Samsung RB38A7B63B1 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB38A7B63B1 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

j******@t****** 03-10-2022

Samsung RB38A7B63B1 Koel/Vriescombinatie ????? waard

Geschreven voor: Samsung RB38A7B63B1 zwart

Deze Samsung koel/vriescombinatie is een perfect apparaat.
Veel koel ruimte en de vrieser is ook zeer ruim.
Veel extra's onder andere geen ijs vorming in het vriesgedeelte
Geluidsniveau vrij stil en weinig energie gebruik.
Voor ons een echte ☆☆☆☆☆ combinatie een echte aanrader.

Pluspunten

• Ruimte
  • Energie gebruik
  • Geluid
  • Model
  • Afwerking

Minpunten

• Zou het niet weten.

Remi 09-07-2022

Stil en Strak

Geschreven voor: Samsung RB38A7B63B1 zwart

Ik wilde graag een zwarte, energiezuinige koel/vriescombinatie, die ruim is, maar vooral ook met weinig decibel, vanwege de open keuken en een klein appartement.

Bij levering viel mij in eerste instantie het enorme formaat op, waar ik wel aan moest wennen, maar dat ging vrij snel. Nadat de koelkast geplaatst was, was ik verbaast over de snelheid waarmee de combinatie op temperatuur was. In no-time naar -19 voor het vriesgedeelte en -3 voor de koeling.

Pluspunten:
- Strakke vormgeving, ook mooie afwerking aan de achterkant (alles weggewerkt, geen open waterreservoir of draad).
- Zéér snel op temperatuur, ook het vriesgedeelte.
- Koelt/ vriest echt goed!
- Verlichting van boven, i.p.v .de zijkant. Bovendien mooi, helder licht dat een blauwe (koele) ondertoon heeft.
- Stil (35db).
- Energiezuinig (label C).
- Flessenrek.
- Wieltjes aan de achterkant en daardoor nog eventueel te verplaatsen.
- Logo van Samsung bescheiden.

Minpunten:
- De kleur is niet egaal zwart maar ietwat gemêleerd (bruinachtig zwart/grijs).
- Ietwat vreemde afwerking bovenop, een soort vierkante afdekkap.
- Kunststof voelt wat slap en lades gaan daardoor lastig open.
- Ergonomisch niet heel praktisch met opendoen door de hoekige vormgeving.
- Door de dubbele vershoudlades blijft er weinig ruimte over voor andere etenswaren zoals voornamelijk iets hogere flesjes (b.v. azijn of ketchup etc.).
- Ondanks dat het een stille koelkast/vriescombinatie is, is er regelmatig toch een middelharde 'tik' te horen. Dit lijkt bij aan/afslaan, wellicht de metalen achterplaat?

Al met al geef ik een ruime voldoende voor deze Samsung in deze prijsklasse, voornamelijk omdat het doet wat het moet doen en dat is goed koelen/vriezen. Dit gestoken in een meestal stil, strak jasje.

Pluspunten

• Strak
  • Koelt/ vriest snel
  • Stil
  • Energiezuinig

Minpunten

• Kleur is eerder antraciet/bruin
  • Soms een 'tik' te horen
  • Indeling

h***********@g******** 30-06-2022

Goede kwaliteit - kostenverhouding

Geschreven voor: Samsung RB38A7B63B1 zwart

De koelkast hebben gekocht nadat deze door de consumentenbond als beste keus werd aangemerkt.

Pluspunten

• praktische indeling
  • No Frost functie
  • energieklasse B
  • snelvriesfunctie

t**********@h********** 26-06-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: Samsung RB38A7B63B1 zwart

Zeer tevreden met de koelvries combinatie, mooie uitstraling. Koelt en vriest goed. Veel ruimte

Desmond 26-06-2022

Goede service, top product.

Geschreven voor: Samsung RB38A7B63B1 zwart

Heb wat andere koelkasten geprobeerd rond de 500 euro om goedkoop te zijn van een ander merk wat te maken heeft met bergwater?. Echter heb er alleen ellende van overgehouden. Levering wat niet deugde, koelkast werd niet koud en het was een kleine unit van 185cm.

Heb uiteindelijk voor dit model gekozen na de oude retour te hebben gestuurd deze joekel van 200+ cm is zelfs langer dan mij (198cm) wat ik normaliete niet gewend ben. Leuk om toch eens niet de top van de koelkast te zien. Het koelkast gedeelte is lekker ruim, goed belicht en heeft touch bediening voor de temperaturen met twee groentelades en een vlees/belleg lade. De vriezer heeft 3 compartementen ( die mijn metgezel volgooid ) dus had gehoopt dat de vriezer iets groter kon zijn en misschien het koelkast gedeelte wat kleiner. Maar het werkt.

De heren van de levering waren ook heel attent en behulpzaam. Met de hand brachten ze hem 3 etages omhoog (15meter) in mijn maisonette woning. Heel veel bedrijven weigerde dit te doen.

Voor mij een 100 punten product en 100 punten voor de levering. Het is nu afwachten hoelang deze het gaat doen aangezien de oude samsung koelkast lekker 13jaar meeging.

Pluspunten

• Grote koelkast
  • Touch bediening
  • Deuralarm
  • Lang
  • Goede koelcapaciteit/temperatuur

Minpunten

• Vriezer kon wat groter en koelkast wat kleiner.

a****@b*********** 25-06-2022

mooi design en veel ruimte

Geschreven voor: Samsung RB38A7B63B1 zwart

na op zoek te zijn naar een nieuwe koelvries combinatie kwamen we uit op de samsung en nog 2 merken. Na reviews te hebben gelezen bleef voor ons de samsung over. Bij ontvangst bleken de reviews ook te kloppen. Mooie koelvries met heel veel koelruimte . Ook het vriesgedeelte heeft lekkere diepen bakken waar je veel in kwijt kan. En natuurlijk niet te vergeten de uitstraling van het product. Mooi design en zeer te vreden mee

Pluspunten

• veel ruimte
  • bijna geruisloos

j******@t****** 15-06-2022
Geschreven voor: Samsung RB38A7B63B1 zwart

Zoals Samsung deze koel- vriescombinatie omschrijft is uiterst correct. Deze combinatie is echt stil.
Het uiterlijk is mooi van design, verborgen deurklinken. Strak geheel. De binnenzijde is prachtig goede verlichting, mooi weggewerkt Dashboard, genoeg ruimte, apart instelbare lade. In de deur genoeg flessen ruimte.
Vriesgedeelte hoeft niet ontdooid te worden en meerdere grote laden. Deur alarm.
In zijn geheel voldoet deze combinatie aan alle wensen. Deze combinatie van Samsung krijgt tot nu toe
Van ons 5 sterren.

Pluspunten

• Geluid
  • Binnenruimte
  • Kwaliteit
  • Indeling

c.nederlof 20-02-2022

Ziet er fantastisch uit, een mooie blikvanger in de keuken.

Geschreven voor: Samsung RB38A7B63B1 zwart

Gisteren pas geleverd, dus nog niet echt kunnen gebruiken, maar wat een mooie koel-vriescombinatie. We hebben hem gekozen om de kleur (zwarte deur) , de no-frost vrieslades en het energielabel (B). Hij ziet er echt supermooi uit. Lekker groot (203 cm hoog), voldoende ruimte om flessen en pakken neer te zetten. Speciale lades waarin groenten en fruit nog langer houdbaar zouden moeten blijven. Het belooft een topper te zijn.

Pluspunten

• mooie ruime koelkast
  • flessen en pakken kunnen rechtop
  • speciaal vershoudlades

Minpunten

• lades kunnen er niet uit.