Bosch KGE39BI41 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A+++ energieklasse
Inhoud koelruimte
249 liter inhoud

Beoordeling op basis van 58 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

H.J. Stulemeijer 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

De ijskast, vriest en koelt perfect! Met een verrassend laag geluidsniveau, aangezien wij ernaast zitten te studeren heel belangrijk ! Onze concentratie wordt in het geheel niet gestoord.

Gerard van Knijff 22-08-2017 Product paar dagen in bezit

Koel-vries combinatie van Bosch: COOL!!!

De test van de Consumentenbond maakte dat ik voor deze koel-vriescombinatie gekozen heb. Niet alleen het uiterlijk (metaal grijs) maar ook de indeling, in handleiding, het opstarten en het eerste gebruik maken dat ik dik tevreden ben over mijn beslissing!

Pluspunten

• Uiterlijk en innerlijk
  • Werkt perfect en is heel stil

Jess 09-08-2017 Product paar dagen in bezit

KOELKAST BOSCH

Ik was blij verrast met deze koelkast. Heel ruim, veel opties om de koelkast naar eigen idee in te delen. Mooi design en kleur. Aparte lades in de koeling die in verbinding staan met de vriezer, voor een optimale temperatuur. Geen handvaten die uitsteken, daar ben ik erg blij mee. Deur is gemakkelijk om te draaien naar de richting die je zelf wilt. Bezorging was keurig op tijd, SMS en telefoontje gehad, bezorger was aller vriendelijkst. Moet toegeven dat ik heb net pas binnen heb (2 uur) en hem nog wel aan moet zetten en in moet stellen.

Lin 05-08-2017 Product paar dagen in bezit

Super zuinig en stil

Ik had altijd een tafelmodel koelkast. Maar die was totaal op en moest vervangen worden. Ik vond het echt spannend om voor deze te gaan omdat ik alleen woon en zo'n grote is meer voor een gezin. Toch is deze zo zuinig en stil...dat ik hiervoor gekozen heb. Want hij is nog zuiniger dan veel kleinere modellen met A+ of A++. Toen een hele mooie deal voorbij kwam in de outlet heb ik mn kans gepakt. Ik heb hem nog maar 2 dagen in huis maar qua ruimte en uiterlijk is het geweldig. Nooit meer bukken en proppen. En hij
is idd heel stil.

Pluspunten

• Super stil
  • Super zuinig
  • Geweldige indeling
  • Lekker veel ruimte

Minpunten

• Is dus wel erg groot

Truusje Amula 03-08-2017 Product paar dagen in bezit

Strakke vormgeving

Was op zoek naar een grote koeldiepvries, die zuinig is in gebruik en er ook nog mooi uitziet. Die heb ik dus gevonden!

Pluspunten

• Kleur
  • Zuinig in gebruik

Arie 31-07-2017 Product paar dagen in bezit

Super stille koelkast

Vandaag de Bosch koelvriescombinatie kge39b141 binnen gekregen. Echt een flinke koelvriescombinatie. De fronten zijn RVS en de zijkanten grijs. De rede dat we deze hebben gekozen is voornamelijk het geluid. Er is eigenlijk niks te horen. Een aanrader

Pluspunten

• Groot en een mooi uiterlijk
  • Superstil

F, Dekker 27-07-2017 Product paar dagen in bezit

koelvries combie

Nu 3 dagen in gebruik bevalt hij prima zo stil dat eerst moest kijken koelt hij wel.
Even wennen aan indeling hebben een glasplaat eruit gehaald omdat er geen melk pak recht op kan staan en liggend passen er maar 2 op elkaar

Teun van Stekelenburg 26-07-2017 Product paar dagen in bezit

Muisstil

Ik heb me jarenlang geërgerd aan het gepruttel en gesis en gebrom van onze vorige koelkast. Deze nieuwe koelkast is echt muisstil. Hij is bovendien mooi vormgegeven en de LED verlichting laat alles helder zien.

Pluspunten

• Muisstil
  • Mooi vormgegeven
  • Heldere LED verlichting

Petra 23-07-2017 Product paar dagen in bezit

Fijne ruime koelkast, heel erg stil!

