ETNA AKV378I

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 49 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV378I op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

c**********@h********** 28-10-2023
Geschreven voor: ETNA AKV378I

Super blij met mijn aankoop. Had graag geweten waarom het geen ijsblokjes maakt? Alles is perfect geïnstalleerd en kan wel water nemen. In de gebruiksaanwijzing staat toets aan of uit zetten maar wanneer is het aan? als er een bekertje staat? Of is er nog ergens anders een knopje? Het model is AKV3781ZWA
Sjorshs 16-02-2024

Ik heb helaas dit probleem ook. Ik neem aan dat er een oplossing voor is zou u mij die kunnen vertellen

Mike 22-05-2023

Top koelkast met waterreservoir

Geschreven voor: ETNA AKV378I

Goede prijs/kwaliteit-verhouding. Ik heb voor de Etna AKV378IZWA gekozen, omdat ik op zoek was naar een niet te diepe amerikaanse koelkast en ik graag een koelkast met water-/ijsdispenser wilde hebben zonder een wateraansluiting.

Pluspunten

• Waterdispenser
  • IJsdispenser
  • Waterreservoir

Officiele reactie van Atag 24-05-2023

Beste Mike,

Wat leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA! Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over het gebruiksgemak, het mooie design en natuurlijk de handige water- en ijsdispenser.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze positieve review en wensen jou heel veel koelplezier!

Martin v Hattem 22-03-2023

Perfecte koel/vries combinatie, alleen probleem ijsblokjes

Geschreven voor: ETNA AKV378I rvs

Perfecte koel/ vries combinatie, alleen een klein probleem, de ijsklontjes machine werkt niet helemaal naar behoren, soms geeft hij geen ijs, en kom er wat fijngemalen ijs uit, ik heb het idee dat ze aan klonteren.
Wordt bij ons dagelijks gebruikt,wat kan hier de oorzaak van zijn? als we hem keer helemaal leegmaken gaat het weer paar weken goed, maar na een week of 4 begint de ellende weer.
Hopelijk hier een oplossing voor

Pluspunten

• Ruimte
  • Afwerking

Minpunten

• ijsblokjes

Officiele reactie van Atag 23-03-2023

Beste Martin,

Bedankt voor het schrijven van deze review! Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de koelkast. Wij kunnen ons voorstellen dat het niet fijn is wanneer er telkens fijngemalen ijs uit de machine komt in plaats van mooie klontjes. Dit is ook niet de bedoeling natuurlijk. Graag kijken wij eens met jou mee. Zou jij hiervoor jouw contact- en adresgegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Wij wensen jou heel veel plezier van de koelkast!

c********@v********** 20-03-2023
Geschreven voor: ETNA AKV378I rvs

mooie kast, bijna geruisloos prima indeling ijsklontjes werkt uitstekend overzichtelijk dislay

Officiele reactie van Atag 21-03-2023

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design, ijsklontendispenser en het overzichtelijke display. Hartelijk dank voor de mooie review en reviewscore.

Wij wensen jou veel koelplezier toe.

Cor M. 19-01-2023

Top koelkast! Zeker aan te raden!

Geschreven voor: ETNA AKV378I

Mooie koelkast. Doet het wat moet doen. Water makkelijk bij te vullen. Ijsblokken worden snel gemaakt. Makkelijk in gebruik. Niets negatiefs te melden.

Pluspunten

• Mooie kleur
  • Water / ijsblokjes gedeelte is top
  • Stille koelkast

Officiele reactie van Atag 20-01-2023

Beste Cor,

Wauw, een 10! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over je nieuwe koelkast en je geen negatieve punten kan noemen. Hier worden wij natuurlijk heel erg blij van!

We wensen je nog vele jaren plezier toe van deze aankoop.

Suzan

e*************@h********** 26-12-2022
Geschreven voor: ETNA AKV378I

De Etna koelkast is overzichtelijk, ruim en mooi afgewerkt. Het no frost systeem werkt prima. Ook heel blij met de ingebouwde ijsblokjes machine. Al met al een prima koelkast.
Officiele reactie van Atag 27-12-2022

Beste heer/mevrouw,

De maximale reviewscore van een 10! Daar zijn wij uiteraard erg blij mee. Hartelijk dank voor de mooie review. Fijn om te lezen dat de AKV378I aan al jouw verwachtingen voldoet.

