De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GSJV91MCAE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Inge036 09-06-2022

Dubbeldeurs koelkast LG, door-in-door, type GSJV91MCAE

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

Wij hebben voor deze koelkast gekozen omdat we een zwarte koelkast wilden, met een door-in-door-systeem en ijsblokjes/gekoeld watermogelijkheid. De zijkanten van de koelkast zijn diepzwart, de voorkant is meer antractietgrijs glanzend, dan echt zwart. Ik had persoonlijk liever mat zwart gezien, maar overall is het zeker een mooie koelkast. Hij is ruim genoeg voor een vijf-persoonshuishouden, is qua indeling prima, het flessenrek en de vershoudlades voor groentes vind ik zelf echt een plus. De binnenkant heeft aan de achterzijde RVS platen, in plaats van gewoon wit kunststof. Dit geeft de koelkast wel een mooie afwerking, ook aan de binnenzijde. Werking van de koelkast is goed.

Pluspunten

• goede indeling
  • door-in-door
  • mooie uitstraling
  • goed afgewerkte binnenkant

Minpunten

• voorkant glanzend antraciet ipv zwart

Eva 04-06-2022

Kwaliteitsvolle koelkast

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

Zeer praktische koelkast met voldoende ruimte voor een gezin van 4. Mooie afwerking zowel aan de binnen kant als aan de buitenkant. De lades voor groenten en fruit gaan heel aangenaam open en dicht.
Voor grote flessen in de deur is een verkleinend bakje voorzien zodat de flessen niet omvallen wanneer je de deur opent of sluit.
De door-in-door is een leuke en handige extra.
Geen condensatie of ijsvorming! Dus hoeft niet ontvrozen te worden.
Er is een kleine lade voorzien voor charcuterie en zulke dingen. Deze had misschien een centimetertje of 2 hoger mogen zijn. Sommige potjes passen er niet in. Het zou naar mijn idee ook handig zijn als het iets makkelijker uitneembaar zou zijn. Je moet de lade wat bewegen vooralleer ze er uit te halen is. Maar het is zeker wel een handig feature.
Geen geluid te horen behalve - even kort en niet luid - wanneer er ijsblokjes worden bijgemaakt.
Wanneer je je glas goed hoog houd om ijsblokjes te nemen vallen ze mooi in het glas. Anders gaan ze er gemakkelijk naast.
De watertank is gemakkelijk uit te nemen om bij te vullen en is ook voldoende qua volume.
Mooie , handige en kwaliteitsvolle uitvoering.

Pluspunten

• Ruimte
  • Uitvoering
  • Handig
  • Geen ijsvorming

m*********@g******** 25-05-2022

Ruime koelvriescombinatie

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

Het allergrootste voordeel van deze koelvriescombinatie is de enorme hoeveelheid ruimte van binnen. Vanwege het feit dat de ijsblokjes in de deur van de vriezer worden gemaakt en bewaard, heb je veel ruimte beschikbaar om producten in te vriezen. Op de bovenste plank vriezen nieuwe producten het snelste in.
De koelkast heeft een door-in-door systeem waardoor je je meest gebruikte producten in de bovenste drie schappen van de deur kunnen zetten en dan met het kleine deurtje niet onnodige koelte verliest bij het openen.
Het is zowel een voor- als een nadeel dat de dit apparaat niet is aangesloten op de waterleiding. Hierdoor kun je het plaatsen waar je wilt, krijg je nooit lekkage (zoals bij mijn vorige cool vriescombinatie), maar moet je wel regelmatig de waterbak vullen. Een nadeel is dat de planken niet verstelbaar zijn. Er zitten geen handgrepen op de deur wat wel even wennen is. Hierdoor heb ik al twee keer mijn vingers tussen de deur gehad.
Handig is ook het alarm dat vrij snel klinkt als de deur te lang open is. De koelkast heeft ook een flessenrek en een laatje voor kleine producten.
Het geluid dat de koelkast produceert is vergelijkbaar met de vorige koelvriescombinatie die ik had, en valt heel erg mee. Alleen wanneer je de waterbak in de koelkast terugzetten naar het vullen volgt er even een hard geluid.
In het koelgedeelte kun je met behulp van een schuifje in de onderste lade aangeven of je daar groente of fruit in bewaart, zodat de omstandigheden ideaal zijn voor deze soort.
Een koelvriescombinatie, en helemaal een Amerikaans model, is natuurlijk nooit milieuvriendelijk, maar de verpakking waarin deze arriveerde bevatten echt enorm veel stickers, plastic en karton. De gebruiksaanwijzing is eenvoudig, en eigenlijk kan het lezen daarvan worden overgeslagen, zo vanzelfsprekend is de werking, en zijn de onderdelen van deze koelkast.
Het matgrijze uiterlijk van de koelkast is magnetisch, dus ruimte zat voor eventuele herinneringen of schema’s die op de koelkast gehangen kunnen worden.
De greep van de bakken in de koelkast en de vriezer zitten onder aan in tegenstelling tot mijn vorige apparaat die ze boven aan had, wat even een paar weken binnen is en er voor zorgt dat je dieper moet bukken.

