Liebherr CNbs 4835

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNbs 4835 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Andy 31-01-2021

Prachtige koelkast

Uitmuntende kwaliteit
Prachtig uiterlijk
Zeer stil
Logische indeling met een grote inhoud
Zeer zeker een aanrader

Pluspunten

• Stil
  • Grote inhoud
  • Mooie afwerking

Minpunten

• Prijs

Rik 17-01-2021

Prachtige koel- vriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNbs 4835

Gisteren onze Liebherr koel-vriescombinatie gekregen. Een antracietkleur gekozen omdat dat mooi bij onze keuken past. Heeft een hele stoere uitstraling door de robuuste handgrepen. Mooie ruime indeling en erg handig is de extra koeling die je in kunt stellen om je boodschappen snel te koelen. Alles ziet er van binnen heel solide uit. Ook de bediening is simpel te regelen door een tiptoets. Het vries gedeelte is ook mooi ruim en nofrost ook heel belangrijk. Er zit een afsluitbaar bakje voor ijsblokjes bij ook super handig. Verder hebben we 7 jaar extra garantie van Liebherr wat ook een fijn idee is. Mocht er iets mis zijn betaal je alleen voorrijkosten. Wij zijn heel blij en hopen heel lang heel veel plezier te hebben van onze aankoop

Pluspunten

• Bio coolbox
  • Power cooling fresh air

Jebbo Bouhuijs 07-11-2020

Geweldige moderne uitstraling!

Geschreven voor: Liebherr CNbs 4835

Zeer mooi product! Wij hadden hiervoor ook al een Liebherr en deze heeft ruim 20 trouwe jaren zijn werk perfect gedaan.

Onze keuze was daarom ook makkelijk om weer voor een Liebherr koelkast te gaan. Vertrouwen, design en gemak zijn de perfecte combinatie voor een geweldig product wat ook nog eens netjes staat.

Kortom zeer tevreden over onze koelkast en de blacksteel uitvoering is echt een aanrader!

Pluspunten

• vrijwel geluidsloos
  • veel koelruimte
  • bs uitvoering is een aanrader