Liebherr CP 4813 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CP 4813 wit op Kieskeurig.nl.

Marja 01-06-2021

Grote koelkast, kleinere ruimte

Geschreven voor: Liebherr CP 4813 wit

We hebben jarenlang een roestvrijstalen hoge vrijstaande Liebherr koelvriescombinatie gehad. Deze was al ouder en minder energiezuinig. Een groot nadeel, vond ik, dat hij roestvrijstaal was. Je bleef poetsen. Dus er kwam een nieuwe hoge vrijstaande witte koelvriescombinatie. Hoewel dezelfde hoogte en breedte als de vorige, is er binnenin toch minder ruimte. De vriesladen zijn smaller en ook het koeldeel. Hij werkt echter prima en is gewoon wit en zeer gemakkelijk schoon te houden. De lamp die erin zit is geen 'gezellig' licht. Koel wit licht. De lamp zit ook aan de voorzijde in de koelkast en daardoor is wat er achterin staat niet goed aangelicht. Bij andere modellen die net zo groot waren zat er nog een extra flessenrek standaard bij. Bij dit model niet. Hebben we er los bij moeten kopen.

Pluspunten

• Hij is wit
  • Werkt prima!

Minpunten

• minder ruimte dan vorige
  • koel licht
  • geen extra flessenrek

R.k 11-01-2021

Koel vries kast

Geschreven voor: Liebherr CP 4813 wit

Gekocht voor in een koele ruimte (+2 graden).
Het werkt perfect.
In het verleden een vrieskist gekocht van Liebherr om de zelfde reden,in de zelfde ruimte, en werkt perfect.
Dus de keuze was niet moeilijk.

Sam 17-10-2020

Zeer degelijke koel/vries kombinatie

Geschreven voor: Liebherr CP 4813 wit

Zeer ruime en degelijke koelkast met grote vriesvakken ideaal voor ons gezin 5 pers., verder zeer stil en energiezuinig.
Is zijn prijs dubbel en dwars waard.

Pluspunten

• Ruimte
  • Zeer stil