ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 24 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV177ZIL zilvergrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

o**********@t********* 22-01-2023

Heel tevreden

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Ik kwam toevallig bij het merk Etna uit en na wat opzoeken en lezen erover heb ik een goede keuze gemaakt. Product dat hier gemaakt wordt met zorg. Heel tevreden!

Pluspunten

• Ruime inhoud
  • Prijs/kwaliteit

Officiele reactie van Atag 23-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je bij ETNA bent uitgekomen bij het zoeken van een nieuwe koelkast. Fijn dat je tevreden bent voer het gebruik en de inhoud ervan.
We wensen je nog veel koelplezier!

Kim

j********@g******** 15-12-2022

Giga stille koel- vries combinatie

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Giga goede en een heel ruime koel- en vries- deel. Tevens is de koel- vrieskast giga stil. Echt een super aankoop

Pluspunten

• Zeer ruim
  • Giga stil

Officiele reactie van Atag 16-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor deze super score, een 10! Wat fijn om te lezen dat de ruimte en het geluidsniveau van deze ETNA Amerikaanse koelkast zo goed bevallen.

We wensen je nog vele jaren koel plezier toe!

Suzan

m***@a********* 02-11-2022

Fijne koelkast, goede prijs/kwaliteit - dl.2

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Dit is slechts een aanvulling op mijn eerdere review (29-7-'22), wat betreft energieverbruik en no-frostfunctie.

Energieverbruik: hij maakt wat mij betreft (6gr koel, -18gr vries, één persoon, gem. 5 dagen per week dagelijks meerdere keren open-dicht, óók de vriezer) de verwachting conform het label waar.

Ik heb hem na de eerste maand (overladen vriezer met wellicht meer rijp, etc.) over de periode 1 aug t/m 31 okt (90 dagen, 2166 uur) gemeten en kwam uit op 61,5 kWh. Dat komt overeen met 249kWh per jaar. Het label geeft 289, dus ik denk dat hij dat met 'standaardgezin' ook ruwweg wel waarmaakt.
Positief!

No-frost: soms dacht ik 'o jee', maar over alles heen: nee, hij doet het prima, maar soms stoor je hem midden in z'n de-frost-werk en verpest je het met opendoen soms een poosje - maar dat komt goed. Vooral de koelkast is vrijwel altijd echt geheel vrij.

Dus na drie maanden kan ik zeggen: nog steeds (heel) erg blij mee. Vooral ook het comfort, zoveel prettiger dan 'klassieke' koelkast, ik ervaar dat dagelijks nog steeds zo (zie oorspr. review).

Als hij het nou ook nog lang (10 jaar, eigenlijk 15 jaar) goed blijft doen, dan is dti type voor mij een toppertje.
Officiele reactie van Atag 03-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze update van jouw ervaringen.
Wat fijn om te lezen dat jij na een aantal maanden gebruik nog steeds zo tevreden bent!
Het energieverbruik is juist en de No-frost functie werkt zoals dit zou moeten.

Erik 18-10-2022

Prima aankoop! Hoi

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Prachtige mooie,grote Amerikaanse Koelvriezer voor een prima prijs.
Alles even praktisch en handig.
Temperatuur instellen is een fluitje van een cent en super duidelijk.
De indeling is slim en logisch.

Pluspunten

• Gemak
  • Looks
  • Veel ruimte

Officiele reactie van Atag 19-10-2022

Beste Erik,

Wat leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met deze mooie Amerikaanse koelkast. Het gebruiksgemak, de handige indeling en natuurlijk het mooie design bevallen jou goed. Fijn dat jij ook de moeite hebt genomen om dit door middel van deze positieve review te delen.

p********@h********** 16-10-2022

Zeer goede prijs kwaliteit aankoop,

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Mooi design, stil in gebruik, en prijs kwaliteit is meer dan ok.
Alleen jammer dat ik van Etna nog geen garantie verlening heb bekomen.
Maar verder zeer tevreden over

Officiele reactie van Atag 17-10-2022

Wow, een 10, bedankt!
Fijn om te lezen dat het mooie design, lage geluidsniveau en natuurlijk de prijs/kwaliteitsverhouding jou zo goed bevallen.
Wij kijken graag jouw garantieregistratie voor jou na, zou jij hiervoor jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review willen sturen naar webcare@atagbenelux.com.

