ETNA KCV178NRVS

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 29 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV178NRVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Giovanna 16-02-2024
Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Mooie koelkast! Ruim en toch compact, erg handig dat de water dispenser niet hoeft aangesloten te worden op een waterleiding.

Pluspunten

• Zwart
  • Water dispenser

webcare-7 19-02-2024

Beste Giovanna,

Wow, een 10! Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Goed om te lezen dat dat je blij bent met het design en de inhoud. Het water dispenser is ook erg handig, en fijn dat hij niet aangesloten hoefde te worden.

l***********@g******** 28-01-2024
Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Een uitstekende aankoop, ziet er perfect uit en werkt uitstekend voor een schappelijke prijs. Voor ons is het een top aankoop
webcare-7 29-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met deze koelkast. Fijn dat het design bevalt en dat hij uitstekend werkt.

San 15-12-2023

Fijne koelkast

Geschreven voor: ETNA KCV178NRVS

Hele mooie koelkast! Handig met water dispenser voor heerlijk koud water! Hoeft niet aangesloten te worden aan de leiding. Het was even puzzelen met het deurtje om om te draaien maar is uiteindelijk gelukt!

Pluspunten

• Water dispenser
  • Mooi
  • Extra garantie

Minpunten

• Lastig om de draairichting van deur te veranderen

webcare-7 18-12-2023

Beste San,

Bedankt voor de mooie review met dit fantastische cijfer, een 10! Goed om te lezen dat het gelukt is met het veranderen van de draairichting. Fijn ook dat het design bevalt. Nog een pluspunt is de extra garantie en het koele water voor in de zomer!

Perfecte koelvriescombinatie 26-11-2023

Een aanrader.

Geschreven voor: ETNA KCV178NRVS

Koelt en vriest goed. Erg veel ruimte heeft deze koelvriescombinatie. Heel erg blij met deze aankoop.

Pluspunten

• Koelt goed
  • Vriest goed
  • Veel ruimte

Minpunten

• Geen minpunten

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat fijn om te lezen dat jouw nieuwe koel-/vriescombinatie helemaal naar wens is!

Hartelijk dank voor jouw mooie beoordeling en heel veel plezier gewenst met het toestel!

Turkijeganger 14-10-2023

Aanrader

Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding, mooi design met koud water dispenser

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding
  • Koud water dispenser

Minpunten

• Door zwart gladde deur zie snel vingers erop

d**y@i**d.com 04-10-2023

Fantastische koelkast

Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Echt een geweldige koelkast. Doet precies wat het moet doen en staat echt prachtig! Ik heb hier heel veel plezier van!

Pluspunten

• Ruim
  • Waterdispenser
  • Compact

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat leuk om te lezen dat je zoveel plezier hebt van jouw koel-/vriescombinatie!
Het ziet er mooi uit en ook de waterdispenser bevalt gelukkig goed.

We willen je bedanken voor jouw mooie beoordeling en wensen je heel veel plezier toe van jouw aankoop!

c**p@g**l.com 15-09-2023
  • Product gekregen

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KCV178NRVS

Mooie koel/vrieskast, mooi design.
Water dispenser, dus altijd lekker cooooool drankje.

Veel ruimte in de koelkast.

Zeker een aanrader voor andere mensen.

• Goedkope goede koel/vrieskast

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Wat goed om te lezen dat je helemaal tevreden bent over jouw koel-/vriescombinatie en je het een aanrader vindt!

Bedankt voor jouw mooie beoordeling en heel veel plezier van het toestel gewenst!

w**r@g**l.com 14-09-2023

Ik ben Nederlander, dus hoge kwaliteit voor weinig!

Geschreven voor: ETNA KCV178NRVS

Het was even zoeken, maar een met een waterkoeler ingebouwd is nogal uniek. Een binnenreservoir in de deur ingebouwd, van 3 Liter is zeer innovatief te noemen. geen aansluiting op waterleiding noodzakelijk. gewoon vullen via de vulopening. Niet geschikt voor koolzuurhoudend water ( dit ook even getest) dat leidt tot lekkage.

