Bosch KGE39ML40 - Reviews

249 liter
Uitvoering
upside-down koel/vriezer

tvdruenen 06-12-2015 Product kwartaal in bezit

Prima koelkast. Nu heb ik niet heel veel ervaring met koelkasten... Je gebruikt er meestal één in de zoveel jaar, dus veel vergelijkingsmateriaal heb je niet.

Ik vind alleen dat hij iets te veel lawaai maakt. Als je zit te werken in de woonkamer, kun je hem regelmatig aan horen slaan voor een tijdje (ik zit 4 meter van de keuken, waarna de koelkast nog is 4 meter verder staat. Met de deur open.

Annemei 31-10-2015 Product half jaar in bezit

Mooie koelkast, over het algemeen ben ik tevreden. Wel vind ik de bakjes die in de deur zitten aan de lage kant als je de deur opentrekt valt er soms wat naar beneden ook vind ik de ruimte om grotere flessen en pakken neer te zetten beperkt dit heb ik opgelost door 1 glazen leg plateau te verwijderen

Jungtje 04-01-2017 Product paar weken in bezit

Extra grote laden voor langer verse vis,vlees en groenten.

Wij zochten een grote koelkast met een ruime vriezer en deze voldoet aan alle eisen. Ook is hij in verhouding met onze oude Miele koelkast super stil.

Pluspunten

• Ruim
  • Vis, vlees en groenten blijven langer vers

Mike 17-11-2016 Product paar maanden in bezit

Koelkast/mooi design goed licht en super koelend en zuinig

Bosch koelkast is een aanrader ziet er mooi en functioneel uit en zuinig in gebruik en een zeer laag geluids niveau en veel ruime op berg vakken en de vriezer vriest zeer snel in en geen ijsvorming..

Pluspunten

• Mooi
  • Zuinig
  • Ruim

Hester 26-10-2016 Product paar weken in bezit

Bosch koel-/vriescombinatie A+++

De koel-/vrieskast voldoet aan de productomschrijving en daarmee aan mijn verwachtingen. Zeer tevreden ben ik over de koeling, de indeling, de netto-inhoud, het gebruiksgemak en het mooie design. Daarbij vind ik dat het product een goede prijs-/kwaliteitverhouding heeft.

Pluspunten

• flexibele ruimte
  • no frost
  • led-verlichting
  • zuinig in verbruik
  • chillerhouder

Minpunten

• diepvrieslade niet zo groot

frank van der plas 11-10-2016 Product paar weken in bezit

Zeer ruim

Zeer mooie ruime koelkast. Voldoende lades en alles in verschillende hoogtes verstelbaar. De temperatuur is gemakkelijk in te stellen voor zowel de vriezer als de koelkast. De koelkast is afgewerkt met een mooie RVS look.

De reden dat er voor dit model werd gekozen is, omdat de vorige koelkast te klein werd en nogal vaak aan ging om te koelen. Waardoor deze voor ons gevoel nogal veel energie gebruikte, ondanks het kleine formaat.

Deze koelkast gaat minder vaak aan terwijl hij zowel groter en koeler is dan de vorige.

Ook de enorme groenten lade en ''Chill'' lade (0 graden la) zijn super handig.

al met al helemaal tevreden en nog 75 euro terug gekregen van bosch ook!

TOP

mvg
frank

Pluspunten

• ruim
  • zuinig
  • Mooie led verlichting
  • veel lades
  • hoogtes verstelbaar

Minpunten

• geen speciaal handvat voor onderdruk
  • in de deur net iets te klein voor div. sauzen.

nielse 04-10-2016 Product paar dagen in bezit

koel vries combi

Mooie grote en ruime koel vries combi.
Makkelijk in te stellen op verschillende standen. ( normaal, vakantie stand)
Inhoud is ruim en overzichtelijk ingedeeld, met makkelijke attributen ( flessenrek, vlees lade, groente lade etc)
Ook de hand grepen zijn prettig om vast te pakken om de koelkast en vriezer open en dicht te doen.

Pluspunten

• attributen voor flessen ed
  • vlees lade

ivoiv 08-09-2015 Product maand in bezit

prettig apparaat. Vrij veel goed voor een koelkast, maar merkbaar goede kwaliteit. veel vakken en veel ruimte.

Kzz 05-09-2015 Product paar dagen in bezit

hele zuinige koelkast waarbij de binnenruimte goed is benut, goede NL-gebruiksaanwijzing, mooie vormgeving, prachtige verlichting.

André 26-08-2015 Product paar dagen in bezit

Leuke koelkast met mooie vormgeving. We hebben er 2 naast elkaar staan. Ook het geluid met 2 koelkasten is nihil

Thomas 25-08-2015 Product paar dagen in bezit

Prima koelkast. Mooi stil.

Inhoud is prima voor mensen die van koken houden.
Voor alles s er prima ruimte.

Hij is hoog en daardoor compact in andere afmetingen. Binnenin goede LED-verlichting en een alarm voor als je de deur open laat staan.

Kleine maand in bezit, helemaal tevreden.

Serdar 20-08-2015 Product paar dagen in bezit

koelt goed en past goed in omgeving waar het zichtbaar is bijvoorbeeld eethoek en open keukens geen geluid en mooi licht van binnen (LED LICHT)

Bosch fan 18-08-2015 Product paar dagen in bezit

deze koelkast is prima voor gezin van 3 personen ....kwa uiterlijk ziet goed uit inhoud kun je best veel in kwijt is zeer mooie voor zijn prijs en koelt zeer goed deze warme dagen van plus 28 graden....ben ermee te vreden tot nu toe alleen maakt beetje geluid misschien komt daardoor van verplaatsing en heeft super staand van vleeswaren koeling binnen 2 uur ...just perfect tot nu toe alleen het geluid kan wel minder ....suc6 bij aanschaffen

willems 18-08-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie RVS look, stil, veel ruimte, prima koelkast, hoop er vele jaren plezier van te hebben,de duurzaamheid kan ik nog niets over zeggen, hoop er wel lang mee te kunnen doen, net als mijn oude koelkast

John Bosch KGE39ML40 17-08-2015 Product paar weken in bezit

een hoog gebruiksgemak
een strakke vormgeving
een zeer klein verbruik
en en daar word je stil van net als de koelkast

Irene 14-08-2015 Product paar dagen in bezit

Deze koelkast koelt meer dan uitstekend. Lekker ruim en overzichtelijk. Ik vind de uitvoering prachtig. Ook ben ik erg blij met de big box in het vriesgedeelte. Kortom, zeer tevreden! Over de duurzaamheid kan ik weinig zeggen, want ik heb de koelkast pas twee weken.

Machiel 13-08-2015 Product paar dagen in bezit

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Stil apparaat, zeer energie zuinig. Alles wat er beloofd word en dat zie je tegenwoordig weinig.

Bobbibrixi 09-08-2015 Product paar weken in bezit

Mooi vormgegeven koelkast. makkelijke handleiding en instructie voor ingebruikname en ombouw naar openen andere zijde.
Helder licht in het koelgedeelte en veiligheidsglas voor de plateaus.
Fijne indeling.

uit Hoofddorp 09-08-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie ruime koelkast met voldoende vriesruimte.
Indeling van het koelgedeelte makkelijk te veranderen.
Bediengedeelte makkelijk en overzichtelijk.

Bregje 06-08-2015 Product paar weken in bezit

Geweldig mooie, stille en zuinige koel-vriescombinatie! Mooie strakke vormgeving, heel veel opbergruimte, flessenrek is eventueel te verwijderen zelf gebruik ik deze wel. Ik zou hem iedereen aanbevelen.