Liebherr CNP 4313-24 - Reviews

Uitvoering
dubbeldeurs koel/vriezer
Type/soort
koelkast-vriezer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CNP 4313-24 op Kieskeurig.nl.

Koelkast 24-11-2020

Koelkast ziet mooi en strak uit.

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-24

Na gedegen onderzoek voor een nieuwe koelkast kwamen wij op een Liebherr uit vanwege de praktische indeling.

Pluspunten

• Mooi
  • Strak

joke mekenkamp 18-11-2020

energiezuinig

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-24

heb vele jaren een liebherr koelvriescombinatie naar volle tevredenheid gehad en hebnu een energie zuinige gekocht.

Pluspunten

• zuinig
  • mooie vormgeving
  • prima indeling
  • ben er blij mee

H.Gelling 10-11-2020

Koel-vriescombinatie Liebherr

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-24

Dit is mijn derde koelvriescombinatie van Liebherr. Mijn ervaring met het merk Liebherr is dat deze koelkast super mooi is, no frost , zeer energiezuinig en van een hele goede kwaliteit en zeer lange levensduur.

Minpunten

• Géén minpunten

Frans 31-10-2020

Betrouwbaar, goede prestaties

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-24

Mijn vorige Liebherr koelkast heb ik zo'n beetje 15 jaar gehad. Ik hoop dat deze net zo lang mee gaat.

Pluspunten

• Lange levensduur
  • Weinig onderhoud

Veerle 28-10-2020

lekker ruim

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-24

Het is een mooie ruime koel/vriescombinatie. Het koelgedeelte heeft een grote groentelade die erg handig in gebruik is. De koelkast is overzichtelijk door de glazen plateau's. Ook in het vriesgedeelte kan ik veel kwijt in de goed glijdende laden. Koel en vries gedeelde kun je afzonderlijk instellen en het apparaat is erg zuinig in gebruik. Hij voldoet helemaal aan mijn wensen.

Pluspunten

• stevige, ruime lades
  • overzichtelijk door glazen plateau's

Fan van Liebherr 20-10-2020

Niets anders meer!!

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-24

Wij zijn al jaren fan van Liebherr koel-vriescombinatie.
Sinds kort hebben wij er zelfs 1 in onze schuur staan, omdat deze koelkast met een minimale omgevingstemperatuur van 0 graden ook in koude ruimtes blijft koelen en vriezen. En dankzij het No-Frost systeem hoef je de vriezer nooit meer te ontdooien!
Als je de koelkast niet gebruikt kun je deze apart uitschakelen. Dit kan omdat Liebherr werkt met een gescheiden koelsysteem (duo cooling), zodat je de koel- en vriesgedeelte apart kunt instellen en uitschakelen.
De koel-vriescombinatie die wij in onze schuur hebben staan gebruiken wij vooral voor extra diepvries ruimte, maar in de zomer of met feestjes gebruiken wij de koelkast ook. En anders is de koelkast een hele handige plek voor voorraad van b.v. drank, daar gebruiken hem dan ook voor.
Verder hebben ze een mooie uitstraling van binnen en buiten en is de service van Liebherr goed. En je kunt je je koelkast registreren voor 7 jaar gratis extra zekerheid.
Voor ons niets anders meer dan Liebherr.

Janneke 18-10-2020

Prima kast

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-24

Fine koelvries combi. Goeie recensie bij de Consumentenbond. 7 jaar garatie. Ruim en indeling gemakkelijk aan te passen. Fijne grote groentelade waar je gelijk, met het openen van de deur, van boven in kunt kijken.

Pluspunten

• Fijne koelvriezer. Heel overzichtelijk en ruim
  • Super grote groentenlade

Minpunten

• Maakt zo nu en dan wat meer geluid

???? 09-09-2020

20 jr geleden een Liebherr aangeschaft Nooit enig probleem

Geschreven voor: Liebherr CNP 4313-24

Zoals in de titel vermeld van deze koelkast nooit enig probleem of mankement gehad in deze 20/25 jaar gebruik.