ETNA AKV578 rvs

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 171 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV578 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h***********@l****** 17-04-2024
Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Mooi product voor een redelijke prijs.
5 jaar garantie is super. Ik ben er blij mee

Pluspunten

• Garantie

Minpunten

• Moeilijker waterpas te krijgen

webcare-7 17-04-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor jouw mooie beoordeling! We wensen je heel veel plezier toe van het toestel!

Nan 05-03-2024

Zeer blij met aanschaf en mooi om te zien.

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Deze Etna gekozen omdat er 5 plateau's in de koelkast te plaatsen zijn maar helaas zijn er niet in de gehele koelkast de niveau 's zelf in te stellen. Dus je moet kiezen uit het flessenrek of een plateau. Deze versie is ondieper dan de meeste Amerikaanse koel/vrieskasten past in kleine keuken. Maar wel rekening houden met deur die geheel open moet naar zijkant om groentenla te openen. Maakt weinig geluid dus geschikt voor open ruimtes. Gemakkelijk in te stellen door digitale display met voldoende instellingen. Zeer makkelijk te plaatsen door de 4 wielen.

Pluspunten

• Afmetingen
  • Veel koel en vriesruimte
  • Mooie afwerking

Minpunten

• Mogelijkheden om plateau's te plaatsen

webcare-7 07-03-2024

Beste Nan,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent met deze Amerikaanse koelkast, dat is waar wij het voor doen.

Magda 28-02-2024

Helemaal Top!!!

Geschreven voor: ETNA AKV578IZWA

Na goed onderzoek wat word aangeboden in dit segment staat deze Amerikaanse koelkast echt aan top, zowel in design, kwaliteit als ook gebruiksgemak, met ook nog eens een zeer goede prijs.

• kwaliteit
  • gebruiksgemak
  • garantie
  • stijlvol

webcare-7 29-02-2024

Beste Magda,

Wow, een 10! Bedankt voor het schrijven van deze mooie review! Wat leuk te lezen dat jullie na onderzoek zijn uitgekomen bij deze Amerikaanse koelkast! Fijn ook dat je zo blij bent met het design, gebruiksgemak en prijs- /kwaliteitsverhouding.
We wensen jullie nog veel koelplezier!

e**************@h********** 20-02-2024

Fijne koelkast/vriezer

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

mooi grote koelkast/vriezer, wel jammer van de deuk in de deur maar dit zal worden op gelost.

webcare-7 21-02-2024

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Fijn dat jij zo tevreden bent met de koelkast. Balen dat er een deuk in de deur zat, natuurlijk lossen wij dat graag voor jou op. Mochten wij hier nog iets in kunnen betekenen dan horen wij dat natuurlijk graag. Zo ja, zou jij dan jouw contact- en adresgegevens samen met een kopie van deze review willen mailen naar webcare@atagbenelux.com?

Anoniem 18-02-2024

Fijn en mooi product

Geschreven voor: ETNA AKV578IRVS

Erg mooi uiterlijk, zeer fijn in gebruik. Alleen wat klein diepvries gedeelte.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Stil

Minpunten

• Diepvries gedeelte aan de kleine kant

webcare-7 19-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Goed om te lezen dat je tevreden bent met het gebruik en het design. Dat is waar wij het voor doen.
We willen je bedanken voor het schrijven van deze review en wensen je nog veel koelplezier!

t***********@i********* 16-02-2024

Prima koop in alle, gezochte facetten

Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

Mooi design koel/vries combinatie. Energie zuinig. Prijs kwaliteit verhouding, top. Ruim koel gedeelte met daarnaast een ruim vries gedeelte. Precies wat ik zocht. Daarbij ook nog eens buiten de 2 jarige fabrieks garantie, 3 jaar extra garantie. Dus in totaal 5 jaar garantie. Helemaal top. Een op en top aanrader.
webcare-7 19-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Goed om te lezen dat je blij bent met het design, de prijs/kwaliteitsverhouding en het ruime koel en vries gedeelte. Fijn ook dat hij zuinig is, de verlengde garantie is ook een plus!
We wensen je veel koelplezier!

w********@l****** 10-02-2024

Fijne koelkast met veel ruimte

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Grote koelkast met zeer veel ruimte. Stil in gebruik. Goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Ruimte
  • Geluidsniveau
  • Prijs

webcare-7 12-02-2024

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over de koelkast!

r**********@g******** 09-02-2024

Mooie koel/vriescombinatie , Amerikaans model

Geschreven voor: ETNA AKV578IRVS

Prijs/kwaliteitverhouding prima. Mooie koelkast met een zee van ruimte zowel koel als vriesgedeelte. Lekker altijd koel water en ijsblokjes. Komen er wel hard spontaan uit dus eerst ijsblokjes en dan pas je drankje erin.

