Samsung RB31FERNBSA rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung RB31FERNBSA rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

kees buijs 03-08-2018

koelvries combinatie

Geschreven voor: Samsung RB31FERNBSA rvs

mooi uiterlijk goede prijs kwaliteit makkelijk in gebruik hoeft niet meer te worden ontdooit dat doet deze zelf en geen ijsvorming op de producten

Pluspunten

• geen onderhoud
  • ruim en handig in gebruik

Berger1985 15-08-2014
Geschreven voor: Samsung RB31FERNBSA rvs

Review over de SAMSUNG SMART SPACE

"We moeten echt een nieuwe koelkast".
Met deze uitspraak van mijn vriend was ik het helemaal eens. Het is hartje zomer en het drinken/eten werd niet meer goed gekoeld. Ook werden we gek van de herrie die de oude koelkast gaf.

De Samsung RB31FERNBSA/EF is een gebruiksvriendelijke koelkast, dit blijkt uit de display wat in de koelkastdeur is verwerkt. Je kunt aan de hand van de knoppen zelf bepalen welke temperatuur je de koel/vries combinatie wenst te hebben. Ook is de koel/vriescombinatie makkelijk te verplaatsen, dit door middel van kleine wieltjes. Dit is erg handig bij schoonmaken.
Het eten/drinken is heerlijk koud en als ik de koelkast open doe is er zo af en toe een klein wolkje van koude lucht zichtbaar.
Ook zit er een uitschuifbare "slide" plank in de koelkast welke je naar je toe kan trekken en zo beter bij je producten kan. De vriezer heeft 3 lades, welke diep zijn en er veel in past. De lades glijden ook fijn in en uit.

De koel/vries combinatie heeft een strakke-fraaie vormgeving, een mooie zilver/antraciet kleur. Het temperatuur venster is zwart van kleur en de temperatuur word door middel van LED-verlichting weer gegeven. De binnenkant van de koeling is voorzien van mooie LED-verlichting.
De handvatten zijn netjes verwerkt in de beide deuren. Ook kan je de deuren naar je eigen wens verplaatsen.

De duurzaamheid wordt al aangegeven, de koelkast is A+++ dit houdt in dat de koel/vries combinatie erg zuinig is op de langere termijn.

Je hoort de koel/vries combinatie weinig tot niet. Het is heerlijk rustig.

Wij, zijn erg blij met onze nieuwe aanwinst. Kortom, hij koelt en vriest goed, zuinig, stil en gebruiksvriendelijk. De volgende koel/vries combinatie wordt weer een Samsung!

C. Berger