LG GMJ945NS9F roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de LG GMJ945NS9F roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Marloes0345 22-03-2021

veelzijdige koelkast

Geschreven voor: LG GMJ945NS9F roestvrijstaal

Super grote en veelzijdige Amerikaanse koelkast.
Wij hebben de koelkast nu een paar weekjes in huis. Echt oprecht een aanwinst. Veel vakken en in de vriezer heeft hij lades. Goed nagedacht over comfort en ruimte.

Wat ik wel jammer vind is dat de deuren helemaal open moeten om de vriezer la eruit te krijgen.

Pluspunten

• Koelt snel
  • Veel ruimte
  • Lekkere ijsblokjes

Minpunten

• Koelkast moet vrij staan

Manon Berends 04-03-2021

Een superfijne koelkast!

Geschreven voor: LG GMJ945NS9F roestvrijstaal

Deze megagrote koelkast heeft erg veel ruimte en ziet er heel erg luxe uit. Er is erg goed nagedacht over de indeling van de vakken, lades en deuren en hierdoor kun je erg veel producten koelen en invriezen. De materialen die gebruikt zijn voelen erg stevig aan. Hij kan tegen een stootje!

Hij is binnen no time koud en hierdoor is hij snel te gebruiken. Het aansluiten ging vlot en gemakkelijk. De wifi-connectie maken ging stroef, maar dat kan ook liggen aan het feit dat we in de berging (plaats van de koelkast) niet optimaal ontvangst hebben. De wifi-connectie kun je gebruiken om de koelkast te koppelen met je telefoon door middel van een app.

De deuren en lades openen en sluiten erg goed, ik vind dit vooral in de vriezer een enorme verbetering ten opzichte van 'klassieke koelvriescombinaties'. De verlichting in de koelkast (ook in de vriezer!) is erg praktisch en fijn. Ook staat het mooi en afgewerkt.

De functie voor het maken van ijsblokjes en crushed ice werkt goed. Ik vind dit geen must voor een koelkast, maar het is in dit geval een fijne bijkomstigheid.

Al met al kan ik niet anders zeggen dat dit een topapparaat is. Ik heb nog nooit zo'n fijne koelkast gehad! Ik raad het aan iedereen aan.

• Heel veel opbergruimte
  • Koelt erg snel
  • Goede en fijne verlichting
  • Aan te sluiten op de wifi

Minpunten

• Redelijk hoge prijs

GMJ945NS9F 03-03-2021

The american Dream

As the title says;

Dit is echt een droomkoelkast. Als je hier nog ruimte in te kort komt, doe je iets verkeerd.
Ik heb hem netjes bezorgd gekregen(rechtop) en binnen 4 uur was hij ijskoud.

Ik heb de waterleiding op een bestaande kraan kunnen aansluiten. De eerste dag al een paar keer tevergeefs geprobeerd ijs te krijgen maar dat heeft tijd nodig (12-uur om precies te zijn).

De volgende dag wakker worden en er zat een hele bak met ijsblokjes op mij te wachten. Wat een plezier. Het brengt echt dat gevoel van de Amerikaanse hotels terug. De crusher werkt perfect. HEt water is koud.

Pluspunten

• Megaveel ruimte
  • Ziet er netjes en geordend uit

Minpunten

• Houd rekening met grootte

Jeroen E. 03-03-2021

Nog groter dan verwacht

Geschreven voor: LG GMJ945NS9F roestvrijstaal

Vergeleken met onze oude Amerikaanse koelkast (ander merk) van 10 jaar oud is deze koelkast een stuk ruimer. En dat terwijl de buitenmaten hetzelfde zijn. De indeling met bovenin de koelkast (364L) en onderin de diepvries (199L) geeft veel meer ruimte. Helemaal wanneer je beide koelkastdeuren openzet. Je hebt dan 2 hele grote schappen beschikbaar. Daarnaast heeft de koelkast nog 2 fruit/groente lades. Handig is de schuif op deze lades waarmee je het vochtgehalte kunt regelen specifiek voor groente of fruit.
Op de bodem van het koelkast gedeelte zijn nog 2 kleine opbergvakjes gemaakt ideaal voor bijvoorbeeld eieren. Erg handig is de weggewerkte ijs/water machine in de deur. Hij is zo mooi weggewerkt dat er zelfs nog plek is voor bakjes aan de deur. Handig is dat je de ijsmaker ook fysiek kunt uitschakelen met een knop op de ijsmaker zelf. Dit kan niet op het bedieningspaneel van de koelkast zelf. De klontjes van de ijsmaker zijn van een prima formaat. De crush functie vermaalt de ijsblokjes in kleine stukjes. Erg handig is ook de verlichting bij de water/ijs uitloop. In het donker een glaasje gefilterd koud water tappen is geen probleem. Er zit zelfs een ingebouwde UV reiniginsfunctie op de water/ijsuitloop die elk uur 10 minuten loopt. Dit voorkomt viezigheid en bacteriën. Ideaal!
De water aansluiting van de koelkast is makkelijk aan te sluiten. Plug en play zeg maar. Wij hebben de waterslang aangesloten op een wasmachine kraan. Dit past perfect. Je kunt een waterfilter gebruiken (die 6 maanden mee gaat), maar dit hoeft niet. Over filters gesproken, er zit ook een Pure N Fresh filter in welke geurtjes minimaliseert (filter gaat ook 6 maanden mee). Dit werkt meteen na het aanzetten van de koelkast. De nieuwe koelkast geur was vrijwel gelijk verdwenen.
De koelkast heeft Wifi en via de LG ThinQ app kun je de temperatuur instellen op afstand. Handig is dat je de extra freeze functie kunt aanzetten wanneer je onderweg bent naar huis met de boodschappen. Je verse voedsel kan dan extra snel worden ingevroren. Ook eventuele foutmeldingen krijg je door via de app.
Het enige minpuntje is dat de mooie afwerking wel wat gevoelig is voor vingerafdrukken.

