Bosch KGE36BW40 - Reviews

upside-down koel/vriezer

8,9

Marissa 15-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie Luxe en ruime koelkast

Mooie koelkast die makkelijk in gebruik is met extra laden voor je vers vlees/vis. Genoeg ruimte in de koelkast maar ook in de vriezer.

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Saai model

lia 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

fijne, grote koelvriezer combinatie

veel ruimte, stille en zuinige koelvriezer!
Handig zelf in te delen plateaus. ook makkelijk weer te veranderen als dat even moet. Geweldig het deuralarm! eindelijk geen op een kier openstaande koelkast en vriezer deur meer!

Sandra 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime koelkast

Ruime koelkast met makkelijk in hoogte verstelbare planken. Ook fijn dat je zelf temperatuur van koel en vries gedeelte kan instellen. Inklapbare flessenrek oogt niet echt stevig

Pluspunten

• Genoeg ruimte

Minpunten

• Flessenrek niet stevig

B. Saadane 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Sierstuk voor de keuken

Het is voor on de eerste keer dat we een Bosch Koelkast diepvriescombinatie hebben aangeschaft. Het verschil was direct te merken. Het apparaat valt mooi groot uit. Hij heeft een mooie dominante rol gekregen in de keuken, waardoor de sfeer is nog aangenamer is geworden. Het apparaat is zo makkelijk te bedienen. Ook de indeling van van de koelkast en de diepvries is heel logisch. Is goed geengineerd! De binnenverlichting (led verlichting) is is mooi helder en prettig voor de ogen.
Tot slot is wel een aanrader.
Met de vriendelijke groeten.
B. Saadane

Pluspunten

• Mooi groot
  • Zuinig
  • Zeer praktisch
  • Sfeervol
  • Makkelijk in onderhoud

Ineke F 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koel/vriescombinatie.

Mooie vormgeving en handige indeling. Extra grote lade in vriesgedeelte (big box). Een aparte lade in koelgedeelte om vlees en vis te bewaren. Groentelade is ook heel groot en met handig aparte inzet voor bijv. kruiden te bewaren.

KGE36BW40 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte koelkast

Mooie strak uitziende koelkast, met ontzettend veel ruimte en een heel mooie led verlichting. Heel handig dat je de glasplaten uit kan schuiven, zodat je overal makkelijker bij kan. En als laatste het alarm als de deur open staat, vind ik het mooiste. Vooral handig met kinderen;). Kortom, voor mij de perfecte koelkast.

Annie Cinjee 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende koelkast.

De koelkast voldoet aan al mijn verwachtingen. Hij heeft veel ruimte zowel in het koel- als het vriesgedeelte. Alle producten kunnen op de juiste plaats worden gezet. In het verleden heb ik ook een Bosch koelkast gehad. Nooit problemen gehad.

MB 11-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima koel/vrieskast

Prima apparaat, ziet er ok uit, niet teveel herrie. hele fijne handgreep in gebruik, nbeetje fel led licht in koelkast. Enige minpunt to nu toe: geen licht in vriezer.

Ellen 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Topprodukt!

Koelvriescombinatie die doet wat hij beloofd. En wat belangrijk is, erg zuinig in energieverbruik! Misschien in aanschaf iets duurder, maar dat heb je er door deze lage kosten zo weer uit. Een echte aanrader!

René 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

zeer mooie koelvries combinatei

zeer mooie en stille koelvries combinatie
vakken en zones gemakkelijk ingedeeld
heeft een +++ label, waarbij de kosten zeer snel terug verdiend zijn
bediening zeer gemakkelijk op frontpaneel

Marcel 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

ruimte en stil

Stil, bijna geruisloos in gebruik. Ziet er strak en mooi uit, veel ruimte binnen met een praktische indeling.

Lia 30-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch koelvriwscombinatie

Ik ben ongelofelijk tevreden over de kwaliteit, het geluidsniveau en het design. Ben blij dat ik de oude energievretende combinatie heb ingeruild voor dit A+++ apparaat

Karin 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch Koel- en vriescombinatie

Erg mooie en ruime koelkast. Mooi design en prettige indeling. Zo goed als geruisloos. Deuren zijn om te wisselen qua richting van openen.

Doortje 27-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch KGE36BW40

Een fijne koelkast lades zijn van degelijk kunststof gemaakt. Mooie vormgeving. Wel erg wennen aan het extra laatje voor de chillerbox wat de ruimte voor hoge flessen wegneemt. Ik heb er een glazen plaat voor weg moeten halen. Daarvoor in de plaats is er een uitklapbaar flessenrek aanwezig wat je ook weer in kunt klappen als het nodig is.

Broos 23-06-2016 Product paar dagen in bezit

geweldig apparaat

het is mooi en zuinig apparaat werkt goed weinig geluid en de indeling is perfect ik ben altijd gecharmeerd van een Bosch heb nu een vriezer weg gedaan is van 1993 en doet het nog steeds maar helaas niet zuinig meer

Koelvriescombinatie KGE36BW40 08-06-2016 Product paar dagen in bezit

Koelvriescombinatie

Handige en goede indeling van koelkast. Strakke vormgeving. Maakt praktisch geen geluid. Hoge verwachtingen. Nieuw zijn ook de chillerhouder en de groentelade met vochtigheidsregelaar.

Ilonka Ballemaker 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

beoordeling koelkast

de koelkast is handig in gebruik,wat vooral belangrijk is dat hij energie vriendelijk is.De koelkast is ruim en de groente la is erg makkelijk te verdelen wat erg fijn is.

Marjolein 04-02-2016 Product half jaar in bezit

Ik ben nog steeds zeer tevreden. De chillerbox gebruik ik voor vleeswaren. Jammer genoeg gebeurd het regelmatig dat er wat achter de lade valt; dit is dan moeilijk te pakken zonder de lade er uit te halen.Ik heb al enige beschadigingen aan de lades (plastic) door stoten en vallen; dit harde plastic breekt snel af (voornamelijk de hoeken)

van den Bosch 04-09-2015 Product paar weken in bezit

Een Bosch voor een heer Bosch. ruim, goede koeling en vriezer. goed verlicht en bovendien energiezuinig A***.

Marjolein Faber 23-08-2015 Product maand in bezit

Ik heb de koelvries-combi nu ruim een maand en gebruik deze met veel plezier. De lades doen wat ze beloven en de knoppen super koelen/ supervriezen werken perfect. Ook de alarm knop bij lang open staan is zeker in een gezin met pubers een handig hulpmiddel.