Siemens KG39NEI40 - Reviews

koel/vries cominatie
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
269 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Khensu 15-04-2017

Super koel- vriescombinatie

Ruim een jaar in gebruik en wij zijn zeer tevreden. Door no frost nooit ijsvorming en dus is het ook niet nodig om de kast te ontdooien. Maakt nauwelijks geluid. Is praktisch ingedeeld en van hoogwaardig materiaal. Zeer fraai om te zien.

Peterba 30-04-2016

Fantastische ruimte in fraaie vormgeving

Koelvriescombinatie een week in huis en hij bevalt uitstekend. Prima koeling, logische indeling en erg stil.

Margaret1 24-11-2015

geweldig fijne koelvriescombi

Deze koelkast nu 4 weken in huis en er zoooo tevreden mee! Vrijwel geruisloos, ideale indeling en natuurlijk helemaal top dat we nu niet meer hoeven ontdooien.

Trinh 24-09-2015

Ik heb de koelkast al 3 weken en ik ben helemaal tevreden. vooral het no frost en het geluidsniveau is top.

P.C.de Jong 23-12-2014
  • Product kwartaal in bezit

We zijn erg blij met onze nieuwe koelkast. Hij is erg stil en heeft veel ruimte. Bovendien zijn de aparte koelvakken erg handig. Ook het hangende element bovendien is prettig omdat daar precies een koekenpan met restje eten tussen past.

Diantee 03-07-2014

Geweldige ruime koelkast en vriezer. Zeer makkelijk vind ik de groente la waar een krop sla toch meer dan een week goed in blijft. Hij maakt nagenoeg geen geluid.
en handig voor de kinderen als ze een ijsje pakken en laten de vriezer te lang open begint hij te piepen :-)

Kas van der Linden 02-07-2014

Wat een prachtig apparaat. Sterk vormgegeven en in een design dat het moeiteloos in een moderne keuken zijn plaats vindt. Robuust maar door zijn smalle, hoge vormgeving toch elegant. Van binnen is de frisheid doorgezet met de wat blauw-achtige LED-verlichting. De plankenindeling is voor ons niet heel praktisch en de aanpassings-mogelijkheden zijn beperkt. Wij hebben eigenlijk meteen bij de eerste keer inruimen de bovenste plank verwijderd. Wel is alles makkelijk te bereiken, te verwijderen en schoon te maken. De bediening is intuïtief en vanzelfsprekend. De duurzaamheid zit met de A+++ klasse wel goed, neem ik aan. Het geluidsniveau is weliswaar prettig zacht, maar ja, je hoort het allemaal wel. Ik denk wel dat het onder de beloofde 37 dB blijft. En wat resteert is een prachtig mooie, goed functionerende kast waar we hopelijk nog heel lang plezier van gaan beleven.