Bosch KGE39BI41 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

Beoordeling op basis van 44 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,1

H.J. Stulemeijer 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

De ijskast, vriest en koelt perfect! Met een verrassend laag geluidsniveau, aangezien wij ernaast zitten te studeren heel belangrijk ! Onze concentratie wordt in het geheel niet gestoord.

Jacob 04-12-2016

Perfectc

Overzichtelijk in gebruik en stil, zuinig dat zien we later dat geloven we zonder meer. Ook het is een juweeltje om te zien in onze keuken. Van Harte aanbevolen !!!

Harm Kuik 25-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooi design en inhoudelijk veel ruimte

Prima koel-diepvries combinatie. Veel ruimte en in de beide speciale laden van de koelkast blijven de producten super lang vers en goed van kwaliteit.

Peter 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi, groot en stil

Mooi wijst voor zich, groot door de handige indeling en opklapbaar extra legplank. Mooi en zuinig verlicht door led verlichting, en de motor is super stil.

Pluspunten

• stil
  • handige indeling

Dhr van Engelen 07-10-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch koelvriescombinatie

Ruimer dan verwacht,
Stiller dan verwacht.
Logische indeling, goed verlicht.
Gebruiksvriendelijk display.
Heel handig met kinderen; singaal als de deur niet dicht zit!

A. Heessels 03-09-2016 Product paar maanden in bezit

Stille, ruime koel-vriescombi

Toen onze keuken aan vervanging toe was hebben we gekozen voor een losse koel-vriescombi. Het is een heel ruime koelkast met een praktische indeling en mooie led-verlichting in het koelkastgedeelte. We hebben deze gekozen vanwege de energie-zuinigheid, maar ook omdat deze de ruimste en de stilste is in zijn klasse.

Pluspunten

• Zeer ruim
  • Praktisch in te delen
  • LED-verlichting
  • Zeer zuinig

Rick Robben 17-08-2016 Product paar dagen in bezit

Koelvriescombinatie

Super mooie grote koelvriescombinatie. Zeer netjes afgewerkt, veel ruimte.
Ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Mooi afgewerkt
  • Alarm
  • Vers lades

Minpunten

• Mis bakje groentelade

harm kuik 02-08-2016 Product maand in bezit

Fantastische koel-diepvries combinatie

Apparaat met mooie uitstraling, en wat natuurlijk belangrijker is een geweldige koeling met veel ruimte in zowel het koel gedeelte alsmede in het Vries gedeelte. De extra laden voor het verlengen van de houdbaarheidsduur van groenten en vlees zijn geweldig.

Sarina 20-07-2016 Product paar dagen in bezit

nieuwe aparat is heel beter

ik ben met de nieuwe aparaat teverden omdat deze heel minder geluid. het is mooier dan ander
ik hoop met deze lang gebruiken .

Ellebel11 19-07-2016

Heel mooie fijne koel-vriescombinatie.

Heel mooie strakke koelkast.De verlichting is heel helder . De groentenla werkt heel goed. vooral aan de sla merk je het. Ruimte genoeg. Het enige minpuntje is de deurindeling. Ik heb er een rekje uitgehaald anders passen er niet genoeg flessen in. Het is even passen en meten in de koelkast om kleinere flessen zo te plaatsen dat je ze nog binnen bereik hebt. Maar daar wen je aan. En dat had ik al gelezen bij de reviews.
Het geluid is minimaal. Ben er erg blij mee.

Zeer tevreden 13-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi en stil

De vormgeving is heel mooi en de rvs deur is afdruk vrij.
Het geluid en de opgegeven 34 Dba zijn zeer stil.

Ellie 11-07-2016 Product paar dagen in bezit

vrijstaande koel-vries kombinatie

Mooi strakke uitvoering.
Geluid is heel minimaal. Mooie heldere verlichting. Goed overzicht.Zeer belangrijk,zo niet het belangrijkste; heel energiezuinig.

Marco Schuit 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Lekker ruime koelkast

We konden 70 cm kwijt in de breedte en dit is echt een mooie koelkast. De prijs is goed en ook het geluid dat hij maakt (bijna geen) maakt ons erg blij

ruud 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

koelkast van Bosch

Hij ziet er fantastisch uit, niet vlekgevoelig, geruisloos vergeleken met onze vorige Bosch, die 25 jaar prima heeft gewerkt.

Rieks 26-06-2016 Product paar weken in bezit

Een aanwinst voor je keuken!

Wij hebben de koel/vriescombinatie nog niet zo lang, maar we zijn tot op heden zeer tevreden met het apparaat, prachtige led verlichting en haast geruisloos apparaat met zeer veel mogelijkheden!

Ruud 22-06-2016 Product paar dagen in bezit

mooie "stand-alone" koel-vriescomdinatie

deze mooi strak vormgegeven koel-vriescombinatie is een aanwinst in mijn keuken.De indeling is ruim en door de verschillende zones zeer gevarieerd qua koelen.Het A+++ energie-label zal zeker een besparing op de energienota opleveren

Inge 16-06-2016 Product paar dagen in bezit

geweldig apparaat heel blij

Dit is de mooiste en beste koelkast die ik heb gehad en elke cent waard het extra ruitklap rekje is ideaal om onze wekelijkse appeltaartje op te zetten

Dub Nelson 24-04-2016

Smooth koelkast

De koelkast is heel stil en staat mooi in de open keuken. Hij is veel zuiniger dan onze oude Etna. De indeling is handig, maar wat kleiner dan de concurrentie. Dat zal wel met de betere isolatie te maken hebben.

jmonsma 06-08-2015 Product paar dagen in bezit

Nu ruim een week in huis en nog even blij ermee als toen ik het in de winkel zag. Prachtige koelkast van binnen en buiten. Het LED licht in de koelkast laat het er erg fris uitzien. Enige minpuntje (als we dan toch iets moeten bedenken) vinden wij zelf het plankje die je omlaag kan trekken. Voor ons geen toegevoegde waarde en maakt de koelkast gelijk een stuk onhandiger in te delen. Daarom bij ons de plank eruit gehaald.

F.A.Brouwer 15-07-2015 Product paar dagen in bezit

Ik ben blij met mijn nieuwe koelkast van Bosch; ziet er strak uit qua vormgeving. Energiezuiniger kan niet, de koelkast is makkelijk in het gebruik en lekker ruim. De gebruiksaanwijzing is ook duidelijk en goed te volgen. En als laatste punt; de koelkast is lekker stil en dat was voor mij ook een belangrijk punt voor de aanschaf van deze koelkast.