Bosch KGE36EW43 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

Beoordeling op basis van 206 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Laurens 24-08-2016

Energie zuinig

Mooi design, mooiematerialen gebruikt, compleet en inventief ingericht gebruiksvriendelijk in de instellingen

Pluspunten

• Duidelijke display
  • Inventief met de ruimte

Minpunten

• Vak push systeem is teer

koelkast vriescombinatie 23-08-2016

geluidarm, laag verbruik

super koel vries combinatie, geluid arm, goede indeling,overzichtelijk,uitstekende koeling,past uitstekend in de keuken

Pluspunten

• geluidarm
  • overzichtelijke indeling

Theo Huiberts 15-08-2016

Koelvries combinatie met handige vershoudbox

De indeling en grote van de koelkast is superhandig en vooral groente en vlees zijn netjes op te ruimen door de boxen verder is de middelste la van het vriesgedeelte lekker ruim.

Melanthe de Witte 14-07-2016

Koel- vries combi

Mooi apparaat om te zien, veel opbergruimte, mooi vormgegeven, diverse nieuwe 'snufjes' die aantrekkelijk zijn, zuinig in energieverbruik.
Nadeel zijn de laden van de vriezer, er zit geen stop op, je trekt ze er te gemakkelijk helemaal uit.

GPB 13-07-2016

gemak en uitstraling

De indeling is goed. Met de koeling bovenin, kun je de spullen pakken zonder te bukken.
De vriesladen zijn ruim. Je kunt de vriesspullen prima bergen.
De combinatie heeft uitstraling.

Marijke 12-07-2016

Fijne grote groentelade

Heerlijk die vlees en groentelade op temperatuur. Maar als ik inderdaad voor een week groente haal kan ik niet mijn zuivelproducten voor een week kwijt. Ook is het niet prettig om geopende flessen plat te moeten bewaren. Daar moet ik nog wat op vinden.

N. Nendels 06-07-2015

prima koelvriescombinatie. Zou dit product aan een ieder adviseren. Super stille en duurzame oplossing.

Jan 16-01-2018

Ruime handige kast

De kast is erg energie zuinig, heeft een laag geluid niveau en is handig ingedeeld.
Vindt het nog steeds een uitstekende keuze, voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Kast met ruime mogelijkheden

Minpunten

• Geen kunnen ontdekken
  • Geen kunnen ontdekken

Wolf 08-01-2018

koelkast

koeld prima en niets op aan te merken. daarvoor had ik een Whirlpool en die was wat ruimte betreft net iets anders ingedeeld. Was dus even wennen aan een andere koelkast en m.i. iets beperktere indeling waarbij ik uiteraard wel een legplank weg kan halen maar dit lost niets op.

Elly Tammer 16-12-2017

Mooie zuinige koelvriescombinatie.

Het is een mooie koelvriescombinatie, zeer energiezuinig, A*** die heel weinig geluid maakt. Daar heb ik in het begin erg aan moeten wennen. Regelmatig reed ik in mijn rolstoel naar de koelkast met het idee: Hij is nu al kapot, ik hoor hem niet meer, maar hij deed het gewoon.
Waar ik erg aan heb moeten wennen is het scherpe piep geluid dat je hoort alsde deur van de koelkast te lang open staat. Het is een extra beveiliging, maar omdat ik vanuit de rolstoel niet zo snel ben met in de koelkast zetten, hoor ik hem nog wel eens.

Pluspunten

• vakantieknop
  • waarschuwing als de deur te lang open staat.
  • bijna geluidloos.

E. Post 10-12-2017

BOSCH KOELVRIESCOMBINATIE

We hebben deze koelkast gekozen omdat we met de vorige kast goede ervaringen hadden, evenals met de rest van de Bosch apparaten.
Ook deze koelkast koelkast bevalt ons uitstekend, hoewel wij het harde ratelend geluid tijdens het koelen in een open keuken zeer irritant vinden.

