ETNA RBT154 rood - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA RBT154 rood op Kieskeurig.nl.

i**o@h**l.com 14-09-2021

Prachtige koelkast van ETNA in Volkswagen bus uitvoering !

Geschreven voor: ETNA RBT154 blauw

Prachtige koelkast in de vorm van een Volkswagen bus, mooie kleuren en het heeft tevens een diepvriesgedeelte, ION Air (zodat je geen luchtjes in de koelkast ruikt) en een onderlade die je met een schuifje kunt wisselen zodat je groente lang vers blijft. Ik ben er heel blij mee en hoop dat ik er nog lang plezier van mag hebben. Iedereen vindt deze koelkast mooi en cool, zelfs de bezorger van het bedrijf waar ik deze gekocht heb, heeft er een foto van gemaakt en naar vrienden en familie gestuurd omdat hij deze koelkast nog nooit was tegengekomen of had bezorgd !

Pluspunten

• prachtig
  • cool
  • met ION Air
  • met schuiflade om groenten langer vers te houden
  • mooie kleuren (blauw/wit)

Officiele reactie van Atag 15-09-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat ontzettend leuk dat u zo enthousiast over deze ETNA retro Volkswagen koel/vriescombinatie. Deze uitvoering is natuurlijk ook erg speciaal :). Wij willen u vriendelijk bedanken voor deze mooie en uitgebreide beoordeling en wensen u nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Indesco 31-07-2021

Prachtige Etna RBT154BLA koelkast als VW bus !

Geschreven voor: ETNA RBT154 blauw

Wat een prachtige designvol koelkast en van buiten heel cool, net zoals een VW auto. De ruimte binnenin is optimaal en ook is het fijn dat er een diepvriesgedeelte bij zit (bovenin). De kleuren zijn ook erg mooi, blauw en beige/wit. Ik hoorde van degene die deze koelkast bezorgd heeft, dat hij deze nog nooit gezien had en hij heeft een foto gemaakt om aan zijn vrienden/familie te laten zien, dus wie weet, hebben wij straks allemaal zo'n coole koelkast. Ik en mijn partner zijn er in ieder geval blij mee en hopen er vele jaren mee te mogen doen. Straks als alles netjes klaar is in de keuken en onze Etna koelkast er goed bij staat, dan zal ik zelf ook nog foto's maken om aan mijn vrienden en familie te laten zien. !

Pluspunten

• mooi design
  • mooie kleuren
  • leuke prijs
  • veel ruimte
  • cool

Officiele reactie van Atag 02-08-2021

Beste Indesco,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en positieve review.
Wij wensen jullie veel koelplezier van deze RBT154BLA koelkast toe.

Alice Webcareteam ETNA

Maarten Tobias 14-05-2021

Vette retro koelkast

Geschreven voor: ETNA RBT154 blauw

We hebben deze koelkast onlangs aangeschaft met name door zijn gave uitstraling. In het echt is deze zelfs nog mooier. Past goed bij onze andere meubelen en genoeg ruimte voor onze spullen.

Officiele reactie van Atag 17-05-2021

Beste Maarten,

Dat horen wij graag, tevreden op alle fronten.
Bedankt voor het delen van deze review.
Wij wensen je veel koelplezier toe met deze mooie retro koelkast RBT154BLA van ETNA.

Met vriendelijke groet, Alice
Webcareteam ETNA