Pluspunten

• Watertap
  • Ijsklontjes zonder wateraansluiting

webcare-7 09-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Fijn om te lezen dat jouw nieuwe Amerikaanse koelkast naar wens is.
Het toestel is lekker ruim en heeft geen speciale aansluiting nodig voor de watertap en ijsblokjesmachine.

We willen je bedanken voor jouw mooie beoordeling en wensen je heel veel lekkere koele drankjes toe!

Jesse P 08-02-2024

Geschreven voor: ETNA AKV578IZWA

Super koelkast, mooi design en net afgewerkt. Kortom een top product, die wij niet meer kunnen missen uit onze keuken!

• Grote
  • Ijsblokjes
  • Vriesruimte
  • Geluid (stil)

webcare-7 08-02-2024

Beste Jesse,

Wat goed dat je zo tevreden bent met het design van de koelkast.
We willen je bedanken voor het schrijven van deze review met dit fantastische cijfer en wensen je nog veel koelplezier toe!

KJ 05-02-2024

Verbluffend ruim en stijlvol ontwerp!

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Ik ben absoluut weg van mijn nieuwe Amerikaanse koelkast, de ETNA AKV578ZWA! Deze koelkast heeft niet alleen een indrukwekkende capaciteit, maar het stijlvolle ontwerp voegt ook een vleugje elegantie toe aan mijn keuken.

Een van de meest opvallende kenmerken is de overvloedige opbergruimte. Met een enorm koelgedeelte en vriezer, is er meer dan genoeg ruimte om al mijn boodschappen en diepvriesproducten moeiteloos op te bergen. De verstelbare schappen en de handige deurvakken maken het organiseren van mijn voedsel een fluitje van een cent.

De ijs- en waterdispenser aan de voorkant van de koelkast is een echte gamechanger. Altijd direct toegang hebben tot vers water en ijsblokjes is niet alleen handig, maar voegt ook een vleugje luxe toe aan mijn dagelijkse routine.

Wat me ook opviel, is hoe stil deze koelkast is. Het geavanceerde koelsysteem werkt efficiënt zonder enige storende geluiden, wat het perfect maakt voor een open keukenomgeving.

Het strakke design van roestvrij staal voegt een moderne uitstraling toe aan mijn keuken. De handgrepen zijn stevig en gemakkelijk te gebruiken, en de LED-verlichting aan de binnenkant zorgt voor een heldere, goed verlichte ruimte.

Al met al ben ik uiterst tevreden met mijn keuze voor de ETNA AKV578ZWA Amerikaanse koelkast. Het is niet alleen een functioneel apparaat dat aan al mijn behoeften voldoet, maar het voegt ook een vleugje klasse toe aan mijn keuken. Een absolute aanrader voor iedereen die op zoek is naar een ruime, stijlvolle en efficiënte koelkast!

Pluspunten

• Stil
  • Ruim
  • Zuinig
  • Stijlvol

Minpunten

• Geen!

webcare-7 06-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor de uitgebreide en enthousiaste review. Erg leuk om te lezen dat de AKV578ZWA niet alleen zo goed bevalt maar ook nog eens een vleugje elegantie toevoegt aan jouw keuken.

We wensen jou veel koelplezier toe!

Met vriendelijke groet, Femke

Wendy 04-02-2024

Super mooie koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

Wat een mooie koelkast onze oude koelkast was hoog nodig aan vervanging toe. Deze was al +/- 20 jaar oud.
Prachtig mooi deze aanwinst lekker ruim en vooral erg stil. Ook de ijsblokjes twister werkt goed.
Ik ben erg tevreden over de ruimte in koelkast was wel even wennen met indeling.
Maar werkt prima wel een oplossing moet vinden voor wieltjes omdat deze bij ons op plateau moet staan ivm waterafvoer achterlangs. Zit nu een plankje voor zodat deze er niet afrolt.

Pluspunten

• Ruime koelkast
  • Fluisterstil

Minpunten

• Tot nu toe niet gevonden

webcare-7 05-02-2024

Beste Wendy,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk dat jullie bij het uitzoeken zijn uitgekomen bij ETNA! Goed om te lezen dat je blij bent met het design en de ijsblokjes. Fijn ook dat hij zo ruim is.
We wensen je veel koelplezier!

Haveman 31-01-2024

stil in gebruik, koud water en ijsblokjes, een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV578IRVS

Goed werkende koelkast, veel zuiniger dan mijn oude. Stil in gebruik en heerlijk koud water en ijblokjes

Pluspunten

• stil
  • verschillende opties
  • koud water
  • ijsblokjes werkt goed, ook crushed ijs
  • stroomverbruik stuk minder

webcare-7 01-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer! Goed om te lezen dat deze zuinige koelkast goed bevalt! Fijn ook het koude water en de ijsblokjes. Zal in de zomer maanden goed van pas komen!

