LG GBB539PZQZS rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GBB539PZQZS rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

M. 15-04-2016

Zeer mooie en gebruiksvriendelijke koelkast

Geschreven voor: LG GBB539PZQZS rvs

We hebben deze koelkast nu enkele maanden in ons bezit. De eerste ervaringen zijn zeer goed. Het is een mooie koelkast, gemakkelijk schoon te houden en van goede kwaliteit. Het enige nadeel vind ik dat je niet in de bovenste lade van de vriezer kan als de deur van de koelkast dicht is. Ik moet dan eerst de koelkast openen, voordat ik wat uit de bovenste lade van de vriezer kan halen. Verder niets te klagen!

Laurens Koolhof 01-12-2015
Geschreven voor: LG GBB539PZQZS rvs

Deze koelkast heb ik net in mijn bezit. Het ontwerp is mooi (daarom ook gekocht), de verlichting binnen is helder (de vriezer is overigens onverlicht), hij is erg ruim van binnen en maakt geen geluid. Ook het scherm op de voorzijde is erg handig voor het instellen van de temperatuur. De deur opent goed (vriezer iets meer kracht nodig) en ook in de deur is er veel ruimte. De enige kanttekening is dat je goed moet opletten welke kant de koelkastdeur opengaat in je keuken; LG heeft ervoor gekozen het niet mogelijk te maken om zelf de deur te verwisselen van kant, waardoor dit evt. nog ongeveer € 150,- extra kost. Let hier dus wel op bij de aankoop.

hadwat 04-05-2015
Geschreven voor: LG GBB539PZQZS rvs

Wat is dit een mooie koelkast een echte verbetering met veel ruimte in de koelkast.Hij heeft ook een mooie uitstraling met dat RVS.Ik zie ook veel voordeel dat hij geen ijsafzetting meer heeft die je weg moet krabben.Kortom veel waar voor je geld.

jaimytime 11-04-2015
Geschreven voor: LG GBB539PZQZS rvs

Zeer fijne koelkast, de RVS afwerking maakt het echt een geweldige koelkast met een mooie uitstraling, de ruimte in deze koelkast is oneindig. Met de speciale lades onderin de koelkast kunt u uw vlees/vis/groente ten alle tijden vers houden. Met de instellingen aan de voorkant kunt u zelf de temperatuur instellen waardoor hij erg energiezuinig is.