ETNA AKV178 rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA AKV178 rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

d********@c******** 28-12-2022

Geweldige Amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV178ZWA

Wij hebben deze ruime en nagenoeg geruisloze amerikaanse koelkast nu bijna 1 jaar in gebruik. Standaard 5 jaar garantie erop. Wat een geweldige mooie machine, geen min punten gevonden.

Pluspunten

• Ruim
  • Mooie uitstraling
  • Weinig geluid

Officiele reactie van Atag 29-12-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat na 1 jaar jullie nog zo tevreden zijn met de Amerikaanse koelkast. De 5 jaar garantie is ook zeker mooi meegenomen.
We wensen jullie nog veel koelplezier!

Kim
Webcare ETNA

c********@h********** 06-09-2022

Maliaja

Geschreven voor: ETNA AKV178ZWA

Ik ben blij met deze mooie strakke , ruime betaalbare koelkast
je hoort hem niet of nauwelijks de enige minpunt zijn de vingerafdrukken op de
de zwarte koelkast

Officiele reactie van Atag 07-09-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor deze review. Wat leuk te lezen dat jij zo blij wordt van het design en de inhoud van deze ETNA side-by-side koelkast. Wij wensen je heel veel plezier met deze aankoop!

Chantal
Webcare ETNA

mevr.a.thijssen@gmail.com 11-03-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Oude koelkast ging kapot dus de zoektocht naar een betere vervanger ging van start. Het probleem was echter dat of de vriezer te klein was of de bakken niet naar zin. De neiging voor een Amerikaan was er al maar ze zijn zo duur maar dat zijn de normalere koelkasten ook. Je kan het zo duur maken als je wilt.

Toen zag ik de koenic staan welke iets duurder was als deze etna. Maar bij deze kreeg je een ijsblokjes maker. Voor de rest waren ze wel gelijk. Dus ik ben voor de etna gegaan. En deze bevalt behoorlijk. Geluidloos, tenminste ik hoor hem niet hoor.

In de koeling heb je genoeg opslag. Alleen jammer dat je de planjes niet kan verstellen. Maar dat is met die ruimte die je hebt zo aan te passen gewoon wat dingen omdraaien.

Vriezer is handig dat er een licht is. En de vakken in de deuren.. ik wist niet eens dat dat zo handig kan zijn.

Ik kan voor iedereen die een Amerikaanse koelkast wilt deze echt aanraden.. hij staat hier in de gang want de keuken daar past ie niet. Kleine keuken. Maar in de gang staat hij ook niet lelijk.

Pluspunten

• Licht vriezer
  • Ruimte in overvloed
  • Geluidloos
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Indeling niet aanpasbaar

Officiele reactie van Atag 14-03-2022

Beste mevrouw Thijssen,
Bedankt voor deze uitgebreide review. Wat fijn dat u de side-by-side koelkast iedereen aanbeveelt. Deze ruimte in overvloed heeft en geluidloos is. Wij wensen u veel koel- en vriesplezier!

JelCin 17-02-2022

Prachtige koelkast met luxe matzwarte uitstraling

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Wij hebben de mat-zwarte uitvoering gekocht (AKV178ZWA) maar deze was niet te selecteren bij het schrijven van deze review.

Deze gekocht tijdens black-friday bij Mediamarkt voor €726.00

Wij hebben dit model online uitgekozen en in de winkel besteld omdat deze niet in de winkel stond.

De mat-zwarte kleur is werkelijk schitterend. Een luxe uitstraling in de keuken.

Deze Amerikaanse koelkast heeft een speciale motor waardoor hij 10kg zwaarder is dan normaal. 95kg.

Pas thuis realiseerden wij ons dat het plaatsen en verplaatsen van deze koelkast funest zou zijn voor onze vloer van vinyl. Het gewicht zou alles kapot trekken.
Via de klantenservice van Etna kregen we echter te horen dat er wieltjes onder zitten waardoor verplaatsen makkelijk zou gaan.

Dit bleek ook zo te zijn. 4 wieltjes met stelknoppen waardoor de koelkast soepel verplaatsbaar is zonder schade aan te richten. (We hadden echter voor de zekerheid laminaat gelegd).

