De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV178N op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

e**s@h**l.com 14-06-2022
Geschreven voor: ETNA KCV178N

goed model ziet er goed uit en voldoet aan de verwachting makkelijk te bedienen

Prijs verhouding goed

Pluspunten

• prijs
  • makelijk bediennig
  • lekker koud water

Officiele reactie van Atag 15-06-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor je beoordeling. Wat een mooie score heeft deze koel/vriescombinatie gekregen, daar zijn wij erg blij mee. Goed te lezen dat het toestel aan je verwachtingen voldoet en je tevreden bent over de bediening en het lekkere koude water. Wij wensen je er veel plezier mee!

Met vriendelijke groet, Chantal
Webcare ETNA

Peter Emile 03-05-2022

Prima keuze gebleken!

Geschreven voor: ETNA KCV178N

We hebben deze Etna koelvries-combinatie gekozen om twee redenen: 1) hij moest passen in een krappe ruimte naast onze wasmachine en wasdroger; 2) het mooie design. Eigenlijk vonden we zijn iets grotere 'broertje' (de Etna KCV186NZWA) mooier, maar nadat we die besteld en betaald hadden bij Bol.com, bleken de jongens van het bezorg-bedrijf 'DynaLogic' waarmee Bol.com samenwerkt, niet in staat om de koelkast bij ons op 3 hoog naar boven te krijgen ("te zwaar"). Dus koelkast weer mee terug laten nemen, geld terug gevraagd & gekregen, en op zoek gegaan naar een leverancier die NIET samenwerkte met 'DynaLogic'. Dat bleek CoolBlue te zijn, die hebben een eigen bezorg-service. Alleen: CoolBlue had die KCV186NZWA niet in voorraad, dus dan deze maar gekozen, die iets kleiner was.
We hebben hem nu een week of 5 in huis, en ik moet zeggen: hij bevalt uitstekend! Hij maakt nauwelijks geluid, hij oogt mooi en doet verder wat ie doen moet. Bovendien is de indeling overzichtelijker dan bij onze oude, vorige - en grotere - koelvriescombinatie van LG. Dat het bovendien een oer-Hollands product is, spreekt ons extra aan. Heeft ie dan geen nadelen? Mmmwah. Als we dan écht spijkers op laag water moeten gaan zoeken: het lampje aan de binnenkant is van dat kille, vale, blauwig-witte LED-licht. Van dat LED-licht dat afkomstig lijkt uit de begintijd van LED.
Maar ach, er zijn ergere problemen in het leven dan de kleurtemperatuur van een koelkast-lampje....

• Maakt nauwelijks geluid

Minpunten

• Verlichting binnenkant

Officiele reactie van Atag 04-05-2022

Beste Peter,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review.
Wij zijn erg blij dat jij hebt gekozen voor ETNA.
Fijn dat de bezorging uiteindelijk gelukt is.
Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het design, geluid en indeling van de KCV178N.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw aankoop!

Ellen
Webcareteam ETNA

r**j@l**e.nl 09-03-2022

Pareltje in de keuken!

Geschreven voor: ETNA KCV178N

fantastische koel- vriescombinatie met genoeg ruimte en deze ziet er ook nog fantastisch uit in het zwart! pareltje in de keuken.

Officiele reactie van Atag 10-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor deze mooie beoordeling. Wat goed te lezen dat de koel/vriescombinatie voldoende ruimte heeft en u deze iedereen aanbeveelt. Wij wensen u veel plezier met uw pareltje!
Chantal Webcareteam ETNA

Tessa 05-03-2022

Mooie ruime, zwarte koelkast

Geschreven voor: ETNA KCV178N

Super ruime en mooie koelkast! Wij houden van een voorraad aanleggen en dat kan met deze koelkast! Genoeg plek in de koelschappen en vriesvakken.
Maakt ook geen geluid, mooie uitstraling en ook nog een waterdispenser, echt ideaal.

Enige minpunt is dat het energieklasse F is.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooie uitstraling
  • Waterdispenser
  • Stille koelkast

Minpunten

• Energieklasse F

Officiele reactie van Atag 07-03-2022

Beste Tessa,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de ruimte in de koelkast. Een voorraad in spullen kan nooit geen kwaad 😉
We wensen je veel koelplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

g**n@g**l.com 26-11-2021

Nieuwe Etna KCV178N Koel/vrieskast

Geschreven voor: ETNA KCV178N

De etna kcv178n is een mooie strakke side by side koel/vrieskast.
Op de deur is de bediening in led verlicht met touch bediening.
Van binnen lekker ruim en mooi ingedeeld.
Vriest en koelt goed.
Zeer tevreden en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Strak design en ruim van binnen
  • Werkt geruisloos en goed
  • Eenvoudige bediening met led verlichting

Officiele reactie van Atag 29-11-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review en dit mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat u tevreden bent met de uitstraling en ruimte van de koelkast.
Wij wensen u nog jaren van koelplezier toe.

Groet,
Marijke Webcareteam ETNA