Samsung RR35H60057F roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 57 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RR35H60057F roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

HR 06-01-2016

Praktische indeling!
2 handige lades voor fruit/groente met vochtregeling!
Energie zuinig!
Geluid is alleen te horen als het muisstil is in huis!
Mooie buitenkant met handige handgreep zodat er geen vingers op de koelkast hoeven te komen!
Samen met de vriezer is het een super mooi geheel!
Goede service door de bezorgers van Bemmel en Kroon!

jackw1961 19-03-2015

een fijne koelkast om in huis te hebben, is stil en heeft een zee van ruimte. mooi om te combineren met een soort gelijke diepvries.

aidam1 16-03-2015

Deze koelkast bevalt ons prima! Veel opbergruimte, zuinig in energie verbruik. En weinig tot geen geluid!

C-Jules 09-03-2015

Koelkast ziet er erg strak en mooi uit vind ik.
Qua geluid is die ook erg stil.
De koelkast is erg ruim, dus je kan er een hele hoop spullen in kwijt, en hij koelt erg goed :D

Char2015 05-03-2015

Super koelkast met heel veel ruimte echt ideaal !!
Veel extra`s zoals een groente/verhoud lade en inklapbare schapjes voor extra fles ruimte.
Ook veel ruimte voor flessen en pakken drinken.

Klaassens 23-02-2015

Mooie vormgegeven koelkast die gezien mag worden. Zeer veel inhoud en nagenoeg geruisloos. Door de ledverlichting is alles makkelijk te vinden.

Maas61 22-02-2015

Geweldige mooie koelkast. Geluidsarm en mooie vormgeving. Geweldige mooie indeling. Zeer energie arm.

unclebenz 19-02-2015

Vochtregulering is een uitvinding! De ruimte maakt het mogelijk om alles overzichtelijk in te delen.

Nhung 17-02-2015

Goede ruime koelkast, makkelijk te gebruiken. Deuren eenvoudig te openen en te sluiten
Erg mooie design.
Maakt geen hinderlijk geluid.

HuseyinKara 16-02-2015

het is een geweldig koelkast, mooi design en ruim. Je kunt er per unit alles in kwijt. Het ideale is als je de vriezer erbij neemt, kun je er een amerikaanse koelkast van maken door simpel een strip er tussen te doen en bevestigingsstuk op te zetten.

Ineke Schols 14-02-2015

het is een sierraad in de keuken. we hebben de set gekocht.
Koelkast en vriezer.
We hebben deze gekozen vanwege de geweldige uitstraling en de energiezuinigheid.

RoyPipoloy 13-02-2015

Wij vinden dit een hele mooie koelkast.
De RVS deur heeft idd. geen last van vette vingers!

Verder is de koelkast heerlijk ruim en kunnen wij alles makkelijk kwijt.

De Led verlichting geeft veel licht waardoor je goed overzicht krijgt in de koelkast.

Ook mooi is dat je in de deur de temperatuur kunt zien van de koelkast en de waarschuwing als de deur niet helemaal gesloten is.

Aanrader!

Cem26 12-02-2015

Zeer mooie en grote koelkast, wij als gezin zijn er heel tevreden mee. Er kan voldoende in, top koelkast ook qua uiterlijk en vormgeving.Ik heb helemaal geen last van geluidsoverlast de koelkast staat in de woonkamer i.v.m. openkeuken, ik ben er heel tevreden mee!

Brenes 10-02-2015

het is een zeer practishe en goede koop. met zeer grote en dieppe deuren voor maximale volume vergroting.

EVE2015 10-02-2015

Wat 'twijfels' gehad bij aanschaf aangezien er een aantal negatieve referenties over het geluid geschreven werden.
We zochten naar een rvs-kleurige koelkast zonder vriescombi en dan zijn de keuzes beperkt. Dus toch beslissing genomen om voor deze koelkast te gaan ook op basis van referenties die aangaven dat het geluid best meevalt.
Als de koelkast aanslaat maakt hij wel wat geluid maar wij storen ons er duidelijk niet aan. Het is maar af en toe dus we zijn blij met de beslissing.
Het is een mooie grote koelkast, veel ruimte en erg overzichtelijk.

yallda 09-02-2015

Ik ben erg tevreden over onze nieuwe aanschaf en het uiterlijk is super, makkelijk in de bediening en de indeling
is overzichtelijk.

zagortenej 07-02-2015

Qua uiterlijk een mooi apparaat. Veel ruimte. Ik heb het samen met de tweelingbroer vrieskast gekocht en aan elkaar vastgezet volgens de instructies en nu heb ik een prachtige grote amerikaanse koelkast. voordeel is dat de diepte 60 cm is. alle andere amerikaanse koelkasten zijn minimaal 73 cm en steken daarmee dus te veel uit naar voren in de keuken. deze niet. loopt gelijk met de keuken. ik moet wel zeggen dat mijn inbouw koelkast die ik hiervoor had helemaal geen geluid maakte maar deze tweeling hoor je duidelijk werken , maar niet storend.

Lars1966 06-02-2015

Deze koelkast ziet er mooi uit en is goed afgewerkt. Hij is stiller dan het Amerikaans model koelkast dat wij eerst hadden en gebruikt tien keer minder energie! (nagemeten met een energiemeter).
Van binnen is hij handig ingedeeld, misschien nog een lade voor vleeswaren en kaas in het volgende model?

kever 1970 04-02-2015

Mooie uitstraling mooie aansluiting als combinatie
koelkast vriezer en natuurlijk AA++ grote inhoud grote deur

donja24 30-01-2015

Nog niet zo lang in ons bezit, maar we zijn er erg blij mee. Er kan ruim voldoende in. Ook een mooie koelkast om te zien.

Marcel 1234 29-01-2015

Sinds een paar dagen de Samsung koelkast in mijn bezit.
Echt een geweldig apparaat.
Ten eerste een plaatje in mijn keuken en door de goede en overzichtelijke
indeling zeer gebruiksvriendelijk.
Wat verder opvalt is dat dit apparaat zo goed als geluidloos is.
Verbruik kan ik op dit moment nog niet beoordelen maar met A PLUS
moet ook dit in orde zijn.
Kan iedereen deze koelkast aanbevelen.

Jovanni de Os 28-01-2015

Heel mooie vriezer, een lust voor het oog. Veel ruimte en zeer zuinig in het verbruik. We waren al getipt door kennissen die een jaar of 5 geleden een Samsung koelkast / vriezercombinatie hadden aangeschaft en zeeer tevreden waren.

Wietskeb 28-01-2015

Erg mooie en grote koelkast. Erg stil. Veel ruimte in de koelkast met handige planken en groentelades.

jacq en piet 27-01-2015

Een super koelkast,erg overzichtelijk,
Nadeel is dat hij toch wel wat geluid maakt als hij aanslaat.
Snelle bezorging.

EPMierlo-klant 21-01-2015

Een pracht-apparaat qua uiterlijk en qua vormgeving. Heb hem nog maar een dag in huis, maar overtreft nu al de verwachtingen. Veel ruimte en n.m.m. gemakkelijk schoon te maken.