Bosch KGV33UW30 - Reviews

Uitvoering
upside-down koel/vriezer

Rob P 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Koellvriescombi

Heb deze (te vroeg) gekocht bij BCC en ben zeer tevreden.Nadeel dat deze combi niet in de winkel staat dus hiervoor gekozen door ervaringen met Bosch in het algemeen en, heel belangrijk. de reviews die ik las. Hij zou stil zijn en dat klopt helemaal. heb open keuken en hor hem vrijwel niet. Bij mijn vorige combi had ik een energiemeter ertussen hangen en nu nog steeds. Na een week blijkt hij gemiddeld 0,4 KWH per 24 uur te vragen en dat is best zuinig. Meteen uitgeprobeerd of er echt 4 grote pizza.s in de bigbox kunnen en ja dat kan en nog ruimte over. Dan de prijs, was eerts 415,00 en ik kocht een week geleden voor 389,00. Nu staat ie er voor 339,000 euri op de site. kopen dus

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • overzichtelijk
  • prijs

NvD 05-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Slechte kwaliteit

Veel ruimte en vakken. Stil. Helaas geen goede koelkastque levensduur - na 2 jaar kapot -reparatie is duur. Service staat niet hoog in het vaandel bij Bosch

Pluspunten

• Veel ruimte

Minpunten

• Levensduur

Cate 20-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi, stil en zuinig

Uitstekende koel-/vriecombinatie voor deze prijs. Energie zuinig en héél stil! De eerste 2 dagen ging ik telkens even controleren of hij het wel deed, wat een verschil met onze vorige zeg! :-)

Josephine 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch koel/vries combinatie

Mooie ruime combi, er zit een extra hoge lade in de vriezer wat er makkelijk is voor hoge taarten etc. Ruime indeling koelgedeelte, alleen had er van mij een vast eierrekje in mogen zitten ipv van een paar losse. Geluid is minimaal, heel, zacht zoemdend. Ik heb een open keuken dus hij staat zo goedmalsmin de woonkamer en ik ervaar het geluid niet als storend. Duurde wel een fiks aantal, uren voor hij op temparatuur was maar dat komt misschien omdat het bijna 30 graden is nu. Al met al een goede aankoop en een aanrader.