J************@g******** 25-01-2024

ETNA AKV578IZWA

Geschreven voor: ETNA AKV578IZWA

De ETNA AKV578IZWAbevalt enorm goed. Er past veel in, koelt snel en is erg stil. Hij is makkelijk in gebruik en de kleur zwart geeft een design af.

Pluspunten

• Groot inhoud
  • Koelt snel

webcare-7 26-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn dat je zo tevreden bent over jouw Amerikaanse koelkast 😊
Door de mooie kleur en het stille geluidsniveau bevalt het toestel jou gelukkig goed!

Bedankt voor jouw mooie beoordeling. We wensen je heel veel plezier van deze aankoop!

Shilo 25-01-2024

Super koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

Net nieuwe koelkast van ETNA gekocht.
Mooie koelkast,goeie kwaliteit en zonder geluid.

webcare-7 25-01-2024

Beste Shilo,

Bedankt voor het schrijven van deze mooi review met dit fantastische cijfer, een 10! Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over deze koelkast.

Gideon 24-01-2024

Top Koelkast!

Geschreven voor: ETNA AKV578IZWA

Mooie koelkast. Prima afwerking. Stijlvol, echt een sieraad in de keuken!

Het mooie is dat de koelkast geen geluid maakt en als de deuren open blijven een signaal geeft dat deze gesloten moeten worden.

Vakken zijn ruim en het speciale flessenrek is erg handig.

We hebben de koelkast nu 3 weken in huis en vinden de prijs/kwaliteitverhouding echt top!

Dit is onze 3e Amerikaanse koelkast en absoluut de mooiste.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi
  • Goed afgewerkt
  • Snelle levering
  • Mogelijkheid om extra garantie te verkrijgen

webcare-7 24-01-2024

Beste Gideon,

Wow, een 10 🤩 wat leuk om te lezen dat jouw nieuwe Amerikaanse koelkast helemaal aan jouw wensen voldoet!
Naast de uitstraling zijn ook de ruime indeling en het geluidsniveau gelukkig naar wens.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen je heel veel plezier toe van het toestel!

Mina 19-01-2024

Prachtige koelkast zwart

Geschreven voor: ETNA AKV578IZWA

Super blij met onze Amerikaanse koelkast in het zwart met ijsblokjes en water.
Hij ziet er mooi uit en staat in ook prachtig in onze keuken!
Zeker een aanrader alleen de ruimte die je hebt ondanks dat niet niet eens de grootste amerikaanske koelkast is een iets minder diep is deze dan een normale maar dat maakt deze juist uniek.
In een woord gewoon een top aankoop

Pluspunten

• Geen lawaai
  • Ijsblokjes en water
  • Geen water aansluiting

webcare-7 22-01-2024

Beste Mina,

Bedankt voor het schrijven van deze review met dit mooie cijfer, een 10! Wat goed om te lezen dat je al zo blij bent met de Koelkast en het design. Fijn dat je tevreden bent met de inhoud/grootte van de koelkast.

Webcare Hisensen

m********@z******* 10-01-2024

Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

Een geweldig mooie en goede koelkast/vriezer met zeer veel ruimte en een heel mooi uiterlijk.
voldoet aan al onze wensen

Pluspunten

• veel koel en vriesruimte
  • mooi uiterlijk
  • makkelijk te bedienen
  • geweldige indeling

webcare-7 11-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat goed om te lezen dat deze koelkast aan al jou wensen voldoet! Fijn ook dat hij zoveel ruimte heeft en een mooi design.

Bratz 10-01-2024

Bevalt echt goed

Geschreven voor: ETNA AKV578 rvs

Ik had dit apparaat gekregen als vervanging van mijn oude en stuk frigo. Ik heb het vandaag gekregen en heb hem nog niet aangemaakt.

Maar wat ik kan zeggen is dat het lijk echt op wat ik gekozen heb en het is wat anders van mijn oude apparaat maar lijkt mooie uit en bij deze is er minder finger print te zien bij het aanraken van het apparaat.

Pluspunten

• Mooi
  • Weinig fingerprint

Minpunten

• Maakt wat lawaai
  • Vind dat de diepvries wat smal is

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review.
Het doet ons goed dat jij gekozen hebt voor ETNA! Fijn dat jij tot nu toe tevreden bent over het onderhoudsgemak en het mooie design. Wij gaan ervan uit dat ook het gebruik goed zal bevallen.

