Liebherr CNBS 3915 Comfort - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNBS 3915 Comfort op Kieskeurig.nl.

H Niebeek 11-06-2021

Liebherr koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNBS 3915 Comfort

Een zeer mooie strakke koelvriescombinatie. Ben er heel blij mee,en met die 7 jaar extra service is dat SUPER geregeld

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Hebben we niet

Michiel 07-06-2021

Prachtige koelvriescombinatie

Geschreven voor: Liebherr CNBS 3915 Comfort

Lang gezcoht naar een koelvriescombinatie met extra vriesruimte. Keuze uiteindelijk gevallen op deze prachtige Liebherr. Niet de goedkoopste maar superdegelijk egbouwd. Zelf deur omzetten koud kunstje.

Pluspunten

• enorme vriesruimte
  • prachtige stijl

herma57 01-05-2021

Mooi en functioneel

Geschreven voor: Liebherr CNBS 3915 Comfort

Een beauty van een koelkast, buiten dat, veel ruimte en handig, ook het licht is veel beter dan mijn oude Liebherr koelkast. Ik wist dus al dat ik er blij mee zou zijn, want deze is vergelijkbaar met de oude koelkast. Ik kom iets minder goed uit met de indeling nu en heb 1 rekje niet kunnen plaatsen daardoor. Ook had ik gehoopt dat de vakjes in de deur, helemaal dicht zouden zijn, omdat kleine dingen er uit (kunnen) vallen, het is wel iets beter nu, maar niet helemaal dus helaas. Ik hoor hem helemaal niet!, dus dat is super. Kortom héél blij met deze aankoop! (in ieder geval tot nog toe.) Een aanrader.

Pluspunten

• mooi, ruim, geluidloos
  • groenteladen op wieltjes!
  • fors vriesgedeelte
  • deuren openen/sluiten heel soepel

Minpunten

• vakjes deuren gedeeltelijk open