Pluspunten

• zeer ruim
  • waterreservoir

Minpunten

• lage/geen handgreep
  • waterreservoir

SuusB 23-05-2022

Mooie stijlvolle en vooral goedwerkende koelkast

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

Deze LG koelkast ziet er niet alleen mooi uit maar is ook echt een top koelkast.
De koelkast heeft 3 deuren, 1 grote vriesdeur en het koelgedeelte heeft 2 deuren(Door-in-Door). Je kan het bovenste gedeelte apart open doen. De andere optie is de lange deur waardoor je het gehele koelgedeelte opent.
De spullen die we het meeste gebruiken staan in het bovenste gedeelte van de koelkast, zodat je energie bespaart.

Zelf hebben we geen wateraansluiting waar de koelkast staat. Daarom is het fijn dat er een waterreservoir in zit. Wij zijn met zijn tweeën en hoeven hem niet heel vaak bij te vullen er kan 4 liter water in. Het erin en eruit halen van het reservoir gaat zeer eenvoudig. Bij het vullen ervan moet je hem wel goed vast houden aan de onderkant, aan de bovenkant zit namelijk geen handvat of iets dergelijks waardoor je hem makkelijk laat vallen.
De koelkast maakt zelf ijsblokjes aan daar hoef je niks voor te doen en vult ze bij als dit nodig is.
Let wel op dat je je glas er goed onder houdt want zeker het gecrushte ijs spat makkelijk langs je glas op de grond.

Pluspunten

• Door-in-Door
  • Ruimte
  • Waterreservoir voor ijsblokjes
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Duur in aanschaf

Tilburg 22-05-2022

Aanrader

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

Via Review.nl hebben we deze koelkast al een paar weken getest.

Dit is een hele fijne gebruiksvriendelijke koelkast met een mooi strak design.

Door de praktische indeling kunnen we veel kwijt. Het door in door systeem zorgt ervoor dat we makkelijk alleen even een pak drinken pakken zonder de hele deur te moeten openen. Zorg er wel voor de deur goed dicht te doen.

De schappen in de deur zijn zeer ruim en door de speciale deurkoeling blijft alles lekker koud. De lades voor het groente en fruit zijn heel ruim en de “freshbalancer” zorgt ervoor dat ze ook langer vers blijven. Echt goed voor de hygiëne.

De vriezer is ruim van opzet en overzichtelijk en door het ingebouwde no frost systeem geen sneeuw meer op de achterwand.

De koelkast beschikt over een waterreservoir waardoor aansluiten op de waterleiding niet nodig is. Deze moet je wel regelmatig verversen zodat het water fris blijft.

Een grote koelkast die er mooi uitziet, een “eyecatcher” is en echt tot zijn recht komt in een middelgrote to grote keuken.

Pluspunten

• Ruimte
  • Hygiene
  • Praktisch

Minpunten

• Deur sluiten
  • Alarm

soena 19-05-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

Ik was uitgekozen via Review.nl, om deze koelkast een paar weken te testen. Ik kan je zeggen, wat een geweldig mooi apparaat. Uiterlijk zit hij er strak uit en de kleur is mooi. Over de afwerking is goed nagedacht, het is een groot robuust apparaat.

