Siemens KG33VVL31 - Reviews

koel/vries cominatie
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
193 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 99 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Heinz Rosenberg 13-07-2018

het is perfect. Top!!

de oude Koelkast was aan vervanging toe ,en ik heb gekozen voor een Koel vriescombinatie, ik ben heel vaak Bij Siemens in Berlijn geweest om Siemens producten voor Nederland te laden ,en de sfeer bij het bedrijf van Siemens heeft mij heel goed bevallen.voor alleen Siemens

Pluspunten

• gewoon top
  • vortrefflijk te gebruiken

Doede 06-02-2018

Mooie en functionele koel/vries combi

Nu een paar dagen in huis. Functionaliteit perfect. Super stil, staat bij mij in woonkamer maar hoor hem/haar niet. Indeling en grootte/inhoud perfect. Verlichting heel helder, had misschien iets minder gekund.

Pluspunten

• Geluid stil
  • Indeling

Minpunten

• Verlichting

mw. Hondema 25-01-2018

mooie afwerking, praktische indeling,sieraad in de keuken

Mooie uitstraling, temperatuurregeling in binnenkant eenvoudig en werkt goed (met koelkastmeter gecontroleerd) dragers in koelkast eenvoudig te veranderen. Ruime indeling.

N Gupta 22-09-2018

Amazing product for medium size family

I am using the refrigerator for few days now and the product is amazing.
The build quality is solid, not just outside but trays also.

Buy it without hesitation.

Pluspunten

• Size of freezer
  • Size of vegetable box
  • Metallic finish

Annemie Hermans 14-09-2018

RVS koelvries combi

Mooi, strak model, RVS uitvoering.
Weggewerkte handgrepen.
LED verlichting, efficiënte indeling.
Eenvoudige temperatuur instelling.
Juiste inhoud van koelgedeelte en vriesgedeelte.

Pluspunten

• efficiënte indeling
  • Eenvoudige temperatuur instelling

Anita Pelzer 12-07-2018

Koel Vries combinatie

Meteen werd ik er verliefd op, wat mij deed beslissen was de aanlokkelijke aanbieding, de ruimte van de koel en vriesgedeelte, de indeling en hoe zuinig hij is. Natuurlijk ook de kleur en de grootte. Wij gebruiken hem op de camping en met dit lekkere weer blijven de ijsjes en frisdrank heerlijk koel, koud en bevroren. Hoop dat we er nog heel lang plezier van mogen hebben.

Pluspunten

• Mooie indeling
  • eiervakje (normaal maar 6 maar hier 10!

Esmée 10-07-2018

Fijn en goedwerkende koelvries combi

Goede prijs-kwaliteit verhouding!
Erg ruime koelvries combinatie.
Deuren kunnen makkelijk veranderd worden van openings kant!

Pluspunten

• Ruime koelvriescombinatie
  • Lowfrost functie

Jessie 16-10-2018

Mooie koelkast

Wij zijn erg tevreden over de koelkast. Qua uiterlijk past hij mooi in onze keuken. Helaas maakt hij soms wel een vreemd geluid dus nog even afwachten of hij een 10 gaat krijgen...

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Veel ruimte
  • Fijne indeling
  • Gaat heel soepel open (zuigt niet vacuüm)

Minpunten

• Soms een vreemd geluid

adnan 15-10-2018

mooie koelkast

mooie ruime koelkast. eenvoudig gebruik knoppen, mooie stijl, als vries en koel gebruiken. ben tevreden mee.

Rosa uit Groningen 11-10-2018

Mooie koelvriescombinatie met fijne indeling

Na bijna 25 jaar moest ik afscheid nemen van mijn oude koelkast. Ik heb uitgebreid gezocht en onderzoek gedaan voordat ik de Siemens aanschafte. De prijs en uitvoering van de koelkast gaven de doorslag. Wat ben ik blij dat de Samsung er nu eindelijk staat. Wat ik vooral heel prettig vind is dat het koelgedeelte op ooghoogte is. Ik kon de koelkast ook gemakkelijk indelen. De groentela is mooi groot en de verlichting prima. De drie grote diepvriesladen zijn heerlijk. Ik kan alles ruim opbergen. Wat me wel opvalt is dat als ik de diepvriesdeur net open heb gehad hij daarna moeilijk open gaat; het is net of de deur zich vastzuigt. Ik las in de beschrijving dat dit voor kan komen maar moet nog even goed lezen wat hier aan te doen is. Al met al een fijne aankoop en nog iedere dag erg blij met de koelvriescombinatie van Samsung. Ik merk dat ik veel minder vaak voedsel hoef weg te gooien omdat ik nu een perfect zicht heb wat ik allemaal in de koelkast heb. Super tevreden dus!

Pluspunten

• fijne indeling
  • ziet er mooi uit
  • ruim vooral het diepvriesgedeelte

Minpunten

• deur van vriesgedeelte soms moeilijk te openen

NiKe 11-10-2018

Top aankoop!

Prachtig strak design met RVS-look. Dit Siemens product straalt kwaliteit vanuit. Mooi afgewerkt en een zeer praktische indeling. Heel veel ruimte. Goed en functionele overzicht mede door het goed aanlichten van de LED verlichting. Koelt en vriest erg goed. Zeer geluidsarm. Nauwelijks ijsafzetting in het vriesgedeelte. Gekocht en snel geleverd door Expert in Beuningen. Erg blij en ontzorgd voor de komen jaren.

