Liebherr SIGN 3576 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SIGN 3576 op Kieskeurig.nl.

jessegosse@gmail.com 11-08-2021

Mooie koelkast

Geschreven voor: Liebherr SIGN 3576

Mooi design en werkt goed. Koelen als geen andere koelkast. Wij hebben nog apart een Liebherr vriezer, de 5150-20, prachtige combi samen.

Pluspunten

• design
  • koelen

Leo 02-06-2021

Altijd een heerlijk drankje on the rocks

Geschreven voor: Liebherr SIGN 3576

Top vrieskast. Degelijke bouw met automatisch en geveerde deursluiting en alarm mocht je de vriezer alsnog te lang open laten. Voor ons geen Quooker Cube voor koud (en bruis) water waar je extra patronen voor moet aanschaffen maar 'gewoon' altijd voldoende ijsblokjes met de geïntegreerde ijsblokje maker. En zeg zelf, hoe maak je een on the rocks met zo'n Cube ...

Pluspunten

• Degelijkheid
  • IJsblokjes machine
  • Inhoud (ruim 300 liter inbouw)

Ron 27-02-2021

Geweldige vriezer

Geschreven voor: Liebherr SIGN 3576

Al meer als 10jaar een losstaande Liebherr vriezer gehad , na verbouwing van onze keuken deze inbouwvriezer gekocht. het model met ijsblokjes gekozen wat zeer zeker een uitkomst is, nooit meer geknoei ...... vooral de ervaringen met voorgaande Liebherr ook deze weer gekocht, iets duurder als andere merken maar het gemak en de kwaliteit maak het verschil.

Pluspunten

• Ijsblokjes
  • Superfrost
  • -18 of nog kouder