Bosch KGE39ML40 zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 144 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE39ML40 zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jungtje 04-01-2017

Extra grote laden voor langer verse vis,vlees en groenten.

Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Wij zochten een grote koelkast met een ruime vriezer en deze voldoet aan alle eisen. Ook is hij in verhouding met onze oude Miele koelkast super stil.

Pluspunten

• Ruim
  • Vis, vlees en groenten blijven langer vers

Mike 17-11-2016

Koelkast/mooi design goed licht en super koelend en zuinig

Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Bosch koelkast is een aanrader ziet er mooi en functioneel uit en zuinig in gebruik en een zeer laag geluids niveau en veel ruime op berg vakken en de vriezer vriest zeer snel in en geen ijsvorming..

Pluspunten

• Mooi
  • Zuinig
  • Stil
  • Ruim

Hester 26-10-2016

Bosch koel-/vriescombinatie A+++

Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

De koel-/vrieskast voldoet aan de productomschrijving en daarmee aan mijn verwachtingen. Zeer tevreden ben ik over de koeling, de indeling, de netto-inhoud, het gebruiksgemak en het mooie design. Daarbij vind ik dat het product een goede prijs-/kwaliteitverhouding heeft.

Pluspunten

• flexibele ruimte
  • no frost
  • led-verlichting
  • zuinig in verbruik
  • chillerhouder

Minpunten

• diepvrieslade niet zo groot

frank van der plas 11-10-2016

Zeer ruim

Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Zeer mooie ruime koelkast. Voldoende lades en alles in verschillende hoogtes verstelbaar. De temperatuur is gemakkelijk in te stellen voor zowel de vriezer als de koelkast. De koelkast is afgewerkt met een mooie RVS look.

De reden dat er voor dit model werd gekozen is, omdat de vorige koelkast te klein werd en nogal vaak aan ging om te koelen. Waardoor deze voor ons gevoel nogal veel energie gebruikte, ondanks het kleine formaat.

Deze koelkast gaat minder vaak aan terwijl hij zowel groter en koeler is dan de vorige.

Ook de enorme groenten lade en ''Chill'' lade (0 graden la) zijn super handig.

al met al helemaal tevreden en nog 75 euro terug gekregen van bosch ook!

TOP

mvg
frank

Pluspunten

• ruim
  • zuinig
  • Mooie led verlichting
  • veel lades
  • hoogtes verstelbaar

Minpunten

• geen speciaal handvat voor onderdruk
  • in de deur net iets te klein voor div. sauzen.

nielse 04-10-2016

koel vries combi

Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Mooie grote en ruime koel vries combi.
Makkelijk in te stellen op verschillende standen. ( normaal, vakantie stand)
Inhoud is ruim en overzichtelijk ingedeeld, met makkelijke attributen ( flessenrek, vlees lade, groente lade etc)
Ook de hand grepen zijn prettig om vast te pakken om de koelkast en vriezer open en dicht te doen.

Pluspunten

• attributen voor flessen ed
  • vlees lade

tvdruenen 06-12-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Prima koelkast. Nu heb ik niet heel veel ervaring met koelkasten... Je gebruikt er meestal één in de zoveel jaar, dus veel vergelijkingsmateriaal heb je niet.

Ik vind alleen dat hij iets te veel lawaai maakt. Als je zit te werken in de woonkamer, kun je hem regelmatig aan horen slaan voor een tijdje (ik zit 4 meter van de keuken, waarna de koelkast nog is 4 meter verder staat. Met de deur open.

Annemei 31-10-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Mooie koelkast, over het algemeen ben ik tevreden. Wel vind ik de bakjes die in de deur zitten aan de lage kant als je de deur opentrekt valt er soms wat naar beneden ook vind ik de ruimte om grotere flessen en pakken neer te zetten beperkt dit heb ik opgelost door 1 glazen leg plateau te verwijderen

ivoiv 08-09-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

prettig apparaat. Vrij veel goed voor een koelkast, maar merkbaar goede kwaliteit. veel vakken en veel ruimte.

Kzz 05-09-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

hele zuinige koelkast waarbij de binnenruimte goed is benut, goede NL-gebruiksaanwijzing, mooie vormgeving, prachtige verlichting.

André 26-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Leuke koelkast met mooie vormgeving. We hebben er 2 naast elkaar staan. Ook het geluid met 2 koelkasten is nihil

Thomas 25-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Prima koelkast. Mooi stil.

