ETNA KVV128 zilvergrijs

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV128 zilvergrijs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

m************@h********** 14-02-2024

Tevreden

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

We wilden een zwarte ijskast met genoeg inhoud en een redelijke prijs na lang zoeken en reviews lezen kwam de etna ijskast het beste uit.

Pluspunten

• Inhoud
  • Prijs

webcare-7 15-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat jullie, na veel onderzoek, voor deze mooie zwarte koelkast van ETNA hebben gekozen. Een prachtig compliment 😊

We willen jullie bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jullie heel veel koelplezier toe!

Suzan

l*********@z******* 25-01-2024
Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

Ben zeer tevreden over over deze koelkast. Hij heeft een prettige indeling is eenvoudig in onderhoud. Functioneert zoals het hoort en wat je ervan verwacht. Heb echter ook een opmerking. Bij mij ging de verlichting stuk. Daar dit een led verlichting is en je deze niet zelf kunt vervangen instaan onredelijk hoge kosten. Een reparatie hiervan gaat rond de €140 kosten. Dat is de helft van de betaalde prijs van deze koelkast. Een totaal onredelijke prijs voor het vervangen van een lampje. Iets om over na te denken door de ontwerpers van keukenapparatuur.
webcare-7 25-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat de koelkast een prettige indeling heeft en makkelijk in onderhoud is.
We zullen je feedback met betrekking tot de kosten en het ontwerp doorgeven aan de daarvoor bestemde afdeling. Ik wil je daarbij laten weten dat mocht het komende jaar de verlichting weer kapot gaan, garantie op reparatie geldt.
We wensen je nog veel koelplezier!

a***********@g******** 29-11-2023

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

Modern zwart koel vriescombinatie. Strak slank model past goed in een wat kleinere keuken. Fijne indeling van de koelkast, en genoeg ruimte om wat in te vriezen in vriesgedeelde.Ben er blij mee,staat mooi in mijn keuken.
webcare-7 30-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat het design van koel-/vriescombinatie bevalt en mooi in je keuken staat. Ook handig dat er genoeg ruimte is en dat de indeling bevalt.
Bedankt voor deze mooie review en we wensen u nog veel koelplezier!

Tamar 09-06-2023

Mooie koelkast

Super mooie koelkast.
Koelkast heeft een goede indeling en veel ruimte. Het vriesvakje is klein maar voor een 1 persoons huishouden goed te doen.
De houder voor de flessen is ook ideaal want dan kun je alles mooi en goed indelen.

Pluspunten

• flessenrek
  • diepvriesje
  • ruimtelijk

Officiele reactie van Atag 12-06-2023

Beste Tamar,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met indeling en werking van de koelkast.

Marcel Kusters 7um 03-06-2023

Mooie en stille koelkast met enkele op- en aanmerkingen

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

Mooie en stille koelkast. Even wennen aan het inrichten van de koelkast. Hadden eerst een Miele koelkast dat maakt dat de volgende mogelijkheden er niet zijn: Geen extra verstelmogelijkheden voor de glazen plateau's. Flessenrek eruit moeten halen anders kunnen er bijvoorbeeld geen flesjes bier rechtop ingezet worden.
Openen koelkast is middels een verhoogde handgreep aan de voorkant. Deze had naar mijn idee lager gemaakt kunnen worden gelijk met de bovenkant van de koelkast. Nu moeten we er zelf een verhoging (plankje) opleggen zodat het deurtje open kan van de magnetron die wij hier op hebben staan.
Verder is de gladde blinkende voorkant nogal smettelijk voor vieze/vettige vingers. Zijkanten en bovenkant zijn van ander materiaal waarbij dat veel minder is.

Pluspunten

• Mooie koelkast
  • stille koelkast
  • niet hoger dan 130 cm
  • bekend Nederlands fabricaat/merk

Minpunten

• minder verstelmogelijkheden glazen plateau's
  • verhoogde grip om deur te openen
  • voorkant smettelijk voor vettige/vieze vingers
  • flessenrek eruit, geen flesjes bier rechtop zetten

Officiele reactie van Atag 05-06-2023

Beste Marcel,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met jouw keuze voor deze ETNA koelkast.

n**********@g******** 26-05-2023

Prachtige en zeer betaalbare koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

Ideale en slanke koelkast met vriesvak voor een kleine keuken. Beste koelkast die ik na een lange zoektocht heb gevonden!

Officiele reactie van Atag 30-05-2023

Beste heer / mevrouw,

Leuk om te lezen dat je na een lange zoektocht hebt gekozen voor de KVV128 van ETNA en deze ook zo goed bevalt. Bedankt voor de mooie review.

Wij wensen jou heel veel koelplezier toe.

Elisabeth 20-04-2023

stil ,handig,perfect

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

geweldige koelkast handige indeling producten zijn ijskoud terwijl hij maar op 1 staat lekker stil ben er super blij mee

Officiele reactie van Atag 21-04-2023

Beste Elisabeth,

Zo, een 10! Wat een prachtig compliment.
Nog veel leuker vinden wij het om te lezen dat jouw nieuwe koelkast zo goed bevalt!