Syl 14-10-2022

Compact en toch genoeg ruimte

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Een koelkast die weinig geluid maakt. De planken zitten ver uit elkaar waardoor er ruimte is om bakken in te hangen voor eieren en beleg. Helemaal super, een compact model met toch ruimte genoeg.

Pluspunten

• Goed licht
  • Weinig lawaai

Officiele reactie van Atag 17-10-2022

Beste Syl,

Hartelijk bedankt voor deze leuke review.
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het lage geluidsniveau, het gebruiksgemak en natuurlijk mooie design van de koelkast.

Wij wensen jou heel veel koel-plezier!

e********@g******** 28-09-2022

Prima keuze

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Mooie kast, lekker ruim en overzichtelijk in te delen.
Erg weinig geluid en zuinig in energieverbruik.

Pluspunten

• Ruime kast
  • Goede indeling
  • Geluidarm
  • Zuinig energiegebruik

Officiele reactie van Atag 29-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review.
Wat fijn om te lezen dat jij tevreden bent over het mooie design, de ruimte en handige indeling van de koelkast.
Ook het geluidsniveau en lage energieverbruik zijn natuurlijk belangrijk.

s*****@m****** 26-09-2022
Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Voor ons nieuw huisje zochten wij naar een amerikaanse koelkast met specifieke afmetingen (niet te diep). Daarnaast zitten wij met een budget en willen wij toch kwaliteit hebben. Na goed overwegen hebben wij voor ETNA gekozen. Deze koelkast heeft precies wat wij zochten. Genoeg ruimte voor zowel diepvries als koeling. De grote groente lades bieden de mogelijkheid alles makkelijk weg te plaatsen en genoeg ruimte om zelfs nog de grootse soeppan die wij hebben weg te bergen. Wij zijn gek op koken en hebben altijd veel verse producten nodig. Dus bijna alle rekken staan vol. Naast ruimte is het ook gebruiksvriendelijk de koel- en vriesstanden zijn duidelijk en goed aan te passen. No FROST is ook een heel fijn onderdeel die je tegenwoordig niet kan missen.
Officiele reactie van Atag 27-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat jullie na goed overwegen hebben gekozen voor een Amerikaanse koelkast van ETNA en dat deze ook zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie feedback.

Wij wensen jullie veel koel/vries en ook kookplezier toe. 😉

a******@l****** 13-09-2022

Mooie koelkast/vriezer

Super koelkast/ vriezer.
Afmeting apparaat is niet lomp maar erg mooi.
Mooie uitstraling en van binnen fijne verdeling.
Officiele reactie van Atag 15-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Een positieve review van een tevreden klant, daar worden wij blij van!
Fijn dat de side-by-side zo goed bevalt.
Jij bent tevreden met het mooie design en de handige indeling, dat is waar wij het voor doen.

Ron 28-08-2022

Fijne koelkast.

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Voor de kosten van deze koelkast is hij prima. Niet te groot, niet te opvallend en weinig opsmuck. Doet gewoon wat hij moet doen.
Vooruitgang is vriesruimte. Deze is vele malen praktischer dan conventionele koelkast.

Review 15-08-22
De koelkast ziet er duurder uit dan hij is. Hij is lekker stil en kan nog een hoop spullen kwijt. hij voldoet helemaal aan de verwachtingen zoals geschetst door Etna.

Pluspunten

• Mooi
  • Stil
  • Fijn vriesgedeeltr

Minpunten

• Nog geen ontdekt

Officiele reactie van Atag 31-08-2022

Beste Ron,

Wat leuk dat jij ons een update geeft over het gebruik van deze mooie side-by-side koelkast.
Wij worden natuurlijk blij van jouw positieve ervaring. Het mooie design en gebruiksgemak bevallen jou goed.

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

Jos Helmond 27-08-2022

Geweldige koel/vrieskast

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Zeer mooie Amerikaanse koel/vrieskast.
Is zeer stil.
Heeft een enorme inhoud om alles lekker koel te houden en een zeer groot vriesgedeelte.
Al met al zeer tevreden voor een redelijk prijs.