De pluspunten van hat apparaat is dat hij stil is, behalve als de ijsblokjes in de houder vallen, dan hoor je een paar seconde een zacht geluid uit de koelkast komen. Je hebt zowel voor het vriesgedeelte en de koelkast zelf echt voldoende ruimte om je spullen in op te bergen. Er zit zelf een "verborgen" laadje in de koelkast waar je kleine pakjes in op kunt bergen. De in-door-deur is ideaal en heeft genoeg ruimte om pakken frisdrank en kannen limonade in te zetten. Let alleen wel op dat je deze in-door-deur goed dicht duwt, anders blijft hij op een klein kiertje openstaan. De ijsblokjes maker is ideaal. Je kunt kiezen voor koud water, ijsblokjes of ijsschaafsel en het vullen van het watercompartiment gaat heel gemakkelijk.

Er zijn uiteraard ook een paar kleine minpunten. Als de deur volgens de koelkast te lang openstaat, dan gaat er een piepje af, deze tijd kun je helaas niet langer zetten. Het is gelukkig geen irritant piepje, hij laat zich horen en stopt dan weer even en laat zich vervolgens weer horen, etc. Daarnaast moet je de koelkastdeur met beleid dicht doen, laat hem dichtvallen, dan wipt de deur van het vriesgedeelte ook even open (wat wellicht van invloed is op het energie verbruik). Pas ook op met het dichtdoen van de deur voor de vingers, als je de deur aan de zijkant dicht duwt, dan zitten ze er namelijk tussen :(.

Er zijn uiteraard nog meer voor- en nadelen te noemen, maar helaas heb ik daarvoor te weinig tijd gehad om alles goed te testen.

Pluspunten

• genoeg ruimte voor je spullen
  • het apparaat is redelijk stil
  • ijsblokjesmaker is ideaal
  • heeft een mooi en strak uiterlijk

Minpunten

• in-door-deur goed dicht duwen
  • prijs is aan de hoge kant
  • alarm gaat snel af als de deur geopend is

c****************@h********** 16-05-2022

Fijn in gebruik

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

2 weken het product mogen testen. De indeling vindt ik erg fijn. Links vriezer, rechts koelkast. Beide zijn ruim genoeg om alle producten in te bewaren. Wat ik minder aan het design vindt met kinderen, is dat het onderste glazen schapje in de vriezer op de schuifbak aangezien wordt om omhoog te trekken en niet vast genoeg geklikt kan worden zoals de andere schappen, waardoor kids vaak het schapje in de handen hebben gehad.. Ijsdispencer is erg handig, wel moet het glas goed eronder gehouden worden, anders valt het op de grond.
Aan de binnenkant zit het display, beetje onhandig als je hem in wilt stellen en de deur lang open moet houden.
Wifi is mij niet gelukt om aan te krijgen. Er wordt een wachtwoord gevraagd dat ik niet heb. Verder blijven groente langer vers,

Pluspunten

• Indeling vriezer en koelkast
  • Ijsblokjesmachine
  • Waterreservoir

Minpunten

• Schapje werkt verwarrend op onderste diepvrieslade
  • Prijs

CreaBea 16-05-2022

Mooie overzichtelijke ruime Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

Wat een te gekke koelkast met vries gedeelte.

Ben enorm verrast door de grote inhoud. Echt perfect voor ons gezin met 4 gezinsleden. Groot voordeel de deuren. Zodat je niet te veel kou verliest wanneer je iets uit de koelkast haalt.

Het vries gedeelte is ook mooi overzichtelijk met planken en lades. Van mij had de water tank wel groter mogen zijn. Wij moeten heb vaak bijvullen.

De buitenkant van de koelkast is mooi strak. En goed schoon te houden.

Al met al ben ik zeer tevreden over deze koelkast.

Ik had eerst 2 koelkasten maar gebruik nu alleen deze koelkast genoeg ruimte. En had ook nog een losse vriezer. Nu dus alles in 1. Hij is dan wel energie E. Maar nu gebruik ik maar 1 stekker en anders 3. Heb nu ruimte over in de schuur. Erg fijn.

Pluspunten

• Ruimte
  • Deuren

Minpunten

• Water tank

f****************@h********** 16-05-2022

Wat een ruimte!