Inhoud is prima voor mensen die van koken houden.
Voor alles s er prima ruimte.

Hij is hoog en daardoor compact in andere afmetingen. Binnenin goede LED-verlichting en een alarm voor als je de deur open laat staan.

Kleine maand in bezit, helemaal tevreden.

Serdar 20-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

koelt goed en past goed in omgeving waar het zichtbaar is bijvoorbeeld eethoek en open keukens geen geluid en mooi licht van binnen (LED LICHT)

Bosch fan 18-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

deze koelkast is prima voor gezin van 3 personen ....kwa uiterlijk ziet goed uit inhoud kun je best veel in kwijt is zeer mooie voor zijn prijs en koelt zeer goed deze warme dagen van plus 28 graden....ben ermee te vreden tot nu toe alleen maakt beetje geluid misschien komt daardoor van verplaatsing en heeft super staand van vleeswaren koeling binnen 2 uur ...just perfect tot nu toe alleen het geluid kan wel minder ....suc6 bij aanschaffen

willems 18-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Mooie RVS look, stil, veel ruimte, prima koelkast, hoop er vele jaren plezier van te hebben,de duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, hoop er wel lang mee te kunnen doen, net als mijn oude koelkast

John Bosch KGE39ML40 17-08-2015

een hoog gebruiksgemak
een strakke vormgeving
een zeer klein verbruik
en en daar word je stil van net als de koelkast

Irene 14-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Deze koelkast koelt meer dan uitstekend. Lekker ruim en overzichtelijk. Ik vind de uitvoering prachtig. Ook ben ik erg blij met de big box in het vriesgedeelte. Kortom, zeer tevreden! Over de duurzaamheid kan ik weinig zeggen, want ik heb de koelkast pas twee weken.

Machiel 13-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Stil apparaat, zeer energie zuinig. Alles wat er beloofd word en dat zie je tegenwoordig weinig.

Bobbibrixi 09-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Mooi vormgegeven koelkast. makkelijke handleiding en instructie voor ingebruikname en ombouw naar openen andere zijde.
Helder licht in het koelgedeelte en veiligheidsglas voor de plateaus.
Fijne indeling.

uit Hoofddorp 09-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Mooie ruime koelkast met voldoende vriesruimte.
Indeling van het koelgedeelte makkelijk te veranderen.
Bediengedeelte makkelijk en overzichtelijk.

Bregje 06-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Geweldig mooie, stille en zuinige koel-vriescombinatie! Mooie strakke vormgeving, heel veel opbergruimte, flessenrek is eventueel te verwijderen zelf gebruik ik deze wel. Ik zou hem iedereen aanbevelen.

Pierre Bremers 06-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Geweldige koel/vries combinatie. Past in ieder interieur. Plaats in overvloed en schitterend ingericht.
Ik zou geen ander merk meer willen hebben.

borst 05-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Deze koelkast is enorm stil en ziet er mooi uit. Het is fijn dat alles met de display in te stellen is . Tevens zit er een temperatuurgevoelige sticker in die aangeeft of de binnentemperatuur OK is. Alles is veel kouder dan uit onze vorige koelkast (30 jaar oud) met veel minder geluid en energieverbruik.
Onder de vriezer zit een handige trechteruitloop zodat bij ontdooien het water makkelijk afgevoerd kan worden. Geen waterballet meer dus.
De plankjes in de deur kunnen helaas maar beperkt verplaatst worden, de afstand tussen de plankjes is daardoor net onpraktisch voor sommige potjes die we normaal in de deur bewaarden.

Do 04-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

degelijk, duidelijke toetsen die pas te zien zijn als de deur open is. Vind ik fijn want op de deur vind ik niet mooi! redelijk stil. Het enige minpuntje vind ik dat de zijkanten net even anders van kleur zijn maar dat is tegenwoordig bij heel veel koelkasten.

Arjan 03-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

Erg mooie en handige koel-vries combi. Voldoende ruimte en maakt weinig geluid. Verschillende handige opbergvakken. Erg tevreden mee en tevens mooi om te zien!

S Balt 01-08-2015
Geschreven voor: Bosch KGE39ML40 zilver

De koelkast is heel praktisch ingedeeld, bepaalde gedeeltes zijn koeler (voor vlees e.d.) Prettige werkhoogte voor lange mensen. De ruimte is fantastisch.