Bosch KGE36MI40 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 47 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE36MI40 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Karin Dronkers 22-11-2016

mooie koelkast, praktisch ingericht, koelt prima

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Mooi design, praktisch ingericht met verschillende koudezones, kan veel kwijt.
Koelt goed, fijn om de temperatuur te kunnen aflezen.
vriesgedeelte doet het ook goed.
We zijn tevreden!

Pluspunten

• ruimte
  • verschillende koudezones

Prins 15-10-2016

Mooie RVS look deur

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

In toevoeging op vele andere reviews:
- mooie RVS look deur.
- er wordt verschillend over geluid geoordeeld. Bij ons in de koelkast stil.
- bij veel merken draait de deur naar buiten (uitswingt), waardoor de kast breder dan 60cm wordt. Bij ons staat de koelkast in een hoek, waardoor veel merken afvallen. Bij Bosch is dat wel goed geregeld.
- de warmte afgifte plaat aan de achterkant wordt nauwelijks warm. Dat betekent mi dat de koeling nauwelijks aan het werk is. Een goede isolatie dus.

Pluspunten

• stil
  • mooie RVS look

JeannetteB 06-10-2016

Een chique uitstraling en zeer gebruiksvriendelijk.

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Ik was al enthousiast over onze Bosch inbouwkoelkast en vandaag kwam dan de nieuwe Bosch koel-vriescombinatie. Eerst maar het uiterlijk: hij ziet er 'gelikt' uit, mooi van vorm en de zilveren kleur is heel chique.
Dan de binnenkant van het koelgedeelte: helder verlicht, in hoogte verstelbare glazen plateaus, de chillerhouder is erg praktisch voor vlees en vis, ruime groentelade met aparte inzet voor los fruit of kruiden. Een handig rek om de wijn liggend te koelen. De voorraadvakken in de deur geven veel opbergruimte. Het vriesgedeelte: ruim en overzichtelijk.
Door het gemak waarmee de losse onderdelen te verwijderen zijn, was het schoonmaken zo gebeurd. En het bedieningspaneel wordt duidelijk in de handleiding beschreven, dus het inschakelen gaf ook geen enkel probleem.
En dat alles in de energie categorie A+++, bravo Bosch!

Pluspunten

• mooi van buiten én van binnen
  • helder verlicht
  • overzichtelijke indeling

Minpunten

• kon geen aanwijzing vinden over de wachttijd

Rubke 19-07-2016

Nieuwe Koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Ik vind het een prachtige koelksast. Van binnen perfecte indeling en mooie heldere ledverlichting. Grote vriesvakken waar veel in kan.

Enige nadeel: Ik vind het geluid van de koelkast teveel

b 05-07-2016

Bosch koel-vries combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Nu een paar dagen in bezit. Het in gebruik nemen van de koelkast was een makkie, dankzij de 'idiot-sheet' waarin met duidelijke plaatjes de werking van de koelkast wordt uitgelegd.
Het apparaat is stil, heel soms hoor je wat zoemen of borrelen, deze geluiden horen bij een koelkast (valt op het idiot-sheet'af te lezen). Bij ons staat het apparaat in een open keuken, en in de woonkamer is hij niet te horen.
De koeling / vriezer is makkelijk in te delen en geeft ons genoeg ruimte voor de wekelijkse boodschappen (gezin van 4).
Fijne koelkast, dik tevreden.

Peter 28-06-2016

Bosch VitaFresh Koel-vries-combinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Geweldig mooi vormgegeven koelvriescombinatie van BOSCH! Praktisch ingedeeld met diverse lades en flessenrek. Ruime Groente- en Fruitlade met instelling van vochtigheidsgraad. Ideaal is de ChillerBox. Vis, vlees en vleeswaren blijven er langer goed door lagere temperatuur. Eerste indruk is heel positief!

mart en gabi 26-06-2016

Zeer tevreden

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Een heerlijke koel-vriescombinatie met een geweldige koelkastindeling, vrij geruisloos, alleen jammer dat het vriesgedeelte niet sneller waarschuwd als de deur niet goed dicht is.

Domingoss 23-06-2016

Tevredenheid

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Mijn gezin en ik zijn zeer tevreden met onze nieuwe aankoop . De koelkast die ik paar weken geleden besteld hebt werkt naar behoren . Ik zal mijn vrienden en vriendinnen hier zeker over informeren , dat de producten van Bosch goed zijn !

KGE36M140 23-06-2016

Mijn Bosch koeling

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Handige indeling, waardoor veel ruimte.
Diverse koel mogelijkeheden en makleijke temperatuur instelling. Kortom een erchte Bosch

Mariëtte 22-06-2016

Mooie koelkast met geweldig nieuw vershoudsysteem

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Nadat een concurrent van jullie ons twee maal teleurgesteld heeft in de levensduur, kwamen we uit bij Bosch. Vooral het vershoudsysteem bevalt ons erg goed; groente, fruit en vlees blijven veel langer goed en wat een heerlijk helder licht als je de koelkast opendoet. Het gaat wel beetje ten koste van de leggers, maar dat hebben we er wel voor over. We hopen op jarenlang plezier met deze koelkast.

