• Best Reviewed 4 keer dec 2022
Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 100 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV578 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,1

m**e@g**l.com 28-01-2023

Mooie ruime koelvries

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Hem de koelvries nog maar een paar weken, dus kan over de lange termijn niks zeggen,maar het begin is goed! Makkelijk in te stellen,veel ruimte en koelt/ vriest goed! Ziet er ook mooi uit aan de buitenkant,das ook zeker niet onbelangrijk

Officiele reactie van Atag 30-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je nog steeds te tevreden bent met jouw koelkast en het design.
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke

a**5@g**l.com 25-01-2023
Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

Mooie koelkast, veel ruimte. Geluid is wel hoorbaar, maar stoort niet heel erg. Niet heel zuinig in verbruik, maar tov enkele koel vries combinatie niet slecht

Pluspunten

• Veel ruimte

Minpunten

• Energieverbruik

Officiele reactie van Atag 26-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Goed om te lezen dat je blij bent met het design en de inhoud van de koel- / vriescombinatie.

L**5@l**e.nl 21-01-2023

Zeer tevreden

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Mooi, strak design. De koelkast is functioneel ingedeeld zoals met bijv. een flessenrek. Koelt en vriest goed. Een must in iedere keuken!

• Functionaliteiten

Officiele reactie van Atag 23-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden met de indeling en natuurlijk het gebruik. Het design is ook mooi meegenomen.

h**s@h**l.com 18-01-2023

Topkwaliteit, mooi design

Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

Na vele jaren waren we aan vervanging van onze koelkast en vriezer toe. Onze schoonzoon had goede ervaringen met Etna producten. De Amerikaanse koelkast is werkelijk een voltreffer. Erg gemakkelijk te installeren, lekker ruim en muisstil, De zilverkleur is een verademing en past geweldig in onze keuken.
We zijn helemaal Etna-fan geworden en hebben inmiddels ook een vaatwasser en kookplaat van Etna besteld.

Pluspunten

• energiezuinig
  • ruim
  • gemakkelijk te installeren
  • geluidsarm

Officiele reactie van Atag 19-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Leuk om te lezen dat je hebt gekozen voor ETNA bij de aanschaf van de nieuwe koelkast(en andere apparatuur). Fijn dat de installatie gemakkelijk verliep en dat hij qua design helemaal in jullie keuken past!

MB 17-01-2023

Etna koelvries combi

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Super mooie koelvries combi. Veel ruimte en weinig geluid. De instellingen zijn eenvoudig aan en toe te passen. Enige minpunt is dat je de planken niet volledig zelf kunt indelen. De glas platen zijn los maar er zijn vaste punten waar je ze in kan schuiven. Hierdoor is voor één legplank de enige optie, deze vlak onder die erboven te leggen. Ondanks dat, veel ruimte en wel zeer tevreden!

Pluspunten

• Ruimte
  • Over het algemeen stil

Minpunten

• Redelijk vaste indeling

Officiele reactie van Atag 18-01-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Wat fijn om te lezen dat het geluidsniveau en de ruimte van deze koel-/vriescombinatie je zo goed bevallen.
We zullen je feedback over de indeling meenemen in de verder ontwikkeling.

We wensen je heel veel koelplezier toe!

Truus Zondag 31-12-2022

Een aanrader, met een mooi design

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Super mooie zwarte Amerikaanse koelkast, veel ruimte en een mooi strak uiterlijk.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi strak uiterlijk
  • Goede indeling

Officiele reactie van Atag 02-01-2023

Beste Truus,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over het mooie design, de ruimte en het gebruiksgemak van de koelkast.

h**k@g**l.com 24-12-2022

Eyecatcher voor in de keuken!

Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

De ETNA AKV578 Rvs koel/vrieskombinate is een eyecatcher. Prachtig rvs product dat zeer mooi staat in je berging of keuken.
Deze koel/vriescombinatie biedt erg veel ruimte voor invriezen en koelen. Met overzichtelijke indeling door bakken en schappen. Leuk hebbedingetje is ook de bijgeleverde Ice Twister voor het maken van ijsblokjes. Maakt slecht een licht brommend geluid. Zeer tevreden met deze aankoop, Dan als klap op de vuurpijl ook nog 5 jaar garantie nadat je dit product geregistreerd hebt. Geweldig.

Pluspunten

• veel ruimte voor invriezen en koelen
  • prachtig rvs design

Officiele reactie van Atag 27-12-2022

Beste heer/mevrouw,

Erg leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over zowel ex- als interieur van de AKV578RVS. Bedankt voor de uitgebreide review met de maximale reviewscore. Zijn wij uiteraard erg blij mee.

