Siemens KG33VVL31 - Reviews

upside-down koel/vriezer
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
193 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Doede 06-02-2018

Mooie en functionele koel/vries combi

Nu een paar dagen in huis. Functionaliteit perfect. Super stil, staat bij mij in woonkamer maar hoor hem/haar niet. Indeling en grootte/inhoud perfect. Verlichting heel helder, had misschien iets minder gekund.

Pluspunten

• Geluid stil
  • Indeling

Minpunten

• Verlichting

mw. Hondema 25-01-2018

mooie afwerking, praktische indeling,sieraad in de keuken

Mooie uitstraling, temperatuurregeling in binnenkant eenvoudig en werkt goed (met koelkastmeter gecontroleerd) dragers in koelkast eenvoudig te veranderen. Ruime indeling.

Joke 25-02-2018

Super koelvries combinatie

Een prima product voor als je alleen bent om deze gewoon in de keuken te plaatsen door zijn perfecte indeling is hij in zijn gebruik ook super
kwalitaief een product wat past bij de prijs.

Wesley 16-02-2018

Fijne grootte en strak design

Mooi en strak design door het RVS. Past een hoop in en de vakjes zijn handig. Het hyper fresh gedeelte zorgt er ook echt voor dat groenten langer goed blijven. Zelf ook getest door hetzelfde soort groente op verschillende lades te bewaren. Kortom een top product!

Pluspunten

• Strak design
  • Veel bewaarruimte
  • Hyperfresh

anja betjes 12-02-2018

koelkast met heel veel ruimte en voor een klein prijsje

Een super koelkast en diepvriezer. Boven verwachting, meer ruimte dan ik had verwacht. En dat voor een hele scherpe prijs. Super blij mee.

Pluspunten

• koelkast
  • diepvries

Francien58 09-02-2018

Fantastisch apparaat!

Ongelooflijk veel ruimte met goede indeling; 1 extra grote vrieslade zodat ook pizza's passen. Handig hangend flessenrek. Gelukkig ook zilver metallic look gekozen, past prima bij mijn keuken.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

Scheveningen 07-02-2018

Mooie koel/vrieskast voor klein gezin

Wij zochten voor een klein vakantie appartement aan de kust een niet al te grote en te hoge koelkast. De hoogte van 176 was voor ons uitstekend. Mooie RVS look koelkast met praktische indeling w.o. flessenrek. 3 diepvries laden ook fijn. Ook behoorlijk stil. Goed LED licht. Voor het geld en met de cashback actie een geweldige keuze wat ons betreft.

Pluspunten

• Niet te hoog
  • Stil en licht
  • Mooie uitstraling en bekend merk

elvis 03-02-2018
  • Product gekregen

mooie koel vries combie

heel mooi uiterlijk,zuinig en stil en goede indeling grote groente la.lekkere ruime vriezer waar je de producten heel goed kwijt kunt.

Ton 03-02-2018

SIEMENS KG33VVL31

Een mooie en goed afgewerkte koelvriescombinatie ,goed advies gekregen en zeer gunstig wat de prijs betreft

Pluspunten

• Zuinig in gebruik en stil ,hoor bijna niet lopen

JD 03-02-2018

Koel-/vriescombinatie

Een mooie koelkast qua uiterlijk maar nog belangrijker een goed werkende koel/vriescombinatie met ruime opslagmogelijkheden. Met name de extra grote la in 't vriesgedeelte biedt uitkomst voor 'tr bewaren van grote zakken friet e.d.
Een goede combinatie i.c.m. de prijs die hiervoor wordt gevraagd

Van Walbeek 02-02-2018

Koel- vriescombinatie

Mooie strakke uitstraling, een aanwinst in de keuken! Praktische inrichting en goede verlichting. Voor mij is het geluidsniveau belangrijk en die is behoorlijk stil. Accessoires die meegeleverd worden zijn zeer praktisch.

Pluspunten

• uitstraling
  • geluidsniveau

Jenne 28-01-2018

Topper!

Wat een top machine. Geluidloos, genoeg ruimte, lades groot genoeg. Uiterlijk erg mooi qua kleur. Voor een gezin met 2 kinderen, prima!!

Jenne 27-01-2018

Topper!