Pluspunten

• Grote
  • Prijs
  • Inhoud
  • Mooi

Minpunten

• Koel gedeelte trekt de deur te vast vacuüm

Officiele reactie van Atag 29-08-2022

Beste Jos,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de grote en uitstraling van de koelkast.
We wensen je veel koelplezier toe.

a********@h****** 22-08-2022
Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

We zochten een Amerikaanse koel- en vries combinatie met gescheiden koel- en vries gedeelte. Na enige tijd kwamen we op deze combinatie uit vanwege minimale kWh per jaar (289), eenvoudige bediening en gering geluid (42dB). Voor ons perfecte combinatie tegen aantrekkelijke prijs met maximaal 5 jaar garantie (actie).
Officiele reactie van Atag 23-08-2022

Beste hee/mevrouw,

Wij waarderen het zeer dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Erg fijn om te lezen dat niet alleen de Amerikaans koelkast maar ook de verlengde garantie na registratie zo goed bevalt.

Wij wensen je veel koelplezier toe.

Martine en Eric 11-08-2022

Eindelijk een toestel voor zijn prijs.

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Na lang wikken en wegen , toch voor dit toestel gekozen.
Wij zochten een goed, simpel en goedkoop toestel zonder franjes : GELUKT !
Pluspunten :
Eerlijke prijs t.o.v. andere bekende merken.
Uitpakken, 24h wachten , aansluiten en klaar is Kees, temperatuur instellen hoeft niet, toestel stelt zichzelf in op de juiste waarden. Ook goed : de 3 jaar extra garantieverlening (ZONDER EXTRA KOSTEN)
Front is volledig vlak, dus reinigen gaat snel.
Geluid valt mee, deze is zelfs stiller dan de concurrent
Gemeten verbruik klopt volgens de info door fabrikant.
Sommige fabrikanten hebben een water/ijsdispensor en een minibar, Dit is geen gebrek maar een voordeel (minder verbruik en defecten)
Aanbevelen? jazeker
Opnieuw kopen?, ja, maar hopelijk niet binnen de 10 jaar :-)

Pluspunten

• Prijs
  • 5 jaar waarborg
  • Verhouding koelkast/freezer

Minpunten

• Te snel uitverkocht

Officiele reactie van Atag 12-08-2022

Beste Martine en Eric,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevredenen bent met jouw keuze. Dat jij tevreden bent met jouw koelkast, is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je vele jaren koelplezier toe.

a********@z************ 10-08-2022

Prima Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Heerlijk veel ruimte, zeer stil in geluid, alles zeer makkelijk op te bergen, kortom precies wat we wilden.

Pluspunten

• Veel bergruimte
  • Stille motor
  • Makkelijk in te stellen

Officiele reactie van Atag 11-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor deze mooie reviewscore. Wat leuk te lezen dat de koelkast aan je wensen voldoet; veel ruimte en weinig geluid. Veel plezier gewenst met je aankoop!

Chantal Webcare ETNA

Albert 01-08-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Wat een heerlijke stille koel/vries combinatie met heel veel ruimte.
Eenvoudig in te stellen, goede beschrijving.

Pluspunten

• Gemakkelijk
  • Stil

Officiele reactie van Atag 02-08-2022

Beste Albert,

Een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het geluidsniveau en ruimte van de koelkast.
We wensen je vele jaren koelplezier toe.

m***@a********* 29-07-2022

Fijne koelkast, goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Voor een Amerikaanse koelkast gekozen omdat die 1) de bij mij beschikbare plaatsingsruimte beter benut, en 2) omdat ik duidelijk meer vriesruimte wilde dan bij de huidige generatie 'normale' koelkasten het geval is/mogelijk bleek.

Dit type gekozen vanwege de afmetingen, namelijk wat smaller dan de gemiddelde Amerikaan, en vanwege energielabel "E", wat met de nieuwe labels relatief goed is in deze afmetingen. Let op: de plaatsingsvoorschriften zijn bepalend, NIET de afmetingen van de kast! Relevant, omdat bijv. de zijwanden worden gebruikt voor warmteafvoer.

Nu een paar dagen in gebruik en bevalt (heel) goed. De indeling is wennen, want heel anders dan bij mijn vorige ('normale') koelkast. Alles is smaller, maar ook hoger, en ik merk dat ik dat veel comfortabeler vind en het mij beter overzicht geeft. De goede verlichting helpt ook. Vooral het vriesdeel is veel overzichtelijker dan bij 'normale' koelkast met vriesladen onderin. En dat ook dáár bakjes in de deur zitten is echt praktisch Als nadeel geldt misschien het ontbreken van een flessenrek, maar bijna alles kan nu ook 'staan' op de plateau's, wat ik ook al heel prettig vind.

