Liebherr SIGN 2756 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr SIGN 2756 op Kieskeurig.nl.

Makker 11-09-2021

alweer een Liebherr :-)

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

zeer tevreden over de Liebherr diepvrieskast ( vorige die we hadden was ook een Liebherr.

Pluspunten

• erg still
  • ik hoef hem niet meer iedere maand te ontdooien
  • licht in de diepvries

h**s@f**l.nl 04-09-2021

Kwaliteit en service voor jaren Liebherr

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

In ons vorig huis hadden we al een zeer positieve ervaring met Liebherr en Buram Elektro de organisatie achter Koelen.nl. Bij de kinderziektes die we toen hadden was geen moeite te veel om het probleem bij Liebherr in Duitsland opgelost te krijgen zodat zelfs een nog niet gecodeerd product het probleem heeft opgelost. Dat was voor ons dan ook direct weer een reden om voor Liebherr te kiezen. Nu we in onze nieuwe keuken konden kiezen was het duidelijk welk model en uitvoering we wilden hebben. De hier beoordeelde vriezer is snel geleverd en moest nog even wachten op de keuken om ingebouwd te gaan worden maar dat is vrijdag gebeurt en het valt meteen weer op als je de verschillende inbouw keukenapparatuur ziet steekt Liebherr hier met kop en schouders er boven uit. Blij met deze keuze. Jammer dat we nog steeds op onze koelkast moeten wachten. Maar we zien hierin niet de enige en niet alleen bij Liebherr zijn er leveringsproblemen

Pluspunten

• Lades op geleiders
  • Weinig ijs aangroei
  • Energie zuinig

Minpunten

• Misschien de prijs

Postma 28-02-2021

Kwaliteit

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

Liebherr is het merk voor koel en vries kwaliteit. Degelijke en overzichtelijke kasten.
Deze kwaliteit koop je omdat je er dagelijks mee te maken hebt. Je bewaard er uit eindelijk je eten in.

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Overzicht

Bouthoorn 04-12-2020

Mooi en overzichtelijk

Geschreven voor: Liebherr SIGN 2756

Mooie vriezer, goede kwaliteit, veel ruimte in de lades, no-frost systeem, A++ dus energiezuinig. Stevig maar ook gemakkelijk om de lades te verwijderen en de vriezer schoon te maken. Zeker een aanrader. Goede maat voor klein gezin. Meer dan genoeg ruimte.