Wauw! Wat een ruimte!
En mooie, stoere koel/vries combinatie waar wij met ons gezin meer dan genoeg ruimte aan hebben.
Ruime vakken, handig flessenrek en met een handige door in door, waardoor je energie bespaart door niet de hele koelkast te openen als je producten pakt dat je veel gebruikt.
Als de deur per ongeluk eens open blijft staan, geeft hij een piepje, zodat je er aan denkt deze weer te sluiten.
De koelkast heeft handige laden voor groente en fruit, dat zo langer vers blijft en een kleinere lade voor vleeswaren en andere kleine producten.
Maar ook een no-frost systeem, waardoor je nooit een aangeslagen achterkant hebt!
Wat ik voor al handig vind is dat je geen wateraansluiting nodig hebt om gebruik te willen maken van het ijsblokjes-systeem(die overigens flink z'n best doet, waardoor er wel eens wat naast je glas beland) dit systeem geeft koud water, cruched ijs en ijsblokjes.
De planken zijn zowel in het vries gedeelte als in het koelgedeelte niet verstelbaar maar de ruimtes zijn goed ingedeeld.

Ook kun je de combinatie aan een app koppelen maar dat hebben wij (nog) niet gedaan.

Pluspunten

• Ruim en overzichtelijk
  • door in door systeem
  • geen waterleiding nodig

Minpunten

• maakt af en toe lawaai bij het koelen
  • ijsblokjes komen en wat hard uit
  • prijzig

Myrthe de Graaf 13-05-2022

Top koelkast met crushed ice functie!

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

Wij waren op zoek naar een Amerikaanse koelkast die goed past in onze zwarte keuken. Deze koelkast heeft een ijsblokjesmachine met crushed ice-functie. Ook hoef je voor deze koelkast niet per se een wateraansluiting te hebben door de watertank die er in zit. Je kan deze vullen tot 4 liter en gaat bij ons zeker een hele week mee. De koelkast maakt af en toe wel wat lawaai als het water gepompt wordt naar de ijsblokjesmachine, maar dit duurt vaak niet lang. Echt een top apparaat, die het geld zeker waard is.

Pluspunten

• Crushed ice
  • Past perfect bij een zwarte keuken
  • Veel ruimte voor boodschappen
  • Veel ruimte in vriezer
  • Deur voor drankjes kan apart open

Minpunten

• Maakt lawaai bij maken ijsblokjes
  • Is erg groot

c***********@g******** 08-03-2022

Geweldige koelkast & Design

Door-in-Door is zeer handig
Veel ruimte , een goede overzicht ; uitstekende verlichting.
Een erg grote koel-vriescombinatie.
Door-in-door opening
Ruimte
Design
Gebruiksgemak en functionaliteiten
No Frost
Zeer zuinig en stil nauwelijks hoorbaar

