Bosch KGE39MW40 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 99 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE39MW40 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

ReneD 24-11-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Indeling van de plateaus zou wat vrijer mogen: Nu twee keuzes in hoogte voor elk; drie zou stuk prettiger zijn geweest, zeker icm het flessenrek.
Onderste lade van de diepvries heeft geen eindstop, dus die klettert me steeds op de vloer. Ik hoop dat dat na een gewenningsperiode beter gaat.
Verder: niet onhoorbaar, maar stil genoeg.
Fraaie vormgeving en verlichting, duidelijke bediening en features.
Mooi laag verbruik.

ronald lassche 18-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

natuurlijk is het apparaat nieuw maar de uitstraling, ook van binnen is super. zeker ook met de egale ledverlichting in het koelgedeelte. de deuren sluiten op zeer solide manier. het is een topproduct met laag energieverbruik.

LK 15-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Het binnenwerk is zeer luxe en functioneel. Heel handig ook dat flessenrek. Groente blijft lang goed in de groentelade. In het begin maakte hij veel lawaai, en nu is hij ook nog wel wat aanwezig wat geluid betreft, het zoemt en borrelt enigszins. Maar al met al lijkt me dit een goede koelkast voor een redelijke prijs.

Kloosterman 10-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Een prima koelvriescombinatie inzichterlijk in te pakken van buiten mooi vormgegeven. Bijna geluidsarm. Goeie aankoop

Harry Westendorp 08-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Praktische indeling die ook nog eens goed verstelbaar. De koelkast is ook echt bijna onhoorbaar je moet er al naast staan om hem te horen aan slaan.

Anita 06-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Wat de duurzaamheid is kan ik nog niet zeggen, daarvoor heb ik de koelkast te kort. Stil is hij wel. Gebruiksgemak geen 10 helaas want de onderste la van de vrieskast heeft geen stop en dat is toch wel lastig. Of wennen misschien?

GEFFERIE 05-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Zeer ruime koelkast,kan veel in kwijt.Vormgeving zeer mooi,neemt in de breedte niet meer ruimte in beslag dan een normale koelkast.

Leo 02-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Het gebruiksgemak is prettig door de royale ruimtes die zelf zijn in te stellen door de verplaatsbare glasplaten in het koelgedeelte.
Voormgeving:
De grote handgrepen op de deuren maken dat de deuren makkelijk geopend kunnen worden door personen van verschillende lengte. De indeling in diverse koelzone's geeft dat je de te koelen artikelen op de juiste plek kunt koelen. Prettig is de grote lade in het de vriesruimte.
Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen omdat de koel-vriescombinatie nog maar enkele dagen in mijn bezit is.
Het cijfer 9 voor het geluidsniveau geeft aan dat de combinatie geluidsarm is. Als de snelvriesfunctie is ingeschakeld neemt het geluid niet noemenswaardig toe en krijgt van mij het cijfer 8

BreKev 31-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Erg fijne en ruime koelkast. Pas sinds kort in gebruik, maar duidelijk ruim genoeg en genoeg mogelijkheden om de boel zelf naar gebruik in te delen.
koelt naar behoren en geluidniveau is tot nu toe niet storend geweest.

oma ijsbeer 30-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Na 15 jaar herrie in de keuken nu geen geluid te horen wat een verademing.
Koelkast ziet er degelijk en netjes afgewerkt uit.
Is op de super koel stand snel op temperatuur.

Bosch natuurlijk 29-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Onze 16 jaar oude Bosch doet het nog en gaat nog gebruikt worden door iemand anders. Zeer tevreden over de levensduur. De nieuwe ziet er ook weer zeer degelijk uit en heeft oa een flessenrek, chillerbox waar de temperatuur lager is dan in de rest van de koelkast daar gaan we dus vleeswaren bewaren.

fransf 28-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Prima strakke koel/vries combi. Lekker hoog en diep, dus riant veel ruimte. Niet hoorbaar, want staat in open keuken. Helemaal goed

ouidad 14-07-2015

zeer tevreden.
de koelkast zorgt er ook voor dat er nauwelijks geuren achter blijven.
qua ruimte heel erg ruim kan veel in.
maakt zeer weinig geluid.
kortom zeer tevereden

Famd3Boer 10-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

ik ben een inbouwkoelkast gewend deze ging kapot
dus zocht een iets grotere koelkast en wat zuiniger
ik ben heel tevreden over de koelkast alles digitaal in te stellen met een alarm als de koelkast openstaat echt met een woord geweldig top (Bosch) ( heb ook een vaatwasser van bosch sinds een jaar nu is ook gewoon een top product)
Fam De Boer

denbo000 09-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Deze koelvriecombinatie is heel ergonomisch opgesteld
en door zijn grote volume koelt deze ook sneller
de combinatie is A+++ en verbruikt nog geen 0,5 kw/h per dag
zeer tevereden en een goede ondersteuning op de intenet site van Bosch, een zeer tevreden klant, ik zal hem zeker adviseren aan iemand

Peter Verb 08-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

keurige ruime koelkast met een meer dan uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Koelkast op sta hoogte met de speciale lade voor de groente en vis/vlees onderstreept het gebruiksgemak. Zeker ook het speciale liggende vak voor de flessen. Het kunststof doet nergens goedkoop aan en de afwerking is zeer goed. Kortom een aanrader voor een koel vries combinatie van 2 meter voor deze prijs met deze kwaliteit.