Tevoren was ik enigszins bezorgd over het geluidsniveau, qua label aan de hoge kant. En ja, je hoort hem wel, maar niet vaak en voor mij niet storend qua niveau en soort geluid. Het is anders, maar ook veel stiller dan ik gewend was, ook in vegelijking met koelkasten bij anderen.

Fijn onverwacht detail: de koelkastdeur blijft zelf in een prettige 'open'-stand staan, zoals bij een autodeur. Erg comfortabel als je met twee handen spullen wilt pakken; bij mij vielen de koelkastdeuren altijd vanzelf 'tegen me aan' dan wel 'zwaaiden te ver open' (voorbij 90 gr.) als je ze niet vasthield.

Enige kritiekpunten tot nu toe: de bouwkwaliteit en afwerking, qua buitenkant. Hij ziet er mooi uit, maar heel degelijk is het niet.

De kapjes op de scharnieren zaten los, wat deels bleek te komen door dolgedraaide schroef (ene), of niet-vastgedraaide schroef (de andere), maar ook door de passing, wat onstabiel en mager vastgezet (terwijl de lichtschakelaars erdoor bedient worden!). Dat kreeg ik pas op dag twee door, dus zelf maar paar beter passende schroefjes (even lang, fractie dikker) erin gedraaid. Grote verbetering, maar degelijk: nee.

Aanvankelijk viel het me niet op. Maar ik ontdekte gaandeweg steeds meer (nu stuk of vier, vijf) heel lichte deuken/dellen in de grote vlakken. De verpakking was op die grote vlakken geheel onbeschadigd en biedt kennelijk onvoldoende drukverdeling/bescherming om het dunne plaatwerk gedurende het hele transport (vanaf China!) 'echt strak' te houden. Je ziet het vooral goed bij TL-verlichting (stond niet aan bij aflevering...). Als je dat (heel) belangrijk vind moet je dat meteen heel goed bekijken, bij aflevering. Persoonlijk vind ik het niet storend en vat ik het onder 'bouwkwaliteit'. Bovendien had ik geen zin in 'omruilgedoe' waarbij het (gezien de onbeschadigde verpakking) maar de vraag is of de volgende beter is. Maar bij bijv. een nieuwe auto zou dit zeker gelden als 'duidelijk niet strak, dellen', en mijn vorige koelkasten (Miele, Gram) waren zonder uitzondering wel strak. En qua verpakking: die wel-degelijke (en veel duurdere, natuurlijk!) merken kwamen in piepschuim waarin houten latten waren opgenomen die de druk opnamen. Hier is het enkel het piepschuim dat d edruk moet verdelen over de kast. En ik vermoed dat het, i.c.m. heel dun plaatwerk, daardoor komt.

In totaal: de prijs/kwaliteit is wat mij betreft dik voor elkaar en ik ben er vooralsnog erg blij mee.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Deurvakjes vriezer
  • Goede verlichting
  • Deur blijft zelf in 'open' stand

Minpunten

• Bouwkwaliteit (buitenzijde)
  • 10cm vrije ruimte nodig aan beide zijden

Officiele reactie van Atag 01-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review!
Leuk om te lezen dat jij tevreden bent met de Amerikaanse koelkast.

Wat goed dat je opgelet hebt op de inbouwspecificaties. Deze zijn erg belangrijk en zeker niet iedereen is zich ervan bewust dat deze niet altijd hetzelfde zijn als de buitenmaten van de koelkast.

Ook de indeling bevalt jou goed, wij hebben ons best gedaan om de indeling van het koel- en vriesgedeelte zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken. Leuk om te lezen dat dit gelukt is!
Ook verlichting in de koelkast is erg belangrijk, leuk dat het in het vriesgedeelte ook zo goed bevalt.

Jammer dat de bouwkwaliteit wat tegenvalt. Mocht je hier nog vragen over hebben kan je altijd even contact opnemen met één van mijn collega's van de service afdeling.

