Bosch KGE36BW40 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
215 liter inhoud

Beoordeling op basis van 66 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

babette 16-06-2017 Product paar dagen in bezit

pompeuze koelkast

Omdat mijn vorige koelkast ook een Bosch was wilde ik na 10 jaar weer voor dit merk gaan. Echter de huidige koelkast is een stuk lomper en onhandiger qua indeling. Drankflessen passen niet in het rek in de deur, tenzij je één van de andere rekjes verwijderd, heel onhandig.
Ook de deur zwaait de hele tijd door, dat was bij mijn vorige niet, die bleef gewoon staan waar ik hem plaatste.

Pluspunten

• zuinigheid

Minpunten

• omvang
  • deur zwaait heel ver open uit zichzelf.

babette 14-06-2017 Product paar dagen in bezit

Luxe indeling, veel ruimte

Mijn oude Bosch was minder luxe ingedeeld, maar 2 dingen waren veel handiger: de ruimte in de deur tussen de rekken was hoger, zodat er ook flessen konden staan zonder het middenrek te verwijderen om helemaal naar boven te plaatsen (waar het ook bij niet bruikbaar is met het 3e rek erboven) en de deur zwaait uit zichzelf door met een vaart. Ook het stellen van de pootjes helpt hierbij niet.

Pluspunten

• luxe verlichting en lades

Minpunten

• weinig ruimt in de deur
  • vrij log (waarschijnlijk t.b.v. de isolatie)

A. Dekker 11-06-2017 Product paar dagen in bezit

Efficiente grote koelvriescombinatie

Bosch staat voor kwaliteit en lange levensduur. Reden genoeg om voor een Bosch koel-vries combinatie te kiezen, die ook nog eens in de categorie A+++ valt. Een groot vriesgedeelte, geruisloze werking en een groot koelgedeelte spraken ons erg aan. Inmiddels zijn al onze huishoudelijke apparaten vervangen door Bosch producten. Een geruststellende gedachte

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Energiezuinig

Awithaar 09-06-2017 Product paar dagen in bezit

Koelkast

Mooie grote ruime koelvriescombinatie, met grote lades, grote handgrepen en makkelijk te openen.
Veel gebruiksgemak.

Pluspunten

• Ruim
  • Grote handgrepen

Ton & Joke 08-06-2017 Product paar dagen in bezit

Koelen en vriezen voor weinig geld !

Aangeschaft na een defect met vorige koelkast (geen Bosch !). Je weet niet wat je overkomt. Wat een capaciteit, wat een rustig geluid en wat zuinig in gebruik. Door onze bescheiden moestuin hebben we vaak het nodige over en kan nu veel langer bewaard worden. Wij hopen er heel lang plezier van te beleven !

Pluspunten

• A+++ is zeer zuinig
  • bijzonder stil

Sebko 08-12-2016

Goede prijs-kwaliteit

Mooie ruime koelkast met slim ingedeelde vakken voor een schappelijke prijs (geld terug actie Bosch i.v.m. +++ label). Enige nadeel is het ontbreken van een metalen rekje voor de flessen (dit uitschuifsysteem is niet heel handig) en hij maakt iets meer geluid dan van tevoren gedacht.

Hennik57 06-12-2016

Mooie styling

Hebben de koel-vriescombinatie sinds kort maar zijn er nu al helemaal supertevreden mee. Heldere led verlichting, bijzonder fijne indeling en ziet er gewoon strak uit.

Jan v S 14-11-2016

Erg goed product, geweldig!!

Deze koelvriescombinatie is erg goed. Zeer handige indeling die naar eigen inzicht is in te delen, zuinig in gebruik en erg stil. De mooie led verlichting maakt het af. Ergonomisch een topper dus. Ben erg tevreden ermee.

leuktoch7 07-11-2016

Prettige forse kast

Veel ruimte in koelafdeling vooral de groentelade is erg prettig.
Het uitklapflessenrek vind ik minder. Dit gebruik je niet want dan hou minder ruimte over. Het vriesgedeelte is ook weer lekker groot en de lades zijn overzichtelijk.

leuktoch7 26-10-2016

Prettige forse kast

Deze koel/vriescombinatie is groter dan mijn vorige Bosch. Ik heb nu 3 diepvriesladen en dat is heel prettig. Het koelgedeelte is met zijn ruime groente lade heel overzichtelijk. Onder de bovenste plank zit een uitklaprek voor flessen. Dit onderdeel is naar mijn oordeel overbodig. Ik zal dit waarschijnlijk nooit gebruiken want de ruimte eronder wordt dan heel klein.
Kortom een fijne aanschaf.