Pluspunten

• Grote inhoud Koel en vriesgedeelte
  • Pure N Fresh
  • Compacte ijsmaker
  • Wifi

Minpunten

• Gevoelig voor vingerafdrukken

Greet 28-02-2021

Mooie grote Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: LG GMJ945NS9F roestvrijstaal

Deze Amerikaanse koelkast is echt een aanwinst in je keuken , hij is heel ruim en heel stil ,
En is na het aansluiten snel op temperatuur met fast freeze functie . De ijsmaker (water ijsblokjes en crunch mogelijk ) zit mooi in de deur weggewerkt en gaat zo niet van je ruimte in de koelkast af . Waar je wel rekening mee moet houden is dat als je koelkast dicht tegen een muur staat je de deuren niet helemaal open kan doen en je zodoende niet goed alle lades open kan krijgen , het werkt dus optimaal als hij helemaal vrij of stukje van en muur af staat .
Je kunt de koelkast ook aansluiten op WiFi zodat je via de app kan zien hoe de temperatuur van de koel en vries kast is . Verder is 1 deur een dubbele deur , als je de dingen die je het meest gebruikt daar in zet , verlies je dagelijks minder energie omdat je de koelkast minder helemaal open hoeft te doen . Al met al zijn we tot nu toe erg tevreden

Pluspunten

• Energie zuinig
  • Veel ruimte binnenin de vriezer en koelkast

Minpunten

• Liefst vrijstaand neer zetten
  • Veel ruimte nodig om neer te zetten

Michael 24-02-2021

Top apparaat

Geschreven voor: LG GMJ945NS9F roestvrijstaal

Het design is echt heel mooi.
Het gebruiksgemak is zeer makelijk
Amerikaanse koelkast met waterdispenser en ijsmaker is erg handig.
Door Cooling: 32% sneller koelen scheelt veel stroom en tijd.
Door-in-Door: Snel toegang tot je meest gebruikte producten is echt heel maklijk.
Grote inhoud 563 liter
Inverter Linear Compressor: 32% zuiniger scheelt mooi.
Koelruimte met inhoud van 364 liter is echt groot.
Vriesruimte met inhoud van 199 liter veel ruimte.
Reguleer de temperatuur vanaf een afstand metde Smart ThinQ app van LG heb ik zelf niet gebruikt.
No Frost instelling voorkomt ijsvorming.
Zeer stil slechts 36 dB echt mega stil.

Het is echt een helemooie Amerikaanse koelkast.

Pluspunten

• Inhoud
  • Uiterlijk

Minpunten

• Niets

aanwinst in de keuken 24-02-2021

aanwinst in de keuken

Geschreven voor: LG GMJ945NS9F roestvrijstaal

Ik heb voor dit product gekozen omdat wij al een Amerikaanse koelkast van LG hebben en al meer dan 10 jaar ,tot op de dag van vandaag geen enkele klacht en doet zijn werk waarvoor hij is uitstekend.
het koelgedeelte zit in de bovenste 2 deuren ,lekker breed en overzichtelijk en het opvouwbaar plateau is een uitkomst.
Wat als eerste opviel met het aansluiten van het water het gemak vh plaatsen van de waterfilter in de linker boven deur,dus konden we meteen er gebruik van maken.
de ruimte wat je nu heb met de koelkast is enorm ,met de vorige is het altijd passen en meten als je een ovenschaal of een grote pan moet plaatsen en nu geen probleem, tot nu toe geen vreemde luchtjes geroken.
De Ledverlichting is perfect je ziet alles duidelijk,de dubbele deur aan de rechterkant met de knop onder aan de deur voor het openen vh koelgedeelte is een gemak en kan je flessen in kwijt en ook makkelijk te pakken.
De 2 onderste deuren van het vriesgedeelte is ook een openbaring met de uitschuifbare lades,voorheen moest je altijd hard trekken aan de lades om het open te krijgen dus dit is een groot pluspunt.
het geluid van deze koelkast hoor je haast niet en ook het ijs wat aangemaakt wordt dat geluid is minimaal,tot dusver erg tevreden met deze eyecather in onze keuken

Pluspunten

• lades vriesgedeelte
  • ruim overzicht koelgedeelte