Bosch KGE36MW40 wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 246 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch KGE36MW40 wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

voorma 29-08-2017

Koel vriezer

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Hij is nog geen 2 jaar oud en nu koelt hij niks meer ook de vriezer doet het niet voor een kast die een hoop geld gekost heb !!!!!!!!

Jacqueline Bulters 28-08-2016

Prima koelvrieskast

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Erg fijne koelkast.2 mooie lades voor kaas en vleeswaren en fruit en groentes...de vrieslades zijn wat kleiner dan mijn oude koelkast...komt door de dikkere wanden maar dat schijnt zuiniger te zijn met stroom...we zullen zien..erg mooi wit licht in de koelkast(vindt ik erg leuk)

Pluspunten

• Mooie handgrepen
  • 2 grote lades

keesje 26-08-2016

Bosch Koelkast KGE36MW40

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Goed isolerende A+++ koelkast.
Koelkast ziet er netjes uit.
Heeft prettige handgrepen.
Kwaliteit van de vrieslades valt wel tegen.
Lekker grote lades in het koelgedeelte met apart vershoudgedeelte voor vlees en natuurlijk een groente lade.
Ook een handig rekje voor flessen wijn e.d.

Pluspunten

• alarm bij niet sluiten

Minpunten

• kwaliteit vrieslades

Eddy Schiphorst 25-08-2016

Zeer gebruiksvriendelijk en energiezuinig

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Ik ben zeer tevreden over het gebruikersgemak van deze koel/vries combinatie. Op een eenvoudige wijze is de temperatuur in te stellen. Ook het uiterlijk ziet er mooi uit.

Pluspunten

• gebruikersgemak
  • samenstelling inhoud
  • energiezuinig

rob 23-08-2016

Snel koud, stil,uitstekend geschikt achter een omvormer

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

mijn gaskoelkast in mijn strandhuisje was defect. Een grote koelkast wordt zeer geapprecieerd door mijn 4 volwassen kinderen. Deze zeer energiezuinige en stille koelvriescombinatie is exact wat we zochten. Werkt perfect achter een omvormer en heeft ook een vakantiestand voor de periodes dat we niet in het huisje zijn. Geweldig Bosch. We overwegen nu ook onze oude koelvries in ons huis te vervangen die 4x zoveel energie gebruikt.terugverdientijd is ca 6 jaar. Dat is momenteel een betere investering dan een pensioenfonds

Koelvriescombinatie 18-08-2016

Klasse koelvriescombinatie,voldoet aan alle eisen. Super!

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Mooie overzichtelijke kast, goede indeling. Mooie vorm, praktisch, lekker koel, en zeer ideaal met alarm als de deur te lang open staat.

Pluspunten

• Ruimte
  • Mooie indeling
  • Lekker koel
  • Overzichtelijk

Aek 17-08-2016

Koelkast Bosch

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Ik heb hem sinds kort aangeschaft en ik heb er geen spijt van. Hij voldoet precies aan alle verwachtingen. Verhouding prijs en prestaties is perfect.

Pluspunten

• Geluid
  • Snelle koeling

Goed bedacht model binnen kant ,ben blij mee 12-08-2016

Goed bedacht model, blij mee

Fantastische koelkast

Ja, ik beveel dit product aan.

Pluspunten Het is een grote koelkast,De koelkast is heel zuinig,Het is een mooi design

Het is een hele handige koelkast want,het is goed verdeeld.Verder heeft het handige vakken zoals de ChillerBox,de CrisperBox en je kan de vakken makkelijk verplaatsen.Maar er is ook een VitaFrech en een handig flessenrek.In de koelkast is veel ruimte.

De koelkast is heel zuinig.Het is A+++.Het licht van de koelkast is goed de vriezer doet het ook goed. Ik ben heel blij met de koelkast. Bosch Bedankt voor deze mooie product

Pluspunten

• Zuinig
  • Ruim

Jenneke 12-08-2016

Mooi design en veel ruimte

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

We hebben de koelkast nog niet zo lang, maar het design en de ruimte zijn super. Door de verschillende vakken en planken is de koelkast erg overzichtelijk en kunnen we voor de hele week boodschappen kwijt.
Ook de energieklasse is een dikke plus voor dit apparaat. Kortom, erg blij met de aanschaf!

Pluspunten

• design
  • opbergruimte

Minpunten

• niets kunnen ontdekken

Van 't Rood 11-08-2016

Zuinig, handig vak voor vlees, grote lade in vriesvak

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Mooie zuinige koel/vries combinatie die ik gekocht heb als vervanging van mijn oude koel/vries combinatie. Ik heb hem met name gekocht omdat hij drie sterren zuinig is.

Hans Lachmansingh 11-08-2016

Goede prijs kwaliteit en duurzaamheid verhoudig

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

De koel- vriescombinatie is mooi van ontwerp, frisse kleur en uitstraling bij openen deur. Indeling goed, echter kan efficiënter met meer vakken.

Pluspunten

• prijs kwaliteit
  • uitstraling
  • led dus duurzaam
  • licht van gewicht

Minpunten

• indeling niet effiicient

Mani 11-08-2016

Prima koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Mooie moderne koelkast. Bijna niet te horen ten opzichte van de vorige 10 jaar oude Bosch. De ruimte binnenin lijkt wat minder maar de laden onderin compenseren dit.