Pluspunten

• Ruimte
  • Zeer zuinig en stil nauwelijks hoorbaa

Minpunten

• best prijzig
  • gevoelige en kwetsbaar deurrand

Pashco 21-01-2022

Tevreden tester

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

We waren uitgekozen om deze koelkast een paar weken te testen. Toen de bezorgers kwamen, schrok ik toch wel van de grootte , maar met vereende krachten van de bezorgers was het gelukt. De pootjes voor werden nog aangedraaid zodat deze goed stond . Wat een service!. Wat een mooi design en zwart ( mijn kleur) De koelkast moest 4 uur " met rust gelaten worden. Daarna nog 4 uur voordat deze gevuld mocht worden
De volgende dag de koel- en vrieskast gevuld.
Heel handig " door to door zodat de koelkastdeur niet helemaal open hoeft zodat alles koel blijft . Handig om, bijvoorbeeld , melkproducten die je vaak gebruikt daar te plaatsen.
Handig zijn de 2 laden met schuifjes zodat groente en fruit langer vers blijven
Er is ruimte genoeg in de koelkast. Wat ook handig is, is het rek voor flessen drinken en de lade voor vleeswaren .
De vriezer heeft ook 2 laden voor vis en vlees. Voor de rest zijn het planken . Deze zijn niet verstelbaar. Er kunnen 2 broden op 1 plank. Let wel op dat het niet uitsteekt zodat de deur niet dicht kan
Wat super is, is de ijsblokjesmachine.
Het was even uitzoeken hoe het moest,maar stond duidelijk in de gebruiksaanwijzing. Ik vind het fijn dat deze niet op de waterleiding aangesloten hoeft te worden zodat de koelkast overal kan staan.
In de koelkast is een bakje waar water in gaat die in verbinding met de vriezer is. Het water komt in het ijsblokbakje . Is deze vol dan vallen de ijsblokjes eruit. Het was even uitzoeken hoe de ijsblokjes eruit kwamen ,maar het is gelukt. Je houdt glas ( let op geen dun glas) het tegen de rand aan. Doe dit wel hoog genoeg anders vliegen de blokjes alle kanten op. Je kunt ook crushed ijs en ijskoud water selecteren. Het led lichtje ( in de ring) gaat aan als het donker is . Wat soms gebeurde is dat de ijsblokjes vast zaten . Voorzichtig met een houten lepel ( niet met je vingers omdat er een mes in zit) losgemaakt.
Ik heb de LG app ook geïnstalleerd. Heel handig om verschillende instellingen te regelen door je telefoon met de koelkast via WIFI te verbinden. ( bijvoorbeeld led verlichting feller of minder fel in de koelkast, temperatuur maken en uitzetten ijsblokjes
,) dit kun je ook in de deur doen.
Wat ik jammer vond is dat de deur van de vriezer niet open blijft .Kan ook aan mijn vloer liggen?
Conclusie: een super mooie ( design en kleur) koelkast. Je moet er wel de ruimte voor hebben. Wel prijzig, maar je krijgt er veel voor terug. Het is een " slimme koelkast . Er zijn handige instellingen . De ijsblokjes zijn super !
De door to door is een super uitvinding . Tevens no frost. Ideaal
Ik raad deze aan. Handig voor een 1 persoons huishouden ( zoals ik) maar ook voor een gezin. Ik zou er dan wel een vriezer bij aanschaffen want de vriezer is kleiner dan de koelkast
EEN TOP APPARAAT!

Saskia M 10-01-2022

Bevalt goed, veel ruimte.

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

Wij hebben deze koel/vries combinatie nu een aantal weken in bezit.
Het is een grote ruime koelkast met een strak design en makkelijk in gebruik.

De koelkast heeft een grote inhoud en je kunt alles met gemak kwijt. De schappen in de deur zijn erg ruim en hier passen met gemak 2 flessen naast elkaar. Door het speciale door in door systeem hoef je niet altijd de hele koelkast te openen en dit bespaard energie. De speciale doorcooling houd al je drankjes lekker koud.
De koelkast heeft ruime schappen en twee ruime lades voor groente en fruit welke beschikken over freshbalancer technologie waardoor je producten langer vers blijven.

Door het waterreservoir hoeft de koelkast niet aangesloten te worden op de waterleiding en is lekker koud water altijd binnen handbereik.

De vriezer is ruim en beschikt over schappen waardoor je hem overzichtelijk in kunt delen.
Het no frost systeem zorgt ervoor dat een besneeuwde achterwand verleden tijd is.
Ook de lades speciaal voor vlees en vis vind ik handig.

Er zit een ijsblokjesmachine in, deze vergt wel wat oefening. De ijsblokjes komen er vrij wild uit waardoor er nog wel eens wat naast het glas vliegt.
Dit vinden wij wel een minpunt .
Ook is de koelkast vrij groot, hier moet je keuken wel voor geschikt zijn.

Pluspunten

• Indeling
  • no frost
  • Freshbalancer
  • Door in door systeem
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Grootte
  • Ijsblokjes komen er lomp uit

SabineVisser 08-01-2022

Luxe toevoeging aan onze keuken

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

De koelkast van LG is een lust voor het oog. De kleur is prachtig en hij staat werkelijk fantastisch bij onze donkere moderne keuken. Het formaat van de koelkast bevalt ons heel goed en dan met name de diepte. In de deur kun je op 1 plankje bijvoorbeeld al twee rijen met flessen drinken achter elkaar zetten. Nog iets wat wij geweldig vinden is de ijsblokjesmachine. Deze zit in de deur van de vries-kant (die ook heerlijk groot is en fijn ingedeeld) Hier kun je klontjes, crushed ice of ijskoud water uit halen. Het is echt een luxe en we gebruiken het iedere dag. Enorm voordeel: Bij deze koelkast is geen wateraansluiting nodig. Hij maakt gebruik van een reservoir binnenin dat je zelf moet bijvullen. De koelkast heeft de mogelijkheid om een halve deur open te doen wanneer je snel iets moet pakken, wat zorgt voor minder verlies van kou. Een verbeterpunt is dat de pootjes aan de onderkant makkelijker in te stellen moeten zijn. Dit is haast niet te doen. De prijs van de koelkast is ook aan de hoge kant.