Leon 09-01-2024

Super koelkast!

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Erg fijne koelkast! Enige opmerking is dat waar de deuren samen komen het aansluitingsstuk wit afgewerkt is terwijl de koelkast zelf zwart is.

Verder echt een top ding!

Pluspunten

• Mooie koelkast
  • Koelt goed
  • Erg ruim

Minpunten

• Afwerking bij sluitingsstrip

Beste Leon,

Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jij zo tevreden bent met de koelkast! Goed dat jij jouw feedback kenbaar maakt. Wij nemen dit mee in de ontwikkeling van onze producten zodat wij dit kunnen optimaliseren.

Rob B 09-01-2024

Bevalt goed en zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Kwaliteit prijsverhouding prima, mooi formaat waar je veel producten in kwijt kan.

Pluspunten

• kwaliteit en prijs
  • lekker veel opbergruimte

Minpunten

• geen tot nu toe

Beste Rob,

Bedankt voor deze mooie topscore! Fijn dat jij zo tevreden bent met deze mooie side-by-side koelkast. De ruimte, het gebruiksgemak en het mooie design bevallen jou gelukkig goed.

t*******@h********** 30-12-2023

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Voldoet aan verwachting, genoeg ruimte voor het hele gezin. Praktisch, overzichtelijk en goede indeling.
Uiterlijk zeer mooi en doet goed zijn werk. Mooie zwarte kleur. Vanwege de kleinere diepte dan andere Amerikaanse koelkast ook nog genoeg ruimte over in de keuken.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Genoeg ruimte
  • Handige indeling

webcare-7 03-01-2024

Bedankt voor het schrijven van deze leuke review!
Wij vinden het fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over de handige indeling, het mooie design en de fijne afmeting van de koelkast.

Red7 29-12-2023

Goede aankoop echt een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Geweldige koelkast met goede looks. Kwaliteit straalt er vanaf. Ruim van binnen met genoeg planken. Wij hebben bewust gekozen voor deze koelkast vanwege de prijs kwaliteitsverhouding en de hoeveelheid boodschappen welke je erin kwijt kunt. Meer dan het dubbele van onze vorige koelkast. Na wat reviews te hebben gelezen en de koelkast vergeleken te hebben de aankoop gedaan. Koelkast nu een week in ons bezit. Een echte eyecatcher in de keuken. De matzwarte kleur is mooi, het lijkt er tevens op dat je gewoon een mooie zwarte kast hebt staan. Bonus is dat je gratis 5 jaar garantie krijgt van Etna

• Inhoud
  • Airflow
  • Mooie kleur echt zwart

webcare-7 29-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat jouw nieuwe koelkast van ETNA je zo goed bevalt!

Door de ruime indeling hoef jij je niet meer in te houden bij het boodschappen doen en daarnaast staat het toestel gelukkig ook mooi in de keuken.

We willen je bedanken voor jouw mooie beoordeling en wensen je heel veel plezier toe van jouw aankoop!

Richard 26-12-2023

Aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV578IRVS

Gewoon een geweldig apparaat. Fijne uitstraling . Dit was echt een wens van mijn vrouw en is helemaal uitgekomen

webcare-7 28-12-2023

Beste Richard,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met deze kookplaat. We wensen je nog veel kookplezier!

m******@l****** 19-12-2023

Geschreven voor: ETNA AKV578IZWA

Prachtige en fijne koelkast met ijsblokjes maker en hoeft niet aangesloten te worden op de waterleiding, ruim genoeg voor 4 personen

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • Mooi

webcare-7 19-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Het doet ons goed dat jij zo tevreden bent over deze mooie side-by-side! Het gebruiksgemak, mooie design en de duurzaamheid bevallen jou gelukkig goed.

M. Allali 17-12-2023

Strakke en ruime koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV578ZWA

Had even geduurd om verschillende modellen te vergelijken en uiteindelijk hebben we tocht de keuze laten vallen op de ETNA. Deze paste vanwege de mooie zwarte kleur bij de keuken en ook de grootte en de hoeveelheid legplanken is gewoon ideaal. Goeie service team is ook beschikbaar bij ETNA, zijn behulpzaam en daarnaast de extra garantie die beschikbaar is heeft ons de keuze laten maken. Hopelijk kunnen we hier lang van genieten.

Pluspunten

• Stil
  • Inhoud
  • Legplanken

Minpunten

• Door de zwarte kleur snel vingerafdrukken te zien

webcare-7 18-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Leuk om te lezen dat je na uitgebreid onderzoek bent uitgekomen op ETNA. Fijn dat je zo tevreden bent met het design en de inhoud. De extra garantie is ook zeker een pluspunt.