Bosch KGE36EW43 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

Beoordeling op basis van 198 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Laurens 24-08-2016 Product paar dagen in bezit

Energie zuinig

Mooi design, mooiematerialen gebruikt, compleet en inventief ingericht gebruiksvriendelijk in de instellingen

Pluspunten

• Duidelijke display
  • Inventief met de ruimte

Minpunten

• Vak push systeem is teer

koelkast vriescombinatie 23-08-2016 Product paar dagen in bezit

geluidarm, laag verbruik

super koel vries combinatie, geluid arm, goede indeling,overzichtelijk,uitstekende koeling,past uitstekend in de keuken

Pluspunten

• geluidarm
  • overzichtelijke indeling

Theo Huiberts 15-08-2016 Product paar dagen in bezit

Koelvries combinatie met handige vershoudbox

De indeling en grote van de koelkast is superhandig en vooral groente en vlees zijn netjes op te ruimen door de boxen verder is de middelste la van het vriesgedeelte lekker ruim.

Melanthe de Witte 14-07-2016 Product paar weken in bezit

Koel- vries combi

Mooi apparaat om te zien, veel opbergruimte, mooi vormgegeven, diverse nieuwe 'snufjes' die aantrekkelijk zijn, zuinig in energieverbruik.
Nadeel zijn de laden van de vriezer, er zit geen stop op, je trekt ze er te gemakkelijk helemaal uit.

GPB 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

gemak en uitstraling

De indeling is goed. Met de koeling bovenin, kun je de spullen pakken zonder te bukken.
De vriesladen zijn ruim. Je kunt de vriesspullen prima bergen.
De combinatie heeft uitstraling.

Marijke 12-07-2016 Product paar weken in bezit

Fijne grote groentelade

Heerlijk die vlees en groentelade op temperatuur. Maar als ik inderdaad voor een week groente haal kan ik niet mijn zuivelproducten voor een week kwijt. Ook is het niet prettig om geopende flessen plat te moeten bewaren. Daar moet ik nog wat op vinden.

N. Nendels 06-07-2015 Product paar weken in bezit

prima koelvriescombinatie. Zou dit product aan een ieder adviseren. Super stille en duurzame oplossing.

RCW 21-09-2017 Product half jaar of langer in bezit

koel vries combinatie van Bosch

1 jaar geleden problemen met ons apparaat: KGE36EW43, alarm ging af temperatuur niet goed en vriesgedeelte ontdooide.
Monteur langs geweest (binnen reparatie) probleem zou zijn verholpen. Nu een jaar verder zelfde problemen alleen nu iets erger. Reactie van Bosch. we kunnen een monteur langs sturen a € 59,-- en dan heeft u 2 jaar garantie ! op de reparatie. Op de vraag heb ik geen garantie op de reparatie binnen de garantie ... u moet € 59,-- betalen en geen garantie !! ONS ADVIES Koop deze koelkast niet !!!

Pluspunten

• ziet er goed uit
  • Zou de naaam Bosch moeten zijn.

Minpunten

• problemen met koelling
  • problemen met vries gedeelte
  • lades scheuren snel (plastic)

Marcel Verstegen 21-09-2017 Product paar dagen in bezit

mooie koelkast, stijlvol

Wij hebben deze koelkast vandaag ontvangen. Nu al erg tevreden over onze aankoop. De opbergruimte in deze koelkast is precies goed voor ons gezin, ook het vriesvak is erg fijn. De bijbehorende accessoires zoals de eierrekjes en ijsblokjesmaker is een leuke extra.

Pluspunten

• veel ruimte
  • stijlvol uiterlijk

Niels & Susan 18-09-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi strak en praktisch ontwerp

De prijs/kwaliteit gaven voor mij de doorslag.
Zeer praktisch ingerichte koel vries meet veel bakjes/lades/deksels etc. helemaal naar eigen wens in te stellen!
A+++ is natuurlijk mooi meegenomen

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Super koel/vries fuctie
  • Veel accessoires

Minpunten

• Ruimte in vriezer in net aan..

Wolf 17-09-2017 Product paar dagen in bezit

Bosch koel/vrieskast

nu een paar dagen de koel/vrieskast van Bosch in huis en deze bevalt prima. het koelgedeelte werkt meer dan goed en is naar verwachting van het uitstekende bedrijf Bosch. De vriezer werkt perfect en kan via de button super heel snel invriezen en daarna schakelt hij het snel invriezen automatisch uit en gaat weer naar normaal. Gewoon een koel/vrieskast die je van Bosch mag verwachten.