Pluspunten

• Prima koeling
  • Zeer grote groentelade
  • Goede lesverlichting

Minpunten

• Koelgeluid irritant geratel.

Langbroek 26-10-2017

Koel/Vrieskast

We merkten al direct het verschil met koelen. Het apparaat koelt veel efficentier. Mooie led verlichting erin. Ruime vakken. Is heel stil in geluid maken. Je merkt amper dat hij aanstaat.

Jeroen Tank 02-10-2017

Model en energieverbruik

Model en energieverbruik en de prima service welk bij EP Groot Zevert mochten ontvangen.
Er werd goed doorgevraagd aan de klant wat precies de bedoeling was, uitstekende verkoper.

Jan 28-09-2017

Mooie Koel/Vriescombinatie Energie zuinig

Mooie ruime energie zuinige kast, met veel nieuwe snufjes.
Gekocht tijdens een goede cash back actie maakt de verhouding prijs kwaliteit wel heel goed

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Kast met ruime mogelijkheden

Minpunten

• Geen kunnen ontdekken

marja 28-09-2017

Fijne koel/vriescombi

Ik vind de verlichting en de 2 groente lades ideaal, verder is het heel prettig dat hij amper geluid maakt. Minpunt vind ik dat je geen sausflesjes staand in de koelkast kwijt kunt, die moeten daardoor in de deur staan waardoor je minder plek hebt voor de frisdrankflessen en de melkpakken..

Sytske 27-09-2017

Meerdere elektroische producten

Wij hebben een koel - vries combinatie en een vriezer en een wasmachine en warmte pomp droger van bosch.
Deze elektronische producten bevallen ons erg goed. De uitstraling van de producten is mooi. Wij hebben vrij zuinige elektrische apparaten. Zijn er heel erg tevreden mee. Door de acties met de producten goed betaalbaar. Ik zou bosch aanbevelen bij mijn vrienden en familie omdat het goed bevalt.

RCW 21-09-2017

koel vries combinatie van Bosch

1 jaar geleden problemen met ons apparaat: KGE36EW43, alarm ging af temperatuur niet goed en vriesgedeelte ontdooide.
Monteur langs geweest (binnen reparatie) probleem zou zijn verholpen. Nu een jaar verder zelfde problemen alleen nu iets erger. Reactie van Bosch. we kunnen een monteur langs sturen a € 59,-- en dan heeft u 2 jaar garantie ! op de reparatie. Op de vraag heb ik geen garantie op de reparatie binnen de garantie ... u moet € 59,-- betalen en geen garantie !! ONS ADVIES Koop deze koelkast niet !!!

Pluspunten

• ziet er goed uit
  • Zou de naaam Bosch moeten zijn.

Minpunten

• problemen met koelling
  • problemen met vries gedeelte
  • lades scheuren snel (plastic)

Marcel Verstegen 21-09-2017

mooie koelkast, stijlvol

Wij hebben deze koelkast vandaag ontvangen. Nu al erg tevreden over onze aankoop. De opbergruimte in deze koelkast is precies goed voor ons gezin, ook het vriesvak is erg fijn. De bijbehorende accessoires zoals de eierrekjes en ijsblokjesmaker is een leuke extra.

Pluspunten

• veel ruimte
  • stijlvol uiterlijk

Niels & Susan 18-09-2017

Mooi strak en praktisch ontwerp

De prijs/kwaliteit gaven voor mij de doorslag.
Zeer praktisch ingerichte koel vries meet veel bakjes/lades/deksels etc. helemaal naar eigen wens in te stellen!
A+++ is natuurlijk mooi meegenomen

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Super koel/vries fuctie
  • Veel accessoires

Minpunten

• Ruimte in vriezer in net aan..

Beer 14-09-2017

Super zuinig

Mooie vormgeving, super zuinig! En veel opbergruimte! Wat ik prettig vind is de aparte lade voor groente en fruit en voor vlees en vis.

Pluspunten

• Zuinig
  • Veel ruimte

Minpunten

• Zwaar