ETNA AKV178 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV178 op Kieskeurig.nl.

Helena 31-05-2021

Zwarte design koelkast met een relatief laag energieverbruik

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Ik heb een hele studie gemaakt rond de aankoop van een nieuwe Amerikaanse koelkast (normaal hebben deze een hoog energieverbruik). Bij Etna vond ik een betaalbare koelkast met een uiterst moderne design, een relatief laag energieverbruik en goede garantie. De koelkast maakt voor een Amerikaanse koelkast te zijn weinig storend geluid. Het toffe hieraan is dat een aparte ijsblokjes-maker werd meegeleverd dus een extra aansluiting op het water hoeft niet eens waardoor er extra aan water wordt bespaard en alleen de hoeveelheid ijs dat nodig is kan verbruikt worden.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • energiezuinig/géén aansluiting op het water nodig
  • een handige ijsblokjes-maker is aanwezig
  • zeer mooi design
  • ruime koelkast

Officiele reactie van Atag 01-06-2021

Beste Helena,

Leuk om te lezen dat je na een uitgebreide studie hebt voor gekozen voor de AKV178 en dat deze ook aan al je verwachtingen voldoet. Bedankt voor je feedback en mooie reviewscore. Hier zijn wij uiteraard erg blij mee.

Wij wensen je veel “koel” plezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

k**w@l**e.nl 15-05-2021
Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Ik word elke keer blij, wanneer ik een deur open trek. Echt veel ruimte, zowel in de vriezer als in de koeling. Lekker overzichtelijk met vaste planken. Ik hoor hem niet en hij staat tussen de keuken en de woonkamer te 'shinen'.

Pluspunten

• Stl
  • Veel ruimte

Officiele reactie van Atag 17-05-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze positieve review. Hier worden wij erg blij van wanneer een klant zo tevreden is over ons product. Wij wensen u veel koel plezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

Pim 07-05-2021

Enorm ruime koel/vries combi

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Het uiterlijk en innerlijk is zeer indrukwekkend (ruim), alle vrienden en bekenden vinden hem mooi en wekken de indruk dat zij hem ook zouden willen aanschaffen.
Eerst hadden wij nog wat twijfels over de vele schappen in het vriesgedeelte in plaats van lades. Wat wij niet verwacht hadden is dat de schappen een veel beter overzicht geven van wat je werkelijk in de vriezer hebt opgeslagen. Ook de deurbakken geven extra veel opbergruimte. Pizza's zonder doos, passen eenvoudig op de zij in een lade.
Het koelgedeelte met 2 zeer grote lades en ruime schappen brengt daarnaast alle ruimte en meer dan wat je nodig hebt. Ook hier weer zeer diepe deurvakken waar nog veel extra zaken in passen.

Onze verwachtingen zijn overtroffen. Goed om te weten is het dat wij oorspronkelijk op zoek waren naar een gewone 178cm koel vries combi, door deze ruimere/grotere aanschaf konden echter ook onze extra kelder vriezer en koeler uitgeschakeld worden, waardoor wij nu 1 apparaat gebruiken in plaats van 3.

Pluspunten

• Zeer ruim
  • Betaalbaar
  • Onbekend alternatief voor een traditionele combi
  • Mooi RVS front

Minpunten

• Zijkant is grijs gelakt

Officiele reactie van Atag 10-05-2021

Beste Pim,
Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over het uiterlijk, de ruimte en het weinige, stille geluid van deze koel/vriescombinatie.
Chantal webcareteam ETNA

Celleke 27-04-2021

Mooie degelijke koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Grote koelkast met veel plaats zowel in de koelkast als in het diepvries gedeelte met handige vakken in de deuren.

Pluspunten

• Veel plaats
  • Duidelijke temperatuur instellingen

Officiele reactie van Atag 28-04-2021

Beste Celleke,

Bedankt voor je tijd om een beoordeling te schrijven over deze side-by-side koelkast.
Het doet ons steeds een plezier om te lezen dat onze gebruikers tevreden zijn van onze producten en de kwaliteit ervan.

Veel plezier met deze blikvanger.

Groet Heidi

Top Amerikaanse koelkast 25-04-2021

Zwarte variant: een echte eye catcher

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

We zochten specifiek een zwarte Amerikaanse koelkast omdat deze kleur beter past in onze woonkamer/keuken.
Onze meubelen zijn donkereiken. Het is een eye catcher in de keuken zonder dat hij overdreven aanwezig is.
De indeling en grootte is meer dan voldoende voor 2 personen. In de reviews las is dat hij veel geluid maakte. Wij ervaren dit niet zo: hij is veel stiller dan onze vorige koelkast( liebherr). De gemoffelde zijkant vind ik prachtig. Je ziet heel weinig vingerafdrukken op de deuren. Het is een zwarte koelkast, maar in het lamplicht is het net alsof hij lichter wordt. Heel mooi. Wat een aanwinst!!