Let wel op: Amerikaanse koelkasten worden ivm gewicht en omvang niet geplaatst door de leverancier. Hier moet je apart €60.00 voor betalen.
Niet doen. Zonde geld. Koelkast is perfect en superstevig verpakt en makkelijk zelf te plaatsen door de wieltjes.

Het geluid van de motor zou harder moeten zijn dan een normale motor maar daar is niets van te merken. Open keuken.

De opbergruimte is fantastisch net als de ledverichting, ijsblokjes maker en display op de vriesdeur.

Deze Amerikaanse koelkast van Etna is echt 1 van onze beste aankopen ooit en raden we iedereen aan.

Ander groot pluspunt is de duidelijke Nederlandse website met informatie, handleidingen en vlotte klantenservice.

Pluspunten

• Luxe uitstraling
  • Veel opbergruimte
  • Makkelijk verplaatsbaar
  • Prima klanten service
  • Stille motor

Officiele reactie van Atag 18-02-2022

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank dat je de moete hebt genomen om deze enthousiaste en uitgebreide review te schrijven. Erg fijn om te lezen dat je niet alleen zo enthousiast bent over het design, de gebruiksvriendelijkheid en het geproduceerde geluid van de AKV178 maar ook over onze service.

Wij wensen je veel koelplezier toe!

Eeme 30-01-2022

Mooi, degelijk afgewerkt en zuinig met energie.

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Fantastisch apparaat, super mooi. Doordachte indeling. Veel ruimte in het apparaat. En energie zuinig.

Pluspunten

• degelijkheid
  • goede materialen
  • indeling zeer functioneel
  • mooi apparaat.

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 31-01-2022

Beste Eeme,

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de uitstraling en ruimte in de koelkast. Dat je zo tevreden bent met je koelkast is waar wij het allemaal voor doen.
We wensen je veel koelplezier toe.

o**********@g******** 14-01-2022

Ideale amerikaanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Sinds 11 januari heb ik Etna AKV178RVS in gebruik genomen en ik ben erg tevreden met mijn aankoop.
De pluspunten zijn als volgt:
Ideale afmetingen, zowel van buiten als inhoudelijk
Ziet er mooi uit
Relatief stil, in tegenstelling tot de eerdere beweringen
Prijs kwaliteit verhouding is heel goed
Ik beveel dit product zeker aan

Pluspunten

• Ideale afmetingen
  • Ziet er mooi uit
  • Relatief stil
  • Goede indeling

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review en mooie cijfer. Leuk om te lezen dat u tevreden bent met de uitstraling en ruimte van de koelkast.
Wij wensen u jaren koelplezier toe.

​Met vriendelijke groet,

swinkelswesley@gmail.com 13-01-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Ik heb deze etna amerikaanse koelkast vandaag in gebruik genomen en ben al vanaf het eerste uur dat hij aanstaat zeer tevreden hij vriest al meteen super en het koel gedeelte koelt super.
Maakt weinig geluid en opslag ruimte is geweldig .
Mooi design .
Ben erg tevreden !!!!
Erg Tevreden Nieuw Apparaat
dat is ETNA!! En 5 jaar garantie

Pluspunten

• Alleen maar pluspunten

Minpunten

• Geen minpunten ontdekt

Officiele reactie van Atag 14-01-2022

​Beste Wesley,

Hartelijk bedankt voor de moeite en tijd die je hebt genomen om een review te geven over de AKV178RVS.
Je creativiteit waar de letters ETNA voor staan, vind ik erg 'koel'!

Veel plezier met deze eyecatcher in je keuken.

Groet Heidi

G. Lettink 03-01-2022

AKV178RVS

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Erg mooie degelijke Amerikaanse koelkast.
Veel ruimte en goede afwerking. Koelt goed en het vries gedeelte is goed ingedeeld. Het instellen van de temperatuur van het vries en koel gedeelte is erg handig. Er kunnen grotere stukken vlees in het vries gedeelte en dit is handig als je een fanatieke BBQer bent en je vlees besteld voor langere periode. Echt een aanwinst in ons huis.