MW12305 08-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Mooie grote koelkast met een goede indeling en zuinig verbruik. Hopelijk voor weer vele jaren plezier.

Tarana Dzabbarzade 08-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

ik kan geen woorden vinden om te beoordelen. met een woord dat is prachtig. Mooi, ruimte, op tijd gekomen. ik zeg alles is perfect. ik ben zo blij met mijn nieuwe koelkast. ik zeg nog een keer dat is een wonder voor mij.

D.C.Commandeur - Klijnhout 07-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

- Het is een mooie praktische indeling.
- Het is een genot om de kast open te doen.
- Er kan erg veel in.
- Past goed in onze keuken.

Guido35 05-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

We hebben deze koelkast nu een paar weken en hij bevalt heel erg goed. Hij is heerlijk ruim en er zitten 2 mooie lades in, de ene voor vlees en vis (
chillerbox) en de andere voor groenten en fruit (crisperbox).
Verder zit er een heel handig flessenrek in, waar de flessen plat in kunnen liggen.
Je hoort de koelkast helemaal niet.
kortom een prima aankoop!
Of de koelkast duurzaam is weten we nog niet, maar het lijkt er wel op.

Stefko1964 29-06-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Wij zijn weer op Bosch terug gekomen omdat onze laatste koelkast van een ander merk, het na vier jaar begeven heeft. De koelkast daarvoor was van Bosch en heeft 20 jaar trouwe dienst gedaan. Nadat onze voormalige koelkast het dus begeven had zijn we op zoek gegaan en waren er al snel uit om deze koelkast, de Bosch KGEMW40, te nemen. Goede koelindeling met ruime groentelade en een aparte lade voor vlees of vis. De koelgedeelte wordt fraai en goed belicht door LED-verlichting. Het vriesgedeelte ziet er degelijk uit en het is duidelijk te zien dat de vrieslades, van verschillende formaten, goed geïsoleerd zijn. Wat ook handig is zijn de waarschuwingssignalen wanneer de koelkast of vriesgedeelte te lang open staan. In de bovenrand van de koelkast is de instelling dat van de koelkast als van het vriesgedeelte goed af te lezen via digitale aflezing en tevens makkelijk af te stellen. Wat wij helemaal prettig vinden, is het lage geluidsniveau omdat wij een open keuken hebben. De duurzaamheid moet deze A+++ koelkast nog bewijzen maar daar hebben wij alle vertrouwen in. Al met al een zeer praktische koelkast waar wij zeer blij mee zijn.

arne smit 29-06-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Het gebruiksgemak is goed. Minpuntje is de bovenste legplank die niet echt bruikbaar is (vrij lage ruimte en hoog in het apparaat). de vormgeving is sober en strak, alleen de handgrepen zijn plasticachtig en zien er goedkoop uit. Over de duurzaamheid kan ik nog weinig zeggen, maar het plastic van de bakken is aan de dunnen kant. Het geluidsniveau is laag, alleen wanneer de koelkast hard moet werken, loopt het soms op naar een irritant snerpend gebrom, dit gebeurt echter maar heel soms.

Corien2548 28-06-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Mooi interieur, prima LED verlichting en die uitschuifbare plateau's zijn heerlijk. Daarnaast kun je veel groente en vlees/vis kwijt in hun eigen lade. De 9 is ontstaan doordat ik ronde hoeken van een koelkastdeur mooier vind. Het aanslaan van de motor verneem je bijna niet. Daar ik hem nog maar kort heb, weet ik de duurzaamheid maar ga er zo maar vanuit dat ik er weer heel veel jaren plezier van heb. Net als mijn vorige Bosch koelkast, hij heeft 13 jaar zijn functie voortreffelijk gedaan.

yvonnea_75 25-06-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

een super koel-vries combinatie je hoort hem zo nu en dan wel even hebben een openkeuken zeer gemakkelijk en handig in gebruik hoefde niet eens de gebruiksaanwijzing hiervan te lezen om alles knopjes te snappen. en een zeer goede pluspunt hij is super zuinig nevens mijn vorige koelkast

Lamya 24-06-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39MW40 wit

Mooie ruime koelkast, en natuurlijk zuinig ik gebruik. ook heeft de koelkast een alarm voor als je per ongeluk de koelkast open laat, erg handig.