Het geluidsniveau en de goede koeling zijn echt pluspunten voor jou.

We willen je bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jou heel veel koelplezier toe!

Suzan

v**************@g******** 04-02-2023

Uitstekende koelkast voor in de kleine ruimte

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

Mooie zwarte koelkast die ondanks zijn geringe afmeting toch voldoende ruimte biedt en een vriesvak waar met gemak een heel brood in past. Ideale koelkast als je weinig ruimte hebt. Uitstekende koop!

Officiele reactie van Atag 06-02-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met de werking en design van de koelkast.

c******@v************* 24-09-2022

Moderne degelijke koeler met retro look

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

Perfecte koelkast. De retro look was een must in ons kantoor. Verder moest de inhoud ruim zijn maar toch niet overmatig groot aan de buitenkant. Deze koelkast voldoet op alle fronten en voelt bovendien zeer solide aan. Retro look en retro degelijkheid. Je ‘voelt’ vroeger.

Pluspunten

• Degelijke bouw/afwerking
  • Vriesvak
  • Slimme indeling waardoor veel ruimte

Officiele reactie van Atag 26-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review en het mooie cijfer! Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met deze mooie koelkast.

Paulien 19-08-2022

Prima ding

Geschreven voor: ETNA KVV128 zilvergrijs

Een hele fijne koelkast. Net iets meer ruimte dan een tafelmodel. Werkt prima en Iet er gelikt uit

Officiele reactie van Atag 22-08-2022

Beste Paulien,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent met het design en werking van de koelkast en deze aanraadt voor andere.

Johan van Bavel 09-08-2022

Prachtige koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

Prachtig industrieel vormgegeven koelkast. Niet te klein, niet te groot. Precies een mooie tussenmaat can 148cm hoog die ik zocht.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Efficiënte indeling

Minpunten

• Energie level F

Officiele reactie van Atag 10-08-2022

Beste Johan,

Hartelijk bedankt voor het schrijven van deze prachtige review.
De score, een 10, super!
Wij worden blij van jouw review, je bent tevreden met het mooie design en de handige indeling.

Wij wensen jou heel veel koelplezier!

Ellen

m*************@g******** 12-07-2022
Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

Een degelijke koelkast, maar prima design.
Doet wat hij moet doen. Mooi flessenrek, vele schappen en een ledverlichting.
Het leuke vind ik dat het een Nederlands product is.
Officiele reactie van Atag 14-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie review! Fijn om te lezen dat het design en de indeling goed bevallen.
Wij wensen je nog veel koelplezier!

m************@g******** 06-07-2022

bevalt goed

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

mooie koelkast werkt prima kleur zwart mooi afgewerkt heb hem als tweede koelkast

Pluspunten

• zwart
  • mooi afgewerkt

Minpunten

• geen

Officiele reactie van Atag 07-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10, wow! Bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat je tevreden bent over het design en de werking van de koelkast.
Wij wensen je nog veel koelplezier!

gerjannebeek@chello.nl 09-05-2022

mooie en fijne koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

We hebben via internet bij Bemmel enKroon een Etna koelkast gekocht dat ging perfect duidelijke site om te bestellen en keurig netjes op tijd geleverd en ook nog een vriendelijke chauffeur die hem bracht wij zijn zeer tevreden over de koelkast mooi formaat voor in de veranda perfect voor de feestjes!!

Pluspunten

• ziet er leuk uit
  • werkt perfect

Minpunten

• geen
  • geen

Officiele reactie van Atag 10-05-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de tijd hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Fijn om te lezen dat de KVV128 zo goed bevalt.

Wij wensen je nog vele mooie "gekoelde" feestjes toe.

Jaap Lucas de Boer 04-05-2022

Stijlvol.

Geschreven voor: ETNA KVV128 zilvergrijs

Stijlvolle koelkast voor een zeer schappelijke prijs,sieraad in mijn keuken!

Pluspunten

• Prachtig ontwerp
  • Mooie indeling
  • Prijs/Kwaliteit geweldig

Officiele reactie van Atag 05-05-2022

Beste Jaap Lucas,

Een 10! Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.
Wat fijn dat jij zo tevreden bent met het mooie design en en handige indeling van de KVV128.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van jouw aankoop.

Ellen

m*********@z******* 27-03-2022

Bevalt erg goed, echt een aanrader!

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

Ik vind mijn zwarte Etna ijskast niet alleen mooi, bijna schattig om te zien😍, maar hij is ook heel praktisch!
Overzichtelijk door de glasplaten , koelt heel goed, bijna geruisloos.
Veel meer ruimte dan verwacht!
Het is echt een geweldige aankoop!