Pluspunten

• Instelbare temperatuur
  • Veel opberg ruimte

Minpunten

• Hij is wat gehorig maar niet storend

Officiele reactie van Atag 05-01-2022

Beste heer/mevrouw Lettink,

Vriendelijk bedankt voor uw mooie en duidelijke beoordeling en wat fijn dat deze koel/vriescombinatie zo goed bevalt!
Wij wensen u nog vele jaren plezier en gemak van deze aankoop!

f************@z******* 29-12-2021

eenaanrader

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

mooi product paste precies waar we het wilde .Voldoet aan onze verwachtingen.

Pluspunten

• mooi
  • koelt goed

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat de AKV178RVS aan je verwachtingen voldoet. Bedankt voor deze mooie feedback.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

mc 26-12-2021

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Ruim 2 maanden in gebruik en tot nu toe heel tevreden. Koelt en vriest super!

Pluspunten

• Vriest goed
  • Koelt goed
  • Stil
  • Ziet er mooi uit

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank dat je de tijd heeft genomen om deze mooie review te plaatsen. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de AKV178RVS en je deze tevens ook aanraadt.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

n************@h********** 18-12-2021

Zeer ruime en betaalbare gezinskoel/ vriescombinatie

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Heerlijk ruime koel/ vriescombinatie. Erg stil en eindelijk voldoende ruimte om de weekboodschappen te kunnen bergen. De koelkast heeft na de weekboodschappen nog ruimte over en is hierdoor erg overzichtelijk. Enige verbeter punt zou voor mij zijn dat er extra lades in het vriesgedeelte waren. Echt een aanrader qua prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Ruim
  • Stil

Minpunten

• Extra lades in het vriesgedeelte was fijn geweest

Officiele reactie van Atag 23-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt dat u de moeite hebt genomen om deze mooie beoordeling te schrijven. Feedback is altijd erg welkom voor de verdere productontwikkeling. Wij wensen u veel plezier van deze aankoop!

Turr 16-12-2021

Een aanrader!

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Super ruime en handige Amerikaanse koelkast. Heel erg tevreden ermee!! Als je opzoek bent naar een betaalbaar ruime koelkast, is dit echt een aanrader!

Pluspunten

• Ruim
  • Betaalbaar

Officiele reactie van Atag 23-12-2021

Beste Turr,

Bedankt voor je mooie review en wat fijn dat deze Amerikaanse koelkast van ETNA zo goed bevalt. Wij wensen je nog vele jaren plezier van deze aankoop!

arkady.es@gmail.com 02-12-2021

Extremly noisy

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

When the motor start running you can hear it everywhere in the house, that's why I regret the purchase. Fortunately it only lasts some minutes but it is annoying.
Apart from that, the qualities are according the price, not so bad. The ice makers is really useful.

Pluspunten

• Ice maker
  • A lot of space

Minpunten

• Noisy
  • No button to turn it off

Officiele reactie van Atag 03-12-2021

Dear User,

We contacted each other and we are sending an engineer to look at the problem.

Greetings,

Officiele reactie van Atag 03-12-2021

Dear user,

Thank you for writing this review. It's unfortunate that the refrigerator makes a lot of noise. Maybe something else is going on? I would like to receive your address and contact details via webcare@atagbenelux.com, so that I can watch with you. I am curious and await your answer.

Greetings,

Arkady.es 16-12-2021

I am the person who create initially the review. Unfortunatelly, there is no way to modify it so my only option is to add an response.

I must confirm that Etna did indeed contact me to ask about the issue and they send a technician to check what happend.

It was caused by problems during the instalation and now the fridge is repaired and the noise has not appear again.

So, I should delete one of the CONS (noisy) and add as a PROs the customer service

m********@g******** 26-11-2021

Uitstekende en betaalbare amerikkanse koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Uitstekende koelkast. Ruim en stil en groot vriesgedeelte met zeer praktische indeling. Makkelijk verrijdbaar Ik ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• Ruim
  • Praktische indeling
  • Stil
  • vriest snel

Officiele reactie van Atag 29-11-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent over de ruimte en werking van de koelkast.
Wij wensen u nog veel koelplezier toe.

h**************@g******** 24-11-2021

Etna: mijn beste keuze

Moderne Amerikaanse koelkast

Een échte aanrader! Strak, modern, zee van ruimte zonder te veel plaats in de keuken te nemen! Ik was eerst aarzelend om een keuze te maken tussen de grote merken zoals Siemens, Bosch, Samsung en Etna, maar de prijs-kwaliteitverhouding bij Etna is onvergelijkbaar! Dolblij met mijn frigo!