Pluspunten

• Diepte
  • Uitstraling
  • Ijsblokjesmachine

Minpunten

• Verstelpootjes
  • Prijs

Marjanpl 02-12-2021

Enorm veel koel en vries ruimte

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

Daar was hij dan hoor de nieuwe koel-vriescombinatie. Wat een groot apparaat!

Echt een verademing binnen ons 7 persoonshuishouden.

De koelkast is echt ruim. Op de diepe planken kunnen we met gemak onze verse boodschappen voor een hele week kwijt.

De vers lades werken verrassend goed. Wij hebben het idee dat fruit en groenten echt langer goed blijven.

Handig is ook de door-in-door is handig als je even snel iets pakken wil. Het scheelt heel veel in koude verlies.

De no-frost in de vriezer werkt ook goed. Geen aangekoekt ijs aan de achterwand.

Verder is het een fijn idee dat je nieteer hoeft te ontdooien wat bij onze oude vriezer wel het geval was.

Een paar kleine nadelen;

Ik vind geen water aansluiting op de koel-vriescombinatie onhandiger dan vooraf gedacht. Steeds dat reservoir vullen is onhandig. Gebruik je te weinig water dan gaat het echt een beetje stinken.

En wat ik persoonlijk ook niet goed vind werken is de ijsblokjesmachine. Wil je ijsklontjes of gecrushed ijs dan vliegt het ijs door de keuken. En daar zit ik soort niet op te wachten.

Over het geheel gezien een fijne koel-vriescombinatie met een paar kleine minpuntjes.

Pluspunten

• Diepe planken
  • Grote inhoud
  • Door-in-door
  • No frost
  • Zuinig

Minpunten

• Ijsblokjes die door de keuken vliegen
  • Geen wateraansluiting

Richard 23-11-2021

Groot maar heerlijk in omvang

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

Ik heb nog geen enkel moment spijt gehad van deze koel- vriescombinatie.
Oké hij is groot. Ik dacht even past hij wel door de deur. Maar dat ging helemaal goed. Hij past zelfs perfect in mijn niet al te grote keuken. De door in door wordt regelmatig gebruikt . Ideaal. De rest blijft goed op temperatuur. En je hebt zo iets uit het koel gedeelte gehaald. Ook wordt er veel gebruik gemaakt van de mogelijkheid om ijsklontjes te pakken, ideaal systeem. Of wil je crushed ijs ook goed. Deze lg is voor mij ideaal. Ruim genoeg om maar 1 keer in de week boodschappen te doen. Alles blijft langer vers.
Brood in de vriezer . Ik had altijd moeite om een paar sneden brood te pakken. Nu niet meer. Geen probleem meer. Oké eerlijk toegeven wanneer ik moet nadenken over een minpuntje. Ik moest eerst even wennen aan het geluid van de waterdispencer. Maar goed . We hebben een open keuken.

Pluspunten

• Genoeg ruimte
  • Overzichtelijk
  • Producten zijn langer houdbaar
  • geen waterleiding nodig
  • IJsklontjes blijven heerlijk koud

Minpunten

• Wennen aan geluid

N dijkhuizen 17-11-2021

Hele fijne koel-vries combinatie

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

Wat een fijne en grote koel-vries combinatie! Een absolute aanrader.
Erg groot en behoorlijk diep.
Enige minpunt is dat hij bij ons niet helemaal stabiel staat op de tegels, dit was met de montage al merkbaar dat het pootje niet goed uitklikte. Waarschijnlijk kan dit snel verholpen worden.

Het design is strak en past in elk interieur, wel had ik verwacht dat die mat zwart zou zijn maar dat terzijde.

