Samsung RR35H60057F - Reviews

350 liter
Website fabrikant

HR 06-01-2016 Product paar dagen in bezit

Praktische indeling!
2 handige lades voor fruit/groente met vochtregeling!
Energie zuinig!
Geluid is alleen te horen als het muisstil is in huis!
Mooie buitenkant met handige handgreep zodat er geen vingers op de koelkast hoeven te komen!
Samen met de vriezer is het een super mooi geheel!
Goede service door de bezorgers van Bemmel en Kroon!

jackw1961 19-03-2015 Product paar dagen in bezit

een fijne koelkast om in huis te hebben, is stil en heeft een zee van ruimte. mooi om te combineren met een soort gelijke diepvries.

aidam1 16-03-2015 Product maand in bezit

Deze koelkast bevalt ons prima! Veel opbergruimte, zuinig in energie verbruik. En weinig tot geen geluid!

C-Jules 09-03-2015 Product paar dagen in bezit

Koelkast ziet er erg strak en mooi uit vind ik.
Qua geluid is die ook erg stil.
De koelkast is erg ruim, dus je kan er een hele hoop spullen in kwijt, en hij koelt erg goed :D

Char2015 05-03-2015 Product paar weken in bezit

Super koelkast met heel veel ruimte echt ideaal !!
Veel extra`s zoals een groente/verhoud lade en inklapbare schapjes voor extra fles ruimte.
Ook veel ruimte voor flessen en pakken drinken.

Klaassens 23-02-2015 Product paar weken in bezit

Mooie vormgegeven koelkast die gezien mag worden. Zeer veel inhoud en nagenoeg geruisloos. Door de ledverlichting is alles makkelijk te vinden.

Maas61 22-02-2015 Product maand in bezit

Geweldige mooie koelkast. Geluidsarm en mooie vormgeving. Geweldige mooie indeling. Zeer energie arm.

unclebenz 19-02-2015 Product paar dagen in bezit

Vochtregulering is een uitvinding! De ruimte maakt het mogelijk om alles overzichtelijk in te delen.

Nhung 17-02-2015 Product paar weken in bezit

Goede ruime koelkast, makkelijk te gebruiken. Deuren eenvoudig te openen en te sluiten
Erg mooie design.
Maakt geen hinderlijk geluid.

HuseyinKara 16-02-2015 Product paar weken in bezit

het is een geweldig koelkast, mooi design en ruim. Je kunt er per unit alles in kwijt. Het ideale is als je de vriezer erbij neemt, kun je er een amerikaanse koelkast van maken door simpel een strip er tussen te doen en bevestigingsstuk op te zetten.

Ineke Schols 14-02-2015 Product paar weken in bezit

het is een sierraad in de keuken. we hebben de set gekocht.
Koelkast en vriezer.
We hebben deze gekozen vanwege de geweldige uitstraling en de energiezuinigheid.

RoyPipoloy 13-02-2015 Product paar dagen in bezit

Wij vinden dit een hele mooie koelkast.
De RVS deur heeft idd. geen last van vette vingers!

Verder is de koelkast heerlijk ruim en kunnen wij alles makkelijk kwijt.

De Led verlichting geeft veel licht waardoor je goed overzicht krijgt in de koelkast.

Ook mooi is dat je in de deur de temperatuur kunt zien van de koelkast en de waarschuwing als de deur niet helemaal gesloten is.

Aanrader!

Cem26 12-02-2015 Product paar weken in bezit

Zeer mooie en grote koelkast, wij als gezin zijn er heel tevreden mee. Er kan voldoende in, top koelkast ook qua uiterlijk en vormgeving.Ik heb helemaal geen last van geluidsoverlast de koelkast staat in de woonkamer i.v.m. openkeuken, ik ben er heel tevreden mee!

Brenes 10-02-2015 Product paar dagen in bezit

het is een zeer practishe en goede koop. met zeer grote en dieppe deuren voor maximale volume vergroting.

EVE2015 10-02-2015 Product paar weken in bezit

Wat 'twijfels' gehad bij aanschaf aangezien er een aantal negatieve referenties over het geluid geschreven werden.
We zochten naar een rvs-kleurige koelkast zonder vriescombi en dan zijn de keuzes beperkt. Dus toch beslissing genomen om voor deze koelkast te gaan ook op basis van referenties die aangaven dat het geluid best meevalt.
Als de koelkast aanslaat maakt hij wel wat geluid maar wij storen ons er duidelijk niet aan. Het is maar af en toe dus we zijn blij met de beslissing.
Het is een mooie grote koelkast, veel ruimte en erg overzichtelijk.

yallda 09-02-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben erg tevreden over onze nieuwe aanschaf en het uiterlijk is super, makkelijk in de bediening en de indeling
is overzichtelijk.

zagortenej 07-02-2015 Product paar dagen in bezit

Qua uiterlijk een mooi apparaat. Veel ruimte. Ik heb het samen met de tweelingbroer vrieskast gekocht en aan elkaar vastgezet volgens de instructies en nu heb ik een prachtige grote amerikaanse koelkast. voordeel is dat de diepte 60 cm is. alle andere amerikaanse koelkasten zijn minimaal 73 cm en steken daarmee dus te veel uit naar voren in de keuken. deze niet. loopt gelijk met de keuken. ik moet wel zeggen dat mijn inbouw koelkast die ik hiervoor had helemaal geen geluid maakte maar deze tweeling hoor je duidelijk werken , maar niet storend.

Lars1966 06-02-2015 Product paar dagen in bezit

Deze koelkast ziet er mooi uit en is goed afgewerkt. Hij is stiller dan het Amerikaans model koelkast dat wij eerst hadden en gebruikt tien keer minder energie! (nagemeten met een energiemeter).
Van binnen is hij handig ingedeeld, misschien nog een lade voor vleeswaren en kaas in het volgende model?

kever 1970 04-02-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie uitstraling mooie aansluiting als combinatie
koelkast vriezer en natuurlijk AA++ grote inhoud grote deur

donja24 30-01-2015 Product paar dagen in bezit

Nog niet zo lang in ons bezit, maar we zijn er erg blij mee. Er kan ruim voldoende in. Ook een mooie koelkast om te zien.