Bosch KGE36EW43 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 210 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Laurens 24-08-2016

Energie zuinig

Mooi design, mooiematerialen gebruikt, compleet en inventief ingericht gebruiksvriendelijk in de instellingen

Pluspunten

• Duidelijke display
  • Inventief met de ruimte

Minpunten

• Vak push systeem is teer

koelkast vriescombinatie 23-08-2016

geluidarm, laag verbruik

super koel vries combinatie, geluid arm, goede indeling,overzichtelijk,uitstekende koeling,past uitstekend in de keuken

Pluspunten

• geluidarm
  • overzichtelijke indeling

Theo Huiberts 15-08-2016

Koelvries combinatie met handige vershoudbox

De indeling en grote van de koelkast is superhandig en vooral groente en vlees zijn netjes op te ruimen door de boxen verder is de middelste la van het vriesgedeelte lekker ruim.

Melanthe de Witte 14-07-2016

Koel- vries combi

Mooi apparaat om te zien, veel opbergruimte, mooi vormgegeven, diverse nieuwe 'snufjes' die aantrekkelijk zijn, zuinig in energieverbruik.
Nadeel zijn de laden van de vriezer, er zit geen stop op, je trekt ze er te gemakkelijk helemaal uit.

GPB 13-07-2016

gemak en uitstraling

De indeling is goed. Met de koeling bovenin, kun je de spullen pakken zonder te bukken.
De vriesladen zijn ruim. Je kunt de vriesspullen prima bergen.
De combinatie heeft uitstraling.

Marijke 12-07-2016

Fijne grote groentelade

Heerlijk die vlees en groentelade op temperatuur. Maar als ik inderdaad voor een week groente haal kan ik niet mijn zuivelproducten voor een week kwijt. Ook is het niet prettig om geopende flessen plat te moeten bewaren. Daar moet ik nog wat op vinden.

N. Nendels 06-07-2015

prima koelvriescombinatie. Zou dit product aan een ieder adviseren. Super stille en duurzame oplossing.

Aaltjuh 20-04-2018

Mooie grote koel/ vriescombinatie

Ik heb dit product gekocht, omdat ik bekend ben met de Bosch apparatuur en daar altijd een goede ervaring mee gehad heb.
Ik zocht een grote koelkast met een vriesgedeelte en die heb ik gevonden.
Koelkast zitten ook 2 lades in voor vlees en groenten wat voor mij ideaal is.
Ziet er strak uit. Nette levering en mensen zijn gemakkelijk benaderbaar. Dat is voor mij altijd een prioriteit bij een grote aankoop!
Ik ga hiervan genieten.

Henny 19-04-2018

Mooie koelvriescombinatie met fijne vakverdeling

Omdat ik een combinatie wilde heb ik mij laten adviseren, de kast heeft een mooi uiterlijk en voelt stabiel aan.
De inhoud is goed verdeeld het koelgedeelte is erg praktisch en het vriesgedeelte heeft stevige en ruime lades.
Eenvoudig en duidelijke bediening.

Pluspunten

• Stabiel
  • goede vakverdeling

G 16-04-2018

Goed ingedeelde koel-vries combinatie

Deze koelkast met aparte vrieslades is praktisch ingericht.
Ik had liever meer koel ruimte gehad en minder vries, maar die optie is niet veel meer beschikbaar. Omdat deze koelkast minder geluid maakt, heb ik toch voor deze koelkast gekozen.
Toen ik hem aanzette stonden voor zowel het koelgedeelte als het vriesgedeelte de SUPER knop aan, zonder dat ik dit wist. De koelkast maakte behoorlijk veel geluid, dus ik dacht dat ik een verkeerde keuze had gemaakt. Maar toen ik deze functie uit had gezet, was de koelkast muisstil gelukkig. En hij koelt goed.

• Goed ingedeeld

Minpunten

• Veel geluid als SUPER functie ingeschakeld is

W.J.Hempenius 06-04-2018

Prima koeling en vriezer. Extra mooie bigbox.

Natuurlijk omdat ik € 75,00 cashback kreeg van Bosch zelf. Maar ook een degelijk merk en een degelijke uitstraling. Lowfrost ipv nofrost. Want dat laatste bestaat helemaal niet. Je moet altijd een handje helpen bij ontdooien.