• Energiezuinig
  • Led-verlichting
  • Stil
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Ruimte
  • Kleur handvaten

Taher Arsiwalla 10-08-2016

"Silent" & perfekte koeling/vriesen & ook energy zuinig.

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Miele na 8 jaar en 2 reparatie " geest opgegeven " de nieuwe bosch koel/vries combinatie... heel zuinig in gebruik & " silent" man hoert het bijna niet. Koelen & vriezen ...perfect ....prijs / qualitate verhouding heel goed. Aanbevelen

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Perfect koelen/ vriezen
  • Prijs/ qualitate gunstig

Patrick 10-08-2016

Helemaal tevreden!

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Nette indeling, mooie afwerking en stil voor een redelijke prijs. Verslade vraagt wat extra ruimte omdat je er niets voor kunt zetten.

Pluspunten

• Handig flessenrek
  • Grote vrieslade

Minpunten

• Verslade vraagt ruimte

Carla 03-08-2016

Een fantastische koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Wat een fijne koelkast: veel ruimte, zowel in het koel- als in het vriesdeel, heel energiezuinig en mooi vormgegeven. Ik heb de koelkast nu anderhalve maand en ben nog steeds erg blij ermee.

Anna Niem 01-08-2016

Fijne Koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Het is een erg fijne koelkast. De inrichting is zeer praktisch en aan alle producten is gedacht.

Daarnaast is hij erg stil en duurzaam. Dit alles in een net en modern ogend jasje.

Wij zijn er zeer blij mee.

Ingeborg 01-08-2016

Mooie ruime koelvriescombinatie!

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Ziet er prima uit en past erg veel in. Met name het speciale grote groente/fruit vak (0 graden) is erg groot, heel blij mee!

Amsterdam 29-07-2016

Amsterdam1

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Hij is stil, praktisch lades voor groente en fruit en ook voor vlees en vis.
Het is een hele handige koelkast want,het is goed verdeeld. Verder heeft het handige vakken zoals de ChillerBox, de CrisperBox en je kan de vakken makkelijk verplaatsen. Maar er is ook een VitaFrech en een handig flessenrek. In de koelkast is veel ruimte.

R Schipperen 21-07-2016

koel-diepvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Het is een A+++ kast, van buiten groot en stoer de inhoud binnenin is iets kleiner omdat het een energie zuinige kast is met dikkere isolatie in de wanden. Het koelgedeelte is op hoogte waardoor je alles beter kunt zien en eruit halen zonder op je knieën te moeten. Hij staat in de bijkeuken maar het geluid is zo rustig dat hij makkelijk in een keuken kan staan. Het handvat aan de deur is lekker groot, dat moet ook wel want je moet er wel flink aan trekken om de deur te openen. Dit betekent ook dat hij heel goed sluit. Het diepvries gedeelte heeft boxen met handgrepen die je er makkelijk uit kan halen wanneer je b.v. veel producten tegelijk erin wil doen. Er is 1 grote lade en 2 kleinere. Het alarm gaar af als de deur te lang open is. Een grote verbetering t.o.v. mijn oude apparaat.

tevrede 15-07-2016

een gelukkig man

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Mooie koelkast voor een mooie prijs .lust voor het oog .en mijn wederhelft blij ,goede indeling mooi led licht .top

paul vons 14-07-2016

mooie degelijke en zuinige koelkast

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Heb lang lopen twijfelen over deze of een koelkast van een ander merk. Uiteindelijk voor deze gekozen omdat ik de andere van binnen qua laden veel minder vond en die laden ook lang niet zover open gaan als degene van Bosch. De buitenkant ziet er ook super mooi uit. Daarnaast zeker ook gelet op wat het energieverbruik is van verschillende koelvriescombinatie en met 149kw per jaar de zuinigste a+++ die ik kon vinden.Met de lage prijs waar ik m nu voor kon kopen zeker een aanrader voor mensen die ook al een oudere koelkast hebben staan dan verdient de koelkast zich zelf terug.

Bosch KGE36MW40 07-07-2016

Erg blij met deze koel-vriescombi

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Veel ruimte en mooi apparaat.
Ben er erg blij mee en hoop dat deze lang mee gaat.
Ziet er zowel aan de buitenkant als ook aan de binnenkant goed uit.

opa 05-07-2016

super!!!!!

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

had ik enkele jaren eerder moet aanschaffen
alles bij elkaar koel/vries.gemak dient de mens.en dan ook nog voor een prijs die te betalen is.

Mark NH 04-07-2016

Uitstekende koel/vries combi

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Een eenvoudige maar strak vormgegeven koelkast, veel en goed bruikbare ruimte. Vriesgedeelte is prima maar niet super groot. Het grote vries vak is wel heel handig (hoog) maar voor grote gezinnen te klein.

Planken van de koelkast zijn in hoogte verstelbaar en de schuiflades hebben een praktische hoogte en in het geheel voor een niet heel hoge koelvriescombi veel ruimte.

Fam Van Eil 03-07-2016

Prima Koelvriescombinatie

Geschreven voor: Bosch KGE36MW40 wit

Na alle eigenschappen tegen elkaar te hebben afgewogen, gekozen voor de Bosch ipv Siemens. Apparaat ziet er goed uit en voelt robuust en solide aan. Nauwelijks hoorbaar. Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen maar de Bosch wasmachine gaat ook al jaren mee, dus daar heb ik vertrouwen in.