Deze koelkast is heel erg stil, daar heb ik op gekozen omdat hij in een open keuken staat. De rvs kleur is mooi en de koelkast is lekker ruim met fijne verlichting.

nicole97 22-07-2017

voor en tegen

prima koeler / vriezer maar vreselijk schoon te maken
zoveel losse onderdelen die een moeilijke legpuzzel worden
ik ben heel handig maar schoonmaken

Johannes 18-07-2017 Product paar weken in bezit

Zeer stille KV

Een maand geleden de aanschaf van KGN39VI45 gaf ons dermate gehorige waterloop dat wij overgegaan zijn tot een nieuwe koop van deze KGE39BI41. Doordat deze geen NO FROST heeft, is deze o.i. veel stiller en geeft geen waterloopgeluid. De vormgeving in minder stijlvol dan onze eerste aanschaf (geïntegreerde handgreep in deur en drie laden) maar het woongenot door minder geluid is ons meer dan welkom.

Pluspunten

• zeer stil
  • Degelijke inrichting

Kumar 15-07-2017 Product paar dagen in bezit

mooie roest vrij staal look

wij hebben dit apparaat aangeschaft omdat wij nog meer producten van Bosch in huis hebben en verder dik en Vet tevreden zijn betreft het gegruiks gemak

Pluspunten

• veel koel ruimte
  • muis stil
  • A+++
  • roest vrij staal staat goed Bosch
  • makkelijk schoon te houden

Hans69 08-07-2017

Mooi ontwerp

Net onze oude koelkast na 19 jaar vervangen voor een nieuwe. Hoop dat deze net zo lang mee gaat. Deze koelkast ziet er ruim uit. Koelkast kan overzichtelijk worden ingeruimd en is erg stil

topper 27-06-2017 Product paar dagen in bezit

koelkast Bosch KGE39BI41

Mooie strakke koelkast met veel ruimte. Goede verlichting en een hele makkelijke gebruiksaanwijzing er bij. tevreden

Pluspunten

• ruimte
  • verlichting
  • design

Minpunten

• kan een ligplaat minder in

Joske 23-06-2017 Product paar dagen in bezit

Na 17 jaar wederom een bosch koelkast

Net onze oude koelkast na 17 jaar vervangen voor een nieuwe. Hoop dat deze net zo lang mee gaat. Deze koelkast ziet er ruim uit. Koelkast kan overzichtelijk worden ingeruimd

Jacob 04-12-2016

Perfectc

Overzichtelijk in gebruik en stil, zuinig dat zien we later dat geloven we zonder meer. Ook het is een juweeltje om te zien in onze keuken. Van Harte aanbevolen !!!

Harm Kuik 25-11-2016 Product half jaar of langer in bezit

Mooi design en inhoudelijk veel ruimte

Prima koel-diepvries combinatie. Veel ruimte en in de beide speciale laden van de koelkast blijven de producten super lang vers en goed van kwaliteit.

Peter 07-11-2016 Product paar weken in bezit

Mooi, groot en stil

Mooi wijst voor zich, groot door de handige indeling en opklapbaar extra legplank. Mooi en zuinig verlicht door led verlichting, en de motor is super stil.

Pluspunten

• stil
  • handige indeling

Dhr van Engelen 07-10-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch koelvriescombinatie

Ruimer dan verwacht,
Stiller dan verwacht.
Logische indeling, goed verlicht.
Gebruiksvriendelijk display.
Heel handig met kinderen; singaal als de deur niet dicht zit!

A. Heessels 03-09-2016 Product paar maanden in bezit

Stille, ruime koel-vriescombi

Toen onze keuken aan vervanging toe was hebben we gekozen voor een losse koel-vriescombi. Het is een heel ruime koelkast met een praktische indeling en mooie led-verlichting in het koelkastgedeelte. We hebben deze gekozen vanwege de energie-zuinigheid, maar ook omdat deze de ruimste en de stilste is in zijn klasse.

Pluspunten

• Zeer ruim
  • Praktisch in te delen
  • LED-verlichting
  • Zeer zuinig