in de laden veel langer vers dan in mijn oude. Veel bergruimte in de onderste lade door de practische indeling. Ik ben er heel blij mee.

Rozendal 23-08-2015 Product maand in bezit

Prettige koel/vries combinatie. voor mij persoonlijk is de bovenste etage bijna te hoog (ik ben 1.70 m) maar voor mijn man erg prettig (hij is bijna 2 meter). We hadden een grotere vriezer dus de ruimte is even wennen, maar voldoende om broden en etenswaren op voorraad te hebben. Wat mij betreft zou in de koelkast een plank minder hoeven. Die hebben we er direkt uitgehaald. De lade voor groentes bevalt boven verwachting De etenswaren blijven beduidend langer vers. Qua geluid: hij staat in de bijkeuken en af en toe valt hij me op qua geluid als ik daar ben. Niet storend.

marjolein 30-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ontzettende mooie koelkast met een mooie indeling uitgevoerd in duurzaammateriaal. Hij is stil en heeft voor ons een heel praktische indeling. Zeker een aanrader

Ella53 13-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben er nu al heel tevreden over. Veel gebruiksruimte. Mooie verlichting. Buitenkant heel mooi afgewerkt.

Alex19803 12-07-2015 Product paar weken in bezit

Mooie praktische koelvriescombinatie. De chillerbox voor vlees en crispbox voor groente en fruit zijn ideaal. Nog maar kort in bezit maar we zijn er erg blij mee!

M.de Jager 12-07-2015 Product maand in bezit

Perfecte aankoop!
Gekocht op review uitslagen!
Moderne uitstraling ondanks de rvs look!
Een echte aanrader!

van Santos 38 11-07-2015 Product paar dagen in bezit

Super mooie koelvries combinatie type KGE39EI43
Mooi design en koelt fantastische!
Erg blij met deze keuze.

H.Koelman 09-07-2015 Product paar dagen in bezit

Prima koel/vrieskast, slimme indeling, makkelijk in te regelen, laag geluidsniveau. Alleen jammer dat er in plaats van alleen de deur, niet rondom RVS is aangebracht bij deze vrijstaande koel/vrieskast. Is ook niet te krijgen bij Bosch volgens de verkoper...

Willem 2015 29-06-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb echt het licht gezien bij deze aankoop.
Wat een vondst dat lampje op deze plaats. De handige indeling is overal zichtbaar en ik geniet elke keer als ik in de koelkast moet zijn, maar ook dicht is het een ware eye-catcher.

naam2908 28-06-2015 Product paar dagen in bezit

een hele mooie kast! onze keuken heb ik zilver geverfd dus deze koel/vries kast van rvs past er super bij! lekker veel ruimte en vooral die groente en vlees lade zijn erg fijn. normaal is mn zakje sla na 1 dag al bedorven maar nu blijft ie mooi. je hebt goed overzicht.
hij slaat regelmatig aan (misschien omdat het buiten warmer is nu) ik had de koeling op stand 4 staan, maar dan krijg je ijsvorming op de achterwand en als je iets uit de koeling haalt sloeg dat meteen aan. dus heb m op stand 5 gezet en dat is beter. al om al, we zij er heel erg blij mee!

Biny 27-06-2015 Product paar weken in bezit

Mooie ruime koelkast, goed verlicht, dat maakt het mooi overzichtelijk.
Bovenste plank is wel hoog, misschien haal ik die eruit om pakken en flessen rechtop te kunnen zetten.
Je hoort hem wel als hij aanslaat, maar omdat wij een gesloten keuken hebben is dat geen punt.

H van der Woude 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

De KGE39EI43 is zowel van buiten als binnen zeer fraai vormgegeven, antifingerprint is ideaal, geluidsarm, goede handgrepen.
Ideaal te bedienen door zowel vakantiestand en afzonderlijk in te stellen koel- en vriesgedeelte.
Duidelijk en goed leesbare displays, eenvoudig te bedienen.
Goed in te delen groentevak door verschuifbaar middenvak.
Aparte vlees/visafdeling.

rober123 21-06-2015 Product paar dagen in bezit

werkt goed ,ik hem gekozen om zijn zuinigheid en stilte
38 dba .
Ik weet nog niet hoe functioneert .

Jota22 25-09-2014 Product paar weken in bezit

Een prachtige koelkast met handige indeling, zeer grote groentelade en handige chillerbox voor vleeswaren, kaas, salades, boter etc. en makkelijk eruit te halen.
Goede heldere verlichting, gebruiksvriendelijke display.