Bosch KGE39EI43 - Reviews

koel/vries cominatie
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 37 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

W.H. van der Heide 29-07-2018

Sierlijke ombouw

Goede service winkel, overzichtelijk indeling ,goede koeling , geluid niet hoorbaar.
Kortom goede koel vries combinatie

Eric 24-05-2018

Super mooie grote koelvries combinatie.

De rvs kleur van deze kast is er mooi. Geen last van vingerafdrukken op rvs. Dit is een mooie grote en ruime koel/vries combinatie. Heb deze nu een week in huis en de combinatie koelt/vriest goed.
Heb temperatuur met thermometer getest en deze klopt precies.

Pluspunten

• Aparte groente lade
  • Aparte vlees lade
  • Neerklapbaar flessen rek
  • Veel ruimte in koel gedeelte

Minpunten

• Niet kunnen ontdekken

Betsy Hengeveld 26-04-2018

Prachtige, comfortabele,unieke koelkast

Ik keek mijn ogen uit,toen hij gebracht werd. Ik wist niet dat hij zo mooi en zo groot was!! En...hij past in mijn voormalige paardenstal, nu bijkeuken!!
Ik ben er erg blij mee. Heerlijk om met kerst, als de kinderen en kleinkinderen komen, alles te kunnen bewaren en wat overblijft, in te kunnen vriezen! Bedankt Bosch.

Fatima 26-04-2018

Mooi model

Dit is tot nu toe de fijnste koelkast die ik heb gehad. Bij mijn vorige Samsung koelkast ging na korte tijd de deur kapot en hij maakte een hoop lawaai. De Bosch koelkast heeft een grote inhoud daar ben ik erg blij mee! De koelstanden zijn makkelijk in te stellen.

Pluspunten

• Mooi model
  • Grote inhoud
  • Nofrost

Jannie 25-04-2018

Sieraad in de keuken

Ik heb deze koel/vriescombinatie gekocht omdat hij energiezuinig is, er prachtig uitziet en heel veel ruimte heeft die heel goed is ingedeeld. Bovendien ziet hij er binnenin heel mooi uit. Goede verlichting.

Pluspunten

• Energiezuinig
  • Mooi vormgegeven
  • Veel ruimte
  • Goede indeling
  • Intern heel mooi met goede verlichting

Minpunten

• Heb ik gelukkig niet ontdekt

h.schurink 18-04-2018

mooi design

vervanging van de vorige bosch. was goed blijft goed... strak design, mooie indeling en gunstige prijs.

Bos 02-09-2017

Overzichtelijke koelkast

De koelkast is erg overzichtelijk en heeft glazen platen, waardoor je precies ziet wat er in zit.
Ook de ruimte voor de groenten en vleeswaren is apart. Hierdoor kun je de koelkast goed inrichten.
Het vriesgedeelte bestaat ook uit meerdere delen, waardoor je hier ook alles goed kunt scheiden.
Verder geeft de led-verlichting voldoende licht

Pluspunten

• Glazen platen
  • Led-verlichting
  • Groentenlade

meike 08-08-2017

koelkast met vriezer

Het is een mooie ruime koelkast met mooie vormgeving en kleur. Heeft handige groente- en vlees lades. Blij mee.

Pluspunten

• ruime groentelade
  • ruime vleeslade
  • veel ruimte

Minpunten

• deurschappen, bepaalde prod vallen eruit.

Gerrit 05-07-2017

Prachtige grote koelkast

Grote koelkast met veel inhoud. Handige indeling. Stil en energiezuinig. Makkelijk zelf af te stellen

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Energiezuinig
  • Indeling

Gijs 11-10-2016

Grote fraai uitziende rustige koelkast

De koelkast vriest goed in en is goed koelen en is vrij stil. De groentelade is groot maar moet wel met een volledig geopende deur geopend worden.
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Eefje 09-08-2016

Mooie en ruime koelvriescombinatie

De koelvriescombinatie is mooi vorm gegeven, energiezuinig, over de indeling van de binnenkant is goed nagedacht en je hoort het apparaat niet!

Canvasmike 04-08-2016

Mooi en stil

De koel vries combinatie is goed afgewerkt van binnen en buiten. Alles klopt gewoon. Veel ruimte en goed afgewerkt.

Hanny 12-07-2016

Hele goede koelkast

Ik ben heel erg tevreden met deze koelkast. Hij heeft een mooi design en maakt weinig geluid. Ik heb voor deze koelkast gekozen omdat ik goede ervaringen heb met de duurzaamheid van Bosch koelkasten. Ook de binnenkant van de koelkast is gemaakt van degelijk materiaal.

FRED 05-07-2016

Bosch KGE39EI43

Snel gekocht na advies site en verkoper. snel geleverd. staat goed bij rest van keuken. veel ruimte en goede overzicht vooral de speciale lades.

Hany 04-07-2016

EXCLUSIV* Zo kun je deze koelkast wel noemen

Wat een prachtige koelkast! Enorm veel ruimte, mooi design en voornamelijk afgewerkt met Chroom en RVS details. Genoeg ruimte om eten en drinken te bewaren voor een grote familie. Tevens de Superkoel functie is enorm handig als je bijv. heel veel hapjes en drankjes voor een feestje wilt koelen in een korte tijd.
Met A+++ is deze enorme koelkast ook enorm zuinig.

Als extra accessoire kun je ook een chromen flessenrek voor €20,- kopen via Bosch-home.nl, dit is echt een aanrader!

Kroon 28-06-2016

Prima koelkast!

De koelkast heeft een mooi design, RVS uitgevoerd. Binnenkant is praktisch ingedeeld en ruimer dan verwacht. Wel aanvulling van flessenrek gekocht. Lekker handig en zeer betaalbaar via de webshop van Bosch. Licht is helder.

Anna 22-06-2016
  • Product maand in bezit

Fanrastische koelkast cq vriezer

Groente, fruit en vleeswaren blijven in de laden veel langer vers dan in mijn oude. Veel bergruimte in de onderste lade door de practische indeling. Ik ben er heel blij mee.

Rozendal 23-08-2015
  • Product maand in bezit

Prettige koel/vries combinatie. voor mij persoonlijk is de bovenste etage bijna te hoog (ik ben 1.70 m) maar voor mijn man erg prettig (hij is bijna 2 meter). We hadden een grotere vriezer dus de ruimte is even wennen, maar voldoende om broden en etenswaren op voorraad te hebben. Wat mij betreft zou in de koelkast een plank minder hoeven. Die hebben we er direkt uitgehaald. De lade voor groentes bevalt boven verwachting De etenswaren blijven beduidend langer vers. Qua geluid: hij staat in de bijkeuken en af en toe valt hij me op qua geluid als ik daar ben. Niet storend.

marjolein 30-07-2015

Ontzettende mooie koelkast met een mooie indeling uitgevoerd in duurzaammateriaal. Hij is stil en heeft voor ons een heel praktische indeling. Zeker een aanrader

Ella53 13-07-2015

Ik ben er nu al heel tevreden over. Veel gebruiksruimte. Mooie verlichting. Buitenkant heel mooi afgewerkt.