Nancy Praat 03-07-2022

ETNA AKV177ZIL Side by Side

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Ik heb de Amerikaanse koelkast gekocht omdat ik meer ruimte nodig had. Hij voldoet zeker aan alle eisen, de koelkast is ruim genoeg voor alle flessen limonade, kaas, vleeswaren eieren en dan die groente en fruit lades. Ook de vriezer is zeker een compliment waard, veel ruimte en alles overzichtelijk neer te leggen, en frietzakken kun je in de lades doen.
Het uiterlijk wil ook wat, is zeer netjes afgewerkt en de kleur is ook prachtig,een beetje donker zilver, past precies overal bij.Is naar verwachting ook best stil,je hoort de motor heel zachtjes maar niet overheersend.
Etna maakt zijn beloftes zeker waar.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Weinig geluid motor
  • Prachtig uiterlijk
  • Door de afmeting ideaal voor wat kleinere keuken.

Officiele reactie van Atag 04-07-2022

Beste Nancy,

Een 10! Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat de koelkast voldoet aan alle eisen en naar behoren werkt. Dat jij tevreden bent met jouw aankoop, is waar wij het allemaal voor doen.

We wensen je veel koelplezier toe.

p********@h********** 28-06-2022

Schitterende aankoop

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Voor die prijs kon ik zo een toestel niet laten staan
Mooi design en handige vakken binnenin.
Beste aankoop sedert lang

• Stilte
  • Indeling

Minpunten

• Nog te vroeg om hierop te antwoorden

Officiele reactie van Atag 29-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat een fantastische score, een 10! Bedankt!
Erg leuk om te lezen dat jij zo blij bent met jouw aankoop!
Het mooie design en slimme indeling van de koelkast is natuurlijk fantastisch.

r*********@g******** 04-05-2022

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Het is een mooi uitgevoerde amerikaanse koelkast.
Hij doet wat ie moet doen.
De levering en installatie was perfect geregeld.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Mooie kleur
  • Door de afmetingen niet zo aanwezig

Minpunten

• Enige moeite om hem waterpas te stellen

Officiele reactie van Atag 05-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wat leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent over het design en gebruiksgemak van deze Amerikaanse koelkast.
Fijn dat de levering en installatie zo goed geregeld waren.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw aankoop!

a***********@h********** 06-03-2022

Compact met enorm veel ruimte

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Doordat ik eigenlijk meer vries ruimte nodig had en de meeste koelvries combinaties niet zo een grote vriesvak hebben ben ik op zoek gegaan naar een Amerikaanse model. Ik wilde geen standaard maat want dat paste niet. Gelukkig was er deze Etna Amerikaanse model. Was eerst huiverig of deze toch niet te klein zou zijn maar niets is minder waar. Fantastische keuze. Niet zo kolossaal aanwezig en toch zoveel ruimte. Zowel vries als koel gedeelte meer dan ruim voldoende aan ruimte. Voor een gezin van 4 en denk zelfs 5 heeft deze Etna genoeg te bieden.
Led verlichting aan de binnenkant geven prima licht om alles overzichtelijk te houden en te kunnen vinden wat je nodig hebt. Koelkast heeft een degelijke kwaliteit en de prijs is daardoor prima mee in verhouding. Voelt solide aan. De glazen planken en rekjes zijn voldoende en van goede kwaliteit. Oogt premium en is premium. Geluid valt ook super mee. Staat in de open keuken en tot nu toe geen hinderlijke geluiden hoeven ervaren alsof die niet aan staat. En vooral prachtig om te zien. Prima keuze en nog altijd blij mee.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Erg stil
  • Degelijke kwaliteit

Officiele reactie van Atag 08-03-2022

Beste heer/mevrouw,

Een fantastische keuze, kijk dat lezen wij natuurlijk graag. Bedankt voor deze uitgebreide en enthousiaste review. Erg fijn om te lezen dat de Amerikaanse koelkast aan al je wensen voldoet.

R. Bosk 06-03-2022

super koel/vrieskast!