• Koelfunctie

Officiele reactie van Atag 28-03-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u wel voor deze mooie review. Wat leuk dat de koelkast zo goed bevalt en u zo blij bent met het design.
Wij wensen u veel (koel)plezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Niek 26-01-2022

Aanrader!

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

Erg blij met mijn Etna koelkast. Erg tevreden met hoe de koelkast is afgewerkt en de manier hoe een simple koelkast er toch mooi uit kan zien. Tegens is de prijs/kwaliteit erg goed. Voor een mooi bedrag heb je echt een hele goede koelkast!

• Build Quality
  • Zeer veel koeling ruimte
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Vriesvak wat aan de kleine kant

Officiele reactie van Atag 27-01-2022

Beste Niek,

Bedankt voor deze beoordeling en het mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent met de koelkast en vooral met de uitstraling. Dat jij tevreden bent met je aankoop is waar wij het allemaal voor doen.

Marijke Webcareteam ETNA

Bertie 13-01-2022

Mooie matzwarte koelkast

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

Mooie matzwarte koelkast met fijne indeling en verassend veel ruimte in de deur. Koelkast maakt nogal geluid.

Pluspunten

• Kleur
  • Fijne indeling
  • Veel deurruimte

Minpunten

• Geluid
  • Minder zuinig

Officiele reactie van Atag 14-01-2022

​Beste Bertie,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review achter te laten.
In de koelkast of diepvries zijn twee geluidsbronnen: de compressor en het circuleren van de koelvloeistof of het koelgas. Hierbij horen geluiden zoals: brommen, zoemen, suizen, piepen of fluiten. Dit is de normale werking van je koel- of vrieskast.

​Veel plezier met deze trendy koelkast.

Groet Heidi

k*********@k********* 23-12-2021

Zeker een produkt om over het aanschaffen na te denken

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

Ik vind dit een hele mooie en bruikbare iets kleinere koelkast is voor kleinere mensen een uitkomst mooi model ook super naar mijn zin

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Mooie hoogte ook
Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen. Hartelijk dank hiervoor. Fijn dat je zo tevreden bent over de KVV128.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Diane 02-11-2021

Veel ruimte voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

Via internet de gok gewaagd om de koelkast met vriesvak te kopen. Mijn oude werkte niet goed meer en was eigenlijk net te klein. Vanaf de installatie niets dan lof. Wij hebben hem niet in het zicht staan wat eigenlijk jammer is want het is een mooie koelkast om te zien. Hij oogt smal maar als je hem open doet is er een zee van ruimte. Ook is het prettig dat de verlichting aan de achterzijde is zodat je mooi alles verlicht hebt. In de deurvakken kan je veel flessen en potjes kwijt. Kortom voor een betaalbare prijs een hele fijne ruime koelkast.
Enige puntje van kritiek, het vriesvak moet je echt heel stevig aandrukken anders is hij niet goed dicht.

Pluspunten

• Veel opberg ruimte
  • Fijne verlichting
  • Veel ruime deurvakken
  • Flessenrek
  • Ruime groente lade

Minpunten

• vriesvak moet je goed aanduwen

Officiele reactie van Atag 03-11-2021

Beste Diane,
Dank u wel dat u de moeite hebt genomen deze review te schrijven en u zo tevreden bent over de vele ruimte in deze koelkast. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

M. M. 28-06-2021

Een mooie koelkast + vriesvak voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: ETNA KVV128ZWA

Een erg mooie / ruime en betaalbare koelkast.
Echter, door de ronde afwerking van de bovenkant van de deur, kan de deur van mijn magnetronoven die er op staat niet open.

Hierdoor moet ik eerst de koelkast deur openen om vervolgens mijn magnetronoven te kunnen gebruiken

Dit is erg jammer sinds ze bij elkaar passen en er mooi uitzien samen.

Pluspunten

• Mooie design
  • Ruimte
  • Betaalbaar

Minpunten

• Afwerking bovenkant v/d deur

Officiele reactie van Atag 29-06-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite neemt om het plaatsen van deze mooie review, hartelijk dank hiervoor. Vervelend dat wat je voor ogen had, de magnetron op de koelkast, niet passend is. Bij deze koelkast met urban design is er gekozen voor een ronde vorm van de koelkast deur.

Wij wensen je veel “koel” plezier toe.

Alexandra 20-06-2021

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: ETNA KVV128 zilvergrijs

Ik had te weinig koelruimte in mijn inbouwkoelkast en wilde er een extra koelkast bij hebben. Eén die niet teveel ruimte in zou nemen en niet groot zou ogen. Met deze Etna een uitstekende keuze. Koelt goed, geen lawaai en onverwacht veel ruimte. Een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• koelt uitstekend
  • weinig lawaai
  • voor een relatief kleine koelkast, veel ruimte

Officiele reactie van Atag 21-06-2021

Beste Alexandra,

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de koelkast, de KVV128 van ETNA, aan je verwachtingen voldoet. Veel (koel) plezier gewenst met de aankoop.

Alice Webcareteam ETNA