Wij wensen jou veel koelplezier toe.

m**n@g**l.com 23-12-2022

Zeer tevreden

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Super strak design,eenvoudige bediening en ook nog extra garantie. Ik geef nooit een 10 want er moet altijd ruimte zijn voor verbetering.

Officiele reactie van Atag 27-12-2022

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de AKV578ZWA en onze garantievoorwaarden. Onze apparatuur blijft altijd in ontwikkelen, wij blijven altijd kijken naar verbetering. Daarom hechten wij veel waarde aan de feedback van onze klanten. Wij zijn blij met de 9, bedankt.

Veel koelplezier!

Avh 19-12-2022

Koelkast akv578zwa

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Het is zeer mooie koelkast, strak design en zeer makkelijk in gebruik. Ruimte genoeg binnenin de koelkast en vriezer. Ben er heel erg blij mee.

Pluspunten

• Zuinig in gebruik
  • Je hoort de koelkast niet

Minpunten

• Nog geen minpunten ontdekt

Officiele reactie van Atag 20-12-2022

Beste heer/mevrouw,

Een reviewscore van een 10. Dit betekent een tevreden klant en dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen. Klant blij, wij blij! Bedankt voor de mooie feedback.

Wij wensen jou veel koelplezier toe.

d**e@h**l.nl 14-12-2022

Een aanrader en pronkstuk in je keuken

Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

Het is een prachtige Amerikaanse koelvriescombinatie, en echt een pronkstuk in mijn keuken

Officiele reactie van Atag 15-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze positieve review over dit pronkstuk!
Fijn dat jij, naast het mooie design, ook tevreden bent over het gebruiksgemak, de duurzaamheid en geluidsniveau van deze mooie side-by-side.

wendy 03-12-2022

Mooie zuinige amerikaanse koel/vrieskast

Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

Ik heb voor deze amerikaanse koel/vrieskast gekozen omdat deze zuinig in energie is en de prijs aantrekkelijk in verhouding met andere merken.

Pluspunten

• mooi uiterlijk
  • heerlijkstil

Officiele reactie van Atag 05-12-2022

Beste Wendy,

Hartelijk bedankt voor het achterlaten van deze topscore!
Leuk om te lezen dat jij zo tevreden bent over de duurzaamheid en de prijs/kwaliteitsverhouding.
Ook het mooie design en gebruiksgemak bevallen jou goed.

h**s@o**k.com 01-12-2022

Etna amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

Prijs/kwaliteit is top! Overzichtelijke koelkast en vrieskast, NoFrost, en zeer eenvoudig te bedienen. Vormgeving past goed in de geplaatste omgeving.

Pluspunten

• ruime inhoud
  • no frost
  • aantrekkelijke vormgeving

Officiele reactie van Atag 02-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review met fantastische score, een 10! Wat fijn dat je zo blij bent met de prijs/kwaliteitsverhouding, indeling en het gebruiksgemak.

Mark 29-11-2022

Top koelkast!!

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Zeer ruime koelkast en het ziet er ook nog eens top uit! Een eyecatcher in ons interieur! Wij zijn er heel blij mee!

Pluspunten

• Grote inhoud
  • Ruim vriesvak
  • Gaaf model

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Officiele reactie van Atag 01-12-2022

Beste Mark,

Wat leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over je nieuwe ETNA koelkast! Fijn dat het design en de indeling goed bevallen.

We willen je bedanken voor deze mooie score en wensen je nog heel veel jaren plezier met deze aankoop.

t**g@k**l.nl 29-11-2022

zeer proffesioneel apparaat

Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

We hebben voor het eerst een Amerikaanse koelkast gekocht en zijn erg tevreden voor dit product.
Op een goed en fijne manier afgeleverd en geïnstalleerd door expert Drunen.
Ook dat we een extra garantie mochten afsluiten wat bij de service van Etna aangeboden werd.
Was zeer gemakkelijk af te sluiten. Bravo.

Pluspunten

• no frost
  • digitale klok

Minpunten

• slaat bij openen ver door

Officiele reactie van Atag 30-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Gefeliciteerd met jullie nieuwe Amerikaanse koelkast van ETNA! Wat leuk om te lezen dat deze goed bevalt.
We wensen jullie nog jaren koelplezier en willen jullie bedanken voor deze mooie score.