Wij wensen jou veel koelplezier!

i***@v**************** 04-12-2022

Mooi goed apparaat

Geschreven voor: ETNA AKV378I rvs

Mooi apparaat. Werkt prima. Veel ruimte zowel het koel als vriesgedeelte. De functie ijsblokjes is geweldig, nooit verwacht daar zoveel gebruik van te maken. Apparaat is zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot
  • Mooi
  • Functioneel

Officiele reactie van Atag 05-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review!
Wat leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, de ruimte en het mooie design van de koelkast.
Ook de ijsblokjes worden veel gebruikt, altijd lekker!

Zoetermeer 21-10-2022

Zo enorm blij mee!

Geschreven voor: ETNA AKV378I rvs

Wij waren op zoek naar een grotere koelkast en wilden graag koud water en ijsblokjes erin.
Deze koelkast heeft altijd genoeg ijsblokjes, die wij gecrushed eruit laten komen, en heerlijk koud water, waar we met de sodastream direct koude spa rood van maken. Wij drinken een stuk meer water door deze koelkast.
De koelkast super veel ruimte, met wel 2 groentelades. Al kunnen de groeten ook buiten die lades, door de fresh technologie die erin zit.
Hij is iets minder diep als de anderen merken, wat voor ons de doorslag gaf. Hij steekt nu zo min mogelijk uit in het bosje.
Ik ben zo enorm blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Minder diep als de concurrenten
  • Ijsblokjes/crusher
  • Ijskoud water
  • 2 groentelades
  • Flessenrek en veel ruimte in de deur

Officiele reactie van Atag 24-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat jullie voor ETNA gekozen hebben bij de aankoop voor een nieuwe koelkast en dat jullie tevreden zijn met de mogelijkheden en ruimte van de koelkast.
We wensen jullie veel koelplezier toe.

Yoeri 13-10-2022

Zeker een aanrader! Yoeri

Geschreven voor: ETNA AKV378I

- Ik heb dit product specifiek gekocht voor de lange garantie termijn, dit is makkelijk aan te melden.
- Verder erg handig dat je geen wateraansluiting nodig hebt voor ijs/water dispensor.
- Kwaliteit zoals je zou verwachten en alles compleet.

Pluspunten

• Geen wateraansluiting nodig.
  • Alles compleet.
  • Eco modus en vakantie modus

Officiele reactie van Atag 14-10-2022

Beste Yoeri,

Hartelijk bedankt voor deze mooie, positieve review.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het mooie design, de handige waterdispenser en de verschillende mogelijkheden.
Ook het aanmelden voor de 5 jaar garantie was voor jou eenvoudig.

Jan 05-10-2022

Hopende een goede review te mogen geven na levering

Geschreven voor: ETNA AKV378I

Besteld en betaald op 31-08-2022 bij electro Lommelen AKV378IZWA Etna helaas nog steeds niet gekregen kan wel week 43! of langer duren, werd eerst aangegeven binnen een week, toen werd het week 40/41 wegens:
Beste

Helaas is er nog altijd een logistiek probleem in de productie van sommige artikelen. Dit door zowel materialen te kort als achterstanden die volop ingehaald worden momenteel. Maar ook door de verschillende lockdowns.

De vertraging heeft te maken met de invoer van componenten die uit Azië moeten komen. (dit geld voor chips, onderdelen, inox materiaal, motors en plastiek kunststof)

Momenteel wordt uw toestel verwacht week 43 geeft de fabrikant aan onder voorbehoud. Dit kan zowel eerder als later zijn en is de huidige indicatie van de fabrikant.
Met vriendelijke groeten,
Klantenservice
Elektrolommelen

Zo jammer, vooral omdat ik lees dat er velen ons al zijn voorgegaan bij andere aanbieders, kunnne jullie, mensen van Etna, iets voor ons betekenen?

mvg.
Officiele reactie van Atag 06-10-2022

Beste Jan,

Wat vervelend dat jij zo lang moet wachten op deze mooie side-by-side.
Ik kan met goed voorstellen dat jij hier teleurgesteld over bent.
Als jij mij jouw contact- en adres gegevens mailt naar webcare@atagbenelux.com controleer ik voor jou de status.

Hopelijk kan jij snel genieten van jouw aankoop.