Tevens een handige indeling, zeker de groentela, ruim bemeten en doorzichtig. Koelzones werken fantastisch, op de ingestelde stand. Geen condensvorming of vochtigheid. De vriezer is ook ruim genoeg en werkt naar behoren. geen zacht ijs, maar keihard (-15 gr C). Makkelijk te reinigen! De verlichting is helder en belicht het product zo dat je goed kan zien of het vers is of verouderd.

Geen spijt van de aankoop! De pootjes aan de onderzijde zijn verstelbaar zodat wiebelen kan worden opgeheven. Uitstekend product, modern design en natuurlijk de waterkoeler is een reden geweest om dit model uit te kiezen.
tevens is de prijs niet hoog maar wel scherp te noemen :-).

Ik ben Nederlander, dus hoge kwaliteit voor weinig!

Pluspunten

• waterdispenser
  • goede verlichting
  • stabiel vriesgedeelte
  • verstelbare pootjes onderzijde

Minpunten

• nog niets ondervonden

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Wat leuk om te lezen dat de koel-/vriescombinatie van ETNA je zo goed bevalt!
Naast de handige indeling is ook de waterkoeler echt een pluspunt voor jou.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel plezier toe van jouw aankoop!

w**r@g**l.com 12-09-2023
Geschreven voor: ETNA KCV178NRVS

Ik vind het super vooral met dat gekoelde water zo uit de deur kan inschenken zonder de deur van de koelkast open te doen,, ben er super blij mee.
Ik zou hem zo aanraden aan andere mensen.
webcare-7 12-09-2023

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je zo super blij bent met de KCV178N. Bedankt voor de mooie beoordeling er reviewscore.

p**9@h**l.com 05-09-2023

Helemaal top

Geschreven voor: ETNA KCV178NRVS

Ik ben zeer tevreden precies hoe wij hem wouden hebben fijn met die water bak heel fijne uitkomst mooi de led verlichting erin de kleur grijs is mooi al mee al wij zijn zeer tevreden echt een aanrader is nergens anders te krijgen met een waterreservoir ook mijn complimenten voor expert met de snelle en goede service.👍🏻

webcare-7 12-09-2023

Beste heer / mevrouw,

Een reviewscore van een 10! Daar zijn wij uiteraard heel erg blij mee. Dit betekent een tevreden klant en dat is waar wij het allemaal voor doen. Hartelijk dank voor de mooie feedback.

Wij wensen jou veel koelplezier!

webcare-7 21-09-2023

Beste heer/mevrouw Wijnnobel,

Hartelijk dank voor de mooie review en reviewscore. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het geluid, de indeling, verlichting en diepe groente lade.

g**********@g******** 03-09-2023

Super

Geschreven voor: ETNA KCV178NRVS

Mooi design geruisloos werkt perfect en het water reservoir is prima dik tevreden met deze combinatie

Pluspunten

• Prijs kwaliteit verhouding

webcare-7 05-09-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, de duurzaamheid en, niet te vergeten, het prachtige design!

Mike B 29-07-2023

Geweldige koel vries combinatie

Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Een mooie koelkast om te zien met een zeer praktische indeling. Zowel het koel als het vriesgedeelte is zeer ruim. Het watercompartiment wordt door onze kinderen veelvuldig gebruikt. Ze hebben nog nooit zoveel (gekoeld) water gedronken. De koelkast maakt bijna geen geluid, wat erg prettig is, want wij hebben een open keuken. We zijn erg blij met deze aanschaf. Een echte blikvanger met een zee aan ruimte.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Stil
  • Ruime indeling
  • Koelreservoire voor water is erg fijn

Officiele reactie van Atag 31-07-2023

Beste Mike,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de Werking en geluidsniveau van de koelkast.

k********@g******** 10-07-2023

Bevalt erg goed zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Bijzondere goede aankoop zeer tevreden geen geluid overlast prima indeling en behouden van ingestelde temperatuur handig water tap zeker geen spijt van deze aankoop

Pluspunten

• Geluid
  • Water tap
  • Vakantie stand
  • Led verlichting
Officiele reactie van Atag 11-07-2023

Beste heer/mevrouw,

Een review score van een 10! Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent over het geluid, tap en de verlichting. Klant blij, wij blij!

