Hisense RS694N4TFE zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Hisense RS694N4TFE zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

h**s@g**l.com 28-06-2022

Prijs/ kwaliteit is goed

Super apparaat !
Veel ruimte
Ijsblokjes automaat werkt prima en is geen luxe
Bediening is eenvoudig en duidelijk
Installatie was goed verzorgd en wielen onder koelkast is makkelijk voor verplaatsen

L.Hermsen 25-05-2022

Prachtige koelvriescombinatie maar helaas met veel geluid

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE zwart

Ik heb dit product gekozen vanwege de mooie strakke vormgeving. Ik ben heel tevreden over de indeling van de koel- en vrieskast. De groenten blijven in de 2 onderste laden langer vers. In de deur zitten meerdere mogelijkheden om flessen en kleinere potjes te zetten. De Icedispenser werkt prima en is mooi in de deur weggewerkt.
De reden dat ik geen 9 0f 10 heb gegeven zit hem alleen in het brommende geluid bij het aanslaan; dat varieert van 44-48 dB en duurt erg lang voordat hij weer afslaat. Ik heb dit gemeld bij de winkel waar ik het heb gekocht, maar zal dit ook bij HISENSE zelf melden. Tussen door hoor je het apparaat nauwelijks, maar als hij eenmaal aanslaat kan het soms uren of dagen doorgaan voordat hij een keer afslaat.

Pluspunten

• vormgeving
  • indeling
  • auomatisch ontdooien
  • mooie donker antractiet kleur

Minpunten

• Geluid van 42-48 dB bij aanslaan
  • Staat soms hele uren te brommen

Jelle Luyten 25-05-2022

Stijlvolle Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE zwart

Mooie, kwaliteitsvolle koelkast en diepvriezer voor een betaalbare prijs. Goede indeling van de vakken en ruime plaats om alles in op te bergen. Ook het geluid dat dit toestel maakt is zo goed als niets en dus zeer aangenaam als je een open keuken hebt. Tot een paar dagen geleden had ik nog nooit gehoord van het merk Hisense. Zeer blij met deze aankoop!

• Indeling vakken
  • Materiaal is +++++

Fem 15-05-2022

Bevalt zeer goed

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE zwart

Mooi product. Handig omdat er geen waterleiding aangesloten hoeft te worden. Geeft fijn gekoeld water, ijsblokjes en crushed ijs. Heel blij mee.
Bij plaatsing bleken er meerdere kleine deukjes te zitten en een barstje in het waterreservoir. Dit wordt (als het goed is kosteloos) opgelost.

Pluspunten

• Ruim, prima indeling (5 pers. huishouden)
  • Mooi design, zijkanten zijn zwart
  • Waterreservoir, dus geen leiding nodig

Monique dominikus 12-05-2022

Beste aankoop van het jaar!

Geschreven voor: Hisense RS694N4TFE zwart

Deze koelkast is nu 2 weken in gebruik en hij is ideaal. Veel opberg ruimte, zeer mooie uitstraling, degelijke kwaliteit, een pluspunt voor ons dat tie niet op de waterleiding hoeft aangesloten te worden. En de ijs/water dispenser werkt super.
De Amerikaans koelkast hoor je bijna niet.
We hadden nog nooit van het merk gehoord en zijn daarom blij verrast, en top dat je na registratie een van totaal 5 jaar krijgt 🤩

Pluspunten

• Designs
  • Ingebouwde waterreservoir
  • Ijsblokjes machine
  • De ruimte