Siemens KG36VUL30 - Reviews

koel/vries cominatie
A++ energieklasse
Inhoud koelruimte
214 liter inhoud

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

CV 18-08-2018

veel ruimte en muisstil!

Een prachtig solide apparaat met veel ruimte. bovendien is hij muisstil en dat is fijn omdat ie in de open keuken in de woonkamer staat.
verder is ie goed verlicht door het LED licht.

Pluspunten

• ruimte koelkast
  • grote lades vriezer

Minpunten

• weinig keuze indeling hoogte bakjes deur

Yem 18-07-2018

Mooie indeling en goede prijs kwaliteit

Dit product gekocht voor mijn ouders. Die er erg tevreden mee zijn. Heel zuinig en fijne indeling koelkast echt een aanrader

Pluspunten

• Indeling
  • Hoogte
  • Energie Zuinig

Sander 05-02-2018

Stille grote koelkast

Gekocht om de mooie kleur, grote inhoud en het zuinige verbruik. Dubbel en dwars waard geweest. Door de cashback actie van siemens nu ook nog 30 euro retour. Kortom goeie betaalbare koelkast!

Pluspunten

• Zuinig
  • (bijna) geluidloos
  • mooie uitstraling
  • makkelijk schoon te houden

Minpunten

• geen rekje om flessen op te leggen

M.c. R. 12-01-2018

Siemens Kg36VUL30

De eerste indruk na uitpakken in de keuken was wauw.. een mooie coating aan de buitenkant en het gevoel van kwaliteit.
Na het verwijderen van de tape aan de buitenkant gingen de mooie deuren open, wat ik al wist van de deur is de kwaliteit van bosh/siemens die letterlijk jaren meegaat.. het voelde dus goed. Eenmaal open was de binnen kant wat kleiner als ik had gehoopt maar vooralsnog een goede 200 +L.
De vriezer is met 94L ook best ruim en meer dan voldoende voor mijn toepassingen is ook best stil een mooi geluid en zeker een mooie aanwinst voor de keuken. Ik raad dit produckt zeker aan.

Pluspunten

• Supervriezen
  • FreshBak
  • A++
  • Siemens=bosh!!

Minpunten

• Groot maar smalle binnenkant

Werk 06-01-2018

Koelkast met vriesgedeelte

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Maakt niet veel geluid en heeft een mooi design. Heeft daarnaast een koelvak waarin groente en fruit optimaal kan worden bewaard.

Hansell 05-01-2018

Veel koel/vrieskast voor reële prijs

Veel koel/vrieskast voor reële prijs, praktische indeling voor veel (gekoelde) voorraad.

Indrukwekkend groot met z'n rvs uitstraling en simpel te bedienen, makkelijk om te zetten deur draairichting al met al een aanwinst voor de keuken.

Pluspunten

• ruim in te delen.
  • heldere inkijk.

Minpunten

• door grote lade minder ruimte in deur.

yastard 27-07-2017

Moderne koelvriescombinatie met ruime groentelade

De koelvriescombinatie oogt strak en modern, met zeer veel ruimte binnenin, zowel bij het koel- als vriesgedeelte. De zeer diepe groentelade (met regelbare vochtigheidsgraad) is voor de gezonde eters echt een uitkomst. De ruime vriezer (met Big Box) is erg handig om broden, vlees/vis, ijs of zelfgemaakte kruidenboters en soepen snel in te vriezen. Het geluidsniveau is laag; alleen wanneer hij actief koelt hoor je de koelvriescombinatie. Al met al een zeer degelijk product met uitstekende papieren.
Oorspronkelijk gepost op siemens-home.bsh-group.com

MJP1964 20-05-2015
  • Product maand in bezit

Prima koelkast, nu een maand in bezit,
mooie uitstraling met de staal look. Groot, Binnen ook prachtig met led licht en goed zichtbare vakken. Gekozen temperatuur klopt op graad nauwkeurig (midden in koelkast).
Enige wat iets tegenvalt is het geluid. Het is zacht maar hoorbaar meer en variabeler?? dan de oude Miele van 16 jaar. Het gezoem van de compressor is niet storend in de open keuken maar er zitten ook af en toe wat zachte sis geluiden bij. Maar na controle bij vrienden met AEG en Bosch en met een nog luidruchtiger Samsung ben ik weer tevreden. De MIele was gewoon superstil. Dit zal echt wel niet meer dan 39 dBA zijn.

Al met al value for money. Het is een van de goedkoopste in zijn klasse, op de echte B merken na dan...

Aanrader zolang deze niet in een slaapvertrek hoeft te staan..