Jan 24-10-2022

Update, we zijn inmiddels week 43, bijna 2 maanden verder, volgens Elektro Lommelen.be zou het wellicht nu week 46 worden aldus de fabrikant, dusss..... nog geen koelkast

Rinus 26-09-2022

Echte aanrader goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA AKV378I rvs

Mooie grote Amerikaanse koel/diepvries zeer stil, komt geen geluid uit, allen als de ijsblokjes klaar zijn hoor je deze vallen.
Economische stand wat welkom is bij dure energie prijzen.
Erg ruim kan alle wekelijkse boodschappen makkelijk kwijt.
Twee soorten ijs en koud water ideaal om drankjes te maken.
Bediening is makkelijk, wel even wennen aan de tiptoetsen.
Wij worden vrolijk van onze nieuwe aanschaf.

Pluspunten

• Erg stil
  • Veel ruimte
  • Ijsblokjes altijd voorradig
  • Mooie verlichting binnen
  • Naar eigen smaak in te richten

Officiele reactie van Atag 27-09-2022

Beste Rinus,

Wat leuk dat jullie zo vrolijk worden van de AKV378IRVS. Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen, een blije klant! Bedankt voor de mooie beoordeling en hoge reviewscore.

Wij wensen jullie veel koelplezier toe.

Raymond 24-09-2022

Bijzondere, opvallende Amerikaanse koeler

Geschreven voor: ETNA AKV378I

Deze Etna koelkast is qua kleur en uitstraling top! De zwarte kleur is erg mooi en ook de afwerking van de koelkast. De oplossing van een waterreservoir het koelgedeelte zorgt ervoor dat je gebruikt kunt maken van gekoeld water, ijsblokje en crushed ijs zonder dat er een wateraanvoer voor nodig is. De koelkast is stil, makkelijk te plaatsen en een aanrader voor iemand die op zoek is naar een mooi afgewerkte koeler voor een redelijke prijs.
Ps. Qua design is deze in vergelijking tot andere met wat anders en minder standaard.

• Afwerking
  • Mooie zwarte kleur
  • Stil
  • geen vaste wateraansluiting nodig

Minpunten

• Tot nu toe geen

Officiele reactie van Atag 26-09-2022

Beste Raymond,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Wat leuk om lezen dat je tevreden bent met de werking en design van de koelkast.

j***********@h****** 10-09-2022

Zeker een aanrader !

Geschreven voor: ETNA AKV378I rvs

Een hele fijne koelkast. Alles werkt tot nu toe perfect.
Het toestel maakt mooie ijsblokjes en de crusher toets werkt perfect!

Pluspunten

• ijsklontjesmaker en ijsblokjes maler werkt perfect
  • Niet te diep

Minpunten

• tot nu toe nog geen minpunten.

Officiele reactie van Atag 12-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en ijsblokjes van de koelkast. We wensen je veel koelplezier toe.

r***********@g******** 29-08-2022

Top koel-/vriescombi!

Geschreven voor: ETNA AKV378I

Prachtige tweedeurs koeler/vriezer met een zee aan ruimte! Blij met Coolblue!

Pluspunten

• Zee aan ruimte
  • Doordachte indeling
  • Nooit meer ontdooien
  • Verlichting in het midden bovenin
  • Staat met vier wielen op de weg!

Minpunten

• Geen minpunten zover

Roland2904 04-09-2022

Inmiddels toch tegen wat zaken aangelopen.
1, de ijsmaker werkt niet
2. rechterdeur is en blijft 5mm hoger dan de linker
3. deuren staan vertikaal scheef t.o.v. elkaar (ca. 8mm)
4. kast staat standaard, dus met ingedraaide stelvoeten, al 2,5° achterover.. Geen gezicht naast een hoge exact in het lood geplaatste servieskast.
5. kast rolt naar achteren /voren en/of scheef bij de minste aanraking. Houdt natuurlijk verband met 4. hiervoor.
Inmiddels is een afspraak met een technische dienst ingepland. Ik zie een vervanging van dit nieuwe apparaat aankomen!

Officiele reactie van Atag 30-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor de enthousiaste review. Het doet ons goed om te lezen dat je zo blij bent met de Amerikaanse koelkast.