Pluspunten

• Indeling
  • Overzichtelijkheid
  • Heel stil

Minpunten

• Zou het echt niet weten

Officiele reactie van Atag 26-04-2021

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de side-by-side koelkast AKV178RVS van ETNA aan je verwachtingen voldoet. Veel (koel) plezier gewenst met je aankoop.

Met vriendelijke groet, Alice

Annemieke 07-04-2021

Geen belachelijk grote Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Geen belachelijk grote Amerikaanse koelkast, wij zijn er content mee.
Er zitten fijne lades in, zowel in het koel als vries gedeelte. De indeling voor de legplateaus is goed, ze hebben een vaste plek, er valt dus weinig in de schuiven.
We hebben 'm goed waterpas gekregen.
Het geluidsniveau is prima te doen, maar de 43db haalt hij wel.
Het materiaal aan de zijkanten is minder fraai dan dat aan de voorkant, een foto daarvan was wel goed geweest. Hij staat bij ons in de woonkeuken, maar we beplakken de zijkant met een fraaie print: probleem opgelost.
Hij was stevig verpakt.

Pluspunten

• goede indeling
  • veel ruimte
  • deuralarm
  • temperatuur instellen
  • prijs/kwaliteit

Minpunten

• zijkanten

Officiele reactie van Atag 08-04-2021

Beste Annemieke,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Jb 06-04-2021

Mooi strak en veel ruimte

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Een super mooie 2-deurs combinatie. Veel ruimte met goed ingerichte indeling. Erg blij mee! Mooi zwart design wat nu helemaal hip is.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Indeling

Officiele reactie van Atag 07-04-2021

Beste Jb,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie en enthousiaste review. Leuk om te lezen dat je hebt gekozen voor deze fraaie koel-vriescombinatie van ons merk ETNA.

We wensen je heel veel plezier van deze aankoop.

Ferdy W. 22-03-2021

mooi design en enorm stil,vragen ons af of het wel aan staat

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

3 maanden moeten wachten omdat deze tijdelijk niet leverbaar was maar dan krijg je uiteindelijk ook wel wat. Mooi design en enorm stil. Staat bij ons op de scheiding keuken/woonkamer maar je kan een speld horen vallen. Van binnen enorm ruim en geweldig verlicht. Het bakje voor het maken van ijsblokjes ziet er vrij simpel uit maar werkt perfect en kun je overal in de vriezer plaatsen. Misschien een 2e bakje aanschaffen ingeval van een feestje ;-), voldoende ruimte in ieder geval. Tot slot: het is niet dat ik het mis (oude apparaat had dit tenslotte ook niet) maar het zou prettiger zijn wanneer je de binnentemperatuur aan de buitenkant zou kunnen aflezen.

Pluspunten

• ruimte
  • geluidsniveau
  • design

Minpunten

• nog geen minpunten

Officiele reactie van Atag 23-03-2021

Beste Ferdy,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie, positieve en uitgebreide review.

Dit is waar wij het voor doen, producten ontwikkelen voor consumenten waar men blij van wordt.
Dank voor de tip ter verbetering, wij gaan het doorgeven.

Wij wensen u veel (koel) plezier toe van uw aankoop.

Alice Webcareteam ETNA

Raymond 19-03-2021

Mooie grote koel/vries combinatie

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Mooi design en heel ruim zowel vries als koel gedeelte, kast is netjes afgeleverd en was goed verpakt, niks mis mee !

Officiele reactie van Atag 22-03-2021

Beste Raymond,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over het mooie design en de ruimte van deze ETNA side-by-side koelkast.

Officiele reactie van Atag 22-03-2021

Beste Raymond,

Dankers 26-02-2021

ETNA AKV1178RVS

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Mooi ogende amerikaanse koelkast, handige indeling, met ijsblokjesmaker, deuralarm, flessenrek. Ben tevreden op het geluid na. Dit is niet zo prettig.

Pluspunten

• uiterlijk
  • indeling
  • flessenrek
  • deuralarm
  • prijs

Minpunten

• maakt lawaai

Officiele reactie van Atag 01-03-2021

Geachte heer/mevrouw Dankers,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Goed te lezen dat onze vrijstaande koel/vriescombinatie zo naar wens is. Voor wat betreft het geluid kunnen we wat uitleggen: de koel/vriescombinaties van tegenwoordig produceren meer inspuitgeluiden omdat volgens de huidige milieuwetgeving, milieuvriendelijker koelvloeistof gebruikt dient te worden.

Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

We wensen u heel veel plezier van deze aankoop.

Appelscha 16-02-2021

Amerikaanse koelkast met diepvries deel

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Mooi design en energie zuinig door A++ Prijs/kwaliteit/inhoud heel goed. (concurerend in de markt)
Dit is de RVS uitvoering, dit is alleen de voorkant, zijkanten zijn gelakt(zou in de omschrijving moeten staan)
Ik heb veel en lang produkt vergelijk gedaan op internet tijdens de lock down en dit vondt ik de "Beste Koop"
Ik beveel dit produkt aan.