Janine 27-01-2018

Degelijke koelkast

Mooie degelijke koelkast. Voor een goede prijs.
Nette indeling.
Heldere led-verlichting.
Voor deze priJs zou ik hem zeker aanraden

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Indeling

Minpunten

• Og niet gevonden

Bart van Delft 26-01-2018

Heerlijk stil en ruim

Mooi design, gecombineerd met zeeën van ruimte en een laag geluidsniveau. De extra functies zoals het led-licht en de versheidslade maken deze koelkast echt de moeite waard.

Pluspunten

• Ruim
  • Grote vrieslade
  • Versheidslade

Miriam 24-01-2018

Mooie strakke uitstraling en zuinig in gebruik

Mooie strakke uitstraling en zuinig in gebruik. En veel ruimte binnenin waardoor je er veel in kwijt kan. Doordat hij geen handgrepen heeft oogt hij heel strak, iets waar ik persoonlijk erg van hou.

Pluspunten

• Strakke uitstraling
  • Zuinig in gebruik
  • Veel ruimte

Vanderhoeven 23-01-2018

Stille betaalbare combinatie met veel inhoud

Goede prijs-kwaliteit verhouding, zeer uitgebreide koel vries combinatie met prima extra's in dit prijssegment.
extras als een flessenrek, groentelade met luchtvochtigheidsregeling en een extra grote diepvrieslade samen met een laag energie verbruik en keurig afgewerkte led verlichting zijn voor mijn bij een a merk in deze prijsklasse vrij uniek. tot nu toe zeer tevreden met het product!

• zuinig
  • groot koel volume
  • groot vries volume

Minpunten

• rvs vatbaar voor vinger afdrukken

Petra 20-01-2018

chique koelkast voor zachte prijs

Ik heb deze koelkast gekozen om zijn degelijke uitstraling. Prijs kwaliteit. Hij is niet overdreven groot, mijn keuken ook niet. Mooi strak vormgegeven, een echt keuken apparaat. De binnenkant zag er uitnodigend uit, feestelijk rekje voor flessen. De led verlichting is wennen, het is nogal koud somber licht vergeleken bij mijn eerdere gele lampje. De ruimte lijkt groter dan het echt is. Dikke wanden en niet aanraken van de wanden maakt dat je netto niet super veel kwijt kan. Ik kan er met een 3- persoons huishouden mee toe. De achterwand heeft wat men noemt 'rijp', dat hoort zo. Ik dacht even dat hij stuk was. Maar er zit een redelijk boekwerkje bij wat gebruiksaanwijzing heet en dan snap je alles.
De vriezer heeft plenty ruimte wat mij betreft en vriest diep en makkelijk in.
Hij is erg stil, gewoon echt stil als hij niet aanslaat dus. Even wennen aan de geluiden als hij aanslaat. Er is iets als t geluid van een opstijgend vliegtuigje, soort hoge toon. Dat is apart, maar duurt niet lang. Ik zou hem er ondanks dat hebben aangeschaft. Ik ben tevreden en raadt het product aan. Ik heb hem bij de MediaMarkt gekocht en door een monteur de deur voor 25,- euro laten omzetten naar linksdraaiend. Dat deed de monteur heel snel en behendig. De bezorging van het apparaat duurde echter wat langer, twee weken. Maar dat was van tevoren aangegeven.

Pluspunten

• degelijk strak uiterlijk
  • vriest goed in
  • goede prijs kwaliteit
  • stil

Minpunten

• licht binnenin is wat donker
  • beetje vreemd geluid als hij aanslaat

C.Weel 17-01-2018

de uitschuifbladen en indeling is toppie

De uitschuifbladen om de producten naar voren te halen. De indeling van vries en koel gedeelte is super. Voor mij een ideale koeler/vriezer

Siemens koelkast kg33vvl31 15-01-2018

Koelkast Siemens kg33vvl31

Mooie stevig ruime koelkast. Mooi design grote diepe lade ideaal kan er ook pizza doos in kwijt. Groenten fresh lade perfect. Houd langer vers en wordt niet vochtig. Geen geluid. Ik ben er erg blij mee

Pluspunten

• Ruim
  • Stevig
  • Groentenlade
  • 1 groot diepe vrieslade