Wij wensen je veel koelplezier toe.

diny 29-08-2022

Fantastische Amerikaanse koel- vriescombinatie

Geschreven voor: ETNA AKV378I

Perfecte koel/vrieskast met veel mogelijkheden, eenvoudig in het keukeninterieur in te passen door de snelle verplaatsbaarheid, staat nl. op 4 wielen met aan de voorzijde 2 stelpootjes. IJsblokjes en chrushed-ijs ook perfect en gemakkelijk in glas op te vangen. Instellen van de vries- en koeltemperatuur is even zoeken maar ook dat krijg je wel voor elkaar.

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • goede inruim mogelijkheden

Minpunten

• instellen temperatuur zou wat eenvoudiger kunnen

Officiele reactie van Atag 30-08-2022

Beste Diny,

Een fantastische Amerikaanse koelkast, dat is natuurlijk erg leuk om te lezen! Fijn dat de AKV378I zo goed bevalt. Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen, een tevreden klant. Bedankt voor de enthousiaste review met maximale score.

Wij wensen je veel koelplezier toe.

AGG 25-08-2022

Great purchase!

Geschreven voor: ETNA AKV378I

I just installed and started to use this fridge, but so far, I'm delighted. It's really a beauty with a lot of space and super easy to use. Everything is working perfectly. The ice dispenser, the water dispenser. It cools quite well. And did i say that there's a lot of space? Cause there's a lot of space!

Pluspunten

• Space
  • Aesthetics
  • Ice Dispenser
  • Easy to use

Officiele reactie van Atag 26-08-2022

Dear Sir/Madam,

We really appreciate you taking the time to write this lovely review. It is great to read that you are so enthusiastic about the refrigerator.

We wish you many years of pleasure with the purchase.

Kind regards, Femke

mark 24-08-2022

fijne grote koelkast die aan verwachting voldoet.

Geschreven voor: ETNA AKV378I

Is mijn tweede Etna koelkast, de eerste gekocht bij mediamarkt maar was beschadigd tijdens transport, zou maar een kortingsvoucher van 100 euro krijgen, dus koop ontbonden. was wel heel tevreden met koelkast en heb gelijk weer een nieuwe gekocht bij Expert te Elst. Fijne stille koelkast die goed koelt en goede ijsblokjes levert.

Pluspunten

• koeling
  • stil
  • vormgeving
  • ijsdispenser

Minpunten

• zwaar
  • verbruik stroom

Officiele reactie van Atag 25-08-2022

Beste Mark,

Dank je wel voor deze beoordeling. Wat vervelend dat de eerste koelkast beschadigd is geweest. Fijn dat je via een andere leverancier opnieuw hebt gekozen voor de koelkast van ETNA en deze zo naar je wens is. Wij wensen je heel veel koelplezier!

Chantal

Fam. Bhoelai 19-08-2022

Aanrader!

Geschreven voor: ETNA AKV378I

Wij hebben onze Etna Amerikaanse koelkast nu een aantal dagen een zijn erg tevreden. Super mooi zwart design. Staat ook strak in de keuken. Maakt geen harde geluiden en heeft veel ruimte zowel koelkast/Vries gedeelte. Ook zit er een top garantie van 5 jaar bij!

• Veel ruimte

Officiele reactie van Atag 22-08-2022

Beste heer / mevrouw Bhoelai,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent met het design en werking van de koelkast en deze aanraadt voor andere.

p*******@h********** 17-08-2022

Bevalt goed. Plaatwerk kon beter.

Prachtige koelkast.
Mooi ruim.
Koelt en vriest goed.
Helemaal happy met het water systeem en ijsblokjes.
Toch een klein minpuntje het plaatwerk is niet superstrak ook hier en daar toch alsof er deukjes hobbels in zitten.

Pluspunten

• Koud water
  • Ijsblokjes
  • Groot koelgedeelte
  • Groot vriesgedeelte

Minpunten

• Plaatwerk kon strakker

Officiele reactie van Atag 18-08-2022

Beste heer/ mevrouw,

Bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen u blij bent met de water dispenser en fijn dat de ruime indeling bevalt.
We wensen je nog veel koelplezier!