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Wat ben ik blij met deze geweldige koelkast!
Voor grote aankopen zorg ik dat ik goed geïnformeerd ben zodat ik weloverwogen een keuze kan maken, zo ook nu.
Ik ben niet heel erg ruim behuisd maar wilde toch erg graag een side by side koelkast. Met deze akv177zil is Etna eigenlijk het enige bekende merk dat prachtig op die wens inspeelt. Gelukkig zonder veel toeters en bellen maar een eenvoudig gevormde, slanke koel/vrieskast die in het geheel wordt opgenomen. En biedt daarnaast veel meer ruimte biedt dan je aan de buitenkant zou verwachten. Veel opbergmogelijkheid in de beide deuren, maar ook de vries- en groenteladen zijn heel ruim. Zelfs meerdere stronken broccoli passen met gemak in één lade!

Over de 42db heb ik mij vooraf enigszins bezorgd gemaakt maar valt, wat mij betreft althans, alleszins mee. Ik heb een deels open keuken en kan aan tafel nog met het grootste gemak een gesprek voeren. Niet het gevoel overstemd te worden.

De kleur, moet ik bekennen, is donkerder dan ik van zilvergrijs verwachtte. De beide zijkanten zijn van ander plaatmateriaal dan de voorzijde en zijn echt grijs te noemen. Ten opzichte van alle voordelen valt dit natuurlijk te verwaarlozen!

Pluspunten

• veel ruimte
  • eenvoudige vormgeving
  • past prima in een iets kleinere keuken

Officiele reactie van Atag 07-03-2022

Beste heer / mevrouw Bosk,

Dank voor het schrijven van deze mooie enthousiaste review. Leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft en u blij met met de keuze die u gemaakt heeft. Dat u tevreden bent over de koelkast is waar wij het allemaal voor doen.
Wij wensen u veel koelplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

f***@z************ 21-01-2022

Een mooi en degelijk product van eigen bodem.

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

De aanschaf van deze ETNA koel/vriescombinatie is het resultaat van een uitvoerige selectie van het aanbod op de markt. Gelet op zaken als: afmetingen (moet passen in een bestaande nis), energieverbruik, geluid, strak uiterlijk, geen ijsdispencer (liever meer ruimte in het vriesgedeelte) maar vooral ook prijs/kwaliteit, De 3 jaren extra fabrieksgarantie bovenop de standaard periode van 2 jaar, maakt het nog aantrekkelijker om voor ETNA te kiezen. Bij levering was de combinatie stevig maar ook handig verpakt, zodat de zelf-installatie in de bestaande nis in onze bijkeuken, enorm is meegevallen. Hij is nu een maand in gebruik en wij zijn dik tevreden, ook vanwege de geringe geluidsproductie van het apparaat.

Pluspunten

• prijs
  • strak uiterlijk
  • weinig geluid
  • makkelijk te ontmantelen

Minpunten

• bediening instelling binnen in koelkast
  • geen aanduiding van werkelijke binnentemperatuur

Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie en uitgebreide beoordeling. Leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft en u tevreden bent met de koelkast.
Wij wensen u veel koelplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

Inge Rosmolen 26-10-2021

Een echte aanrader!

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Wij hebben wel diepvriesruimte nodig, maar omdat we maar met 2 personen zijn, niet heel veel koelruimte. Daar voldoet deze helemaal aan. Bovendien is hij iets smaller dan de meeste Amerikaanse koelkasten en ook dat komt goed uit. Dan is hij ook nog eens heel stil en ziet er met de verzonken openingsgreep heel mooi uit. Kortom : Een echte aanrader!

Pluspunten

• Veel vriesruimte
  • Niet te groot
  • Erg stil

Officiele reactie van Atag 27-10-2021

Beste Inge,

Wij waarderen je positieve feedback enorm, het is zeer prettig te lezen dat je ons aanraadt.
​Heel veel plezier van deze 'koele' aankoop.

​Groet Heidi

arieengerda 25-09-2021

voor die prijs een prima apparaat

Geschreven voor: ETNA AKV177ZIL zilvergrijs

Een prachtige Amerikaanse koel/vries kast. Ruime koeling, en maar liefst 175 ltr vries!
De indeling van zowel koel als vries ziet er erg mooi en practisch uit.
Hier kunnen we jaren plezier van hebben.

Pluspunten

• ruime koeling
  • ruime vrieskast

Officiele reactie van Atag 27-09-2021

Beste heer/mevrouw,
Wat fijn dat u de moeite neemt deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u zo enthousiast bent over de indeling en de ruimte van deze koel/vriescombinatie. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
​Met vriendelijke groet,
Chantal Webcareteam ETNA