AEG RKB539F1DX - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de AEG RKB539F1DX op Kieskeurig.nl.

Ivo 06-09-2021
  • Product gekregen

Robuuste koelkast zonder toeters en bellen

Geschreven voor: AEG RKB539F1DX

Deze koelkast is overzichtelijk en naar eigen wensen in te delen. De ruime groente- en fruitlades zijn zeer handig voor een groot huishouden. De koelkast voelt zeer robuust aan bij het openen en alle materialen zijn van goede kwaliteit. Ik denk dat hij een lange tijd mee zal gaan.

Pluspunten

• Veel ruimte
  • Robuust
  • Simpel

Lidwien 23-08-2021
  • Product gekregen

Fijn inrichtbare koelkast

Geschreven voor: AEG RKB539F1DX

Strak ogende koelkast met mooi design. Veel functies waarvan vooral de afkoelstand voor nieuwe boodschappen erg handig is. De lades zijn ruim en je kan de plankjes fijn zelf inrichten. Ook is het licht goed in de gehele koelkast en heb je veel ruimte in de deur.
Wel wat condensvorming op de achterwand en de deur gaat erg zwaar open.

Pluspunten

• Overzichtelijk

Peter 22-08-2021

Goed overzicht, veel ruimte

Geschreven voor: AEG RKB539F1DX

Erg blij met onze aankoop.
De ruimte in de ijskast is enorm en door de slimme inrichting met de glazen plankjes en het aangename licht blijft overzicht behouden.
De kast speelt wel een opvallende rol door zijn moderne, glimmende uiterlijk. Ook komt hij vrij ver van de muur te staan, houd hier rekening mee!
Als extra voorraadruimte in een bijkeuken is hij de optimale keus. Alles blijft lekker lang goed.

Pluspunten

• Goed overzichtelijk
  • Fijne indeling

Minpunten

• Deur zuigt zich vacuum
  • Erg opvallend

GerritEnJacqueline 20-08-2021

Goede kast met ietwat strakke deur

Geschreven voor: AEG RKB539F1DX

Een ontzettend ruime en en degelijke koelkast. De koelkast maakt intern optimaal gebruik van zijn totaalvolume, waardoor je enorm veel kwijt kan in de koelkast. De koelkast is ook makkelijk configureerbaar/inrichtbaar afhankelijk van wat voor producten je waar in de koelkast wilt hebben. Licht intern is ook goed, ook onderin de koelkast heb je nog redelijk zicht.
De dynamic air functie is ook makkelijk te gebruiken als je de manual leest, al koelt de koelkast in normale stand erg goed en gebruik ik de verschillende functionaliteiten nauwelijks. Het bedieningspaneel is sowieso makkelijk in gebruik en inzichtelijk.
De koelkast is wel redelijk groot en staat ver van de muur met de meegeleverde afstandsbusjes, maar dat kun je ook verwachten voor het volume. De koelkast wordt goed verpakt geleverd, is licht (makkelijk de trap op te tillen) en makkelijk te installeren (afstandsbusjes, stekker erin en waterpas zetten met verstelbare voetjes).
De deur is redelijk zwaar te openen in combinatie met de lange verticale greep die redelijk wat flex heeft. Je moet best wel hard aan de deur trekken, maar het geeft je dan ook wel het gevoel dat de koelkastdeur goed afsluit.
Het enige echte nadeel is het onzuinige energielabel, F.
Kortom, een enorm ruime, goede, simpele, functionele en heldere koelkast die doet wat hij moet doen.

David 20-08-2021

AEG RKB539F1DX

Geschreven voor: AEG RKB539F1DX

Vrij in te delen koelkast met fijne diepe groentelades. Bij volle of lege koelkast altijd een goede standaardtemperatuur. Al met al erg blij mee, deur voelt soms wat groots aan, maar de koelkast ziet er in zijn geheel erg strak uit.

Pluspunten

• ruimte
  • wijnrek en groentelades zijn top
  • vrij in te delen

v**o@g**l.com 20-08-2021

Koelkast geschikt voor groot huishouden

Koelkast geschikt voor groot huishouden
+ heel veel ruimte
+ lades groente en fruit lopen heel soepel
+ temperatuur erg makkelijk te bedienen, ook een sparingsstand
+ fijn licht in de koelkast (langzaam aan)
+ luxe uitstraling

- deur zuigt snel vacuüm, waardoor hij niet snel te openen is achter elkaar
- er ontstaat soms wat condens tegen de achterkant
- koelkast maakt redelijk wat geluid

Top koelkast!
Mooi design van AEG. Op alle hoogtes is deze koelkast fijn te openen en sluiten door de lange greep. De indeling van de koelkast is makkelijk te veranderen, echt ideaal dat al deze plankjes en rekken meegeleverd worden, ik kan er echt alles in kwijt. Ook de flessen in de deur staan erg stevig wanneer je de deur opent. De temperatuur is ook makkelijk aan te passen, maar dit is niet echt nodig aangezien de temperatuur goed constant blijft. Ondanks deze grote en fijne koelkast kies ik de volgende keer toch voor een koelkast met een klein vriesvak. Maar dan wel met alle gemakken en kwaliteit van deze top koelkast.

Bert 19-04-2021

Klassieker in eenvoud en prijs kwaliteit!

Geschreven voor: AEG RKB539F1DX

Vervanging van een vorige set AEG koelkast en vrieskast side by side.
Koelkast heeft meer binnenruimte dan de vorige versie.
Handgreep is helaas van mindere kwaliteit, buigt gemakkelijk mee!
Er is voor de combinatie van koel met bijbehorende vrieskast geen accessoire om ze te koppelen of er een strip tussen beide kasten te plaatsen. Ze staan dus "los" tegen elkaar.
Oorspronkelijk gepost op aeg.nl