E.M.Tammer 06-04-2018

Koelvriesinstallatie.

Hij doet het geweldig en is super zuinig in gebruik. Alleen dat alarm van de koelkast vind ik een ramp. Als ik voor het weekend veel boodschappen nodig heb moet ik ze er in zien te krijgen voordat het alarm afgaat. Zo'n alarm is handig als je de deur niet dicht doet, maar ik moet vanuit mijn rolstoel de boodschappen er in zien te krijgen en dat gaat niet zo snel. Het heeft me al een pot jam en een pot appelmoes gekost.

Pluspunten

• zuinigheid in energie
  • bijna geruisloos

Minpunten

• het alarm van de koelkast voor gehandicapten

TonS 02-04-2018

slimme koelkast

De indeling van zowel het koeldeel als het vriesdeel is er slim. Daardoor is er veel ruimte en dan ook nog in verschillende koel en vrieszones. De koelkast heeft een +++ aanduiding dus ook nog erg zuinig in energieverbruik. En ... dat is ook handig als de stroom een keer uitvalt, want dan blijft alles dankzij de hele goede isolatie ook nog eens lang goed. Het omzetten van de deur van links naar rechts draaiend is een uitdaging gebleken. Ik adviseer een ieder om als er een klein bedrag voor het omzetten van de deuren gevraagd wordt, daarvan gebruik te maken. Het koste mij 2 uur werk.

Pluspunten

• indeling
  • energie zuinigheid
  • aparte vries en koelkast deel
  • verschillende koel zones
  • verschillende vries zones

Minpunten

• zelf deur ombouwen van re naar links is veel werk

Jan 16-01-2018

Ruime handige kast

De kast is erg energie zuinig, heeft een laag geluid niveau en is handig ingedeeld.
Vindt het nog steeds een uitstekende keuze, voldoet volledig aan mijn verwachtingen

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Kast met ruime mogelijkheden

Minpunten

• Geen kunnen ontdekken
  • Geen kunnen ontdekken

Wolf 08-01-2018

koelkast

koeld prima en niets op aan te merken. daarvoor had ik een Whirlpool en die was wat ruimte betreft net iets anders ingedeeld. Was dus even wennen aan een andere koelkast en m.i. iets beperktere indeling waarbij ik uiteraard wel een legplank weg kan halen maar dit lost niets op.

E. Post 10-12-2017

BOSCH KOELVRIESCOMBINATIE

We hebben deze koelkast gekozen omdat we met de vorige kast goede ervaringen hadden, evenals met de rest van de Bosch apparaten.
Ook deze koelkast koelkast bevalt ons uitstekend, hoewel wij het harde ratelend geluid tijdens het koelen in een open keuken zeer irritant vinden.

Pluspunten

• Prima koeling
  • Zeer grote groentelade
  • Goede lesverlichting

Minpunten

• Koelgeluid irritant geratel.

Langbroek 26-10-2017

Koel/Vrieskast

We merkten al direct het verschil met koelen. Het apparaat koelt veel efficentier. Mooie led verlichting erin. Ruime vakken. Is heel stil in geluid maken. Je merkt amper dat hij aanstaat.

Jeroen Tank 02-10-2017

Model en energieverbruik

Model en energieverbruik en de prima service welk bij EP Groot Zevert mochten ontvangen.
Er werd goed doorgevraagd aan de klant wat precies de bedoeling was, uitstekende verkoper.

Jan 28-09-2017

Mooie Koel/Vriescombinatie Energie zuinig

Mooie ruime energie zuinige kast, met veel nieuwe snufjes.
Gekocht tijdens een goede cash back actie maakt de verhouding prijs kwaliteit wel heel goed

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Kast met ruime mogelijkheden

Minpunten

• Geen kunnen ontdekken

marja 28-09-2017

Fijne koel/vriescombi

Ik vind de verlichting en de 2 groente lades ideaal, verder is het heel prettig dat hij amper geluid maakt. Minpunt vind ik dat je geen sausflesjes staand in de koelkast kwijt kunt, die moeten daardoor in de deur staan waardoor je minder plek hebt voor de frisdrankflessen en de melkpakken..