Kim Webacre ETNA

j***********@h********* 16-08-2022

blij met onze nieuwe Amerikaanse koelkast

zeer fraaie uitstraling van de koelkast en wij hebben hem pas sinds 11-08-2022
ijsblokjes en crushedice werkt goed ook het koude water is na even doorlopen lekker koud

Pluspunten

• ijsblokjes en koel water bij de hand
  • luxe uitstraling

Minpunten

• nog niet tegen gekomen

Officiele reactie van Atag 18-08-2022

Beste heer/ mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met het design en het gebruik van deze koelkast. Fijn om te lezen dat het water goed op temperatuur blijft, zeker met de temperaturen van de afgelopen week.
Wij wensen je nog veel koelplezier toe!

Kim Webcare ETNA

m**************@g******** 14-08-2022

Mooi praktisch en een topper door de dispenser

Geschreven voor: ETNA AKV378I

Een hele fijne mooie koel/Vries combinatie. Koelkast is mooi ruim en zelf in te delen.
De vriezer is ook mooi ruim. Enigste minpunt is de grote bak vanwege de ijsklontjes en koud water neemt wat ruimte in van de vriezer.
De ijsklont/water dispenser is fantastisch. Vooral met het zomerse weer echt een uitkomst.
Wij zijn erg tevreden en nog geen moment spijt.

Pluspunten

• Water ijsklont dispenser
  • Ruimte
  • Moderne uitvoering

Minpunten

• De dispenser neemt wat ruimte in van de vriezer

Officiele reactie van Atag 15-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review.
Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking en uitstraling van de koelkast. Volkomen begrijpelijk dat deze koelkast vooral met deze tempraturen een uitkomst is😉

j***********@g******** 13-08-2022
Geschreven voor: ETNA AKV378I rvs

Mooie kast ziet er goed uit prijs is ook goed werkt prima lekker koud water en goede ijs blokjes
Officiele reactie van Atag 15-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat je blij bent met de koelkast.

x*******@h********** 05-08-2022

Fijne koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV378I

Fijne koelkast. Veel ruimte in beide zijdes. Minpuntje; je hoort vaak een hoge piep.

Pluspunten

• Ruim
  • Ordelijk

Minpunten

• Maakt hogepiep

Officiele reactie van Atag 08-08-2022

Beste heer / mevrouw,

wat leuk dat jij de moeite nam om deze leuke review achter te laten.
Fijn om te lezen dat jij tevreden bent met het mooie design en de handige indeling van de koelkast.
Jammer dat je af en toe last hebt van een hoge piep.
Als je mij jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review stuurt,
dan kijk ik met jou mee of we deze piep kunnen verhelpen.
Hiervoor kan je mailen naar webcare@atagbenelux.com

j************@g******** 05-08-2022

Zorgeloze koelkast

Design is mooi,
Geluid is naar verwachting goed ook in een kleine keuken voldoet deze perfect.
Het invriezen gebeurd snel en nauwelijks hoorbaar.
Ook de 5jaar garantie gaf ons de doorslag.
Wie geef nog 5 jaar garantie,dan sta je wel achter een goed product.
Kortom wij zijn blij dat wij deze keuze van een Etna koelkast gemaakt te hebben.

Pluspunten

• Geluid
  • Garantie 5jaar

Officiele reactie van Atag 08-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze leuke positieve review.
Wat fijn dat deze mooie Amerikaanse koelkast jou zo goed bevalt.
Je bent tevreden over het mooie design, het gebruiksgemak en het geluidsniveau.
Ook heb jij je aangemeld voor onze 5 jaar kwaliteitsgarantie,
wij staan voor onze producten, toch is aanmelden altijd verstandig!

Wij wensen jou heel veel plezier van jouw aankoop!

r***********@g******** 30-07-2022

Amerikaanse Koelkast - ETNA - AKV378IZWA

Geschreven voor: ETNA AKV378I

Vorige week hebben wij de AKV378IZWA ontvangen. Echt een fantastisch toestel. Groot genoeg, mooi wijnrek en alles is vrij eenvoudig te bedienen. Maakt meer dan genoeg ijsklontjes en zowel interieur als exterieur ziet er mooi uit. Tot op heden zijn wij zeer blij met deze Amerikaanse koelkast. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Indeling
  • Aantal ijsklontjes
  • Geluid
  • Kleur (zwart)

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Officiele reactie van Atag 01-08-2022

Beste heer / mevrouw,

een zeer positieve review, dat zien wij graag!
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met de Amerikaanse koelkast.
Het mooie design en de handige, ruime indeling bevallen jou goed.
En natuurlijk ideaal, lekkere verse ijsblokjes, rechtstreeks uit de machine!