Rissa10 20-06-2023

Mooie strakke stijlvolle koelkast

Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Ik heb deze koelkast gekocht omdat mijn Amerikaanse koelkast er na 2,5 jaar mee ophield en ik goede ervaringen heb met ETNA mijn ouders hebben al vanaf het begin van hun trouwen een goed werkend fornuis die is nu dus al ruim 50 jaar oud van het merk ETNA.
De koelkast is mooi, stijlvol en neemt ook minder plek in beslag. Hoop hiermee veel plezier te hebben.

Officiele reactie van Atag 21-06-2023

Beste Rissa,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat leuk dat jouw ouders al bijna 50 jaar in het bezit zijn van een ETNA fornuis!

Natuurlijk hopen wij dat je ook lang mag genieten van jouw nieuwe ETNA koelkast.
Het design bevalt je in ieder geval al goed 😊

We wensen je heel veel plezier van je aankoop.

Corne vd ven 14-06-2023

Zeer tevreden

Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Naar mij weten een goed en mooi
Product de water dispenser is makelijk te gebruiken
Ruim vandaag en stond naar +_ 5 uur
Voor hij op temperatuur was
Met een buiten temperatuur van 35 graden

Officiele reactie van Atag 15-06-2023

Beste Corne,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review. Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent met het gebruiksgemak, lage geluidsniveau en natuurlijk het mooie design. Heerlijk om met dit weer lekker te genieten van gekoeld water.

p********@h********** 05-06-2023
Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Koelkast is fijn in te richten en voor een goed prijs aangeschaft. Bezorger zeer vriendelijk en op tijd afgeleverd.

Officiele reactie van Atag 06-06-2023

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de koelkast zo goed bevalt.

D. 02-05-2023

Ruime en stille koelkast!

Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Mooie ruime en stille koelkast. De koelkast beschikt over een waterreservoir, dus er is geen aansluiting op de waterleiding nodig! Het mooie zwarte design van de koelkast zorgt dat 'ie perfect bij de keuken past.

Pluspunten

• Stil
  • Ruime indeling
  • Waterreservoir

Officiele reactie van Atag 03-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met de mogelijkheden en design van de koelkast.

y*************@h********** 28-04-2023

Sieraad voor je keuken.

Geschreven voor: ETNA KCV178NRVS

Door de mooie, zilvergrijze kleur is het een sieraad in mijn keuken. Door mijn verhuizing naar een appartement, dus kleiner wonen, heb ik gekozen voor deze mooie koel/ vriescombinatie. Hij heeft veel koel en vriesruimte dus ik kan alles makkelijk opbergen.
Ik ben er erg blij mee.

• Veel bergruimte

Officiele reactie van Atag 01-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen en je tevreden bent met jouw keuze. Dat is waar wij het allemaal voor doen.

Luc 18-04-2023

Super koolkast, echt een aanrader

Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Wij zijn heel blij met de koelkast. Hij koelt goed en is lekker ruim. Daarnaast is hij ook muisstil.

De watertap is echt ideaal en ook nog eens makkelijk bij te vullen.

We raden deze koolkast daarom aan iedereen aan.

Pluspunten

• Ruim
  • watertap
  • muisstil
  • veel opberg mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 19-04-2023

Beste Luc,

Wow, een topscore! Daar worden wij natuurlijk blij van. Het doet ons goed dat jij ook blij wordt van de koelkast. Het mooie design is natuurlijk een plaatje in jouw keuken en de ruimte en het lage geluidsniveau bevallen jou ook goed.

