De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV186N rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r**b@h**l.nl 21-06-2022

Koel/vries kast

Geschreven voor: ETNA KCV186N rvs

Mooie ruime koel/vries kast goede indeling en wat zeker belangrijk is zuinig in gebruik. Is zeker een aanrader

Officiele reactie van Atag 22-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10, wat een prachtige score, bedankt!
Ontzettend leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de indeling en ruimte van de koelkast. En natuurlijk de duurzaamheid, zuinig in gebruik. Goed voor het milieu en de portemonnee!

Wij wensen jou heel veel koelplezier toe!

Ellen
Webcare ETNA

Reino 20-02-2022

Een Nederlands kwaliteits produkt!

Geschreven voor: ETNA KCV186N rvs

In de keuken zijn wij gebonden aan een ruimte van 60x60cm. Bij het uitzoeken van een koelkast was de breedte, maar ook de diepte leidend. Naast deze maatvoering had ook de rvs-look onze voorkeur. Tot slot wilden wij een koelkast met kwaliteit: zowel in prestatie, no frost en design. Op basis van research op internet zijn wij uitgekomen op de Etna kcv186nrvs.
Het is een prachtige koelkast met donkere zijkanten en een rvs deur. De zijkanten lijken licht gemoffeld. De binnenkant voldoet met de indeling aan onze verwachtingen: strak en stijlvol. No frost geeft het gemak.
Kortom, wij zijn tevreden.
Enige nadeel was dat de zijkanten licht gebogen zijn. Hierdoor kwam er dus verandering in de breedte maat, waardoor het proppen was om de koelkast in de beperkte ruimte van 60x60 cm te krijgen.

Pluspunten

• Stijlvol
  • Indeling
  • Lengte snoer

Minpunten

• Lichte bolling in de zijkanten

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste Reino,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met de indeling en uitstraling van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

p**a@u**l.nl 14-01-2022

Bezorging top
Op tijd
De juiste dag
En 5 jaar garantie

Pluspunten

• Hoogte
  • Inhoud

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze beoordeling. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de koelkast, dat is waar wij het allemaal voor doen.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.

Ellen Ch. 08-01-2022

ETNA bestaat niet voor niets over de HONDERD jaar.

Geschreven voor: ETNA KCV186N rvs

We hebben voor onze ETNA gekozen omdat t mooi is en goed in onze keuken past. Er zijn kasten met RVS handvatten en andere spullen met RVS in ons keuken. De prijs is super goed.

Pluspunten

• Totale plaatje

Officiele reactie van Atag 10-01-2022

Beste Ellen,

Bedankt voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer. Wat leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft en de koelkast het totaal plaatje van uw keuken compleet maakt 😊
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.