Het door in door systeem werkt erg praktisch, je hoeft niet de hele koelkast te openen maar kunt wel snel bijvoorbeeld een pak koude melk pakken.
Het wijnrek is diep en daardoor heb je geen last dat flessen de vakken van de deur raken! Er zit veel ruimte in en de lades onderin werken erg soepel en door het schuifje over de tekst weet je precies wat je in de lades hebt geplaats.

Het vriesgedeelte is ook erg overzichtelijk en ruimtelijk, veel opberg ruimte voornamelijk om bakjes en dozen te stapelen. Het brood blijft lekker vers en is niet bedolven onder het ijs door het no forst systeem, wij willen niet meer anders!

Het fijne is dat als je deur niet goed sluit dat er binnen no time een alarm afgaat, erg fijn ook met kleine kinderen die deuren soms erg intressant vinden.

En als laats het ijsblokjes systeem. Zonder water kwam er een behoorlijk geluid uit omdat de koel-vries combinatie zichzelf reinigt. Eenmaal gevuld hoor je het bijna niet!
Je kan een behoorlijke voorraad ijsblokjes maken en met een druk op de knop heb je een ijsblokjes in je drinken.
Het bedieningspaneel is erg simpel en werkt naar behoren met tochscreen. Je gaat snel van koud water naar de stand ijsblokjes.

Pluspunten

• design
  • gebruiksgemak
  • geluid
  • no frost

Minpunten

• diepte

ErikJan 08-11-2021

Grote koel-vriescombinatie, overzichtelijk en ruim.

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

Wat een enorme koel-vriescombinatie. Een erg fijn design en zeer ruime opzet van de combinatie maakt dat hij ook erg diep is, wat het enige nadeel van de combinatie is.

De koelkast is erg ruim opgezet waardoor alles gemakkelijk terug te vinden is, erg gemakkelijk is dan ook dat de deur over een Door-in-Door (gedeelte van de deur gaat maar open) beschikt. Waardoor je gemakkelijk de veelgebruikte artikelen, voor ons het ontbijt, eruit kan pakken. Ook het vriesgedeelte is ruim opgezet, twee grote lades met een serie plankjes. Dit laatste is iets minder handig en vergt een goede stapelhand.

In de grote lades onder in de koelkast blijft het fruit erg lang vers, dit zorgt voor gemak. Zoals ook de UVnano bij de ijsblokjesmachine, waardoor het schoonhouden weinig moeite kost. Over de No Frost achterkant zeker geen klagen, altijd een nette en schone koelkast.

Pluspunten

• Ruimte in zowel koel- als vriesgedeelte
  • Producten erg lang vers
  • Door-in-Door
  • Erg stil

Minpunten

• Diepe combinatie

Lotte66 31-10-2021

Meer overzicht, opbergen en je boodschappen langer vers!

Geschreven voor: LG GSJV91MCAE

Deze Amerikaanse koelkast overtreft al je verwachtingen! Ik had al jaren gebrek aan ruimte in mijn koelkast en nu is het zo fijn om alles overzichtelijk te kunnen opbergen. Ik heb nu ook meer overzicht en weet precies wat ik nog moet kopen. Ook heb ik het idee dat mijn groenten en fruit langer vers blijven, omdat de temperatuur zo optimaal wordt geregeld. Door de makkelijke door-in-door opening kan je ook snel even wat pakken, wat je in de deur hebt gezet.
Het geluidsniveau valt me mee, je hoort hem wel koelen en af en toe hoor je ook de watermachine/ijsmachine aan het werk. Dit is overigens echt een uitkomst, altijd een lekker gekoeld glas water en ijsblokjes! Je hoeft hiervoor niks aan te sluiten, maar gewoon de waterbak in je koelkast (rechterkant) te vullen. De ijsblokjes komen er alleen met best wat geweld uit, waardoor er vaak wel wat op de grond valt. Dat is het enige puntje van kritiek samen met het formaat: de koelkast is niet perse heel breed, maar wel diep en komt dus ver naar voren in mijn keuken tov de kast die er naast staat.

Pluspunten

• Goed overzicht van wat je in de koelkast hebt
  • Groenten en fruit langer vers
  • Door-in-door opening voor snel pakken
  • IJsblokjesmachine zorgt voor koele drankjes

Minpunten

• Die diepte van de koelkast
  • IJsblokjes komen er met geweld uit