Samsung RH57H90507F

Bekijk alle Koelkasten

duke010 02-01-2015

Prachtige koelkast. Mooie vormgeving. Goed ingedeeld. met name het grote aantal groente- en fruitlades is een pré.

Huid&Kruid 10-12-2014

Geweldige koelkast van Samsung en vooral de showcase is een eye catcher in onze keuken. Heel erg stil maakt bijna geen geluid en enorme koel- vriescapaciteit!

Heleen & Hans 10-09-2014

Een sieraad in je keuken!

We hebben de Samsung Food Show Case nog maar enkele dagen in gebruik. Ook bezoek is dol enthousiast over de vormgeving en gebruiksgemak van dit nieuwe concept koelkast.

Over de duurzaamheid kunnen we uiteraard nog geen ervarings oordeel geven doch gelet op de jarenlange ervaring met producten van Samsung hebben we daar alle vertrouwen in!

Fam Vriends 02-09-2014

Echt een superaankoop, heb met dit prachtige exemplaar, 3 doornen in het oog kunnen vervangen.

Inderdaad van 3 koelkasten naar maar 1 koelkast. Alles op 1 plek mooi georganiseerd en gepresenteerd en vanzelfsprekend een enorme winst op de energierekening.

Bedankt Samsung!

Harryiskieskeurig 12-08-2014

Mooi design
Grote inhoud
Handige ijsblokjesmaker
Showcasedeur handig om verse producten direct te pakken zonder de gehele koelkast te hoeven openen, waardoor ook minder energiekosten