Pluspunten

• Design product
  • Geluidsarm
  • LED verlichting
  • Goed en functionele overzicht
  • Vertrouwd topmerk

Esther G 01-10-2018

Uitstekend apparaat voor een vrij lage prijs

We hadden al een Siemens die we van de vorige bewoner overgenomen hadden. Deze is ons erg goed bevallen dus vandaar dat we er nu weer een nemen. De indeling is met name wat wij erg praktisch vinden. Genoeg glazen niveaus om je etenswaren op kwijt te kunnen. En ook een wijnkoelrekje kan erbij waar je flessen in kunt leggen om te koelen. De groentela is de grootste die we ooit bij een koelkast van dit formaat hebben meegemaakt. We kunnen er alle groentes en zakjes voorgekookte aardappels in kwijt, voor de hele week. Heel fantastisch vond ik dat er 4 niveaus in de koelkast zijn (+ evt ook nog een flessenrek om dranken te koelen). Bij vorige koelkasten was dit meestal 3 plankjes en dat hou je veel ongebruikte ruimte over tussen de bovenkant van de produkten en het volgende niveau. Dus broodbeleg, avondeten produkten zoals vlees en bakjes champignon of pizzadeeg, toetjes en blikjes of flessen, hebben allemaal hun eigen 'plankje'. En het vriesgedeelte ervaar ik ook als zeer ruim. Er zijn drie laden en ik kan er in elk geval brood voor de hele week in vriezen. Het gedeelte om eieren in te plaatsen is ook fijn. Bestaat uit 3 vierkantjes van 4 plaatsen voor eieren. Dus niet 1 langgerekt item waar 10 eieren in kunnen maar verschillend kleinere onderverdelingen. Er zit ook een aan/uit knop op aan de bovenkant van de deur, voor als je je vriezer wilt ontdooien. Zodoende hoef je de stekker niet uit het contact te halen.

Pluspunten

• aan/uit knopje voor ontdooien, ipv stekker eruit.
  • ruime groentebak waar voor een hele week in kan
  • ruime vriezer
  • rekje om flessen drank koel in te bewaren
  • aangenaam en efficient lichtje in koelgedeelte

rene hamminga 30-09-2018

kg33vvll31

had al een siemens koelkast tafel model heeft goed zijn dienst gedaan en nu weer siemens zeer tevreden geen spijt van de aankoop en zal anderen ook adviseren deze koelkast of product van siemens

Tjemmes Consultants 30-09-2018

Zeer goede koel-vriescombinatie voor een zeer goed prijs

Mooi design, prima energielabel en derhalve goede aankoop, alleen dit kun je natuurlijk niet beoordelen na een maand gebruik, een goed oordeel vel je over deze apparatuur na bijvoorbeeld vijf jaar, maar ook dan zal gezien de merknaam het apparaat nog prima functioneren.

Henk van Leeuwen 28-09-2018

Siemens Koel vriescombinatie

Hoogte van 179 cm is hoog genoeg maar niet opvallend hoog. Veel ruimte in de koelkast en voldoende in de vriezer. Het enige toestel met een standaard flessen rek. Zeer stil en mooi design. Bezorging van de Expert was top, Vriendelijek en behulpzaam.

• Hoogte

Evelien 28-09-2018

Blij met mijn nieuwe Koelvrieskombinatie.

Dit is een prachtige koelvrieskombinatie, ik geef een 9!
Voor de prijs-kwaliteitverhouding, ben ik hier heel blij mee.
Het is een hele ruime koelkast en het vriesgedeelte zitten 3 mooie ruime lades in.
Voordeel is dat je de lades eruit kan halen en je produkten ook zonder lades in het vriesgedeelte kan leggen op mooie platen, die eenvoudig schoon te maken zijn.

Pluspunten

• Mooi, strak afgewerkt
  • Eenvoudig schoon te houden
  • Prijs Kwaliteit
  • Ruime koelkast/goed ingedeeld

A.Moonen 27-09-2018

Hoge koel- vriescombinatie

Mooie styling in RVS look met niet zichtbare handgrepen aan de zijkant van de deur.
Indeling is goed en hygiënisch. Tevens is een handig flessenrek aanwezig en fijne led verlichting.
Zuinige A++ uitvoering. Nieuwe koelsystemen maken wel een iets ander geluid dan oude types.
Waterpas zetten met de stelvoetjes, insteken en klaar voor gebruik. Via Expert en Siemens-kortingactie voor een zeer gunstige prijs gekocht.

Pluspunten

• styling, indeling, grote lades
  • prijs
  • zuinig
  • verlichting

Minpunten

• bruisend geluid, alleen even tijdens bijkoelen

Siem 27-09-2018

Mooie ruime koelvriescombinatie

Mooie koelvriescombinatie.
Ruim van binnen en het ledlicht in de koelkast is heel helder. Fijn flessenrek.
Aan de buitenkant bijna net zo groot als onze oude koelvriescombinatie maar toch van binnen ruimer door de betere indeling.
De temperatuurstand die je instelt klopt ook ( ik heb een thermometer in koelkast gelegd).

Pluspunten

• ruimte
  • indeling
  • ledlicht

T. Wortmann 27-09-2018

Schitterende koel,vriescombinatie

Het is een mooi apparaat, staat prachtig in onze keuken, heeft een makkelijke indeling. Staat stevig en zonder veel lawaai te maken koelt hij onze etenswaren!
Precies op de afgesproken tijd werd hij gebracht. Hij werd geplaatst door een aardige jongen die de deur voor ons verzette naar de andere kant zodat de kast nu naar links open gaat. Ook werd de oude apparatuur weer mee retour genomen. Fantastische service!!

Pluspunten

• Stil, mooie uitvoering.
  • Koelt goed

Minpunten

• Nog niet gevonden.

Waseem khrtabeel 25-09-2018

Prima koelkast!

Prima koelkast! Zit er mooi uit. Wel handig om te gebruiken. Goed energie label. De led licht is echt mooi