Zanussi ZRA40100WA - Reviews

A+ energieklasse
Inhoud koelruimte
395 liter inhoud
Website fabrikant

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

andreas 16-12-2016 Product paar dagen in bezit

zeer grote koelkast

Wij hebben ivm stroomverbruik van de oude (20 JAAR) koelkast gekozen om deze in te ruilen met een iets groter moderner model met minder engergieverbruik. Deze koelkast verbruikt 1/10e van de oude koelkast - en dat ligt natuurlijk helemaal aan onze oude. De koelkast heeft vrij dunne wanden waardoor binnen nog meer ruimte onstaat (bij delzelfde isolatie als normale koelkasten volgens zanussi) Wij hebben voor een eenvoudig model gekozen (1 knop voor temperatuur en niet meer) omdat dan ook niets kapot kan gaan zoals ventilatoren of snel koel knop etc. Ruimte in overvloed - en daardoor kun je flessen ipv leggen rechtop in de koeler zetten - waardoor nog meer ruimte onstaat en overzicht.
enig minpunt is het geluid - de kompressor is duidelijk beter te horen als bij de oude (inbouw) maar niet storend.

Pluspunten

• ruimte (hoog)
  • Dunne wanden (breed)
  • makkelijk te bedinen

Minpunten

• geluid

Wilma 11-02-2017 Product paar dagen in bezit

ruime koelkast

Ziet er erg mooi uit, goede prijs kwaliteitsverhouding. Een hele ruime koelkast voor dit geld, flessenrek met een stevige rand zodat de flessen vastklemmen en niet zomaar omvallen. Goede groentela. Kortom. Een échte aanrader.

Pluspunten

• veel opbergruimte
  • mooi afgewerkt