Pluspunten

• koelt fantastisch
  • vriezer meer dan goed

Beer 14-09-2017 Product paar dagen in bezit

Super zuinig

Mooie vormgeving, super zuinig! En veel opbergruimte! Wat ik prettig vind is de aparte lade voor groente en fruit en voor vlees en vis.

Pluspunten

• Zuinig
  • Veel ruimte

Minpunten

• Zwaar

Annemarie 12-09-2017 Product paar dagen in bezit

KoelvriecombinTie

Goede indeling, bedieningspaneel duidelijk in zicht en makkelijk. Energiezuinig A+++. 2 groentelades en voldoende ruimte op planken.

Bo 11-09-2017 Product paar weken in bezit

Mooie gestroomlijnde kast, met veel verrassende ruimte,s

Een goede koop, mooi van buiten en het is dat die dicht moet, maar van binnen is die nog mooier.
Wat belangrijk is, de indeling is heel efficiënt ingedeeld, met veel bergruimte, prettig is de groentelade met extra los vak.
Deurverdeling is goed en als de deur langer dan 1 min, open blijf staan, gaat er een alarm af.
(goed met kinderen)
Ook de vrieslades veel ruimte. Kortom een hele goede aankoop voor een betaalbare prijs !

Pluspunten

• robuust
  • veel ruimte
  • goede prijskwaliteit

Minpunten

• n.v.t.
  • n.v.t.
  • n.v.t.

Sandra 04-09-2017 Product paar dagen in bezit

Grote ruimte, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Prima prijs -kwaliteitverhouding. Ziet er robuust en luxe uit. Fijne handgrepen. Goed overzicht in de koelkast. Goede verlichting.

Koelkast Irma 03-09-2017

Koelkast

Eens gaan nadenken over energieverbruik oude amerikaanse koelkast, in de winkel meteen gecharmeerd van de A+++ enrgiezuinige koelkast van Bosch. Mooi design en tevens een mooie prijs met refund actie, volgens mij verdienen we deze aanschaf snel terug.

Minpunten

• ietwat minder ruimte als amerikaanse koelkast

Wim 31-08-2017 Product paar dagen in bezit

koelkast

Fijne grote koelkast ook qua indeling, lekker zuinig.
ik zelf vind het fijn dat de koeling boven zit en de vries gedeelte boven hierzo hoef je niet zoveel te bukken.

w scholten 30-08-2017 Product paar dagen in bezit

mijn beste koel kast sinds jaren

prima koel en vries vakken en veel ruimte en hulp stukken zoals ysblokjes bakje en eieren bakjes
het geluid wat deze maakt is minimaal
hier gaan we nog lang van genieten

Elly Tammer 28-08-2017 Product paar maanden in bezit

Mooie koelvriescombinatie

Mooie kast, koelkast goed ingedeeld, ruime lades voor groente en fruit.
Strak design, ziet er heel goed uit. Vriezer heeft een ruime en grote la, dus kun je alles overzichtelijk opruimen. Alles keurig afgewerkt Gebruikt een hoop minder electra dan mijn oude koelkast en soms ga ik kijken of hij het nog wel doet, want ik hoor hem bijna niet.

Pluspunten

• zuinig in gebruik
  • overzichtelijk en weinig geluid

Hans Boot 27-08-2017 Product paar dagen in bezit

A+++

Vandaag een nieuwe koelvriescombinatie thuisgeleverd gekregen. Wij ontdekten nu pas dat het koel- en vriesgedeelte niet apart aan en uitgezet kunnen worden worden. Dat kon met onze oude (25jr)combinatie wel. Bij wat uitvoeriger lezen blijkt er een 'vakantiestand' te zijn die het uitzetten van het koelgedeelte benaderd. Dus daar zijn wij wel blijk mee.Het geluid dat de koelkast maakte bleek met de opstartprocedure samen te hangen en nu hij op temperatuur is is de koelkast stil en zijn wij zeer tevreden. Posief is dat het een A+++ is. eigenlijk zouden ze niet anders mogen verkopen vind ik.

Pluspunten

• A+++

Minpunten

• koel en vries gedeelte kunnen niet apart werken
  • toch wel hoorbaar