Bosch KGE36BW40 - Reviews

Inhoud koelruimte (netto)
215 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Beoordeling op basis van 61 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

8,9

Sebko 08-12-2016

Goede prijs-kwaliteit

Mooie ruime koelkast met slim ingedeelde vakken voor een schappelijke prijs (geld terug actie Bosch i.v.m. +++ label). Enige nadeel is het ontbreken van een metalen rekje voor de flessen (dit uitschuifsysteem is niet heel handig) en hij maakt iets meer geluid dan van tevoren gedacht.

Hennik57 06-12-2016

Mooie styling

Hebben de koel-vriescombinatie sinds kort maar zijn er nu al helemaal supertevreden mee. Heldere led verlichting, bijzonder fijne indeling en ziet er gewoon strak uit.

Jan v S 14-11-2016

Erg goed product, geweldig!!

Deze koelvriescombinatie is erg goed. Zeer handige indeling die naar eigen inzicht is in te delen, zuinig in gebruik en erg stil. De mooie led verlichting maakt het af. Ergonomisch een topper dus. Ben erg tevreden ermee.

leuktoch7 07-11-2016

Prettige forse kast

Veel ruimte in koelafdeling vooral de groentelade is erg prettig.
Het uitklapflessenrek vind ik minder. Dit gebruik je niet want dan hou minder ruimte over. Het vriesgedeelte is ook weer lekker groot en de lades zijn overzichtelijk.

leuktoch7 26-10-2016

Prettige forse kast

Deze koel/vriescombinatie is groter dan mijn vorige Bosch. Ik heb nu 3 diepvriesladen en dat is heel prettig. Het koelgedeelte is met zijn ruime groente lade heel overzichtelijk. Onder de bovenste plank zit een uitklaprek voor flessen. Dit onderdeel is naar mijn oordeel overbodig. Ik zal dit waarschijnlijk nooit gebruiken want de ruimte eronder wordt dan heel klein.
Kortom een fijne aanschaf.

Leny 22-10-2016

Practische indeling

Heerlijk die grote koellade zodat een bloemkool er in z'n geheel inpast.Ook de apparte vlees/vis lade is ideaal.
De handgrepen zijn handig
Niet zo handig is onderste koelkastlade die er zó uitkiepert.

Rademakers 20-10-2016

Goede keuze koel-vriescombinatie

Deze koelkast vervangt een oude bosch koel-vriedcombinatie van 16 jaar out en bevalt ons uitstekend.

Liet 20-08-2016

Prima koelvries combi

Naar verwachting een prima product.
Inhoud is wel iets kleiner dan ik verwacht had. Slim in delen van de leggers kan je zelf. Is handig. Wel wennen dat op het grote plateau van de grjegroentea niets kan zetten( dan kan de deur niet dicht). Maar zoals gezegt, wennen. Bevalt wel prima.

Marissa 15-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie Luxe en ruime koelkast

Mooie koelkast die makkelijk in gebruik is met extra laden voor je vers vlees/vis. Genoeg ruimte in de koelkast maar ook in de vriezer.

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Saai model

Ineke F 12-08-2016

Prachtige en praktische koel/vriescombinatie

De koel/vriescombinatie is een mooi vormgegeven apparaat. Praktisch ingedeeld en inderdaad "stil"!
Wat betreft het stroomverbruik kunnen we nog niets zeggen, want daar hebben we hem te kort voor. Het enige wat opvalt is dat je hem minder hoort aanslaan. Maar dat kan ook komen doordat het apparaat zo stil is :-))
Wij zijn er heel blij mee!!

lia 12-08-2016 Product paar dagen in bezit

fijne, grote koelvriezer combinatie

veel ruimte, stille en zuinige koelvriezer!
Handig zelf in te delen plateaus. ook makkelijk weer te veranderen als dat even moet. Geweldig het deuralarm! eindelijk geen op een kier openstaande koelkast en vriezer deur meer!

Sandra 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Ruime koelkast

Ruime koelkast met makkelijk in hoogte verstelbare planken. Ook fijn dat je zelf temperatuur van koel en vries gedeelte kan instellen. Inklapbare flessenrek oogt niet echt stevig

Pluspunten

• Genoeg ruimte

Minpunten

• Flessenrek niet stevig

B. Saadane 11-08-2016 Product paar dagen in bezit

Sierstuk voor de keuken

Het is voor on de eerste keer dat we een Bosch Koelkast diepvriescombinatie hebben aangeschaft. Het verschil was direct te merken. Het apparaat valt mooi groot uit. Hij heeft een mooie dominante rol gekregen in de keuken, waardoor de sfeer is nog aangenamer is geworden. Het apparaat is zo makkelijk te bedienen. Ook de indeling van van de koelkast en de diepvries is heel logisch. Is goed geengineerd! De binnenverlichting (led verlichting) is is mooi helder en prettig voor de ogen.
Tot slot is wel een aanrader.
Met de vriendelijke groeten.
B. Saadane

Pluspunten

• Mooi groot
  • Zuinig
  • Zeer praktisch
  • Sfeervol
  • Makkelijk in onderhoud

Ineke F 05-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie koel/vriescombinatie.

Mooie vormgeving en handige indeling. Extra grote lade in vriesgedeelte (big box). Een aparte lade in koelgedeelte om vlees en vis te bewaren. Groentelade is ook heel groot en met handig aparte inzet voor bijv. kruiden te bewaren.

KGE36BW40 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Perfecte koelkast

Mooie strak uitziende koelkast, met ontzettend veel ruimte en een heel mooie led verlichting. Heel handig dat je de glasplaten uit kan schuiven, zodat je overal makkelijker bij kan. En als laatste het alarm als de deur open staat, vind ik het mooiste. Vooral handig met kinderen;). Kortom, voor mij de perfecte koelkast.

Annie Cinjee 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende koelkast.

De koelkast voldoet aan al mijn verwachtingen. Hij heeft veel ruimte zowel in het koel- als het vriesgedeelte. Alle producten kunnen op de juiste plaats worden gezet. In het verleden heb ik ook een Bosch koelkast gehad. Nooit problemen gehad.

MB 11-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima koel/vrieskast

Prima apparaat, ziet er ok uit, niet teveel herrie. hele fijne handgreep in gebruik, nbeetje fel led licht in koelkast. Enige minpunt to nu toe: geen licht in vriezer.

Ellen 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

Topprodukt!

Koelvriescombinatie die doet wat hij beloofd. En wat belangrijk is, erg zuinig in energieverbruik! Misschien in aanschaf iets duurder, maar dat heb je er door deze lage kosten zo weer uit. Een echte aanrader!

René 08-07-2016 Product paar dagen in bezit

zeer mooie koelvries combinatei

zeer mooie en stille koelvries combinatie
vakken en zones gemakkelijk ingedeeld
heeft een +++ label, waarbij de kosten zeer snel terug verdiend zijn
bediening zeer gemakkelijk op frontpaneel

Marcel 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

ruimte en stil

Stil, bijna geruisloos in gebruik. Ziet er strak en mooi uit, veel ruimte binnen met een praktische indeling.