Christel 17-06-2016

Fijne koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Fijne koelkast. Moest even wennen aan het licht binnenin. Voor iemand met n oogprobleem niet altyd even prettig, net als de groentela zonder duidelijke handgreep. (vriend heeft glaucoom en moeite met contrasten). In de winkwl heb je hier geen erg in...Kast is redelijk stil; soms n licht geluid als de deur open is geweest.Vingers op dd koelkast komen nog steeds voor. Maar de koelkng is super en groente blijft echt een stuk langer vers dan in mijn oude koelkast. Ben blij met deze aankoop.

abbi en sammie 16-06-2016

Mooie koel-vriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Een praktische, mooie, handige koel-vriescombinatie. We zijn er blij mee. Hij staat goed in de keuken, heeft een heel goede indeling en is heel stil. Snel geleverd en een goede uitleg wat betreft het verplaatsen van de deur van rechts naar links.

Paulo 13-06-2016

nice design, solid look and touch

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

excellent product, good quality and good look. I have been using the fridge for a couple of weeks, and so far my expectations have been met.

Taco 11-06-2016

Superkoelkast

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Deze koelkast voldoet aan al mijn verwachtingen, hij is stil, zuinig en mooi. Koelt goed en heeft fijne functies, zoals superkoelen/vriezen, vochtregulatie en temperatuuralarm. Alle waarden zijn eenvoudig en overzichtelijk in te stellen.

Christy 08-06-2016

So far, So Good

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Wilde al heel lang een Bosch koelkast, van de week was het eindelijk zo ver en heb ik er een aangeschaft. Na twee dagen heb ik nog niet heel veel ervaring maar de indeling is prettig. Er is goed nagedacht over gebruiksgemak en hij is mooi qua design. Hij is groot en heeft veel leuke features, zoals uitschuiflades, dranrekken en crispboxen. Ik ben er erg blij mee. Soms maakt hij wel een korte periode een raar geluid, een beetje regenachtig, misschien is het nodig. Ik hoop het.

Guido 04-06-2016

Heel erg blij mee

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Deze koelkast heb ik onlangs aangeschaft en bevalt mij heel erg! Kan hem een ieder aanraden. Vooral het feit dat er een 0 graden gedeelte in zit bevalt mij erg goed. De meeste koelkasten hebben allemaal rare foefjes die niemand gebruikt, maar met deze kan je de temperatuur instellen, een vakantiestand en that's it! Perfect voor mij dus en ik denk voor een ieder.

Christa 28-05-2016

Eerste indruk positief. Even wennen aan de nieuwe indeling en ledverlichting. Maar mooie ruime lades, ruime vriescapaciteit.

Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Koelkast nog maar net in gebruik. Dus nog even wennen en uitproberen. Wel iets meer geluid dan verwacht.

Arnold 16-02-2016
Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Heb het apparaat half mei 2015 aangeschaft en nu al doet ie het niet meer. De zelftests leveren niets op. Een servicemonteur zal binnen 48 uur contact met ons opnemen. Heb het vriesgedeelte eerder al twee keer moeten ontdoen van ijs terwijl wij het apparaat toch echt normaal gebruiken, geen deuren laten openstaan etc. Bovendien zijn de aanhechtingspunten van de glazen platen in de vriezer kwetsbaar. Er brak er bij het verwijderen al direct eentje af! Kon wel worden gelijmd. De vorige Bosch hield er ook al na 8,5 jaar mee op, dus ons vertrouwen in Bosch is er niet op vooruitgegaan..... Maar als de monteur de zaak zal hebben verholpen en we zijn een aantal maanden verder zonder problemen, zal ik dat zeker melden.

GK 23-01-2016
Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Prachtige koelkast. Van binnen en van buiten. Doet wat ie moet doen. Qua geluid absoluut af te raden in open keuken. Geluidssterkte weliswaar conform opgave maar je hoort twee derde van de tijd, zelfs op 8 meter afstand, het koelgas sissend stromen.

Salazar 12-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Zojuist ingebruik genomen mooie Bosch koelkast. LED verlichting is mooi maar hard. Apparaat is mooi afgewerkt. Totale ruimte valt wat tegen - komt omdat onze vorige 70 cm breed was...

J. Kluck 12-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Zo op het eerste gezicht een prachtige koelkast. Staat nu een paar dagen hier in huis. Was na aflevering heel snel op temperatuur; zelfs de vriezer was in drie uurtjes gereed.

Het geluidsniveau is echt top, hij is heel stil zelfs in het "super koelen" modus.

Ruim voldoende lades, vakken en andere mogelijkheden om spullen erin te doen. De flessenhouder is echt super handig!

Qua vormgeving is de RVS voorkant erg mooi, de zijkanten ogen ietwat goedkoop t.o.v. het RVS.

Marielle franken 01-07-2015
Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Mooie en zeer goede ruime koelkast maakt haast geen geluid en goede koeling.
hele fijne vriesgedeelte voor veel producten te gebruiken

Jordy1727 28-06-2015

Erg mooie koelkast.
De deuren omzetten is ook zo gedaan.
Met opstarten maakt ie nog best wat geluid. MAar eenmaal op temperatuur hoor je hem bijna niet.
Alles voelt degelijk en ziet er erg mooi uit. Qua gebruik weet ik het nog niet, daarvoor nog te kort in gebruik.

Jasper harmsen 26-06-2015
Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

Lang overwogen onze oude koel/vries combi te vervangen. Na bestudering energieverbruik snel de keuze gemaakt. Super strakke koel/vriescombi van Bosch gekocht. Ruime koelkast en grote vriesruimte met 3 grote laden. Een echte aanrader. Volgens berekening de aanschafkosten binnen 3 jaar terug verdiend.

Ji Ji 24-06-2015
Geschreven voor: Bosch KGE36MI40 rvs

ik ben er helemaal blij mee ik heb een goeie keuze gemaakt
Lekker ruim van binnen maakt geen herrie
En een holiday knop erg handig voor als je op vakantie gaat
Echt zuinig