Pluspunten

• energie zuinig
  • design

Minpunten

• niet geheel rvs kleur(aanbeveling)

Officiele reactie van Atag 17-02-2021

Beste Appelscha,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide review
Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen u veel plezier van deze aankoop.

Iris en Fabio 11-02-2021

Grote mooie ruimtelijke frigo

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

We zochten een minder diepe Amerikaanse koelkast om in onze berging te plaatsen op een verhoogje van 65 cm. Deze koelkast heeft een mooie moderne strakke look, maar is ook van binnen erg ruimtelijk en gestructureerd. Dit zowel voor het koelkast als frigo gedeelte. De frigo bestaat uit zeer degelijke materialen. Er is zeer goede koeling en het maakt geen lawaai. Er is een handig hangijzer voorzien voor flessen in te bewaren. Er is wel geen charcuterie/belegbak maar dit stoort niet. Bij de diepvries is een ijsbakje voorzien, dit is ook erg handig. We zijn erg tevreden!

Pluspunten

• Ruimtelijk
  • Mooie afwerking
  • Gemakkelijke bediening

Minpunten

• geen geïntegreerde charcuteriebak

Officiele reactie van Atag 12-02-2021

Beste Iris en Fabio,

Wij stellen het zeer op prijs dat jullie de moeite nemen om deze mooie review te schrijven. Hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het design, indeling en de gemakkelijke bediening.

Wij wensen jullie veel koel plezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

Gerritsen 31-01-2021

Veel ruimte, mooi design

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Voor ons gezin met 8 personen is dit een ideale koel/vriezer, veel ruimte en een strak design. De groente lades zijn groot en hierin blijft alles lang vers.

Pluspunten

• ruimte
  • overzichtelijke indeling
  • design

Officiele reactie van Atag 01-02-2021

Beste heer/mevrouw Gerritsen,
Dank u wel voor deze mooie reviewscore. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over het het design, de ruimte en de overzichtelijke indeling van deze side-bij-side koelkast van ETNA. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
​Met vriendelijke groet,

Remco 28-01-2021

Moderne, ruime goed geprijsde koel/Vries combinatie

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Wij hadden een nieuwe koelkast nodig en wouden en maatje groter. Ons of viel op side by side koelkasten.
We vonden ze alleen vaak lomp of duur.
Tot ons oog op deze Etna viel.
Hij zag er modern en strak uit met zijn RVS uitstraling.
En de prijs was echt super vergeleken maar andere merken.

In volle verwachting wachten we tot hij de volgende dag werd geleverd.
Hij zat goed stevig verpakt en een duidelijke gebruiksaanwijzing zat er bij.
Al wijst alles voor zich.
Ook zit er een handige ijsblokjes maker bij, we waren hier sceptisch over maar het werkt echt.
Ook de deuren zijn mooi stevig en vallen ook goed telkens dicht. Mocht er toch per ongeluk een deur open blijven staan gaat er een zacht alarm af.

Al met al een super koop.

Officiele reactie van Atag 29-01-2021

Beste Remco,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen met het plaatsen van deze fantastische review. Het is erg leuk om te lezen dat je zo enthousiast bent over deze side-by-side koelkast. Ik wens je veel plezier met deze eyecatcher, om even in de engelse termen te blijven.

Groet Heidi

Beau 21-01-2021

Mooie, ruime koelkast voor een goede prijs

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Goede prijskwaliteit-verhouding. Je krijgt veel voor de prijs die je betaald.
Het is een hele ruime en grote koelkast waar je veel spullen in kwijt kunt.
Mooi design
Makkelijk te installeren, het enige wat je hoeft te doen is de stekker erin te steken.

Pluspunten

• Goede prijskwaliteit-verhouding
  • Ruim

Minpunten

• gevoelig materiaal
  • maakt soms beetje lawaai

Officiele reactie van Atag 25-01-2021

Beste Beau,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de goede prijs kwaliteit verhouding, de ruimte en het design van de koelkast.

Cindy 22-12-2020

Veel ruimte, goede indeling

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Op zoek naar een ruime koelvriescombinatie zonder water en ijsblokmodule die betaalbaar is en deze bij deze gevonden.

Pluspunten

• goede indeling en veel ruimte
  • schuifjes gaan vlot en niet stroef

Minpunten

• temp instellen is zoeken en schommelde in't begin
  • geen afleesbare temp (opgelost met thermometertje)

Officiele reactie van Atag 23-12-2020

Beste Cindy,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Wensen je veel koel-en vriesgemak toe.

lies 10-12-2020

veel ruimte, mooi design

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

ik heb de zwarte versie van de koelkast gekocht. op het eerste zicht nogal groot, maar wat een mooie koelkast. En heel erg veel ruimte binnenin. Goed verlicht in zowel koel-als vriesvak. zeer tevreden met mijn aankoop

Pluspunten

• design
  • ruimte