Met vriendelijke groet.

i**o@m**s.nl 29-11-2022

Tevreden klant

Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een losse koel-en vrieskast, hebben we nu de combinatie van Etna aangeschaft. We vinden hem heel mooi en hij past goed in ons interieur. We hebben volop plaats voor de producten die we erin willen hebben. Hij is stil een hij heeft een goede uitstraling. Na 1 week kunnen we nog niet veel zeggen maar we zijn er blij mee. Binnenkort krijgen we een nieuwe keuken en we hebben daarvoor ook van Etna de oven , afzuigkap en de inductie kookplaat besteld, zo wordt het een mooi geheel.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Snel geleverd

Officiele reactie van Atag 30-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10! Wat een prachtige score. Wat fijn om te lezen dat de nieuwe koel-/vriescombinatie zo goed bevalt. Wat leuk dat er in jullie nieuwe keuken is gekozen voor ETNA apparatuur.

We wensen jullie heel veel plezier met de nieuwe keuken en we willen jullie bedanken voor deze mooie review.

q**r@g**l.com 27-11-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

Geweldige koelkast voor een zeer goede prijs en ook nog eens met 5 jaar garantie

Pluspunten

• Koelt perfect
  • Vriest perfect
  • No frost werkt prima
  • Leuk plus punt. ijsblokjes maker

Officiele reactie van Atag 28-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10, Wow! Bedankt voor deze review. Wat fijn dat je zo tevreden bent met deze koelkast, de verlengde garantie is inderdaad ook een pluspunt.

ncdejong 26-11-2022

Etna Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

In onze zoektocht naar een nieuwe keuken kwamen we deze koelkast tegen en we waren gelijk verkocht. De prachtige, mat zwarte uitvoering paste precies in onze plannen. In tegenstelling tot veel Amerikaanse koelkasten die grof en lomp overkomen is deze tank en slank. Inmiddels is alles geplaatst en we zijn erg blij met de koelkast. Onze aannemer heeft er een prachtige inbouwkast omheen gebouwd.
De indeling van de koelkast is erg handig en overzichtelijk, mede doordat de diepte verdeeld is over de planken in de kast en aan de deur. Hij is veel stiller dan onze vorige 14-jaar-oude inbouwkoelkast en gebruikt ook nog eens minder energie, terwijl we 1,5 keer zoveel inhoud hebben. Hij blijft mooi schoon en droog van binnen. En de groente blijft makkelijk een week lang vers in een van de twee ruime groentelades.
Kortom, een aanrader!

Pluspunten

• Indeling
  • Energieverbruik
  • Uitstraling
  • Verticale vries- en koelvakken
  • Geluidsisolatie

Officiele reactie van Atag 28-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review met een fantastisch cijfer, een 10! Wat leuk dat jullie bij de aanschaf hebben gekozen voor Etna. Fijn om te lezen dat het design, de inhoud en de indeling zo goed bevallen.

Jack 22-11-2022

jIzersterk

Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

Prachtige Amerikaanse koelvriescombinatie,zeer ruim en heel mooi afgewerkten staat chic in onze keuken. Ik ken het merk ETNA nog van haarden en kachels heb er zelfs nog een op kolen nog steeds in gebruik ijzersterk materiaal van ETNA. Begrijp alleen nog niet hoe het bakje voor ijsblokjes te maken werkt,

Pluspunten

• zeer veel ruimte
  • goede indeling
  • ziet er heel mooi uit

Officiele reactie van Atag 23-11-2022

Beste Jack,

Wow, een prachtige 10! Bedankt!
Wat fijn dat u zo tevreden bent met deze mooie Amerikaanse koelkast!
Leuk om te lezen dat u al zo lang bekend bent met ETNA.

Wij wensen u heel veel koelplezier!

e**t@o**k.com 04-11-2022

Zeer zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Ontzettend fijne koel/ vries kast!
Ruime en fijne indeling
Zuinig in energieverbruik en weinig geluid
En wij vinden , een mooie uitstraling!

Pluspunten

• Ruimte qua indeling
  • Stil/bijna geluidloos
  • Mooie uitstraling
  • Fijne display

Officiele reactie van Atag 07-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. We zijn blij om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met deze keuze. Leuk dat je deze koelkast een aanrader vindt voor andere!

We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke

g**e@k**l.nl 24-10-2022

Uitstekende indeling, past goed bij het bestaande interieur.

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Wij hebben dit artikel gekocht vanwege de praktische en zeer overzichtelijke indeling van zowel het koelgedeelte als ook van het vriesgedeelte. De uitstraling van de Amerikaanse koelkast past volledig bij de bestaande keuken en is dus ook een aanwinst voor een mooi uitziend geheel. Een echte aanrader!

Officiele reactie van Atag 25-10-2022

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat de AKV578ZWA niet alleen zo goed bevalt maar qua uitstraling ook een aanwinst is in jullie keuken. Bedankt voor de mooie feedback.

Wij wensen jullie veel plezier met de aankoop.