Liebherr CNef4735 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNef4735 op Kieskeurig.nl.

De Jong 17-10-2020

Een zee van ruimte!

Geschreven voor: Liebherr CNef4735

Wij hebben voor deze koel/vries-combinatie gekozen omdat hij vier lades in het vriesgedeelte heeft met zeer veel ruimte (130 liter) waardoor wij geen extra vriezer meer nodig hebben. Het koelgedeelte kan eenvoudig naar eigen inzicht worden ingedeeld en heeft ledverlichting in het plafond. Het apparaat is NoFrost en maakt weinig tot geen geluid. De speciale handgrepen maken het openen van de deuren zeer makkelijk.

Pluspunten

• Geruisloos en zuinig (A+++)
  • Fraai design

Sebastiaan 25-09-2020

Veel diepvriesinhoud en mooi design

Geschreven voor: Liebherr CNef4735

Deze koelkast ziet er robust en stoer uit. Dankzij de deur handgrepen is voornamelijk de diepvriesdeur zeer makkelijk te openen. De zeer grote biocoolbox is een echte aanwinst. Nu passen al onze groenten er in i.p.v 2 kleine groentelades. Het nieuwe koelsysteem (blueperformens) waardoor deze koelkast een A+++ label heeft is ook een grote vooruitgang. Ook is de vochtigheid instelbaar waardoor de groenten langer vers blijven, We hebben gelijk een smartbox module bijgekocht, zodat we de koelkast op afstand kunnen bedienen en een melding krijgen als er iets aan de hand is. Er zijn nog genoeg accessoires verkrijgbaarvoor deze koelkast (we hebben nu een vak verdeler bijgekocht voor de biobox) Al met al hebben we veel gemak en plezier van onze nieuwe aanwinst.

Pluspunten

• Grote BioCool lade
  • 129 Liter vriesinhoud (4 lades)

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Gerritsen 12-08-2020

Mooie energie zuinige koelkast

Geschreven voor: Liebherr CNef4735

Mooie koel/vries kast met een goede verhouding tussen beide.
Vormgeving en kleurstelling erg fraai en Liebherr kwaliteit !!!

Pluspunten

• Goede verhouding koel/vries
  • Fraaie vormgeving