Bosch KGE36EW43 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

Beoordeling op basis van 203 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Laurens 24-08-2016

Energie zuinig

Mooi design, mooiematerialen gebruikt, compleet en inventief ingericht gebruiksvriendelijk in de instellingen

Pluspunten

• Duidelijke display
  • Inventief met de ruimte

Minpunten

• Vak push systeem is teer

koelkast vriescombinatie 23-08-2016

geluidarm, laag verbruik

super koel vries combinatie, geluid arm, goede indeling,overzichtelijk,uitstekende koeling,past uitstekend in de keuken

Pluspunten

• geluidarm
  • overzichtelijke indeling

Theo Huiberts 15-08-2016

Koelvries combinatie met handige vershoudbox

De indeling en grote van de koelkast is superhandig en vooral groente en vlees zijn netjes op te ruimen door de boxen verder is de middelste la van het vriesgedeelte lekker ruim.

Melanthe de Witte 14-07-2016

Koel- vries combi

Mooi apparaat om te zien, veel opbergruimte, mooi vormgegeven, diverse nieuwe 'snufjes' die aantrekkelijk zijn, zuinig in energieverbruik.
Nadeel zijn de laden van de vriezer, er zit geen stop op, je trekt ze er te gemakkelijk helemaal uit.

GPB 13-07-2016

gemak en uitstraling

De indeling is goed. Met de koeling bovenin, kun je de spullen pakken zonder te bukken.
De vriesladen zijn ruim. Je kunt de vriesspullen prima bergen.
De combinatie heeft uitstraling.

Marijke 12-07-2016

Fijne grote groentelade

Heerlijk die vlees en groentelade op temperatuur. Maar als ik inderdaad voor een week groente haal kan ik niet mijn zuivelproducten voor een week kwijt. Ook is het niet prettig om geopende flessen plat te moeten bewaren. Daar moet ik nog wat op vinden.

N. Nendels 06-07-2015

prima koelvriescombinatie. Zou dit product aan een ieder adviseren. Super stille en duurzame oplossing.

Langbroek 26-10-2017

Koel/Vrieskast

We merkten al direct het verschil met koelen. Het apparaat koelt veel efficentier. Mooie led verlichting erin. Ruime vakken. Is heel stil in geluid maken. Je merkt amper dat hij aanstaat.

Jeroen Tank 02-10-2017

Model en energieverbruik

Model en energieverbruik en de prima service welk bij EP Groot Zevert mochten ontvangen.
Er werd goed doorgevraagd aan de klant wat precies de bedoeling was, uitstekende verkoper.

Jan 28-09-2017

Mooie Koel/Vriescombinatie Energie zuinig

Mooie ruime energie zuinige kast, met veel nieuwe snufjes.
Gekocht tijdens een goede cash back actie maakt de verhouding prijs kwaliteit wel heel goed

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Kast met ruime mogelijkheden

Minpunten

• Geen kunnen ontdekken

marja 28-09-2017

Fijne koel/vriescombi

Ik vind de verlichting en de 2 groente lades ideaal, verder is het heel prettig dat hij amper geluid maakt. Minpunt vind ik dat je geen sausflesjes staand in de koelkast kwijt kunt, die moeten daardoor in de deur staan waardoor je minder plek hebt voor de frisdrankflessen en de melkpakken..

Sytske 27-09-2017

Meerdere elektroische producten

Wij hebben een koel - vries combinatie en een vriezer en een wasmachine en warmte pomp droger van bosch.
Deze elektronische producten bevallen ons erg goed. De uitstraling van de producten is mooi. Wij hebben vrij zuinige elektrische apparaten. Zijn er heel erg tevreden mee. Door de acties met de producten goed betaalbaar. Ik zou bosch aanbevelen bij mijn vrienden en familie omdat het goed bevalt.

RCW 21-09-2017

koel vries combinatie van Bosch

1 jaar geleden problemen met ons apparaat: KGE36EW43, alarm ging af temperatuur niet goed en vriesgedeelte ontdooide.
Monteur langs geweest (binnen reparatie) probleem zou zijn verholpen. Nu een jaar verder zelfde problemen alleen nu iets erger. Reactie van Bosch. we kunnen een monteur langs sturen a € 59,-- en dan heeft u 2 jaar garantie ! op de reparatie. Op de vraag heb ik geen garantie op de reparatie binnen de garantie ... u moet € 59,-- betalen en geen garantie !! ONS ADVIES Koop deze koelkast niet !!!

Pluspunten

• ziet er goed uit
  • Zou de naaam Bosch moeten zijn.

Minpunten

• problemen met koelling
  • problemen met vries gedeelte
  • lades scheuren snel (plastic)

Marcel Verstegen 21-09-2017

mooie koelkast, stijlvol

Wij hebben deze koelkast vandaag ontvangen. Nu al erg tevreden over onze aankoop. De opbergruimte in deze koelkast is precies goed voor ons gezin, ook het vriesvak is erg fijn. De bijbehorende accessoires zoals de eierrekjes en ijsblokjesmaker is een leuke extra.

Pluspunten

• veel ruimte
  • stijlvol uiterlijk

Niels & Susan 18-09-2017

Mooi strak en praktisch ontwerp

De prijs/kwaliteit gaven voor mij de doorslag.
Zeer praktisch ingerichte koel vries meet veel bakjes/lades/deksels etc. helemaal naar eigen wens in te stellen!
A+++ is natuurlijk mooi meegenomen

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Super koel/vries fuctie
  • Veel accessoires

Minpunten

• Ruimte in vriezer in net aan..

Wolf 17-09-2017

Bosch koel/vrieskast

nu een paar dagen de koel/vrieskast van Bosch in huis en deze bevalt prima. het koelgedeelte werkt meer dan goed en is naar verwachting van het uitstekende bedrijf Bosch. De vriezer werkt perfect en kan via de button super heel snel invriezen en daarna schakelt hij het snel invriezen automatisch uit en gaat weer naar normaal. Gewoon een koel/vrieskast die je van Bosch mag verwachten.

Pluspunten

• koelt fantastisch
  • vriezer meer dan goed

Beer 14-09-2017

Super zuinig

Mooie vormgeving, super zuinig! En veel opbergruimte! Wat ik prettig vind is de aparte lade voor groente en fruit en voor vlees en vis.

Pluspunten

• Zuinig
  • Veel ruimte

Minpunten

• Zwaar

Annemarie 12-09-2017

KoelvriecombinTie

Goede indeling, bedieningspaneel duidelijk in zicht en makkelijk. Energiezuinig A+++. 2 groentelades en voldoende ruimte op planken.

Bo 11-09-2017

Mooie gestroomlijnde kast, met veel verrassende ruimte,s

Een goede koop, mooi van buiten en het is dat die dicht moet, maar van binnen is die nog mooier.
Wat belangrijk is, de indeling is heel efficiënt ingedeeld, met veel bergruimte, prettig is de groentelade met extra los vak.
Deurverdeling is goed en als de deur langer dan 1 min, open blijf staan, gaat er een alarm af.
(goed met kinderen)
Ook de vrieslades veel ruimte. Kortom een hele goede aankoop voor een betaalbare prijs !

Pluspunten

• robuust
  • veel ruimte
  • goede prijskwaliteit

Minpunten

• n.v.t.
  • n.v.t.
  • n.v.t.

Sandra 04-09-2017

Grote ruimte, overzichtelijk en gebruiksvriendelijk

Prima prijs -kwaliteitverhouding. Ziet er robuust en luxe uit. Fijne handgrepen. Goed overzicht in de koelkast. Goede verlichting.