Leny 22-10-2016

Practische indeling

Heerlijk die grote koellade zodat een bloemkool er in z'n geheel inpast.Ook de apparte vlees/vis lade is ideaal.
De handgrepen zijn handig
Niet zo handig is onderste koelkastlade die er zó uitkiepert.

Rademakers 20-10-2016

Goede keuze koel-vriescombinatie

Deze koelkast vervangt een oude bosch koel-vriedcombinatie van 16 jaar out en bevalt ons uitstekend.

Liet 20-08-2016

Prima koelvries combi

Naar verwachting een prima product.
Inhoud is wel iets kleiner dan ik verwacht had. Slim in delen van de leggers kan je zelf. Is handig. Wel wennen dat op het grote plateau van de grjegroentea niets kan zetten( dan kan de deur niet dicht). Maar zoals gezegt, wennen. Bevalt wel prima.

Marissa 15-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie Luxe en ruime koelkast

Mooie koelkast die makkelijk in gebruik is met extra laden voor je vers vlees/vis. Genoeg ruimte in de koelkast maar ook in de vriezer.

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Saai model

Ineke F 12-08-2016

Prachtige en praktische koel/vriescombinatie

De koel/vriescombinatie is een mooi vormgegeven apparaat. Praktisch ingedeeld en inderdaad "stil"!
Wat betreft het stroomverbruik kunnen we nog niets zeggen, want daar hebben we hem te kort voor. Het enige wat opvalt is dat je hem minder hoort aanslaan. Maar dat kan ook komen doordat het apparaat zo stil is :-))
Wij zijn er heel blij mee!!

lia 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

fijne, grote koelvriezer combinatie

veel ruimte, stille en zuinige koelvriezer!
Handig zelf in te delen plateaus. ook makkelijk weer te veranderen als dat even moet. Geweldig het deuralarm! eindelijk geen op een kier openstaande koelkast en vriezer deur meer!

Sandra 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime koelkast

Ruime koelkast met makkelijk in hoogte verstelbare planken. Ook fijn dat je zelf temperatuur van koel en vries gedeelte kan instellen. Inklapbare flessenrek oogt niet echt stevig

Pluspunten

• Genoeg ruimte

Minpunten

• Flessenrek niet stevig

B. Saadane 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Sierstuk voor de keuken

Het is voor on de eerste keer dat we een Bosch Koelkast diepvriescombinatie hebben aangeschaft. Het verschil was direct te merken. Het apparaat valt mooi groot uit. Hij heeft een mooie dominante rol gekregen in de keuken, waardoor de sfeer is nog aangenamer is geworden. Het apparaat is zo makkelijk te bedienen. Ook de indeling van van de koelkast en de diepvries is heel logisch. Is goed geengineerd! De binnenverlichting (led verlichting) is is mooi helder en prettig voor de ogen.
Tot slot is wel een aanrader.
Met de vriendelijke groeten.
B. Saadane

Pluspunten

• Mooi groot
  • Zuinig
  • Zeer praktisch
  • Sfeervol
  • Makkelijk in onderhoud

Ineke F 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koel/vriescombinatie.

Mooie vormgeving en handige indeling. Extra grote lade in vriesgedeelte (big box). Een aparte lade in koelgedeelte om vlees en vis te bewaren. Groentelade is ook heel groot en met handig aparte inzet voor bijv. kruiden te bewaren.

KGE36BW40 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte koelkast

Mooie strak uitziende koelkast, met ontzettend veel ruimte en een heel mooie led verlichting. Heel handig dat je de glasplaten uit kan schuiven, zodat je overal makkelijker bij kan. En als laatste het alarm als de deur open staat, vind ik het mooiste. Vooral handig met kinderen;). Kortom, voor mij de perfecte koelkast.