Bosch KGV33UW30 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGV33UW30 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Carine M. 04-05-2019

Handige maar kleine koel/vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGV33UW30 wit

Handige indeling, maar was toch kleiner dan ik dacht. Niet echt geschikt voor mensen die slechts eenmaal per week kunnen winkelen. Slechts één motor, dus als hij uitvalt, is het meteen diepvries en koelkast en ze zijn ook niet afzonderlijk te regelen. Toch niet zo geruisloos als beloofd. Moet temperatuur iets lager regelen om de aangeduide koelingsgraad te krijgen.
Ik hoop toch dat hij de nodige jaren zal meegaan.

Pluspunten

• ruime bulklade in de vriesruimte
  • handig groeten- en fruitvak

Minpunten

• slechts een motor, dus geen afzonderlijke regeling
  • moeilijk flessen rechtop te bewaren
  • maakt vrij veel geluid

StyXL 28-06-2018

Ruim, Stil & Prijs

Geschreven voor: Bosch KGV33UW30 wit

Voor een langere versheid bewaar je voortaan je etenswaren in de Bosch KGV33UW30 in de kleur wit. Zo blijft fruit en groente langer vers in de VitaFresh lade. De zuinige LED verlichting werpt een helder licht over de ruime koelkast voor een optimaal overzicht. En dankzij de uitschuifbare glasplateaus kun je overal moeiteloos bij. Het vriesgedeelte is voorzien van een BigBox om ook grote levensmiddelen in te vriezen. Bovendien heeft de Bosch KGV33UW30 een elektronische temperatuurregeling. Je bent dus zeker van een goede koeling van al je etenswaren.

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • Mooie ledverlichting
  • Big Box in de vriezer

Minpunten

• Mist Flessenhouder

Rob P 26-11-2016

Koellvriescombi

Geschreven voor: Bosch KGV33UW30 wit

Heb deze (te vroeg) gekocht bij BCC en ben zeer tevreden.Nadeel dat deze combi niet in de winkel staat dus hiervoor gekozen door ervaringen met Bosch in het algemeen en, heel belangrijk. de reviews die ik las. Hij zou stil zijn en dat klopt helemaal. heb open keuken en hor hem vrijwel niet. Bij mijn vorige combi had ik een energiemeter ertussen hangen en nu nog steeds. Na een week blijkt hij gemiddeld 0,4 KWH per 24 uur te vragen en dat is best zuinig. Meteen uitgeprobeerd of er echt 4 grote pizza.s in de bigbox kunnen en ja dat kan en nog ruimte over. Dan de prijs, was eerts 415,00 en ik kocht een week geleden voor 389,00. Nu staat ie er voor 339,000 euri op de site. kopen dus

Pluspunten

• zuinig
  • stil
  • overzichtelijk
  • prijs

NvD 05-11-2016

Slechte kwaliteit

Geschreven voor: Bosch KGV33UW30 wit

Veel ruimte en vakken. Stil. Helaas geen goede koelkastque levensduur - na 2 jaar kapot -reparatie is duur. Service staat niet hoog in het vaandel bij Bosch

Pluspunten

• Veel ruimte

Minpunten

• Levensduur

Cate 20-06-2016

Mooi, stil en zuinig

Geschreven voor: Bosch KGV33UW30 wit

Uitstekende koel-/vriecombinatie voor deze prijs. Energie zuinig en héél stil! De eerste 2 dagen ging ik telkens even controleren of hij het wel deed, wat een verschil met onze vorige zeg! :-)

Josephine 05-06-2016

Bosch koel/vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGV33UW30 wit

Mooie ruime combi, er zit een extra hoge lade in de vriezer wat er makkelijk is voor hoge taarten etc. Ruime indeling koelgedeelte, alleen had er van mij een vast eierrekje in mogen zitten ipv van een paar losse. Geluid is minimaal, heel, zacht zoemdend. Ik heb een open keuken dus hij staat zo goedmalsmin de woonkamer en ik ervaar het geluid niet als storend. Duurde wel een fiks aantal, uren voor hij op temparatuur was maar dat komt misschien omdat het bijna 30 graden is nu. Al met al een goede aankoop en een aanrader.