Pluspunten

• Ruimte
  • Geruisloos
  • Energielabel E
  • Modern

Officiele reactie van Atag 25-11-2021

Beste heer/ mevrouw,

Wij vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent.
Bedankt dat u voor ons mooie merk ETNA heeft gekozen.
Wij wensen u veel koelplezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

m***********@g******** 13-11-2021

Mooie degelijke koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV178ZWA

Echt een mooie koelkast voor een goede prijs. Deze koelkast is mooi ontworpen, indeling is top, ik vind hem meer dan stil genoeg. Zijkanten zijn prima maar hebben een soort kunststof laag, wel compleet zwart en niet storend. Absoluut goede koop.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Kleur

Minpunten

• Zijkanten
  • Platen niet verstelbaar, wel uitneembaar

Officiele reactie van Atag 15-11-2021

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor deze mooie review. Prettig te lezen dat u blij bent met het ontwerp en de indeling van deze koelkast. Uw feedback betreffende de zijkanten nemen wij mee. Voor het koelgedeelte zijn 4 plateaus in hoogte verstelbaar. Wij wensen u veel plezier met deze koel/vriescombinatie.
​Met vriendelijke groet,

o********@g******** 13-10-2021

Op zoek naar USA koelkasten ? Niet langer dwalen ETNA !

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Na lang zoeken de perfecte Amerikaanse koelkast gevonden. Niet te groot en heel erg mooi vormgegeven. Voelt ook kwalitatief erg goed aan. Aanrader !!!

Pluspunten

• Vormgeving
  • Kwaliteit
  • gebruiksgemak

Minpunten

• geen !

Officiele reactie van Atag 14-10-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie beoordeling , wij zijn blij dat u voor de AKV178RVS van ETNA heeft gekozen.
Wij wensen u nog veel ( koel) plezier toe.

Alice Webcareteam ETNA

Louis 06-10-2021

zeker aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Fijne en zeer mooie overzichtelijke Koel/vries combinatie .
Kwa prijs en kwaliteit een aanrader in vergelijking met andere merken.

Pluspunten

• overzichtelijk en ruim
  • zeer luxe vormgeving

Officiele reactie van Atag 07-10-2021

Beste Louis,
Dank u voor deze review en mooie reviewscore. Daar zijn wij blij mee. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de luxe vormgeving en ruimte van deze koel/vriescombinatie. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

B De Vries 06-10-2021

Werkt 100 % aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Deze ETNA koel/vriescombinatie aangeschaft als vervanging van onze 17 jaar oude Samsung Amerikaanse koelkast.
Kast heeft een strak en stijlvol uiterlijk en de afmetingen zijn prima, past goed naast het keukenblad.
Hij is uitgerust met een inverter motor welke zeer stil is en verbruikt duidelijk minder energie als onze oude kast.
Hebben hem nu ca. 2 maanden in gebruik en zijn er zeer tevreden over, wel was het even wennen aan de indelingen van het
koelgedeelte, de versteĺmogelijkheden van de glazen platen zijn beperkt.
Maar voor de zeer redelijke prijs van deze combinatie en de goede garantie voorwaarden hebben wij niets te klagen.

B De Vries

Pluspunten

• Energie gebruik
  • Geluidsniveau

Minpunten

• Indeling niet erg flexsiebel

Officiele reactie van Atag 07-10-2021

Beste heer/mevrouw De Vries,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Fijn te lezen dat u zo enthousiast bent over het geluidsniveau en energie verbruik van de side by side koelkast van ETNA. Uw waardevolle feedback betreffende de indeling en verstelmogelijkheden van de glazen schappen nemen wij mee, zodat wij onze producten kunnen blijven verbeteren. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!

r******************@c******** 06-09-2021

Top koel-/vrieskast

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Na uitgebreid onderzoek, hebben wij besloten deze amerikaanse koel-/vrieskast te kopen omdat we deze veruit het mooiste en beste vonden. De levering was extreem snel en alles heel goed geregeld. Top en we zijn er heel blij mee. Dankjulliewel.