Wij willen jou bedanken voor het schrijven van deze leuke review en wensen jou heel veel koelplezier!

Alissa 23-03-2023

Wat een rust in huis

Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Na 15 jaar was het echt hoog tijd voor een nieuwe koelkast. En wat zijn we er blij mee. Eindelijk geen herrie meer, maar een rust in huis. Een ruime koelkast, met niet te veel poespas. Koelt en vriest snel en je kunt er heerlijk koud water mee tappen! Ik hoop hier ook weer 15 van te kunnen genieten.

Pluspunten

• Stil
  • Ruim
  • Koud water tappen

Minpunten

• Wit plastic afdek stukje rondom scharnier

Officiele reactie van Atag 24-03-2023

Beste Alissa,

Leuk om te lezen dat jij gekozen hebt voor ETNA! Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over de ruimte, het gebruiksgemak en het lage geluidsniveau. Op naar de komende 15 jaar!

m****************@h********** 22-03-2023
Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Mooi robuuste koelkast met als leuke toevoeging een watertap. Zwart is mooi van tint en de binnenkant is goed verlicht. De lases rollen fijn. Goed dat er 5 jaar garantie op zit!
Officiele reactie van Atag 23-03-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review! Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het mooie design, de handige indeling en de goede verlichting. Ook de verlengde garantie is natuurlijk mooi meegenomen.

Wij wensen jou heel veel plezier van de koelkast!

Yel 05-03-2023

ETNA

Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Het product doet wat het moet doen. Mooie kleur en de waterdispenser is ook een aangename toevoeging. Mocht je een groter gezin hebben, is het advies om te kijken naar een grotere koelkasg

• Waterdispender

Minpunten

• Klein
  • Kort

Officiele reactie van Atag 06-03-2023

Beste Yel,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden met het design en waterdispenser van deze koelkast.

Daphne 01-03-2023

Koelkast met waterreservoir

Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Fijne koel-vriescombinatie, koelt en vriest goed. Maakt weinig geluid.
Indeling was wel even wennen door de waterbak in de deur maar dat is een kwestie van tijd.
Ik raad de koelkast aan.

Pluspunten

• Ruime koel gedeelte
  • Handig waterreservoir

Minpunten

• Indeling is wennen

Officiele reactie van Atag 02-03-2023

Beste Daphne,

Wat leuk om te lezen dat jouw nieuwe koel-vriescombinatie van ETNA zo goed bevalt en je het een aanrader vindt! Het waterreservoir en het geluidsniveau bevallen jou goed.

Bedankt voor het schrijven van deze beoordeling.
We wensen je veel plezier toe van je aankoop!

l************@g******** 25-02-2023

mooie koelkast erg stul

Geschreven voor: ETNA KCV178NRVS

Ik hed mijn nieuwe koelkast nu 2 weken in zeer the vreden hij is heel stul in de waterreservoir is heel makkelijk the vullen in de vriezer groot genoeg

Pluspunten

• mooie in stul

Officiele reactie van Atag 27-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze leuke review.
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het mooie design, het lage geluidsniveau en het gebruiksgemak.

m**********@t********* 08-01-2023

Supercool (koel) in het zwart, waterreservoir is top.

Geschreven voor: ETNA KCV178NZWA

Top koelkast, is op de laagste stand al enorm koud. Supercool in het zwart.

Pluspunten

• Koelt als de beste
  • Heldere frisse indruk door ledverlichting
  • Ideaal met 3 liter watereservoir
  • Zwart geeft voor mij toch wel een luxe uitstraling

Minpunten

• De vrieslades hadden iets groter gemogen

Officiele reactie van Atag 09-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor deze mooie review. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met de werking en uitstraling van de nieuwe koelkast.