Liebherr IG1024-21 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IG1024-21 op Kieskeurig.nl.

6,7

Een super-enthousiaste en -tevreden klant 30-12-2020

Wát een ruimte!

Geschreven voor: Liebherr IG1024-21

Ik trek 's ochtends de koelkast open en denk: Wát ben ik hier blij mee! Wát een luxe, ruimte en rijkdom! De CoolFresh-lades: wat een knapperige frisgroene prei, sla etc. geweldig!
Dank jullie wel voor zo'n uitvinding.

Pluspunten

• CoolFresh
  • ruimte, licht

Rietdijk 27-10-2020

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Liebherr IG1024-21

Had eerst een Siemens vrieskast gekocht. Maakte veel herrie, Siemens er drie keer bij gehad maar blijven probleem ontkennen. Na een na een jaar een nieuwe Liebherr gekocht en deze hoor je niet eens. Ook fijne indeling. Doet zijn werk uitstekend.

Pluspunten

• Super stil
  • Fijne indeling

Christiaan 06-10-2020

Veel ijsvorming in vriezer geen service

Geschreven voor: Liebherr IG1024-21

De deurafdichting van mijn recent aangekochte vriezer is niet luchtdicht. Wanneer de deur goed gesloten is en ik probeer de deur daarna voorzichtig open te doen, dan gaat de deur met weinig weerstand open (er is geen vacuüm). Vermoedelijk komt dit doordat de rubbers niet afsluiten. Hierdoor wordt er warme lucht en vocht in de vriezer gezogen. Binnen 1 dag zit er al een grote ijslaag in de vriezer, dit gebeurd ook wanneer de deur binnen deze periode niet open is geweest. Bij uitleg van dit probleem aan de klantenservice wordt er aangegeven dat Liebherr niet bereid is dit probleem te verhelpen.

Minpunten

• geen service bij defect vriezer

Officiële reactie van Liebherr 08-10-2020

Beste Christiaan,

Wat vervelend dat u deze problemen ervaart. Als importeur willen wij u graag helpen om een defect op te lossen.

Bij dergelijke klachten kan een van onze servicemonteurs gewoon onder garantie bij u langskomen om het probleem te beoordelen.

Navraag bij de collega's van de klantenservice leert dat in het in uw geval gaat om een vrieskast waarvan de deur bij installatie omgedraaid is. Mocht het zo zijn dat het verkeerd wisselen van de deurdraairichting de oorzaak is van de klachten, dan valt dit niet onder de productgarantie en zijn wij helaas genoodzaakt kosten voor het servicebezoek in rekening te brengen.

Om deze kosten te voorkomen adviseren wij in dergelijke gevallen om eerst contact op te nemen met het bedrijf dat de vriezer geïnstalleerd heeft. Zij kunnen dan de installatie controleren. Als blijkt dat er geen sprake is van een verkeerde installatie kan er alsnog een servicebezoek door een Liebherr monteur worden ingepland.

Voor meer informatie en voor het maken van een afspraak van een servicebezoek verwijzen wij u graag naar onze serviceafdeling. Zij zijn tijdens kantooruren telefonisch bereikbaar via 0297-239955.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebherr

ctb2020 09-10-2020

Beste Buram Electro B.V.,

Bedankt voor uw reactie. De installateur is van mening dat de installatie correct is uitgevoerd. Als ik u goed begrijp, dan kan ik een afspraak maken met een van uw monteurs. Als uw monteur echter van mening is dat het probleem niet onder de productgarantie valt, dan mag ik de kosten voor het servicebezoek betalen en loop ik het risico dat ik daarna nog steeds een vriezer heb waarbij te veel ijsvorming optreedt. Uw voorstel voelt voor mij niet als een poging om het defect van de vriezer op te lossen.

Vriendelijke groet,
ctb2020

Officiële reactie van Liebherr 12-10-2020

Beste Christiaan,

Als de installatie van de vriezer correct is uitgevoerd kunt u het beste even contact opnemen met onze serviceafdeling. Zij kunnen dan een afspraak met een van onze servicemonteurs inplannen om het probleem te beoordelen.

Dit servicebezoek valt onder de garantie. Zo lang het probleem niet veroorzaakt wordt door een onjuiste installatie of iets dergelijks, zullen er geen kosten in rekening worden gebracht. Ook niet als blijkt dat er geen afwijkingen in de werking van het apparaat zijn.

Buram Electro B.V.
Importeur van Liebherr