Pluspunten

• Mooie kast
  • prijs
  • klantvriendelijke, snelle levering

Minpunten

• niet kunnen ontdekken

Officiele reactie van Atag 07-09-2021

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat jullie na uitgebreid onderzoek hebben gekozen voor de AKV178RVS en deze ook aan al jullie verwachtingen voldoet. Bedankt voor de enthousiaste feedback en mooie reviewscore.

Wij wensen jullie veel plezier met jullie aankoop.

k******@h****** 02-09-2021

prima combinatie

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

mooie amerikaanse koelkast niet te groot, maar met voldoende ruimte. maak weinig lawaai. jammer dat de glasplaten niet in hoogte verstelbaar zijn.

Officiele reactie van Atag 03-09-2021

Hallo,

Bedankt voor het achterlaten van een review. ​
Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren.

Veel plezier met je aankoop.

Groet Heidi

Rob 24-08-2021

Mooie Amerikaanse koel/ vrieskast

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Mooie Amerikaanse koelvrieskast RVS, met veel ruimte en laag verbruik en geluid. Enige minpunt is de ijsmaker. Dat is feitelijk een ijs bakje wat je leeg kaan kiepen in een opvangbak

Pluspunten

• Ruimte
  • Geluid
  • Verbruik
  • Gemak
  • Prijs

Minpunten

• Ijsblokjesmaker

Officiele reactie van Atag 26-08-2021

Beste Rob,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review. Zo te lezen is er nog ruimte voor verbetering. Wij streven ernaar ons bedrijf iedere dag een beetje beter te maken. Wij wensen je veel gemak van deze koel/vriescombinatie toe.

Jan 20-08-2021

Echte aanrader

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Sinds enige dagen in bezit. Heel veel ruimte zowel vries als koelgedeelte voor ons gezin. Strakke uitstraling en koelt en vriest goed. Super blij mee!

Pluspunten

• koelt en vriest goed zoals verwacht
  • mooie koel/vriescombinatie qua indeling

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 23-08-2021

Beste Jan,

Bedankt voor deze mooie positieve review. Het is goed om te lezen dat je zo tevreden bent met uw koelkast. Wij wensen je nog jaren veel koelplezier toe!

Groet,
Marijke Webcareteam Etna

M. 18-08-2021

Mooie koelkast

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Het is een hele mooie Amerikaanse koelkast. Heb hem nu een maand staan, en nog geen spijt van gehad. Als ik de deur vergeet dicht te doen hoor je een zacht piepje. Hij lijkt groot maar valt best mee een gewone koelkast is meestal 60 breed, en deze koelkast is dan 90. Maar een goede keuze dat wel

Pluspunten

• Hij is stil.
  • Hij waarschuwt met klein piepje

Minpunten

• Nog niet gevonden.

Officiele reactie van Atag 19-08-2021

Beste M,
Bedankt dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven. Goed om te lezen dat u deze koelkast aanbeveelt.
Veel plezier nog gewenst met uw aankoop!

h*******************@h********** 13-08-2021

Top koelvriescombinatie

Geschreven voor: ETNA AKV178 rvs

Op 11-08-2021 dag na bestelling geplaatst de ijskast is zeer ruim de vriezer ook beide overzichtelijk werkt prima sommige zeggen dat hij erg luid is maar daar merk ik niks van is zo goed als geluidloos dus prima apparaat voor een zeer goede prijs ben er erg blij mee en Etna is een zeer betrouwbaar gerenomeerd merk 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Pluspunten

• Ruime koelvriescombinatie
  • Makkelijk op temperatuur te zetten
  • Stille motor
  • mooi design
  • Handige deurgrepen

Officiele reactie van Atag 16-08-2021

Beste heer / mevrouw,
Dank u wel voor uw mooie review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw koelkast. We wensen u veel koelplezier toe.
Groet, Marijke Webcareteam Etna